Youtuben ääliöoikeisto

Anonyymi-ap

Harva ehkä tietää, mutta tämä ääliöoikeistokoneisto jauhaa täysillä joka mahollisessa foorumissa. Met naurama niile, ko net eivät ole mithän ruutinkeksijöitä. Net kuiten jauhaa yötä päivää. Yks on ylentäny ittensä kauhean saarnamieheksi. Kristittynä tajuan, että belsebuubin tai puttinin miehiä? Yks on pödilö pipo päässä. Toinen besserwisser..hehe..tietää kaiken kaikesta. Palattaisko arkhen ja oikeehan tiethon!

10

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Persujen Niikko on myös hengen mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persujen Niikko on myös hengen mies

"Harras" helluntailainen ja kova Kiina-fani, joka pölli avustusjärjestön lahjoitusleivät omiin tarkoitusperiinsä.

• Anonyymi

Suomitubesta tosiaan löytyy kattava kokoelma erikoista ja äärimmäistä ajattelua tarjoilevia kanavia, mutta näitä ei kannata mainostaa.

• Anonyymi

minä aikoinan youtubessa väittelin niijen kans mut lopetin väittelyn koska ei johtanu lopulta mihinkään ikinä, että ne todellakin väitti minua kommunistiksi tai sosialistiksi vaikka olen keskustalainen. =)
      Ne on vaan niin hankalia tyyppejä ja usein aika ilkeitäkin.

• Anonyymi

lisäisin kommenttiini semmosen, että onneksi niistä suurin osa ei kait oikeasti ole kovia oikeistolaisia edes vaan ne on poliittisesti ihan kuutamolla että ne luulee ihan oikeasti että kova oikeisto auttaa heitä rahallisesti mut oikeasti kova oikeisto näyttää loppupelissä keskisormee niille. On sitten toki niitäkin jotka on oikeasti kovia oikeistolaisia ja niistä ääritapaukset on niin harvinaisia että vähemmistönä suomessa, että en usko että olisi oikeasti suomessa syytä isompaan vaaraan . En usko, mut aika näyttää. Ihmiset tuntuu koventuvan ja samalla tyhmentyvän. En tarkoota että rahhaa kasvais joka puussa, mutta että aina nipistetään pienituloisilta. Ei pienituloiset&kovaa työtä pienellä palkalla ahkeroivat suomalaiset tykkää jos heidän elämää hankaloitetaan. En usko että suurin osa tykkää siitä. Siksi on olemassa minusta vaihtoehto; äänestäkää keskustaa, joka ei liikaa verota kuoliaaksi eikä heikennä työläisten tilannetta. Kepujenkin joukossa on toki kovia oikeistolaisia kuten sipilän juha joka aikoinaan teki kipeitäkin ratkaisuja, mutta oli sipilästä myös iloa sillä hän nosti takuueläkeläisten eläkettä. Eikä kaikki kepulaiset ole samanlaisia kuin sipilän juha. Esim katri kulmuni on kaukaaviisaampi kepupoliitikko.

ja kyllä kai monien suomalaisten tulee lähttee mukkaan säästötalkoisiin = lähinnä itsestäänselvä asia, mutta kannattaa muistaa, että kovin oikeisto on sellaista porukkaa jotka oikeasti haluaa kasvattaa valtavan ison kuilun rikkaitten ja köyhien&duunarien välille. Se kannattaa kuitenkin muistaa.

• Anonyymi

Sehän on jo nähty tämän hallituksen aikana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joo mut vielä on pitkä matka yhdysvaltojen ja venäjän tilanteeseen jossa molemmissa maissa on valtavan suuri kuilu rikkaitten ja duunarien välillä että suomen tilannetta ei voi edes oikein verratakaan noiden kahden maan väliseen kuiluun . Mut sinne suuntaan ollaan menossa. Duunarien selkänahasta leikataan kun työehtosopimuksia ruuvattu sinne suuntaan jossa pomot sanelee palkat ja lakko-oikeuden rajoittamista esim. Erittäin pahoja juttuja perusduunarien kannalta.

Vois sannoo että sitä saa mitä tilaa kun oletan että moni pienipalkkainen duunari on äänestänyt persuja niin nytpä ne huomaa että ei olis kait kannattanut äänestää. Oma vika kun äänestivät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se on jälkikätteen turha sitten marista. Minusta on aika naurettavaa jälkikäteen marista. Pitäs tietää ketä äänestää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mä oon vuoskauvet nähäny persujen linssien läpi ton kaiken oikeestaan ja aikoinaan youtubes varoittelin ihmisiä että se voi olla vaarallinen puolue. Onhan se alkanut jo näyttää siltä että vaaran merkkejä on. Kokoomusta en pidä vaarallisena. Taitaa vaan kokoomus olla persujen kontrollin alaisena, ettei kokoomus uskalla panna hanttiin persuväelle. Kokoomus maltillinen oikeisto kuitenki se kannattaa muistaa että ei ole niin kovaa sakkia.

Vihreissäkin on ehkä riskialttiutta jos vihreät tekee liian kovia ratkaisuja kun meillä ei kohta enää pian ole ruokaa pöydässä jos leikataan maajusseilta ja liikaa sanellaan niije elämää. Siinä persut ja keskusta on ihan oikeassa kun puolustaa maanviljelijöitä. En yleistä kun suurin osa vihreistä ei kait liian koviin ratkaisuihin lähde. En varma.

Kristillisdemokraatit on myös kysymysmerkkipuolue minulle. Ns kysymysmerkkipuolueita jotka herättää epäilyksiä tai vaaran tuntua, niin en ikinä uskaltaisi äänestää semmosta. Siinä on minulla joku tietty intuitio myös olemassa eli sanotaan intuitioksi jos on joku tunne, että noihin ei voi luottaa koska voi tulla liikaa "keppiä".

mä oon takuueläkkeellä niin kaikki puolueet on aina auttaneet mua, jopa perussuomalaiset, mutta toki ei sitä voi tietää että jos persut saisi tehdä vielä enemmän persutyylistä politiikkaa(esim jos voittaa seuraavat vaalit) niin silloin voi käyvä niin, että leikkaavat vielä enemmän kuin tämä hallitus.

Leikata pitääkin eli siinä oon samaa mieltä hallituksen kanssa, mutta en ole kaikessa samaa mieltä hallituksen leikkauksien kohteista kun liikaa leikattu pienituloisilta&köyhiltä..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11165
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5318
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      47
      2545
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2236
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1761
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1654
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1246
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1046
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      100
      986
    Aihe