Olemme saaneet vieraaksemme kolme Suomen viisainta ihmistä. Pääministeri Petteri Orpo, kauneus- ja terveysministeri Riikka Purra sekä sisäministeri Mari Rantanen, teillä on jotain kerrottavaa?- Jos minä pääministerinä aloitan. Meillä on erinomainen hallitusohjelma ja erinomainen tiimi, joka kuuntelee kansaa edellisen hallituksen tuhon jäljiltä. Olemme saaneet haltuumme Mauri Peltokankaan kahvitunnillaan keksimää salaista tietoa, että itä ja etenkin Venäjä on ottanut Suomen täysin haltuunsa. Niinpä vihdoin suljemme koko idän 800 000 neliökilometrin kokoisella välineellisellä hybridiavaruuspressulla.Mikä on pressun tehtävä?- Se laitetaan avaruuteen 6000 kilometrin korkeudelle leijumaan ja nippusiteillä kiinni raja-aitaan. Nythän on niin että kaikki valo ja aika tulevat meille idästä. Ne ovat ensin idän käyttämiä sitten vasta meidän käytössämme, likaisina ja välineellistettyinä. Onko törkeämpää hybridivaikuttamista kuin vyöryttää maahamme venäläistä valoa ja aikaa. Tällaista emme voi koskaan hyväksyä ja tällaiseen me reagoimme kovimmalla mahdollisella tasolla. Maurille kiitos, meihin ja meidän arkipäiväämme ei kerta kaikkiaan voi enää vaikuttaa!Mari Rantanen, voitko selittää tarkemminniin, että tyhmäkin ymmärtää?- Venäjän julma röyhkeys paljastuu päivä päivältä yhä selvemmin. Heidän propagandansa saastuttaa valon ja ajan joita käytämme. Ja me raukat vihervasemmiston aivopesemät suomalaiset olemme suostuneet tällaisiin yleistä turvallisuuttamme julmasti uhkaaviin toimiin vuosituhansien ajan. Avaruuspressu onneksi estää kaiken idästä tulleen valon pääsyn Suomeen. Meillä kyllä riittää pimeisiin aamuihin kynttilöitä sadoiksi vuosiksi. Samoin pressu pysäyttää ajan rajalle. Meidän aikamme alkaa siis nollasta heti Vaalimaan jälkeen. Tarkoitus on säätää aika pysyvästi historialliseen keski-aikaan Maurin taksissa suunnitteleman koneiston avulla.
Riikka Purra, miten elämämme jatkuu hybridiavaruuspressun asettamisen jälkeen?- Järjen voitto. Suomesta tulee vihdoin itsenäinen ja vapaa valtio, joka saa elää rauhassa elämäänsä ilman törkeää ulkopuolista hyökkäyspainostusta ja hyökkyspropagandaa. Meistä tulee oikeita ja puhtaita suomalaisia! Siksipä siis tämän kunniaksi Suomen lipuksi vaihdetaan hopeanvärinen avaruuspressu ja kansallislaulumme nimeksi muuttuu tietenkin juhlava "Oi pressumme". Itse käytän avaruuspressua yöasuna, ja kuten huomaatte tulos on tässäkin kaikin puolin täydellinen isänmaamme kannalta.
Hallitus: itä suljetaan hybridiavaruuspressulla
7
485
Vastaukset
- Anonyymi
Kappale tehdään enterillä, kiitos.
- Anonyymi
Monilla paikkakunnilla persut ovat tyhjentäneet foliohyllyt hattutarpeikseen? Toki persun päähinettä aina myös sulka somistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monilla paikkakunnilla persut ovat tyhjentäneet foliohyllyt hattutarpeikseen? Toki persun päähinettä aina myös sulka somistaa.
Foliosta riittää tarpeet avaruuspressuun!
- Anonyymi
Tästä en ollut kuullutkaan. Järkevää puhetta päättäjiltä. Isänmaan etu ensin ja kansallinen turvallisuus ykköseksi.
- Anonyymi
Vaatiiko tämäkin 5/6 enemmistön??
- Anonyymi
Ruma-Riikan sakset leikkaavat kansan hyvinvoinnin. Konkurssit ja työttömyys kasvaa.
- Anonyymi
Lulu Ranne lopeta se raidepelleily ja tämä supertärkeä pressuasua nyt heti framille! Vai oletko kommunisti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191692
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37973Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38851Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730