Pahin aate

Anonyymi-ap

Mikä on pahin aate kuolonuhreissa mitattuna?

57

180

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhun aatteista, en uskonnoista.

      • Anonyymi

        Äärioikeiston on aina pahin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Äärioikeiston on aina pahin.

        Punaiset khmerit...


      • Anonyymi
        UUSI

        Uskonnotkin on tietynlaisia aatteita.


    • Anonyymi

      Minä sanon vasemmistoaate. Sitten tulee natsismi.

      • Anonyymi

        Kumpikin on murhannut järkyttävän määrän ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpikin on murhannut järkyttävän määrän ihmisiä.

        Vieläkö joku näitä aatteita kannattaa? Kyllä. Kyllä näin hulluja on.


      • Anonyymi

        Vassut sata miljoonaa ja natsin pirut 20 miljoonaa. Hirveitä lukuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vassut sata miljoonaa ja natsin pirut 20 miljoonaa. Hirveitä lukuja.

        Yksikään oikea humanisti ei tuollaisia aatteita kannata.

        Vassuista on muka humaaneja ihmisiä. Kuinka humaani ihminen voi olla vassu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksikään oikea humanisti ei tuollaisia aatteita kannata.

        Vassuista on muka humaaneja ihmisiä. Kuinka humaani ihminen voi olla vassu?

        Vassuissa siis. Ei yksikään humaani ihminen kannata mitään aatetta tai uskontoa joka on murhannut ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vassuissa siis. Ei yksikään humaani ihminen kannata mitään aatetta tai uskontoa joka on murhannut ihmisiä.

        Mitä vitun humaaniutta se on jos kannattaa tai edustaa mitään tuollaista aatetta tai uskontoa?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksikään oikea humanisti ei tuollaisia aatteita kannata.

        Vassuista on muka humaaneja ihmisiä. Kuinka humaani ihminen voi olla vassu?

        ¨Anonyymi
        2024-07-07 23:13:51
        Vassuista on muka humaaneja ihmisiä. Kuinka humaani ihminen voi olla vassu?
        ---------------------------
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Humanismi
        "Humanismi on länsimaissa renessanssin myötä noussut kulttuurivirtaus sekä aatteellisena käsitteenä ihmisyyteen perustuva elämänkatsomus".

        Tietysti voi humanismi on olennainen osa vasemmistolaisuutta.

        PeruSS idelogiaan ei kuulu minkäänlainen inhimmillisyys.
        Niinkuin purra sanoi "Politiikkaan ei kuulu empatia"


      • Anonyymi
        UUSI
        DayShadow kirjoitti:

        ¨Anonyymi
        2024-07-07 23:13:51
        Vassuista on muka humaaneja ihmisiä. Kuinka humaani ihminen voi olla vassu?
        ---------------------------
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Humanismi
        "Humanismi on länsimaissa renessanssin myötä noussut kulttuurivirtaus sekä aatteellisena käsitteenä ihmisyyteen perustuva elämänkatsomus".

        Tietysti voi humanismi on olennainen osa vasemmistolaisuutta.

        PeruSS idelogiaan ei kuulu minkäänlainen inhimmillisyys.
        Niinkuin purra sanoi "Politiikkaan ei kuulu empatia"

        Älä valehtele. Minä persuna olen aina heikoimpien puolta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele. Minä persuna olen aina heikoimpien puolta.

        Minua inhottaa kun vahvat sortaa heikompia. Olen aina sen vähäisimmän puolella. Terveisin aloittaja.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua inhottaa kun vahvat sortaa heikompia. Olen aina sen vähäisimmän puolella. Terveisin aloittaja.

        Punikit vähät välittää köyhistä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Punikit vähät välittää köyhistä.

        Heillä on se perkeleen aate joka heitä johdattaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Heillä on se perkeleen aate joka heitä johdattaa.

        Sata miljoonaa ihmistä tappanut aate.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele. Minä persuna olen aina heikoimpien puolta.

        "Anonyymi
        2024-07-08 00:14:38
        Minä persuna olen aina heikoimpien puolta".
        -------------
        Koska olen mielestäsi heikompi kuin sinä nii mikset piä mun puolia ?


    • Anonyymi

      Sinä se jaksat jauhaa yhtä ja samaa vuosikaupalla itsesi kanssa.

      • Anonyymi

        Sinä kuitenkin kommentoit aloitusta tavallasi. Kiitos siitä.


    • Anonyymi

      Persuismi ja muu äärioikeisto.

      • Anonyymi

        Eihän Persut ole lähelläkään noita murhaamisia joita kaksi aatetta ovat tehneet. Nolla on persujen saldo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän Persut ole lähelläkään noita murhaamisia joita kaksi aatetta ovat tehneet. Nolla on persujen saldo.

        Persut eivät ole myöskään mikään aate.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut eivät ole myöskään mikään aate.

        persuus on idiotismin vakavin muoto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut eivät ole myöskään mikään aate.

        Persut edustaa läpileikkausta koko Suomen kansasta. Eikä persuilla ole mitään aatetta kuten punikeilla on.

        Minä persuna haluan vain turvallisuutta ja hyvinvointia kansalle. Onko se joku vitun aate?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut edustaa läpileikkausta koko Suomen kansasta. Eikä persuilla ole mitään aatetta kuten punikeilla on.

        Minä persuna haluan vain turvallisuutta ja hyvinvointia kansalle. Onko se joku vitun aate?

        Vitun aatteet ovat aiheuttaneet vain hävitystä, tuhoa ja kuolemaa ihmiskunnan historiassa. Joten kiitos ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitun aatteet ovat aiheuttaneet vain hävitystä, tuhoa ja kuolemaa ihmiskunnan historiassa. Joten kiitos ei.

        Minkä perkeleen takia ihmisen pitää edustaa jotain vitun ja saatanan aatetta? Vastatkaa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut edustaa läpileikkausta koko Suomen kansasta. Eikä persuilla ole mitään aatetta kuten punikeilla on.

        Minä persuna haluan vain turvallisuutta ja hyvinvointia kansalle. Onko se joku vitun aate?

        "Anonyymi
        2024-07-07 23:19:47
        Minä persuna haluan vain turvallisuutta ja hyvinvointia kansalle. Onko se joku vitun aate?"
        --------------------
        Ihan hyvä idea muuten mutta jätä nuo sanat:
        Turvallisuus ja Hyvinvointi pois koska et niitä kannata saati toteuta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        persuus on idiotismin vakavin muoto.

        Ymmärrän että punikit puhuu mitä sylki suuhun tuo.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        "Anonyymi
        2024-07-07 23:19:47
        Minä persuna haluan vain turvallisuutta ja hyvinvointia kansalle. Onko se joku vitun aate?"
        --------------------
        Ihan hyvä idea muuten mutta jätä nuo sanat:
        Turvallisuus ja Hyvinvointi pois koska et niitä kannata saati toteuta.

        Valehtelet. Minä erityisesti kannatan turvallisuutta ja hyvinvointia. Punikit ei ja käytännössä tämä näkyy.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet. Minä erityisesti kannatan turvallisuutta ja hyvinvointia. Punikit ei ja käytännössä tämä näkyy.

        Punikit janoaa maahan uskontoa joka heittää homot katolta alas ja vihaa juutalaisia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut edustaa läpileikkausta koko Suomen kansasta. Eikä persuilla ole mitään aatetta kuten punikeilla on.

        Minä persuna haluan vain turvallisuutta ja hyvinvointia kansalle. Onko se joku vitun aate?

        On. Ja me vasurit vihataan sitä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ylivoimaisesti se aate joka esittää itseään vapaamuurareina, juutalaisina, katolisena ja islamin uskoisena kuitenkaan olematta mitään näistä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Äärivasemmisto.

    • Anonyymi
      UUSI

      Varmaankin ääripersujen ja vassareiden itsemurhat ovat tappaneet eniten ihmisiä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kristityt kirkot voittavat ylivoimaisesti, etenkin katolinen kirkko.

      • Anonyymi
        UUSI

        Muhamettilaisuus on ollut paljon verisempi.

        Opettele yleissivistystä äläkä ole ääliö.


      • Anonyymi
        UUSI

        Oikea kristitty on täysin eri asia kuin tuokin katolinen kirkko. Se on porttokirkko.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea kristitty on täysin eri asia kuin tuokin katolinen kirkko. Se on porttokirkko.

        Oikea kristitty seuraa Jeesuksen lähimmäisenrakkaudellisia ohjeita.

        On olemassa kahta laatua kristittyjä. Toiset ovat aitoja sellaisia ja toiset eivät. Jälkimmäiset pelkästään kirkon veronmaksajia. Lankoni on ateisti ja kuuluu tiettävästi kirkkoon.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea kristitty seuraa Jeesuksen lähimmäisenrakkaudellisia ohjeita.

        On olemassa kahta laatua kristittyjä. Toiset ovat aitoja sellaisia ja toiset eivät. Jälkimmäiset pelkästään kirkon veronmaksajia. Lankoni on ateisti ja kuuluu tiettävästi kirkkoon.

        Ihminen on aito kristitty vain silloin jos hän on tullut uskoon. Kuinka moni kirkon jäsen on tullut uskoon? Äärimmäisen harva.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea kristitty seuraa Jeesuksen lähimmäisenrakkaudellisia ohjeita.

        On olemassa kahta laatua kristittyjä. Toiset ovat aitoja sellaisia ja toiset eivät. Jälkimmäiset pelkästään kirkon veronmaksajia. Lankoni on ateisti ja kuuluu tiettävästi kirkkoon.

        Kun Jeesus sanoo että pitää tehdä hyvää lähimmäiselle, niin aito kristitty tekee niin. Näitä aitoja yhteiskunta haukkuu hihhuleiksi ja vaikka miksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun Jeesus sanoo että pitää tehdä hyvää lähimmäiselle, niin aito kristitty tekee niin. Näitä aitoja yhteiskunta haukkuu hihhuleiksi ja vaikka miksi.

        Jopa kirkon jäsenet haukkuvat näitä Jeesuksen oikeita seuraajia hihhuleiksi.

        Tämä on ennustettu Raamatussa että Jeesuksen seuraajia tullaan vihaamaan. Jeesus itse muistaakseni ennusti tämän. Ennustus on käynyt toteen prikulleen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea kristitty on täysin eri asia kuin tuokin katolinen kirkko. Se on porttokirkko.

        Eli katolinen kirkko ei edusta millään tavalla kaikkia kristittyjä, mutta kommunistit edustavat aina kaikkia vasemmistolaisia? Eikö niin?

        Onko termi kaksinaismoralismi tuttu?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Muhamettilaisuus on ollut paljon verisempi.

        Opettele yleissivistystä äläkä ole ääliö.

        Muslimit eivät pääse lähellekään sitä kaikkea mitä kristityt ovat tehneet kaikilla mantereilla. Opettele historiaa äläkä ole tollo.


    • Anonyymi
      UUSI

      Länsimaalainen liberalismi ja erään poppoon (jonka nimeä ei saa mainita) maailmanhallitsemisunelma. Pitkäänhän nuo ovat tosin kulkeneet käsi kädessä. Onneksi kiina on saamassa taas shittinsä kuntoon, ja voi pian tuoda vähän järkeä tähän maailmaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Riikka Purra kertoi julkisesti halustaan ampua ulkomaalaisten äitien lapsia.


    • Anonyymi
      UUSI

      Aatteet ovat sielunvihollisesta koska niiden hedelmät ovat pahat.

      • Anonyymi
        UUSI

        Uusimpana tulokkaana intersektionaalisuus joka on erittäin rasistinen aate. Sitä vihervassut kannattaa.


      • Anonyymi
        UUSI

        Ja sinun aatteesi on täysin identtinen idolisi Anders Breivikin kanssa, jonka kirjoituksia ja ajatuksia sinä olet tänne jatkuvasti suoltanut. Täsmälleen samat identtiset näkemykset vasureista ja muslimeista sekä sinulla ja Breivikillä, täysin yksi yhteen. Täsmälleen sama silmitön vihapuhe ja raivoisa vihanlietsonta ihmisryhmiä kohtaan, eikä mitään pienintäkään eroa Breivikin vihapuheiden kanssa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Riikka Purra: Antakaa minulle ase niin ruumiita tulee...

    • Anonyymi
      UUSI

      20. vuosisadan aikana hallitukset murhasivat yli 200 miljoonaa ihmistä, ja tämä luku ei sisällä sodissa kuolleita¹. Kommunistiset hallinnot olivat kaikkein tappavimpia. Taulukot luettelevat 17 kommunistista hallintoa, jotka murhasivat vähintään 100 000 ihmistä. Kaiken kaikkiaan kommunistit murhasivat noin 168 759 000 ihmistä vuosina 1900-1987¹.

      Fasistiset hallinnot, jotka olivat nimenomaisesti linjassa Italian diktaattori Benito Mussolinin poliittisten teorioiden kanssa, olivat seuraavaksi tappavimpia. Fasistiset hallinnot murhasivat 27 848 000 ihmistä vuosina 1900-1987¹.

      On tärkeää huomata, että nämä luvut ovat karkeita arvioita ja perustuvat pääasiassa myöhäisen Havaijin yliopiston valtiotieteen professori Rudolph J. Rummelin tutkimukseen¹.

      Source: Conversation with Copilot, 7/8/2024
      (1) Data on Mass Murder by Government in the 20th Century - Reason.com. https://reason.com/volokh/2022/11/09/data-on-mass-murder-by-government-in-the-20th-century/.
      (2) Which religion or ideology has killed more people? - Whole Reason. https://www.wholereason.com/2018/04/which-religion-or-ideology-has-killed-more-people.html.
      (3) Which kills more: ideology or religion? | The Spectator. https://www.spectator.co.uk/article/which-kills-more-ideology-or-religion/.

    • Anonyymi
      UUSI

      Uskonnot.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kristinusko

    • Anonyymi
      UUSI

      Kommunistit kyllä tappaneet helvetisti ihmisiä kapitalistien kristittyjen muslimien ja juutalaisten takia.
      Itsehän ne on rauhaa rakastavia ihmisiä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Nationalismi. Kaikkien modernien sotien juurisyy. Aate natsismin taustalla. Myös bolsevsmi kehittyi aggressiiviseksi venäläisnationalismiksi.

      • Anonyymi
        UUSI

        Intiaanien nationalismi tappoi amerikan alkuperäiskansat melkein sukupuuttoon.
        Aboriginaalien nationaliml tappoi austraalian alkuperäiskansaa kuin rutto.

        Ukrainalaisten nationalismi tappaa venäläisi sankoin joukoin.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kommunismi. Toisena natsismi. Putin on yhdistänyt nämä kaksi, saa nähdä, mitä seuraa. Pahalta näyttää!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikkunoitten takana tirkistelijä

      Kyllä! Itseänsä vielä alapäästä esittelee..Hiljattain tuli ilmi että syksyllä ahistellu ikkunoitten takana taskulampun
      Suomussalmi
      34
      4399
    2. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      17
      3521
    3. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      238
      3024
    4. Mä haluun et et....

      Sä näyttäydyt mulle... Nyt on sen hetken aika:)
      Ikävä
      85
      2091
    5. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      90
      2046
    6. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      97
      1947
    7. Mitä saavutat dissaamalla naista?

      Ihan mielenkiinnosta vain kysyn.
      Ikävä
      18
      1404
    8. Jos toivo on jo kohdallasi mennyttä

      mihin kaikki kaatui?
      Ikävä
      27
      1331
    9. Ensivaikutelmasi hänestä

      Millainen ensivaikutelma oli? Muuttuiko se jossakin vaiheessa?
      Ikävä
      50
      1322
    10. Kirjota tähän että oot kunnossa

      Vaikkei meistä mitään tullutkaan.
      Ikävä
      104
      1314
    Aihe