Raamattukoodi-kirjaa ei tietääkseni ole vielä yksikään suomalainen kustannusyhtiö julkaissut suomeksi, ei edes Kuva ja Sana. Vain englantilainen ja ruotsalainen versio on saatavilla, ja nekin pitää tilata ulkomailta - netistä saa vain tiivistelmiä. TUO KIRJA ON SAATAVA SUOMEKSI! Aikaa on vähän, sillä kirjan mukaan ensi vuonna alkaa MAAILMANSOTA! Olen lähettänyt sähköpostia muutamalle kristilliselle julkaisijalle. TEHKÄÄ TE SAMOIN! Mitä useampi vaatii kirjaa, sen todennäköisempää, että se suomennetaan. Ja sen todennäköisempää, että yhä useampi löytää Raamatun totuuden - sekä avoimen että salatun.
SUOMENTAKAA RAAMATTUKOODI !
12
1398
Vastaukset
- Pentti1
Kirjassa on kaksi osaa. Todella hyviä.
Raamattukoodia tutkii myös Israelin puolustusvoimien päämaja.
Raamattukoodi paljasti mm.
Rabinin murhan ja jopa murhaajan nimen ja lisäksi sanat "hän iski, hän murhasi pääministerin"
Raamattukoodi paljasti vuoden 1992 presidenttivaalien voittajan. Kohdassa "Clinton" lukee myös sanat "presidentti".
Kohdassa "Hitler" lukee myös sanat "paha ihminen" "natsi" "joukkomurha".
Kohdassa "Edison" lukee myös sanat "sähkö" ja "sähkölanppu".
Kohdassa "raamattukoodi" lukee "Jumalan sulkema"
ja "tietokone" lukee : "nämä sanat on piiloitettu viimeiseen aikaan".
Raamattukoodia ei saatu auki ennenkuin tuli tähän tarkoitukseen tarvittava tietokoneohjelma joka aukasi koodin raamatun alkuperäisestä kielestä.
Kun koodiin on syötetty sana "Presidentti Kenedy" niin saasdan auki sanat "kuolee" ja "Dallas".
Siellä on myös nimi kuka hänet ampui.
3000 vuotta vanha raamattu siis paljastaa mitä tapahtuu tulevaisuudessa.
Toisinaan löytyy ennustuksessa sanat "estätkö tämän". Aivan kuin voisimme omalla mahdilla estää kyseisen tilanteen.
Ei ihme, että suomessa kirjaa ei haluta kääntää. Onhan vielä kirja "Pohjolan profetiat" joka kertoo pohjolan tulevasta sodasta. Tuttavani oli valmis kääntämään kirjan, mutta kustantajat sanoivat, että sellaisia kirjoja ei suomeen oteta.- .o.
Roskaa, hörhöilyä ja kuvittelua. Tuollaisia viestejä löytyy mistä vain kun hakemalla hakee.
Siis AiIIVVAN roskaa tuo raamattukoodi. - Pentti1
.o. kirjoitti:
Roskaa, hörhöilyä ja kuvittelua. Tuollaisia viestejä löytyy mistä vain kun hakemalla hakee.
Siis AiIIVVAN roskaa tuo raamattukoodi.Kiva,että pidät sitä roskana - silloinhan se on sinun ongelmasi eikä minun. Minä en pidä sitä lopullisena totuutena enkä myöskään roskana. Seuraan mielenkiinnolla pitääkö se paikkansa.
Amerikan sotilaallinen tiedoituspalvelu on tutkinut raamattukoodia ja vahvistaa ,että koodi todella on olemassa.
Yassir Arafat järkyttyi nähdessään, että hänen nimensä esiintyi raamattukoodissa.
Isaac Newton oli aikanaan vukuuttunut siitä, että raamatussa on salainen koodi ja hän etsi sitä. Häneltä puuttui tietokone - jos hänellä olisi ollut tietokone niin hän ehkä olisi löytänyt koodin.
Siis löytyy paljon todisteita,että koodi todella on olemassa ja tämän on myös tutkimukset osoittaneet - mutta kuinka paljon olet itse asiaa tutkinut koska jo tässä vaiheessa ilmoitat, että raamattukoodi on roskaa.
Kaikkea hyvää sinulle - huhhui
Pentti1 kirjoitti:
Kiva,että pidät sitä roskana - silloinhan se on sinun ongelmasi eikä minun. Minä en pidä sitä lopullisena totuutena enkä myöskään roskana. Seuraan mielenkiinnolla pitääkö se paikkansa.
Amerikan sotilaallinen tiedoituspalvelu on tutkinut raamattukoodia ja vahvistaa ,että koodi todella on olemassa.
Yassir Arafat järkyttyi nähdessään, että hänen nimensä esiintyi raamattukoodissa.
Isaac Newton oli aikanaan vukuuttunut siitä, että raamatussa on salainen koodi ja hän etsi sitä. Häneltä puuttui tietokone - jos hänellä olisi ollut tietokone niin hän ehkä olisi löytänyt koodin.
Siis löytyy paljon todisteita,että koodi todella on olemassa ja tämän on myös tutkimukset osoittaneet - mutta kuinka paljon olet itse asiaa tutkinut koska jo tässä vaiheessa ilmoitat, että raamattukoodi on roskaa.
Kaikkea hyvää sinulleKyllähän ne raamattukoodit on olemassa mutta ei niissä mitään ihmeellistä ole, kun samat asiat löytyy ihan mistä tahansa muustakin kirjasta.
The Bible Code kirjan kirjoittaja esitti seuraavan haasteen skeptikoille:
When my critics find a message about the assassination of a prime minister encrypted in Moby Dick, I'll believe them.
(Newsweek, Jun 9, 1997)
Eipä menny aikaakaan kun kyseiset pääministerien salamurhat löyty kyseisestä kirjasta.
Linkki vielä saitille josa kumotaan koko bible code roska.
http://cs.anu.edu.au/~bdm/dilugim/torah.html - Pentti1
huhhui kirjoitti:
Kyllähän ne raamattukoodit on olemassa mutta ei niissä mitään ihmeellistä ole, kun samat asiat löytyy ihan mistä tahansa muustakin kirjasta.
The Bible Code kirjan kirjoittaja esitti seuraavan haasteen skeptikoille:
When my critics find a message about the assassination of a prime minister encrypted in Moby Dick, I'll believe them.
(Newsweek, Jun 9, 1997)
Eipä menny aikaakaan kun kyseiset pääministerien salamurhat löyty kyseisestä kirjasta.
Linkki vielä saitille josa kumotaan koko bible code roska.
http://cs.anu.edu.au/~bdm/dilugim/torah.htmlJoo, tiedän. Toi on tunnettu huuhaasivu - vastustajia kyllä löytyy.
- ideoita täältä
Pentti1 kirjoitti:
Kiva,että pidät sitä roskana - silloinhan se on sinun ongelmasi eikä minun. Minä en pidä sitä lopullisena totuutena enkä myöskään roskana. Seuraan mielenkiinnolla pitääkö se paikkansa.
Kaikkea hyvää sinulleTuli vaan mieleeni, että anna sen tuttavasi suomentaa se teos ja vähän äkkiä. Mikäli julkaisu on rahasta kiinni,kerätään kolehti ja sen voi tehdä omakustanteena, levittää netissä omilla nettisivuilla ja laittaa kiertämään sähköpostina ja niin edelleen. Monistaa voi kopiokoneella, asian tiedottaminen on jokaisen kristityn velvollisuus.
- raamatukoodeille
oma palsta vai mitä?
- hattuun
Mulla on mielikuva, että pari vuotta sitten Kristillisen keskuksen Pasi Turunenkin innostui asiasta ja aiheesta tehtiin muutama kasettikin. Myöhemmin peruttiin koko juttu harhaopetuksena tai jotain sinne päin. Turunen pyysi anteeksi innostumistaan tästä asiasta. Olenkohan oikeassa, kuka muu muistaa tapauksen?
En nyt kyllä tarkistanut Patmoksesta, onko kyse samasta asiasta.
Olkaa varovaisia - varmuuden vuoksi. - suomalainen
Mikä estää kielitaitoista kääntämästä mitähyvänsä kirjaa suomeksi. Painatuksen voi tehdä vaikka vinkuintiassa ja myydä kirjaa suomalaisille netin kautta.
- Joku(Se alku....)
Täällä voi olla sinua ja muitakin kiinnostavaa tietoa Raamatun koodista ja gematriasta:
http://www.kolumbus.fi/gematria/
Avaa sivu ja napsauta suomen lippua ja tutki!!! - vain minä täältä ruotsista
millä nimellä tämä kyseinen kirja on ruotsis? Ja kuka sen on kirjoitanut?
- Anonyymi
Onko tuosta koodi jutusta nykyään lisätietoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199