Palma Pizzeria Jurvassa

Anonyymi-ap

Oletteko käyneet?

Mielestäni Hirsigrilli on parempi.

15

1498

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valitettavasti hirsikrilli on auki sangen mielivaltaisesti ja tunnetilojen mukaan. Joku rahantarvitsija olisi parempi grillinpitäjä olis vähän enemmän motiivia pitää kioskia auki,

• Anonyymi

Eikö tuo grilli juttu rupea olemaan läpi suomen jo vähän menneen talven lumia?

• Anonyymi

Perinteiset grillit elää uutta nousukautta joku GS Ilmajoella tosi suosittu.

• Anonyymi

Samoin Koskenkorvalla. Pirusti jonoa jos ei tajua mennä heti kun aukeaa.

Ei oo grillit mihinkään kuolleet.
        Jurvassa oleva vaan on niin myöhään auki, ja vain sen muutaman tunnin — niin en ihmettele jos asiakkaita ei riitä.

Ite käyn Jurvassa sellaisissa paikoissa jotka on auki päivisin. Siinä olisi ihan kiva napata grilliltä ruokaa kotiinpäin lähtiessä. Vaan kun grilli on vasta iltakuudelta auki, niin eipä siinä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin Koskenkorvalla. Pirusti jonoa jos ei tajua mennä heti kun aukeaa.

Ei oo grillit mihinkään kuolleet.
        Jurvassa oleva vaan on niin myöhään auki, ja vain sen muutaman tunnin — niin en ihmettele jos asiakkaita ei riitä.

Ite käyn Jurvassa sellaisissa paikoissa jotka on auki päivisin. Siinä olisi ihan kiva napata grilliltä ruokaa kotiinpäin lähtiessä. Vaan kun grilli on vasta iltakuudelta auki, niin eipä siinä mitään.

Ei oo tullu käytyä palmassa,onko sielläkin niitä verottomia 4e roiskelläppiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo tullu käytyä palmassa,onko sielläkin niitä verottomia 4e roiskelläppiä

Kerro toki kun käyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro toki kun käyt.

Joku tuos sanoo että pirusti jonoa,mä oon käsittäny että oli ny grilli,pizzeria ym ruokapaikka sinne mennään sillon kun mieli tekee eikä tuumata mitä muut ajattelee.? Minkä maalainen se palman lätynpaistaja muuten on?

• Anonyymi

14€ vähän ranskalaisia ja kebabia, ei salaattia ei kastiketta, yks huonoimmista kebabeista mitä oon syönyt. Hirsikrillilä 7.50, halvempi ja parempi. Ei Palma ennen ole noin huono ollut, ne nuoret jätkät ei ne viitsi panostaa mihinkään. Voisivat mennä takaisin kamelin perseitä rassaamaan jos eivät oo oppinu ees rasvakeitintä käyttää.

• Anonyymi

Se ehkä vaan jurvan hunttajussista tuntuu kuoriperunan ja voin jälkeen niin eri makuiselta

• Anonyymi

Pakastepizza Coop maksaa vain 2,10 € ja hyvää on. Ananas sopii.

• Anonyymi

Eikai grilliä ja pizzeria tavata verrata keskenään? eri asia? vähä niinkun korvapuusti ja sämpylä

• Anonyymi

Kuinkas tämä Hirsigrilli on ylipäänsä auki

• Anonyymi

Heikosti menee PaImassa.

Hirsigrilli jyrää.

• Anonyymi

Hiiligrilli parempi enään ei tarvite kasua käyttää ketä myös

• Anonyymi
        UUSI

Eniten kyllä etelä-pohjanmaalla taitaa olla grillejä? mitä nyt itse on ajellut lähinnä etelään ja itään päin. Toki pohjoisessa voipi olla. kyllä se taitaa olla jäämässä menneisyyteen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4161
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      490
      2305
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1851
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1204
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      727
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe