Mies etsii paria

Anonyymi-ap

Raitis ja savuton 50+ sinkkumies 176/83 etsii mukavaa ja asiallista pariskuntaa kimppatouhuihin. Olen täällä Iisalmi-Kiuruvesi suunnalla....

19

1546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huomenta! Lue aloitus Kanta- Hämeestä paria, meidän tarvii kertoo kaikkee alusta.
      Olemme kiinnostuneet lomailemme sielläkin päin, ensi sijaisesti vaimolle nautinto vieraan kanssa. Pari 50v

• Anonyymi

Hei! Pari 50v. kiinnostuin teistä. Ottakaa yhteyttä kun olette täällä Iisalmi-Kiuruvesi suunnalla. Terv. 50+ mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei! Pari 50v. kiinnostuin teistä. Ottakaa yhteyttä kun olette täällä Iisalmi-Kiuruvesi suunnalla. Terv. 50 mies

Reilun viikon päästä siellä päin ajellaan, alku loma Itä Suomessa ollaan. Pari 50v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reilun viikon päästä siellä päin ajellaan, alku loma Itä Suomessa ollaan. Pari 50v

Hienoa, ottakaa yhteyttä sitten! Toki muutkin saa ottaa yhteyttä! Onhan se mukavaa näin kesällä rentoutua vaikkapa kimppailun merkeissä ja kerätä voimia talvea varten! Tykkään seksistä ja tykkään naisista, tykkään ryhmäseksistä! Elämä on ihanaa! 😘 terv. 50+mies Iisalmen seudulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa, ottakaa yhteyttä sitten! Toki muutkin saa ottaa yhteyttä! Onhan se mukavaa näin kesällä rentoutua vaikkapa kimppailun merkeissä ja kerätä voimia talvea varten! Tykkään seksistä ja tykkään naisista, tykkään ryhmäseksistä! Elämä on ihanaa! 😘 terv. 50 mies Iisalmen seudulta.

Eihän haittaa tapaamme alku lomalla kolme miestä jotka vaimosta nauttivat. Pari 50v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän haittaa tapaamme alku lomalla kolme miestä jotka vaimosta nauttivat. Pari 50v

Ei muuten haittaa kunhan terveys on kunnossa,eikä tauteja ole kellään! terv. Iisalmen mies 50+

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuten haittaa kunhan terveys on kunnossa,eikä tauteja ole kellään! terv. Iisalmen mies 50

Testeissä juuri käyty nämä kolme ukko miehiä. P 50v

• Anonyymi

Lisään vielä että minulla on myös ilmoitus -mies etsii paria -tietyillä treffisivustoilla pohjois-savon alueella.

• Anonyymi

Olen siis viestin aloittaja. 50+ mies.

• Anonyymi

Hei! Täällä olisi aviop.m51v n52v. Rva rintava pyöriä sexikäs tyylipylly.Olemme lomailemassa, alueet Iisalmi Pielavesi, Pyhäsalmi,Kiuruvesi, Myöhemmin menemme Kajaniin,että Rovaniemi on matkaamme suunniteltu.
      Olemme erittäi halukkaat etta saamme sexiä himokasta naintia panoo Rvalle,tämä tosi tarkoituksemme.Annamme vieraalle miehelle täydet valduudet, nauttia rakastella ,erittäi himokasta kiihkee kiimasta pullukka rva.
      Näin toivoo aviopari,vieraalta mieheltä.

• Anonyymi

Kuulostaa hyvälle. Ottakaa yhteyttä minuun seksitreffit sivuston kautta. Minulla siellä -mies etsii paria-ilmoitus,pohjois-savo, tai Kainuu alue. Terv. 50+ mies. Päästään suunnittelemaan sitten kenties tapaamista kun...

• Anonyymi

Päivät vaan, aviop. m51v n52. täälläpä olisi 2 si tuikeeta ex ukkomiestä 42v ikäsiä oomma rakennusala
        miehiä / että toisten miesten akkojen säälimättömiä nussijoita sitte vimmese päälle,saa akat tuntia mitä myö oomma akkoje vituille tehty, mitä älytö nussimine on isolla kyrvällä.
        Oomma Runnilla työ keikalla noi 1- 2 vk,jote työ aviop. tämä rva tulisi soamaa kyrpee, soatte olla varmoja.
        Heittäkää jottai tietoo jospi kiinnostaisi. Tosi nussimine akalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivät vaan, aviop. m51v n52. täälläpä olisi 2 si tuikeeta ex ukkomiestä 42v ikäsiä oomma rakennusala
        miehiä / että toisten miesten akkojen säälimättömiä nussijoita sitte vimmese päälle,saa akat tuntia mitä myö oomma akkoje vituille tehty, mitä älytö nussimine on isolla kyrvällä.
        Oomma Runnilla työ keikalla noi 1- 2 vk,jote työ aviop. tämä rva tulisi soamaa kyrpee, soatte olla varmoja.
        Heittäkää jottai tietoo jospi kiinnostaisi. Tosi nussimine akalle.

Kuulostaa hyvältä tykkään kun vaimo saa kunnolla, laitamme viestii kun tuumme Runnille. T. Pari 50v

• Anonyymi

Niin ja minut löytää seksitreffit.fi sivuston kautta, jossa minulla on ilmoitus-mies etsii paria-pohjois-savon alueelta. Laittakaa vaikka viestiä tulemaan sitä kautta, niin päästään asiassa eteenpäin...terv.50+mies Iisalmen seudulta.

• Anonyymi00042

Kajaanin lähwltä olisi n+m kiinnostuneet.

• UUSI

Millaisia olette? Olisi mukava tutustua. Olen viestin aloittaja Iisalmen suunnalta.

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      109
      7068
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      494
      5221
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      145
      3211
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      215
      2611
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      35
      2297
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1262
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1222
    8. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1123
    10. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      67
      1106
    Aihe