Venäjä on laittomasti YK:n turvallisuusneuvostossa, potkut HETI!

Anonyymi-ap

YK:n yleiskokouksen johtaja: "En ole nähnyt yhtään asiakirjaa Venäjän laillisesta jäsenyydestä YK:n turvallisuusneuvostossa."

Näin se vaan on, Venäjä on laittomasti ottanut paikan YK:n turvallisuusneuvostossa ja käyttää väärin etuoikeutettua asemaansa.

The transfer of the seat of the Soviet Union in the UN Security Council was transferred to the Russian Federation in violation of procedures only on the basis of a letter from the President of the RSFSR Boris Yeltsin, although the Statute of the organization provides for voting

12

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Kaihi varmaan vaivaa ...

    • Anonyymi
      UUSI

      Käy lääkärissä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Asia on selvä ja Venäjä lentää kuin leppäkeihäs ulos neuvostosta.

    • Anonyymi
      UUSI

      YK perustettiin juuri siksi, että siihen kuuluu kaikki maailman maat. Jos sieltä aletaan erottamaan, silloin voi koko YKn lakkauttaa ! Monen tyhmemmän mielestä, ketkä ei muita mielipiteitä hyväksy. YK olisi varmaan hyvä jos siihen kuuluisi vain Nato maat. Mutta kyseinen järjestöhän ei silloin olisi YK. Vaan se olisi Nato ! Jonka senkin sisällä jo paljon eripuraa kun tarpeksi maita on siihen liittynyt :)

    • Anonyymi
      UUSI

      Se on Brics maiden perustettava oma YK. Johon kuuluisikin sitten enemmistö maailman ihmisistä. YK voisi jäädä kuihtuvalle Lännelle :)

    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä joo USAn voisi laittaa väliaikaiselle jäähylle turvallisuusneuvostosta. On niin paljon ollut mukana toisena osapuolena maailman konflikteissa. Ihme valtio !

    • Anonyymi
      UUSI

      Kaikki muut maat siellä turvallisuusneuvostossa ovat laillisesti paitsi Venäjä.

      Miten sattuikaan, kyllä Putinia harmittaa vallan vietävästi, unohti koko asian, buahahhaa keskittyi vain hyökkäämään.

    • Anonyymi
      UUSI

      Asiassa mitä ei ole , ei ole harmittelemista, eikä tarvitse unohdella asiaa mitä ei ole. Venäjä on Turvallisuusneuvoston jäsen :)

    • Anonyymi
      UUSI

      Meillä oli niin hauskaa kun kiusattiin Pytinia Tyrvällisyysneuvoston asialla kertoi Tarja Halonen rempseästi asiasta

    • Anonyymi
      UUSI

      Ensi viikolla varmaankin Venäjä irtisanotaan niin Putler ei menetä kasvojaan jos joutuisi itse kertomaan asian Venäjän kansalle.

    • Anonyymi
      UUSI

      Presidentti Putler on varmaankin NATOn myyrä.

      Ei näitä sattumuksia selitä enää mikään muu.

    • Anonyymi
      UUSI

      Loistavaa. Seuraavassa kokouksessa voivat lyödä Puttelle luun kurkkuun ja laittaa kellarikomeroon meetingin ajaksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      326
      3517
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      53
      1795
    3. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      135
      1778
    4. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      409
      1599
    5. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      91
      1555
    6. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      83
      1238
    7. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      88
      1214
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1163
    9. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      80
      1091
    10. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      29
      1062
    Aihe