Mannerheim on historian merkkihenkilö, mutta mistä hänet muistetaan, onko se Haminan kadettikoulussa tapahtuneista homosteluista?
Mistä Mannerheim muistetaan?
245
1443
Vastaukset
- Anonyymi
Putin ja medjeeejev ovat homopariskunta
- Anonyymi
Ainakin tällä keskustelupalstalla pelkästään homostelustaan marski vain tunnetaan.
Ja kuuluisaksi marskin homostelusta on tehnyt täällä tuo eräs mieleltään pahasti häiriintynyt irstaileva venäjämielinen isoisä joka oikein itse haluaisi nähdä marskin homostelukuvia.- Anonyymi
OLEN JO LUKUISIA KERTOJA TOISTANUT:
Kukaan ei kaipaa mitään valokuvia vuodelta 1886!
Jos haluat pitää itse kiinni väitteestäsi niin tervitaan:
1. Joko Mannerheimin oma kirjallinen tunnustus teosta.
TAI.
2. Silminäkijän valaehtoinen todistus näkemisestä!
Kumpaakaan sinulla EI OLE!
SINÄ ITSE tekeydyt toistuvasti minuksi ja kyselet kuven poerään!
Olet surkea ja valehteleva raukkis! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TAI.
Olet surkea ja valehteleva raukkis!Marskin homoilu on kaikkien tiedossa ja tuo erottaminen kertoo sen olevan totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TAI.
Olet surkea ja valehteleva raukkis!Ja lisään vielä, että Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita!
Ja ainut todiste, minkä minä kelpuutan on VALOKUVA ITSE AKTISTA, missä Mannerheim harrastaa seksiä alastomana toisten alastomien miesten kanssa!
Ja se pitää Stallarihomo Tarkkispojan minulle toimittaa, sillä sen minä haluan nähdä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisään vielä, että Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita!
Ja ainut todiste, minkä minä kelpuutan on VALOKUVA ITSE AKTISTA, missä Mannerheim harrastaa seksiä alastomana toisten alastomien miesten kanssa!
Ja se pitää Stallarihomo Tarkkispojan minulle toimittaa, sillä sen minä haluan nähdä!Väittelytapana on tuo käyttämäsi tapa perin alkeellinen ja raukkamainen!
Ilmeisesti etniselle venäläiselle on tyypillistä se, että kaikki epämääräisetkin keinot kelpaa!
TAI.
Kumpaakaan sinulla EI OLE! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marskin homoilu on kaikkien tiedossa ja tuo erottaminen kertoo sen olevan totta.
Ei kerro, koska sitä ei mainita EDES SYYKSI!
- Anonyymi
Mun isoisä on homostellut Marskin kanssa. Lällällää onko sun isoisä samaan kyennyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marskin homoilu on kaikkien tiedossa ja tuo erottaminen kertoo sen olevan totta.
Kyllä
- Anonyymi
Eipä sitä Mannerheimin homoutta ole kukaan täysijärkinen koskaan kiistänytkään.
- Anonyymi
Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!
Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!
Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!
Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!
Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Itse valehtelet jatkuvasti ja kaikesta!
Se on piintynyt tapa teillä venäläisillä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse valehtelet jatkuvasti ja kaikesta!
Se on piintynyt tapa teillä venäläisillä!Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!Marski sai aikaan pien suomen.
- Anonyymi
Mannerheim oli aikansa tunnetuin kosmopoliitti ja sodomiitti.
- Anonyymi
TOSIN VAIN etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika tunsi hänet sellaisena vaikkei ollut tuolloin edes syntynyt!
Yritrystä ei Tiltulta puutu?🤡🤡🤡🤡 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TOSIN VAIN etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika tunsi hänet sellaisena vaikkei ollut tuolloin edes syntynyt!
Yritrystä ei Tiltulta puutu?🤡🤡🤡🤡Mannerheim on Suomen ainoa kansallishomo.
- Anonyymi
Ja bi seksuaali
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mannerheim on Suomen ainoa kansallishomo.
Kuuluisa. Tynkkynen vasta kaukana perässä. Ja pikku Jonathan Wigelius.
- Anonyymi
Mannerheimin homous on kiistaton.
- Anonyymi
Homostelusta tunnetaan ja muistetaan. Ei kylläkään rajoittunut mihinkään kesken jätettyyn Haminan kadettikouluun.
- Anonyymi
Mannerheim pani miehiä ja miehet panivat Mannerheimia.
- Anonyymi
Vain Tiltun mielikuvituksessa! Valtaosassa maailman maita ei ole marskista koskaan kuultu yhtään mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain Tiltun mielikuvituksessa! Valtaosassa maailman maita ei ole marskista koskaan kuultu yhtään mitään!
Ajeliko se lennätinaseman hoitaja Marskia koko yön?
- Anonyymi
Vaan ei Marskikaan ihan jokaisen kanssa homostellut vaan kyllä partenina täytyi olla vähintäin ratsumestari.
- Anonyymi
Jos se lennätinaseman hoitaja ajeli Marskia jo nuorena koko yön, niin mitä se meno on ollut, kun Mannerheim on ollut aikuinen?
- Anonyymi
Ei marski homostelisi lennätinaseman alokkaan kanssa.
- Anonyymi
Homo se Mannerheim oli, jos ne ajeli sen lennätinaseman miehen kanssa toisiaan. Heteromies ei käyttäydy tuolla tavalla.
- Anonyymi
Eikä käyttäytynyt liioin marski! Kunhan taas sepittelet ilman näyttöä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä käyttäytynyt liioin marski! Kunhan taas sepittelet ilman näyttöä!
Mannerheim se pani pelkästään miehiä ja miehet panivat pelkästään Mannerheimia.
- Anonyymi
Homostelusta muistetaan.
- Anonyymi
Valtaosa maailman ihmisistä ei ole KOSKAAN EDES KUULLUT Mannerheimistä! Levittelet ikiomia päähänpinttymisiäsi muka yleisinä ’tietoina’?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtaosa maailman ihmisistä ei ole KOSKAAN EDES KUULLUT Mannerheimistä! Levittelet ikiomia päähänpinttymisiäsi muka yleisinä ’tietoina’?
Todella mukava huomata että kuinka paljon sinua taas kerran oikein vit..... eiku harmittaakaan kyseinen asia.
- Anonyymi
Eikö se lennätinaseman hoitaja ajellut Marskia koko yön?
- Anonyymi
Ei muualla kuin etnisen venäöläisen homppeli-Tiltu Tarkkispojan kosteissa unelmissa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muualla kuin etnisen venäöläisen homppeli-Tiltu Tarkkispojan kosteissa unelmissa!
Oliko Mannerheim ongelmanuori eli ns. "Tarkkispoika"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko Mannerheim ongelmanuori eli ns. "Tarkkispoika"?
Täysin umpihomo se oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin umpihomo se oli.
Etninen venäläinen homppeli-Tiltu on se umpihomo!
- Anonyymi
Lennätinpomo opetti Marskille irstailua alentavasti ja johdatti moraaliseen hairahdukseen.
- Anonyymi
Homoilusta muistetaan.
- Anonyymi
Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!
Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!- Anonyymi
He-Tero ylipäällikkö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He-Tero ylipäällikkö.
Äitiskö sano?
- Anonyymi
Ajeliko se lennätinaseman johtaja Marskia koko yön?
- Anonyymi
Homostelusta hänet muistetaan.
- Anonyymi
Hängtä ei maailmalla ’muisteta’ laisinkaan!
EI EDES väittämästäsi homoistelusta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hängtä ei maailmalla ’muisteta’ laisinkaan!
EI EDES väittämästäsi homoistelusta!Eri mieltä.
Kyllähän juuri sinutkin nimenomaan juuri homostelustasi täällä muistetaan. Aivan kuten marskikin muistetaan pelkästään omasta homostelustaan täällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri mieltä.
Kyllähän juuri sinutkin nimenomaan juuri homostelustasi täällä muistetaan. Aivan kuten marskikin muistetaan pelkästään omasta homostelustaan täällä.HeHe! En ole liioin otsikon aihe! On tyypillistä Tiltulle se, että kun ei pärjää keskustelussa hän alkaa haukkua vastaväittäjää tai tekeytyty häneksi ja kirjoittaa soopaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HeHe! En ole liioin otsikon aihe! On tyypillistä Tiltulle se, että kun ei pärjää keskustelussa hän alkaa haukkua vastaväittäjää tai tekeytyty häneksi ja kirjoittaa soopaa!
Kappas vain.
Sinähän nyt ihan itse täysin vapaaehtoisesti näköjään myönnät olevasi homoseksuaali.
- Anonyymi
Se lennätinaseman homo ajeli Marskia koko yön. Heterot eivät tuollaista tee.
- Anonyymi
Irstaileva isoisä opettaa lapsenlapsilleen, että nukkumaan menoa tarkoitetaan "alentavilla irstailuilla".
- Anonyymi
Irstaileva isoisä ajelee lapsenlapsiaan, kuten lennätinaseman heppu Marskia. Moraali on tosi hairahtunutta.
- Anonyymi
ERIKOISTA, ETTÄ VÄITÄÖT TUOLLAISTA HENKILÖÄ TUNTEMATTA JA KOSKAAN NÄKEMÄTTÄ!
En ole liioin otsikon aihe!
On tyypillistä Tiltulle se, että kun ei pärjää keskustelussa hän alkaa haukkua vastaväittäjää JA kirjoittaa soopaa!
Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi!!
Sinulla ei ole minkäänlaisia länsimaisia käytöstapoja olemassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ERIKOISTA, ETTÄ VÄITÄÖT TUOLLAISTA HENKILÖÄ TUNTEMATTA JA KOSKAAN NÄKEMÄTTÄ!
On tyypillistä Tiltulle se, että kun ei pärjää keskustelussa hän alkaa haukkua vastaväittäjää JA kirjoittaa soopaa!
Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi!!
Sinulla ei ole minkäänlaisia länsimaisia käytöstapoja olemassa.Sinä onneton ja typerä venäläinen henkilöpalvoja koet näköjään sodomiittina Mannerheimin homouden itsellesi todella kiusallisena asiana, koska Putin kumminkin laittaa ihan aina kaikki sinun kaltaiset homosexualistit Gulagille.
Meitä tavan tolkun länsimaisia normaaleita immeisiä ei jotkut viime vuosituhannella Venäjällä ja Haminan kadettikoulussa tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.
- Anonyymi
Irstaileva isoisä ajelee lapsenlapsiaan, kuten lennätinaseman pomo aikoinaan Marskia. Moraali on todella hairahtunut.
- Anonyymi
Sepittelet satuja vastaväittäjästä vaikka et tunne tai tiedä hänestä yhtään mitään? Kaikki alhaiset keinot kelpaa Venäjän trollille!?
- Anonyymi
Irstaileva isoisä ajelee lapsenlapsiaan, kuten lennätinaseman pomo ajeli Marskia aikoinaan. Moraali on todella hairahtunut!
- Anonyymi
Sepittelet satuja vastaväittäjästä vaikka et tunne tai tiedä hänestä yhtään mitään?
Kaikki alhaiset keinot kelpaa Venäjän trollille!?
- Anonyymi
Irstaileva isoisä ajelee lapsenlapsiaan, kuten lennätinaseman pomo ajeli Marskia aikoinaan. Moraali on todella hairahtunut!!
- Anonyymi
Sepittelet satuja vastaväittäjästä vaikka et tunne tai tiedä hänestä yhtään mitään?
Kaikki alhaiset keinot kelpaa Venäjän trollille!?
- Anonyymi
Sodomiittina tunnetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!Luuletko ihan oikeasti edes itse, että tuollainen sepitteellinen homojorina menee muka ’täydestä’ muihin lukijoihin? Itsesi sinä noilla jutuillasi vain munaat ja kerta kerralta yhä pahemmin!
Kaikkihan sinun tietää olevan vanha venäläissodomiitti! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko ihan oikeasti edes itse, että tuollainen sepitteellinen homojorina menee muka ’täydestä’ muihin lukijoihin? Itsesi sinä noilla jutuillasi vain munaat ja kerta kerralta yhä pahemmin!
Kaikkihan sinun tietää olevan vanha venäläissodomiitti!Eikä maailmalla kukaan enää muista, että kuka tai mistä maasta oli joku yli 70 sitten kuollut Mannerheim! RIP!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä maailmalla kukaan enää muista, että kuka tai mistä maasta oli joku yli 70 sitten kuollut Mannerheim! RIP!
Mannerheim oli oman aikansa tunnetuin kosmopoliitti ja sodomiitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mannerheim oli oman aikansa tunnetuin kosmopoliitti ja sodomiitti.
Anonyymi kirjoitti:
Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Mistäpä muustakaan. Ja sitäpaitsi eihän ne hänen korsetit ja sukkanauhat mitenkään ainutkertaisia olleet, myös karski FBI:n perustaja ja pitkäaikainen johtaja J. Edgar Hoover käytti agenttipuvun alla naisten alushepeniä.
- Anonyymi
Juu, ja Hooverin poikakaverina oli apulaisjohtaja.
Mannerheimilla oli Airo - Anonyymi
Venäjän Tiltun "varmoja tietoja"!
Marskilla oli selkätuki. Se muuttuu Tiltun suussa vaikka miksi... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ja Hooverin poikakaverina oli apulaisjohtaja.
Mannerheimilla oli AiroJa Joosepilla oli Molotov!
- Anonyymi
Mannerheimin homostelut ovat piirtyneet kansakunnan muistiin.
- Anonyymi
Ajeliko se lennätinaseman heppu Marskia koko yön?
- Anonyymi
Näin tapahtui.
- Anonyymi
Pelokkuudesta. Ei rohjennut käydä valloitetussa Äänislinnassa. Pakeni sodan jälkeen puolueettomiin valtioihin.
- Anonyymi
Petroskoi vallattiin ei Äänislinna. Kaupungin nimi vaihdettiin komeammaksi valtauksen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petroskoi vallattiin ei Äänislinna. Kaupungin nimi vaihdettiin komeammaksi valtauksen jälkeen.
Tuskin rohkeni ennen valtaustakaan käydä.
- Anonyymi
MANNERHEIMIN AIKA ON OLLUT KOVAA AIKAA
LENIN TEKI KOMMUNISMIA JA SOTI, YRITTI VALLATA KOKO EUROOPAN.
KUOLI JA STALIN NOUSI VALTAAN, HALUSI TUHOTA KAIKKI SUOMALAISET.
JA NYT SITTEN PUUTIN.- Anonyymi
Onko Putin sinun mielestäsi nyt kommunisti?
- Anonyymi
Ajeliko se lennätinaseman homo Marskia koko yön?
- Anonyymi
Näyttö puuttuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttö puuttuu!
Ei todellakaan puutu.
- Anonyymi
Näin tapahtui ja olisi ajanut vielä seuraavan päivänkin ellei koulun vääpeli olisi saapunut paikalle antamaan irtautumiskäskyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin tapahtui ja olisi ajanut vielä seuraavan päivänkin ellei koulun vääpeli olisi saapunut paikalle antamaan irtautumiskäskyä.
Löydettyään Marskin, vääpeli tokaisi, luonnollisesti ruotsiksi:
Så långt mina ögon kan se är han här för att vara gay! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löydettyään Marskin, vääpeli tokaisi, luonnollisesti ruotsiksi:
Så långt mina ögon kan se är han här för att vara gay!Ei lööytänyt eikä muusta ole näyttöä kuin yöpymisestä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lööytänyt eikä muusta ole näyttöä kuin yöpymisestä!
Kyllähän muuten löysi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lööytänyt eikä muusta ole näyttöä kuin yöpymisestä!
Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän muuten löysi!
Ei tuo ole = todistus!
- Anonyymi
Mannerheim oli alkoholisoitunut sodomiitti, jota lennätinaseman pomo ajeli koko yön.
- Anonyymi
Pitäisi tehdä gallup siitä mikä on ensimmäinen asia joka vastaajille tulee mieleen nimestä Mannerheim. Arvelisin että 95% vastaisi "vanha homo".
- Anonyymi
Ei edes yhtä prosenttia! Etninen venäläinen homppeli-Tiltu on ”the one and only”!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei edes yhtä prosenttia! Etninen venäläinen homppeli-Tiltu on ”the one and only”!
Mannerheimin homostelut ovat piirtyneet kansakuntamme muistiin ikuiskis ajoiksi..
- Anonyymi
Muistelmiensa mukaan Mannerheim oli rikkonut poistumiskieltoa ja yöpynyt tutun henkikirjurin, 35-vuotiaan varatuomari Hugo Elfgrenin luona. Sieltä hänet löysi seuraavana aamuna kadettikoulun vääpeli. Kadettikunnan kasvatuskomitean pöytäkirjojen mukaan Mannerheim oli ”myöhemmin yöllä lähtenyt pahamaineisen henkilön kanssa tämän asuinpaikkaan maalle”. Kyseessä oli mahdollisesti homoseksuaalina tunnettu lennätinaseman päällikkö Agathon Lindholm. Pöytäkirjassa viitataan myös Mannerheimin "moraalittomiin hairahduksiin ja alentaviin irstailuihin".
- Anonyymi
Se lennätinaseman pomo ajeli Marskia koko yön.
- Anonyymi
Niinhän sinä väität, mutta ei se muuta sepitelmääsi todeksi!
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!Ja lisään vielä tähän, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!
Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!
- Anonyymi
Eiköhän tuo Haminan kadettikoulussa tapahtuneista homosteluista parhaiten muisteta.
- Anonyymi
Tuskinpa, kun asian tuohon tapaan ”muistaa” vain yksi ainoa henkilö eli etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa, kun asian tuohon tapaan ”muistaa” vain yksi ainoa henkilö eli etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika!
Otteesi alkaa näköjään pettää todella pahasti?🤡🤡😂🤣😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisään vielä, että mitä homosteluun tulee, niin Venäjän Tiltu on täysi amatööri minuun ja Marskiin verrattuna!
Minä olen vanha Stadin homo ja homoilin Helsingin Kalliossa jo 60 -luvulla, ja Mannerheimin kuva on aina yöpöydälläni, hän oli minun Marsalkkani! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisään vielä, että mitä homosteluun tulee, niin Venäjän Tiltu on täysi amatööri minuun ja Marskiin verrattuna!
Minä olen vanha Stadin homo ja homoilin Helsingin Kalliossa jo 60 -luvulla, ja Mannerheimin kuva on aina yöpöydälläni, hän oli minun Marsalkkani!Ja lisään vielä tähän, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!
Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisään vielä tähän, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!
Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!Ja Mannerheimin kuvaa pidät tietenkin aina yöpöydälläsi, niinkuin kaikki teikäläiset😂
- Anonyymi
Irstaileva isoisä ajelee lapsenlapsiaan, kuten lennätinaseman pomo ajeli Marskia aikoinaan. Moraalisesti hairahtunutta.
- Anonyymi
Mannerheimin homostelut Haminan kadettikoulussa ja Venäjällä ovat piirtyneet kansakunnan muistiin.
- Anonyymi
Ne ovat piirtyneet vain yksinäisen etnisen venäläisen homppeli-Tiltu Tarkkispojan muistiin!
Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!
- Anonyymi
Ja lisään vielä tähän, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!
Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan! - Anonyymi
Mannerheim muistetaan ainakin siitä että hävisi kaikki sodat mihin osallistui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!Ja lisään vielä tähän sen faktan, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesin vihaamassani Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!
Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!
- Anonyymi
Ehta homppelihan tuo kuulu olleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!Hahaha näkyy ottavan venäläissodomiittia Mannerheimin homous kovastikin pattiin:-D
- Anonyymi
Ja lisään vielä tähän sen faktan, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesin vihaamassani Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!
Mannerheim antoi lennätinaseman pomon ajella itseään koko yön.
- Anonyymi
- Anonyymi
Se on kiistetty AINA!
Montakohan sataa kertaa olet tuon toistanut?
Sen sijaan pitävää todistusta väitteelle on etniseltä venäläiseltä homppeli- Tiltu Tarkkispojalta TÄYSIN TURHA odottaa!? - Anonyymi
No eipähän tuota ole vielä kukaan kiistänytkään.
- Anonyymi
Ja lisään vielä tähän sen faktan, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesin vihaamassani Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!
Reippaasta homoilustaan pääosin muistetaan.
- Anonyymi
Todellisuudessa sellaisesta hänet Suomessa muistaa vain YKSI AINOA HENKILÖ:
etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika!
Ja hänkin vain siinä toivossa, että väite ärsyttää hänen vihaamiaan suomalaisia! - Anonyymi
Ja hänkin vain siinä toivossa, että väite ärsyttää hänen vihaamiaan suomalaisia! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hänkin vain siinä toivossa, että väite ärsyttää hänen vihaamiaan suomalaisia!Mannerheim on Suomen ainoa kansallishomo.
- Anonyymi
Mannerheimi muistetaan lähinnä sodomiasta.
- Anonyymi
- Anonyymi
Niin sitä ajat muuttuu, nykyään ei ketään eroteta kadettikoulusta homostelun takia, vaan eipä niitä ole enää lennätinaseman hoitajiakaan...
- Anonyymi
Totta turiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta turiset.
Ei lännessä tarvitse todistaa miestä tai naista HETEROKSI, koska se on OLETUS! Sillä, joka henkilöstä muuta väittää, on TODISTUSTAAKKA!
JA SIIHEN SINÄ ET OLE KOSKAAN KYENNYT! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lännessä tarvitse todistaa miestä tai naista HETEROKSI, koska se on OLETUS! Sillä, joka henkilöstä muuta väittää, on TODISTUSTAAKKA!
JA SIIHEN SINÄ ET OLE KOSKAAN KYENNYT!Kukaan ei kyllä oleta muista heteroutta.
- Anonyymi
Eipä sitä Mannerheimin homoutta ole kukaan täysjärkinen koskaan kiistänytkään.
- Anonyymi
Sehän on kiistetty AINA!
Ja SINÄ, etninenb venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika olet AINOA, joka häntä Suomessa edes homoksi väittää ja senkin teet täysin naurettavin perusteluin!
Kun mitään kunnon todisteita ei ole etkä sinä etninen venäläinen homppeli-Tiltu liioin ole sellaisia onnistunut palstalle tuomaan, joten harmiksesi marski oli ja pysyy heterona! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on kiistetty AINA!
Ja SINÄ, etninenb venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika olet AINOA, joka häntä Suomessa edes homoksi väittää ja senkin teet täysin naurettavin perusteluin!
Kun mitään kunnon todisteita ei ole etkä sinä etninen venäläinen homppeli-Tiltu liioin ole sellaisia onnistunut palstalle tuomaan, joten harmiksesi marski oli ja pysyy heterona!Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi. Aina kun jäät häviölle keskustelussa, alat nimitellä vastaväittäjää. Mannerheimin homous on kiistaton tosiasia ja todisteet on esitetty sinullekin useita kertoja, mutta et halua nähdä totuutta. Päivästä toiseen toistelet samoja kirjoituksiasi eli valehtelet ja haukut ihmisiä. Uskottavuutesi=NOLLA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi. Aina kun jäät häviölle keskustelussa, alat nimitellä vastaväittäjää. Mannerheimin homous on kiistaton tosiasia ja todisteet on esitetty sinullekin useita kertoja, mutta et halua nähdä totuutta. Päivästä toiseen toistelet samoja kirjoituksiasi eli valehtelet ja haukut ihmisiä. Uskottavuutesi=NOLLA!
En minä nimittele ketään "muita ihmisiä" VAAN YKSIN SINUA etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika!
Eikä minua juttusi kyrsi tipan vertaa, koska olet samaa valetta viljellyt jo useita vuosia! Kyllä tää vastailu hoituu ihan rutiinilla ja vasemmalla kädellä ilman suuria tunnekuohuja! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä nimittele ketään "muita ihmisiä" VAAN YKSIN SINUA etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika!
Eikä minua juttusi kyrsi tipan vertaa, koska olet samaa valetta viljellyt jo useita vuosia! Kyllä tää vastailu hoituu ihan rutiinilla ja vasemmalla kädellä ilman suuria tunnekuohuja!Hahaha sä olet jo kymmeniä vuosia haukkunut ja nimitellyt kaikkia keiden kanssa "keskustelet".
Ja kyllähän noi homoilujutut sulta todellakin sujuu rutiinilla,,😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä minua juttusi kyrsi tipan vertaa, koska olet samaa valetta viljellyt jo useita vuosia! Kyllä tää vastailu hoituu ihan rutiinilla ja vasemmalla kädellä ilman suuria tunnekuohuja!Sulla on tosiaankin tuo homoilu poikien kanssa veressä😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä minua juttusi kyrsi tipan vertaa, koska olet samaa valetta viljellyt jo useita vuosia! Kyllä tää vastailu hoituu ihan rutiinilla ja vasemmalla kädellä ilman suuria tunnekuohuja!Täytyyhän se myöntää, että kyllä sää olet oikea homoilun asiantuntija 😂
- Anonyymi
Mannerheim muistetaan historian sankarina ja Suomen johtajana sodan aikaan. Vain omalta mieleltään vääristyneet ihmiset jaksavat syntisessä päässään jauhaa saastaa
- Anonyymi
Mannerheim on tietääkseni ainoa Suomen marsalkka.
- Anonyymi
Haminan kadettikoulussa tapahtuneista homosteluista parhaiten muistetaan 😂
- Anonyymi
SIITÄ HÄNET MUISTAA VAIN etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika ja hänkin vain historiaa väärentäen!
Venäjän Tiltu on etninen venäläinen eikä mikään ”kantasuomalainen”!
Hän asuu Suomessa, maassa jota vihaa, ja trollaa työkseen Suomea ja suomalaisia!
Yksi trollauskohde on marski, jota hän väittää ilman todisteita homoksi vain ärsyttääkseen suomalaisia!
Marskin heterous ei väitteestä muutu, mutta toki tuolla venäläisvihaa Suomessa kasvattaa! - Anonyymi
Haminan kadettikoulussa opetettiin homostelua vaan kiinni sitä ei saanut jäädä. Olivat sellaisia kaappihomoja.
- Anonyymi
Muistetaan Stalinin kanssa vehkeilyistä ja Lännen demokratioiden johtajilta otetuista käskyistä ja kaiken vuotamisesta niille. Tahallaan rintaman romahduttamisesta 1944 ja Viipurin puolustajien oikeudenkäynneistä ja syntipukittelusta, vaikka oli itse antanut käskyn kaupungin puolustajien pettämisestä ja jättämisestä ilman ammuksia
- Anonyymi
Näemmä kohta muistamme vain etnisen venäläisen homppeli-Tiltu Tarkkispojan HULVATTOMASTA VALEHTELUSTA KAIKKEIN PARHAITEN!
” Muistetaan Stalinin kanssa vehkeilyistä ja Lännen demokratioiden johtajilta otetuista käskyistä ja kaiken vuotamisesta niille.”
Kuten esimerkiksi MISTÄ? KERRO TARKEMMIN?
”Tahallaan rintaman romahduttamisesta 1944”
Saksalaiset olivat jo vuonna 1944 aiemmin viestittäneet Suolelle, että Puna-armeijan sotilaallinen ylivoima oli tuolloin jo sitä tasoa, että se sai aikaan läpimurron AINA halutessaan. Kyse oli vain siitä, miten toimitaan sen jälkeen!
” ja Viipurin puolustajien oikeudenkäynneistä ja syntipukittelusta, vaikka oli itse antanut käskyn kaupungin puolustajien pettämisestä ja jättämisestä ilman ammuksia”
Täysin naurettava väite, Viipurissa ammushuollon pettäminen EI TIETENKÄÄN OLLURT MIKÄÄN TAHALLINEN TEKO VAAN JOHTUI ONNETTOMISTA YHTEENSATTUMISTA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näemmä kohta muistamme vain etnisen venäläisen homppeli-Tiltu Tarkkispojan HULVATTOMASTA VALEHTELUSTA KAIKKEIN PARHAITEN!
” Muistetaan Stalinin kanssa vehkeilyistä ja Lännen demokratioiden johtajilta otetuista käskyistä ja kaiken vuotamisesta niille.”
Saksalaiset olivat jo vuonna 1944 aiemmin viestittäneet Suolelle, että Puna-armeijan sotilaallinen ylivoima oli tuolloin jo sitä tasoa, että se sai aikaan läpimurron AINA halutessaan. Kyse oli vain siitä, miten toimitaan sen jälkeen!
” ja Viipurin puolustajien oikeudenkäynneistä ja syntipukittelusta, vaikka oli itse antanut käskyn kaupungin puolustajien pettämisestä ja jättämisestä ilman ammuksia”
Täysin naurettava väite, Viipurissa ammushuollon pettäminen EI TIETENKÄÄN OLLURT MIKÄÄN TAHALLINEN TEKO VAAN JOHTUI ONNETTOMISTA YHTEENSATTUMISTA!On se perkele, että tuollaisenkin kommentin lähettäjä saa kuulla olevansa "tiltu". Voi vittu teitä aivottomia mallipoikiaa. Putinisteilla on kyllä kielto noihin asioihin.
Esim. LAsse Laaksosen kirjassa Alkoholia jne sanotaan, että Laatikaisella oliis selittämistä sille, että ammuksia ei saatu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin naurettava väite, Viipurissa ammushuollon pettäminen EI TIETENKÄÄN OLLURT MIKÄÄN TAHALLINEN TEKO VAAN JOHTUI ONNETTOMISTA YHTEENSATTUMISTA!Älähän sodomiitti hermostu:-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se perkele, että tuollaisenkin kommentin lähettäjä saa kuulla olevansa "tiltu". Voi vittu teitä aivottomia mallipoikiaa. Putinisteilla on kyllä kielto noihin asioihin.
Esim. LAsse Laaksosen kirjassa Alkoholia jne sanotaan, että Laatikaisella oliis selittämistä sille, että ammuksia ei saatuRintaman ammushuollosta vastasi sen alan asiantuntija, joka ei ollut Laatikainen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rintaman ammushuollosta vastasi sen alan asiantuntija, joka ei ollut Laatikainen!
Etsiis tiedä aiheesta edes yuhtään mitään
- Anonyymi
Nuorempana tuli käytyä usein pissalla sotasika Mnh:n patsaalla.
Varmaan se kiteyttää aika hyvin muutkin ajatukset aiheeseen ja ihmisk***ään.- Anonyymi
Kyllä se kiteyttää hyvin sen, mitä muut ajattelevat SINUSTA!
- Anonyymi
Lennätinaseman pomo ajeli Marskia aikoinaan ja nykyään irstaileva isoisä ajelee lapsenlapsiaan. Moraalisesti todella hairahtunutta.
- Anonyymi
Ei ole kyllä normaali heterovanhuksen touhut tuollakaan "isoisällä":-D
- Anonyymi
Kummastakaan väitteestä ei ole minkäänlaista näyttöä!
Osaat vain tekaista valeita ihmisistä, joita et ole koskaan nähnyt tai tavannut! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummastakaan väitteestä ei ole minkäänlaista näyttöä!
Osaat vain tekaista valeita ihmisistä, joita et ole koskaan nähnyt tai tavannut!Ja lisään minä vielä tähän, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!
- Anonyymi
Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!- Anonyymi
No kyllä sut Stadin homo Helsingin Kalliosta jo tunnetaan 😜
Ilmeisesti pakenit Venäjältä Mannerheimin tapaan, kun Putin laittaa homosexualistit Gulagille 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä sut Stadin homo Helsingin Kalliosta jo tunnetaan 😜
Ilmeisesti pakenit Venäjältä Mannerheimin tapaan, kun Putin laittaa homosexualistit Gulagille 😂Se on pelkkä Tiltun kuvitelma!
Osaat vain tekaista valeita ihmisistä, joita et ole koskaan nähnyt tai tavannut!
- Anonyymi
Irstaileva isoisä on traumatisoitunut Mannerheimin homoudesta.
- Anonyymi
Ei tippaakaan, koska sinä et ole onnistunut koskaan todistamaan väitettäsi ja korvaat puutteesi toistolla!
Itsesi sinä vain tällä munaat!
- Anonyymi
Mannerheimin homous on kiistaton tosiasia ja se kyrsii suunnattomasti irstailevaa isoisää. Me suomalaiset hyväksymme Mannerheimin homouden täysin ja pidämme sitä luonnollisena asiana.
- Anonyymi
Se on sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!
- Anonyymi
Heheh,kadettikoulun kurinpitolautakunnalla oli riittävän pitävät näytöt Mannerheimin miehimyksellisyydestä!
Jolppi lensi kuin leppäkeihäs koulusta ja välit entisiin koulutovereihin katkesivat laakista!
Ja palstan Tarkkispappa vain vinkuu kipuaan:"Ei mun marski ikinä ollut kikkelileikeissä eikä ainakaan julkisesti!"- Anonyymi
Haminan kadettikoulussa oltiin vaan kateellisia kun ei Mannerheim suostunut homostelemaan jokaisen kanssa vaan piti jonkinlaista tasoa yllä kenekä kanssa hän homostelee. Kyllä homostelukaverin pitää olla aatelinen eikä mikään kauppiaan homopoika. Siksi Mannerheim eroitettiin.
- Anonyymi
” Me suomalaiset hyväksymme Mannerheimin homouden täysin ja pidämme sitä luonnollisena asiana.”
Etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika EI OLE SUOMALAINEN eikä mikään ”me” kenellekään suomalaiselle!
Tiltu ei ole mikään ”täysjärkinen” tai edes ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii Suomessa, jota vihaa eikä uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja vihataan ja tapetaan! - Anonyymi
” Me suomalaiset hyväksymme Mannerheimin homouden täysin ja pidämme sitä luonnollisena asiana.”
Etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika EI OLE SUOMALAINEN eikä mikään ”me” kenellekään suomalaiselle!
Tiltu ei ole mikään ”täysjärkinen” tai edes ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii Suomessa, jota vihaa eikä uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja vihataan ja tapetaan!- Anonyymi
Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi. Mannerheimin homous on traumatisoinut sinut todella pahasti.
- Anonyymi
Hehe sä et ole suomalainen, etkä varsinkaan hetero:-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi. Mannerheimin homous on traumatisoinut sinut todella pahasti.
TAVALLISISTA ’IHMISISTÄ’ EROTTAA HELPOSTI KIEROUTUNEEN VENÄLÄISEN HOMPPELIN, JOKA KOKEE MISSIOKSEEN VÄITTÄÄ ILMAN TODISTEITA MARSKIN OLLEEN ITSENSÄ KALTAINEN JA JOKA ON PESIYTYNYT VIHAAMAANSA SUOMEEN, MAAHAN JOTA VIHAA, TAVOITTEENAAN ÄRSYTTÄÄ PAIKALLISIA IHMISIÄ!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehe sä et ole suomalainen, etkä varsinkaan hetero:-D
On tyypillistä Tiltulle se, että kun ei pärjää keskustelussa hän alkaa haukkua vastaväittäjää tai tekeytyty häneksi ja kirjoittaa soopaa!
Ainahan SINUN VÄITTEESI ovat kantasuomalaiset kiistäneet!
Vain yksinäinen etninen venäläinen homppeli-Tiltu väittää marskin olleen itsensä kaltainen, mutta hänen uskottavuutensa on = NOLLA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tyypillistä Tiltulle se, että kun ei pärjää keskustelussa hän alkaa haukkua vastaväittäjää tai tekeytyty häneksi ja kirjoittaa soopaa!
Ainahan SINUN VÄITTEESI ovat kantasuomalaiset kiistäneet!
Vain yksinäinen etninen venäläinen homppeli-Tiltu väittää marskin olleen itsensä kaltainen, mutta hänen uskottavuutensa on = NOLLA!Oletko sinä se irstaileva isoisä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä se irstaileva isoisä?
Sinä olet etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika ja sinä ET OLE MIKÄÄN ”ME” MEILLE SUOMALAISILLE! Olet useita vuosia väittänyt marskia homoksi kykenemättä todistamaan väitettäsi TODEKSI!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika ja sinä ET OLE MIKÄÄN ”ME” MEILLE SUOMALAISILLE! Olet useita vuosia väittänyt marskia homoksi kykenemättä todistamaan väitettäsi TODEKSI!
Oletko sinä irstaileva isoisä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä irstaileva isoisä?
Minä en ole liioin otsikon aihe! On tyypillistä Tiltulle se, että kun ei pärjää keskustelussa hän alkaa haukkua vastaväittäjää tai tekeytyy häneksi ja kirjoittaa soopaa!
Unohdat nyt marskin ja keskityt vastaväittäjän henkilöön! Tyypillinen trollin ilmentymä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole liioin otsikon aihe! On tyypillistä Tiltulle se, että kun ei pärjää keskustelussa hän alkaa haukkua vastaväittäjää tai tekeytyy häneksi ja kirjoittaa soopaa!
Unohdat nyt marskin ja keskityt vastaväittäjän henkilöön! Tyypillinen trollin ilmentymä!Eli sinä siis olet se irstaileva isoisä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinä siis olet se irstaileva isoisä?
SE ON SINUN KUVITELMASI VAILLA TIETOA!
Unohdat nyt marskin ja keskityt vastaväittäjän henkilöön! Tyypillinen trollin ilmentymä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdat nyt marskin ja keskityt vastaväittäjän henkilöön! Tyypillinen trollin ilmentymä!Sinä siis myönnät olevasi irstaileva isoisä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdat nyt marskin ja keskityt vastaväittäjän henkilöön! Tyypillinen trollin ilmentymä!Sä et ole mikään normaali heterovanhus 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et ole mikään normaali heterovanhus 😂
HETI ALKUUN: En ole liioin otsikon aihe! On tyypillistä Tiltulle se, että kun ei pärjää keskustelussa hän alkaa haukkua vastaväittäjää tai tekeytyty häneksi ja kirjoittaa soopaa!
Isoisä olen toki, mutta ne irstailut ovat jääneet tekemättä! Siinä taas yksi toteen näyttämätön väite etniseltä venäläiseltä homppeli-Tiltulta satojen muiden joukossa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HETI ALKUUN: En ole liioin otsikon aihe! On tyypillistä Tiltulle se, että kun ei pärjää keskustelussa hän alkaa haukkua vastaväittäjää tai tekeytyty häneksi ja kirjoittaa soopaa!
Isoisä olen toki, mutta ne irstailut ovat jääneet tekemättä! Siinä taas yksi toteen näyttämätön väite etniseltä venäläiseltä homppeli-Tiltulta satojen muiden joukossa!Sinähän itse olet kirjoittanut jo vuosi, että sinulle termi "alentavat irstailut" tarkoittaa nukkumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isoisä olen toki, mutta ne irstailut ovat jääneet tekemättä! Siinä taas yksi toteen näyttämätön väite etniseltä venäläiseltä homppeli-Tiltulta satojen muiden joukossa!Et sää ole mikään normaali heterovanhus, ei kukaan normaali hetero kirjoittele tapaasi homojuttuja aina ja koko ajan:-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sää ole mikään normaali heterovanhus, ei kukaan normaali hetero kirjoittele tapaasi homojuttuja aina ja koko ajan:-D
En minä ”kirjoita homojuttuja” laisinkaan! Minä ainoastaan kiistän sinun väitteesi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ”kirjoita homojuttuja” laisinkaan! Minä ainoastaan kiistän sinun väitteesi!
HeHe kyllä muuten kirjoitat, etkä pelkästään täällä historiapalstalla, kyllä sut tiedetään, ei yksikään heterovanhus suolla sun tapaasi homojuttuja kymmeniä vuosia 😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HeHe kyllä muuten kirjoitat, etkä pelkästään täällä historiapalstalla, kyllä sut tiedetään, ei yksikään heterovanhus suolla sun tapaasi homojuttuja kymmeniä vuosia 😜
EN TODELLAKAAN ELI VALEHTELET TAPASI MUKAAN!
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi kirjoitti:
Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!HeHe ei yksikään normaali heterovanhus suolla tapaasi homojuttuja kymmeniä vuosia aina ja koko ajan 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!Etkö osaa edes keskustella ilman nimittelyä?? Se pikemminkin kertoo mielenterveysongelmista!
- Anonyymi
Homoiluistaan muistetaan, ei yksikään läntinen heteromies halua miespalvelijansa pukeutuvan nahkaisiin polvihousuihin.
- Anonyymi
Eikä halunnut liioin marski! Tämäkin väite on täysin vailla näyttöä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä halunnut liioin marski! Tämäkin väite on täysin vailla näyttöä!
Marskin tyynyyn pantiin poppelinkukkia ja miespalvelijan piti käyttää tirolilaista univormua.
Yksikään heteromies ei halua miespalvelijansa pukeutuvan nahkaisiin polvihousuihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marskin tyynyyn pantiin poppelinkukkia ja miespalvelijan piti käyttää tirolilaista univormua.
Yksikään heteromies ei halua miespalvelijansa pukeutuvan nahkaisiin polvihousuihin.Kunhan taas sepittelet omia homppelihaaveitasi! Huvia se on keksiminenkin tyhjästä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan taas sepittelet omia homppelihaaveitasi! Huvia se on keksiminenkin tyhjästä!
HeHe homppelista haaveilu on sun henkilöpalvojan leipälaji:-D
Ei tarvitse mitään keksiä:
Mannerheimin palvelijat kertovat nyt löydetyillä ääninauhoilla: Marskin tyynyyn pantiin poppelinkukkia ja miespalvelijan piti käyttää tirolilaista univormua
https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000005234211.html
- Anonyymi
Siksihän Mannerheim ei tullut toimeen Hitlerin kanssa kun homot joutuivat Saksassa tuhoamisleireille.
- Anonyymi
Homot eivät joutuneet tuhioleireille. Suhtautuminen homoihin ei muuttunut juridisesti Weimarin tasavallasta eikä se muuttunut Saksassa sodan jälkeenkään. Pykälä oli aivan sama laissa. Keskitysleireille joutui vain toistuneesta julkisesta siveettmyydestä tms. Keskitysleirit olivat mallivankiloita, joissa voitiin paksusti. Vain SS-armeijassa homoilu oli hengenvaarallista eli useimmiten seurasi teloitus
- Anonyymi
Ikioma päätelmäsi? Marski ja Hitler olivat kovin erilaisia ihmisinä! Miksi olisi muka pitänyt ”tulla toimneen”!
- Anonyymi
Juu, ei oo tuommoset kukkahommat tyynyllä ja nahkahousut miespalvelijoilla heteromiehen hommia. Mitähän se yks irstaileva isoisä tähän keksii selitykseksi. Varmaan jotakin, hänelle niin mieleisiä, tarkkispoika homppeli kirjoituksia. Se on ainakin varmaa, että tuohan ei todista mitään eikä riitä näytöksi. Noo, antaa hänen raivota ja haukkua ihmisiä, me suomalaiset heteromiehet tiedämme, että Mannerheim oli homo.
- Anonyymi
” Juu, ei oo tuommoset kukkahommat tyynyllä ja nahkahousut miespalvelijoilla heteromiehen hommia.”
Nämäkin ovat omia päätelmiäsi! Kukan tuoksu oli tyynyn sisällä!
Asuista sanotaan seuraavaa:
” KAIVOPUISTOSSA OLI toiset tavat kuin maalla Hangossa. Sisäköt pukeutuivat siniseen leninkiin, valkoiseen myssyyn ja mansetteihin. Iltaisin, kun oli tarjoiluvuoro, leningin väri oli musta.
Kamaripalvelija, tämä itävaltalainen Hans Köpf, teki työnsä tirolilaisessa univormussa. Iltaisin hänellä oli frakki, Berta sanoo.”
Millainen mahtaa olla ”tirolilainen univormu”`? Olet näemmä tekaissut siihen nahkahousut omassa päässäsi?? Mahtoiko sellaiset edes kuulua siihen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Juu, ei oo tuommoset kukkahommat tyynyllä ja nahkahousut miespalvelijoilla heteromiehen hommia.”
Nämäkin ovat omia päätelmiäsi! Kukan tuoksu oli tyynyn sisällä!
Asuista sanotaan seuraavaa:
” KAIVOPUISTOSSA OLI toiset tavat kuin maalla Hangossa. Sisäköt pukeutuivat siniseen leninkiin, valkoiseen myssyyn ja mansetteihin. Iltaisin, kun oli tarjoiluvuoro, leningin väri oli musta.
Kamaripalvelija, tämä itävaltalainen Hans Köpf, teki työnsä tirolilaisessa univormussa. Iltaisin hänellä oli frakki, Berta sanoo.”
Millainen mahtaa olla ”tirolilainen univormu”`? Olet näemmä tekaissut siihen nahkahousut omassa päässäsi?? Mahtoiko sellaiset edes kuulua siihen?” Juu, ei oo tuommoset kukkahommat tyynyllä ja nahkahousut miespalvelijoilla heteromiehen hommia”
Miwspalvelijoita oli tasan YKSI JA hänkin vain 30-luvun alussa!
” Marskin tyynyyn pantiin poppelinkukkia ja miespalvelijan piti käyttää tirolilaista univormua”
Herää kysymys: millainen oli tuon ajan ”tirorilainen juhla-asu”? Tiltulla on näemmä mielessä vain Oktoberfest?
” KUN KAMARIPALVELIJA Köpf oli suoriutunut aamun velvoitteista talossa, hän lähti kaupungille hoitamaan asioita.
Hopea- ja kupariastioita oli niin paljon, että niiden putsaamiseen osallistui myös miespalvelija Köpf – niin kauan kuin hän oli talossa. 1930-luvun edetessä Köpfin perhe kasvoi, ja kamaripalvelija lähti. Uutta ei tullut tilalle.”
Ja kuten tuosta ilmenee niin SE AINOAKIN MIESPALVELIJA ”KATOSI” KOTIMAAHANSA ENNEN 30-LUVUN LOPPUA EIKÄ UUTTA TULLUT TILALLE!
- Anonyymi
Kukat voivat selittyä lääketieteellisesti tai tuoksullisesti. Palvelijoilla on yleensä aina jonkinlainen univiormu tai oli ennen vanhaan ainakin
- Anonyymi
Kävi 4 sotaa ja voitti vain yhden ja senkin omia vastaan kun sai sotia ammattisotilailla torppareita vastaan 🤣 sen jälkeen käski teloittaa naisia ja lapsia
- Anonyymi
” Kävi 4 sotaa ja voitti vain yhden”
Sisällissota, Talvisota, Jatkosota. Onko neljäs Lapin sota? Voittoja on kaksi!
Mannerheim oli Suomen sodan ajan ylipäällikkö sekä Talvi- että Jatkosodassa!
Suomi ei voimasuhteilla 3,5 vs 200 miljoonaa voinut niitä sotia voittaa!
Todellisuudessa marski johdatteli Suomen kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 vs 200 miljoonaa meidät sodasta eroon vapaana, itsenäisenä ja demokraattisena maana!
Suorituksen arvo vain nousee, jos se tehtiin vielä vanhanaikaisella kalustolla kuten stallari haluaa korostaa!
Lapin sota päättyi siihen, että Saksa vetäytyi Suomesta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Kävi 4 sotaa ja voitti vain yhden”
Sisällissota, Talvisota, Jatkosota. Onko neljäs Lapin sota? Voittoja on kaksi!
Mannerheim oli Suomen sodan ajan ylipäällikkö sekä Talvi- että Jatkosodassa!
Suomi ei voimasuhteilla 3,5 vs 200 miljoonaa voinut niitä sotia voittaa!
Todellisuudessa marski johdatteli Suomen kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 vs 200 miljoonaa meidät sodasta eroon vapaana, itsenäisenä ja demokraattisena maana!
Suorituksen arvo vain nousee, jos se tehtiin vielä vanhanaikaisella kalustolla kuten stallari haluaa korostaa!
Lapin sota päättyi siihen, että Saksa vetäytyi Suomesta!Etkö osaa edes keskustella ilman nimittelyä? Se pikemminkin kertoo mielenterveysongelmista! Mannerheimin homous on kiistaton tosiasia ja siitä syystä me suomalaiset olemme valinneet Mannerheimin meidän kansallishomoksemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa edes keskustella ilman nimittelyä? Se pikemminkin kertoo mielenterveysongelmista! Mannerheimin homous on kiistaton tosiasia ja siitä syystä me suomalaiset olemme valinneet Mannerheimin meidän kansallishomoksemme.
Ei ole. Sinä vain jankutat yhtä ja samaa eikä pitävää NÄYTTÖÄ löydy!
- Anonyymi
Eiköhän tuo kuitenkin parhaiten muisteta Haminan kadettikoulussa tapahtuneista homosteluista.
- Anonyymi
Jota kukaan ei ole näyttänyt toteen!
- Anonyymi
Kaikesta sellaisesta. Ja " suursuomi" höpötyksestään"
- Anonyymi
PÄINVASTOIN! Suomalaist muistavat marskin siitä, että hän johdatteli Suomen kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 vs 200 miljoonaa meidät sodasta eroon vapaana, itsenäisenä ja demokraattisena maana!
Suorituksen arvo vain nousee, jos se tehtiin vielä vanhanaikaisella kalustolla kuten stallari haluaa korostaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PÄINVASTOIN! Suomalaist muistavat marskin siitä, että hän johdatteli Suomen kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 vs 200 miljoonaa meidät sodasta eroon vapaana, itsenäisenä ja demokraattisena maana!
Suorituksen arvo vain nousee, jos se tehtiin vielä vanhanaikaisella kalustolla kuten stallari haluaa korostaa!Kyllä me suomalaiset muistamme myös Mannerheimin homostelut lennätinaseman pomon kanssa. Mutta me emme häpeä tai pilkkaa Mannerheimia hänen homoudestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me suomalaiset muistamme myös Mannerheimin homostelut lennätinaseman pomon kanssa. Mutta me emme häpeä tai pilkkaa Mannerheimia hänen homoudestaan.
Anonyymi kirjoitti:
Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!Etkö osaa edes keskustella ilman nimittelyä? Se kertoo paljon mielenterveysongelmistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa edes keskustella ilman nimittelyä? Se kertoo paljon mielenterveysongelmistasi.
Niinkö? Mielestäni nimittelen sinua max. viidesosan siitä, mitä sinä vastavuoroisesti teet!
Oletko nyt bpäässyt sairaalasta vapaaksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö? Mielestäni nimittelen sinua max. viidesosan siitä, mitä sinä vastavuoroisesti teet!
Oletko nyt bpäässyt sairaalasta vapaaksi?Sinun mielesi on sairas.
- Anonyymi
Mannerheimi oli aikansa tunnetuin kosmopoliitti ja sodomiitti.
- Anonyymi
Homoiluista muistetaan.
- Anonyymi
Vaion etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika hänet sellaisesta ”muistaa”!
Anonyymi kirjoitti:
Vaion etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika hänet sellaisesta ”muistaa”!
Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!Etkö osaa edes keskustella ilman nimittelyä? Se kertoo paljon mielenterveysongelmistasi ja vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa edes keskustella ilman nimittelyä? Se kertoo paljon mielenterveysongelmistasi ja vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi.
Otsikon aihe on marski? Jostakin syystä haluat siirtä keskustelua muualle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs väliä, sodomiittihan sitä sinäkin olet🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs väliä, sodomiittihan sitä sinäkin olet🤡
En ole ebnkä sellaiseksi muutu perusteettomilla väitteillä!
Jos hukkaat otsikon aiheen eli marskin ja keskityt minuun niin toki se minulle sopii kun en pidä väitteitäsi arvossa eikä minun persoonani kiinnosta ketään!🤡🤡🤡 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehhän sinä keskityt valehtelemaan ja haukkumaan muita ihmisiä. Marskista et kirjoita sanaakaan. Etkö sinä ymmärrä itsekkään, mitä tänne kirjoittelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ebnkä sellaiseksi muutu perusteettomilla väitteillä!
Jos hukkaat otsikon aiheen eli marskin ja keskityt minuun niin toki se minulle sopii kun en pidä väitteitäsi arvossa eikä minun persoonani kiinnosta ketään!🤡🤡🤡Ei yksikään normaali heterovanhus suolla tapaasi homojuttuja kymmeniä vuosia aina ja koko ajan 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehhän sinä keskityt valehtelemaan ja haukkumaan muita ihmisiä. Marskista et kirjoita sanaakaan. Etkö sinä ymmärrä itsekkään, mitä tänne kirjoittelet?
” Itsehhän sinä keskityt valehtelemaan ja haukkumaan muita ihmisiä.”
MIKSI puhut monikossa? En minä hauku ”ihmisiä”! Minä haukun YKSIN SINUA! Olet etninen venäläinen homppeli-Tiltu, joka vihaa Suomea eli maata, jossa asuu ja päätyönään haukkuu meitä ja maatamme aamusta iltaan. Minä taas olen kantasuomalainen enkä pidä SINUN trollaamisestasi!
” Marskista et kirjoita sanaakaan. ”
Marski on länsimaisen tavan mukaan oletuksena hetero ELLEI joku kykene muuta TODISTAMAAN! Ja SINÄ et ole siihen kyennyt ja korvaat puutteesi toistolla ja jankutuksellla!
”Etkö sinä ymmärrä itsekkään, mitä tänne kirjoittelet?”
Ymmärrän vallan hyvin! Medistä kahdesta SINÄ OLETSE, joka kirjoittaa vihaisena! Minä taas olen täysin rauhallinen, koska tiedän olevani oikeassa. Perusongelmasi on se, että väitteesi on tekaistu etkä kykene sitä todeksi näyttämään! Outoa on vain sinun raivoisa yrityksesi totuudesta piittaamatta!
- Anonyymi
Kyllä se homoilu on mistä muistetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!Kyllä se Marski oli samanlainen sodomiitti niinkuin sinäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se Marski oli samanlainen sodomiitti niinkuin sinäkin.
Todistamatta se on jäänyt sinulta kummankin kohdalla!
LISÄKSI: Minä en ole liioin otsikon aihe! On tyypillistä Tiltulle se, että kun ei pärjää keskustelussa hän alkaa haukkua vastaväittäjää tai tekeytyty häneksi ja kirjoittaa soopaa!
Isoisä olen toki, mutta ne irstailut ovat jääneet tekemättä! Siinä taas yksi toteen näyttämätön väite etniseltä venäläiseltä homppeli-Tiltulta satojen muiden joukossa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!Miten marsalkan sotiminen hänen homouteensa liittyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten marsalkan sotiminen hänen homouteensa liittyy?
Ei se liitykään!
Puolivenäläisellä homppeli-Tiltu Tarkkispojalla on pakkomielle marskista! Valitettavasti se ei vaan ole totta ja silti ”yrittää täytyy”! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se liitykään!
Puolivenäläisellä homppeli-Tiltu Tarkkispojalla on pakkomielle marskista! Valitettavasti se ei vaan ole totta ja silti ”yrittää täytyy”!"Minulle tämä on hupiveryttelyä🤡"
Sinä olet kyllä todella hyvä trollaamaan. Huvittavia kommentteja kirjoitat. Jos ei tietäisi sinun trollaavan, voisi luulla, että oikeasti uskot Mannerheimin olleen hetero. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minulle tämä on hupiveryttelyä🤡"
Sinä olet kyllä todella hyvä trollaamaan. Huvittavia kommentteja kirjoitat. Jos ei tietäisi sinun trollaavan, voisi luulla, että oikeasti uskot Mannerheimin olleen hetero.No, sinähän itsekin tiedät, ettei etnisen venäläisen homppeli-Tiltu Tarkkispojan mielipiteillä ole Suomessa juuri merkitystä…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, sinähän itsekin tiedät, ettei etnisen venäläisen homppeli-Tiltu Tarkkispojan mielipiteillä ole Suomessa juuri merkitystä…
Taas kerran hauska kommentti trollilta. Olet todella hyvä nimittelemään muita ja se on erinomainen taito trollille. Kirjoita joku niistä sinun perus trollauksista, josta voisi luulla, että pidät Mannerheimia heterona.
- Anonyymi
Homppeli oli kuulemma.
- Anonyymi
Todistus asiasta puuttuu!
- Anonyymi
Eniten kirjoitetaan homoiluistaan.
- Anonyymi
Kirjoitetaan missä? Ei ne sinun kirjoittelusi palstalla ole häävikään yritelmä kunnollisesta näytöstä!
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854012
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353041Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992253Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312008Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271801- 311790
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell651743Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271547Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91517- 281501