Nyt sähköyhtiöiden ahneudelle stoppi ja hallituksen haluttomuudelle hoitaa asia kuntoon. Pörssisähköön ylä-ja alaraja. Ei enään yli 18c/kWh hintoja, nyt on rajana 4€/kWh.
Laita jakoon omille sivuille. Kaikki mukaan.https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/13697
Pörssisähkön ylä-ja alaraja
Anonyymi-ap
5
231
Vastaukset
- Anonyymi
Urpon hallitus vaihtoon heti
- Anonyymi
Kokoomus ja persut maamme täystuholaiset
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
Täällä oli äänestys että halusitko Natoon jos olisi ollut vara valita ,äänestin että en niin tuli että ei pääsyä tälle sivustolle
- Anonyymi
KOKOOMUS ON MAAMME TÄYSTUHO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271994
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011752Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831581Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611424Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331122- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983