Palma Pizzeria Jurvassa

Anonyymi-ap

Oletteko käyneet?

Mielestäni Hirsigrilli on parempi.

12

1282

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valitettavasti hirsikrilli on auki sangen mielivaltaisesti ja tunnetilojen mukaan. Joku rahantarvitsija olisi parempi grillinpitäjä olis vähän enemmän motiivia pitää kioskia auki,

• Anonyymi

Eikö tuo grilli juttu rupea olemaan läpi suomen jo vähän menneen talven lumia?

• Anonyymi

Perinteiset grillit elää uutta nousukautta joku GS Ilmajoella tosi suosittu.

• Anonyymi

Samoin Koskenkorvalla. Pirusti jonoa jos ei tajua mennä heti kun aukeaa.

Ei oo grillit mihinkään kuolleet.
        Jurvassa oleva vaan on niin myöhään auki, ja vain sen muutaman tunnin — niin en ihmettele jos asiakkaita ei riitä.

Ite käyn Jurvassa sellaisissa paikoissa jotka on auki päivisin. Siinä olisi ihan kiva napata grilliltä ruokaa kotiinpäin lähtiessä. Vaan kun grilli on vasta iltakuudelta auki, niin eipä siinä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin Koskenkorvalla. Pirusti jonoa jos ei tajua mennä heti kun aukeaa.

Ei oo grillit mihinkään kuolleet.
        Jurvassa oleva vaan on niin myöhään auki, ja vain sen muutaman tunnin — niin en ihmettele jos asiakkaita ei riitä.

Ite käyn Jurvassa sellaisissa paikoissa jotka on auki päivisin. Siinä olisi ihan kiva napata grilliltä ruokaa kotiinpäin lähtiessä. Vaan kun grilli on vasta iltakuudelta auki, niin eipä siinä mitään.

Ei oo tullu käytyä palmassa,onko sielläkin niitä verottomia 4e roiskelläppiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo tullu käytyä palmassa,onko sielläkin niitä verottomia 4e roiskelläppiä

Kerro toki kun käyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro toki kun käyt.

Joku tuos sanoo että pirusti jonoa,mä oon käsittäny että oli ny grilli,pizzeria ym ruokapaikka sinne mennään sillon kun mieli tekee eikä tuumata mitä muut ajattelee.? Minkä maalainen se palman lätynpaistaja muuten on?

• Anonyymi

14€ vähän ranskalaisia ja kebabia, ei salaattia ei kastiketta, yks huonoimmista kebabeista mitä oon syönyt. Hirsikrillilä 7.50, halvempi ja parempi. Ei Palma ennen ole noin huono ollut, ne nuoret jätkät ei ne viitsi panostaa mihinkään. Voisivat mennä takaisin kamelin perseitä rassaamaan jos eivät oo oppinu ees rasvakeitintä käyttää.

• Anonyymi

Se ehkä vaan jurvan hunttajussista tuntuu kuoriperunan ja voin jälkeen niin eri makuiselta

• Anonyymi

Pakastepizza Coop maksaa vain 2,10 € ja hyvää on. Ananas sopii.

• Anonyymi

Eikai grilliä ja pizzeria tavata verrata keskenään? eri asia? vähä niinkun korvapuusti ja sämpylä

• Anonyymi

Kuinkas tämä Hirsigrilli on ylipäänsä auki

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6434
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      5933
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3304
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2710
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2594
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2268
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1976
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1809
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1747
    Aihe