Kielitieteilijä: Sanna Marinin ja jauhojengin biletyslaulussa lauletaan jauhojengistä.

Anonyymi-ap

11

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikista bileistä voi väittää samaa. Tässä on tarkoitus vain mustamaaalata Sanna Marinin hienoa pääministeri aikaa.

      Tietenkään Marin ei mitään "jauhoja" (typerä sana jos annetaan mielikuva huumeista) ole käyttänyt. Nuo olivat yksityisbileet ja useat maailman naisjohtajat ovat ilmaisseet mielipiteen, että olisivat halunneet olla tuolla juhlissa mukana (niin minäkin).

      Kun tällainen ylivoimainen ja kaunis nainen meillä on Suomessa, on selvää, että tämä ahdistaa niitä suomalaisia miehiä, jotka kokevat alemmuuden tunteita näin upean ihmisen vuoksi.

      Tämä alemnuus ja itsensä häpeä, johtaa sitten tällaiseen huonoon käytökseen. Ja se on valitettavaa.

      Kauniilla ja pätevältä ihmisellä, ei saa olla yksityiselämää, vaikka hoitaa tehtävänsä esimerkillisesti.

      Tässä tulisi hävetä vain näiden miesten!

      Menkää lähimpään kauppaan. Katsokaa niitä miehiä siinä jonossa olutpakki kädessä. Näettekö ilmeen ja olemuksen?

      No juuri näille Marin on liikaa!

      • Anonyymi

        Silmäpupillien huomattavan suuri koko kuvissa paljasti, että Marin oli ilmeisesti jauhoissa niissä biletysjuhlissa?


      • Anonyymi

        Lortta ja lepakkojen kasvatti Marin oli noita bilekuvia otettaessa huumeissa, josta tuskin jää kenelläkään täysjärkisellä mitään epäilystä.
        Pääministerin tehtävässään Marin kaupankassan koulutuksellaan ja osaamisellaan saattoi valtion niin pahaan velkakuoppaan, että siitä selviäminen tuottaa vielä ison kasan ruumiita, vanhusten ja muun terveydenhoidon alasajon muodossa, josta toivottavasti sinäkin saat kärsiä ja asiasta Marinia kiittää ja kehua.
        Kenelläkään ei tietenkään ole mitään ahdistusta tai muuta vastaavaa Marinin ulkonäöstä, kukapa tuollaista luuviulua nyt kauniina pitäisi, mutta tämän lortan ylimielisyys ja osaamattomuus niitä vaikeuksia tavalliselle veroja maksavalle kansalaiselle aiheuttaa.
        Marin valtiolle aiheuttamansa vahinko on kaikille kansalaisille liikaa.


    • Anonyymi

      Ja Jauhojengi on kokkelijengi. Turha kieltää me tiietää!

      • Anonyymi

        Kateellisten persujen keksintöä!


    • Anonyymi

      Se on niin lähellä kumpaakin, että jokainen voi valita sen, kumman vaihtoehdon haluaa kuulla. Itse kuulen siinä täysin selkeästi kummatkin vaihtoehdot, joten vaikea on ollut päättää, kumpaan itse taivun.

      Marinilta oli kuitenkin kömpelöä ja epäilyksiä ruokkivaa selittelyä, kun hän puhui siitä, niin kuin joku toinen olisi sen sanonut, vaikka hän itse sen videolla sanoo. Siihen päälle leikkii tyhmää, ettei muka tiedä, mitä jauhojengillä tarkoitetaan. Hän myös kompuroi syyttömyyteensä vakuuttelussa sanomalla "ITSE en ole huumeita käyttänyt", eli tiesi, että paikalla on myös laittomia päihteitä, eikä pääministerinä hänen olisi pitänyt sellaista hyväksyä. Todennäköisesti hän myös itse käytti niitä, koska asian paljastuttua hän paniikissa järjesti tukijoukkoineen häpeällisen huumetestaushuijauksen.

    • Anonyymi

      Tutkitusti persuissa on eniten tuomittuja rikollisia ja lisäksi nykyisin äärioikeistolaisia "salasti" suosiva puolue,,,
      Huvittavaa, hyväksyvät joukkonsa homoseksuaalit ja vegaanit pelkästään jotta pääsivät hillotolpalle eduskuntaan ja lisäksi unohtivat aikaisemmat puheensa köyhemmän kansanosan puolustamisesta kun pääsivät sinne hillotolpalle.

      Jotkut kännirallatukset on pientä persujen tekemään petokseen!!!

      • Anonyymi

        Ovelasti meni huumetestiin kun jauhot oli haihtuneet.


      • Näin on ja katteusperuille vuosi 2022 on niinku eilinen päivä.
        Kuten myös 1918 siitäkää oo ku pariviikkoa ku ne pani punikit matalaksi.

        Tärkeintä meille normaaleille ihmisille on kuitenki se että niitten tulevaisuus on
        oppositiossa.


    • Anonyymi

      Voi ei, mitä itkemistä jauhoista edelleenkin,,,
      Persujen kansanedustajilla on huumetuomioita kaikkien muiden tuomioiden lisäksi!!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikkunoitten takana tirkistelijä

      Kyllä! Itseänsä vielä alapäästä esittelee..Hiljattain tuli ilmi että syksyllä ahistellu ikkunoitten takana taskulampun
      Suomussalmi
      34
      4399
    2. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      17
      3521
    3. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      238
      3024
    4. Mä haluun et et....

      Sä näyttäydyt mulle... Nyt on sen hetken aika:)
      Ikävä
      85
      2091
    5. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      90
      2046
    6. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      97
      1947
    7. Mitä saavutat dissaamalla naista?

      Ihan mielenkiinnosta vain kysyn.
      Ikävä
      18
      1404
    8. Jos toivo on jo kohdallasi mennyttä

      mihin kaikki kaatui?
      Ikävä
      27
      1331
    9. Ensivaikutelmasi hänestä

      Millainen ensivaikutelma oli? Muuttuiko se jossakin vaiheessa?
      Ikävä
      50
      1322
    10. Kirjota tähän että oot kunnossa

      Vaikkei meistä mitään tullutkaan.
      Ikävä
      104
      1314
    Aihe