Kertokaa fantasioitanne

Anonyymi-ap

Haluaisin kuulla toistenkin fantasioita ja katsoa pystynkö olla tyydyttämättä🥵

31

1304

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluaisitko aloittaa yhdessä ?

      • Anonyymi

        Sekin käy hyvin


    • Anonyymi

      Vielä pikkarit jalassa

      • Anonyymi

        Minullakin mutta ihan märät jo t:aloittaja


    • Anonyymi

      Olisi ihana tulla yhdessä

    • Anonyymi

      Pääseekö mukaan,tekis

      • Anonyymi

        Tietysti jos vielä olet täällä


    • Anonyymi

      Mieli siis

      • Anonyymi

        Kumpi oot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi oot

        ???


    • Anonyymi

      Useampi musta mies nussii vuoronperään ilman kumia ja laskee lastin pilluun

    • Anonyymi

      Olen yksin täällä asunnolla katsonut whats... videon ja nyt olisi kaunis katsella kun upea vartaloinen nuorempi nainen tulisi märkänä vedestä nännit kovina minun luokseni.
      Tarjoaisin iltateen ja hän kiusoittelisi minua olemalla edessäni kauniina ja kiimaisena.

    • Anonyymi

      Haaveissa olisi saada huomattavasti vanhempaa miestä Tapaamme salaisessa paikassa. Miehellä vahvat työmiehen kädet ja sormet jotka taitavasti käsittelevät posliiniksi sheivattua pilluani. Mies joka haluaa tyydyttää minua suullaan ja lopuksi kosteudesta valuva pilluni saa ison, etenkin paksun kalun sisääni. Tunne kun mies on nuollut minulle usean orgasmin ja käännyn kontalleen ja mies hivelee vakoani terskan päällä joka tuntuu valtavan kokoiselta. Tunnen kuinka valuvan liukas olen. Pikkuhiljaa kalu alkaa upota minuun. Terska todellakin on iso ja tekee melkein kipeää ennenkuin se on kokonaan sisällä. Kiduttavan hitaasti mies vetää kalun kokonaan pois ja takaisin pohjaan asti. Tätä jatkuu ja jatkuu, Itse kokeilen jalkoväliäni ja tunnen kun aukkoni on äärimmilleen täynnä kalua. Klitoris on niin herkkä käsittelystä että siihen hädintuskin pystyy koskemaan ettei laukea jota en vielä halua......

      • Anonyymi

        Aaahhhh, pakko runkata


    • Anonyymi

      Kaksi miestä, toinen nuolee pillua ja toiselta otan suuhun, squirttaan kokoajan jos mies nuolee oikein hellästi..vielä kun olis kaksi vanhempaa miestä, yli 55v, itse olen 47v

      • Anonyymi

        Runkkaan sinulle n47


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkaan sinulle n47

        Ja mies tirkistelee salaa vaikkei saisi..


    • Anonyymi

      Haluaisin imeä ison koiran kullia!
      Tytti 25

      • Anonyymi

        Koiran sperma maistuu pahalle.


    • Anonyymi

      Fantasiassani nussin yli 80v leski anoppini joka on ollut puutteessa ja kiimassa jo vuosia, usein on puhunut että olisi kiva vielä tuntea miehen kosketus.

    • Tälle aamua olisi mukava heräillä kun nainen tulisi kyykkimääm minun naamalle ja tarjoaisi avujaan nuoltavaksi oman mielensä mukaan. Märkää pillua ja välillä pyllyreikää. Samalla hän ihan vähän runkkaiisi ja pitäisi munaa hyvänä hellästi mutta ei antaisi laueta. Upottaisin kieltä syvälle pilluun ja perseeseen... Tämän jälkeen hän tulisi nurin päin ratsastamaan ensin pillun puolelle samalla voisin dildottaa persettä ja lopuksi panisin mällit perseen puolelle.

    • Anonyymi

      Minä haluaisin ison koiran kullia pilluuni!
      Anu 20

      • Anonyymi

        Itseäni haluttaisi katsella
        M42


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäni haluttaisi katsella
        M42

        On muuten kiimaisen näköistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäni haluttaisi katsella
        M42

        Minulle olisi maksettu siitä että olisin jonkun aikaa koiran naisena ja olisivat saaneet sitä katsella.
        Inga


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle olisi maksettu siitä että olisin jonkun aikaa koiran naisena ja olisivat saaneet sitä katsella.
        Inga

        Todella monen fantasia ois päästä katselemaan livenä tällaista panemista ja takuulla yleisöö tulis vaik kuin paljon jos tohon nyt viel kuiteskin suostusit Inga.
        T.Pervo


    • Anonyymi

      Olen.Fantasiakriitinen.
      Polyamori.

    • Anonyymi

      Käytän usein naisten ihania seksikkäitä alusvaatteita kun runkkaan mun posliini kullia , mutta fantasioin että naapurissa asuva nainen imisi minun kullia kun olisin pukeissa ja saisin myös naida häntä perseeseen.
      M 64 CD 💃

      • Anonyymi

        Minäkin pukeudun naiseksi, myös meikkaan ja oliin se naapurin nainen imisin sinun kulliasi kun olisit naisten alusvaatteet päälläsi ja saisit tietysti panna minua poikapilluuni edestä ja takaa, kun allasi makaan olisi ihanaa olla naisena sinulle.


    • Anonyymi

      Iso suonikas musta kyrpä astuu vaalean naisen pientä pillua niin että pillu litisee kunnolla ja nainen valittaa nautinnosta. Kyllä on silloin pillu niin märkänä, ettei muusta saa yhtä hyviä kiksejä

    • Anonyymi

      Haluaisin nuorta 20-30v kestävää miestä. Hän olisi lihaksikas ja paksumunainen. En laittaisi yhtään pahakseni, vaikka tämä mies olisi vaikka vävyni. Aika tuhma fantasia, mutta se on vain fantasia.
      nim. Puutteessa N55

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe