Mä haluun et et....

Anonyymi-ap

Sä näyttäydyt mulle... Nyt on sen hetken aika:)

148

4357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En.ole piilossa. Ihan tavoitettavissa kyllä, jos oikeasti haluat nähdä.

      • Anonyymi

        Nyt vaan taitaa olla oikea aika! Eli kyllä MÄ HALUUN HÄNET nähdä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vaan taitaa olla oikea aika! Eli kyllä MÄ HALUUN HÄNET nähdä!

        Keneeet?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vaan taitaa olla oikea aika! Eli kyllä MÄ HALUUN HÄNET nähdä!

        Saat minut. Ota minut. Tule mun luokse kahville. Jutellaan. Tehdään jotain kivaa. Näytä mulle, että sä oikeasti HALUAT mut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat minut. Ota minut. Tule mun luokse kahville. Jutellaan. Tehdään jotain kivaa. Näytä mulle, että sä oikeasti HALUAT mut.

        Se on ollut päivänselvää AINA!! Hän aloitti, mä pakenin, mä aloitin , hän pakeni.. ja näin me pyörittiin. Nyt on aika kohdata oikea hetki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneeet?????

        Liian paljon kuulevia korvia:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ollut päivänselvää AINA!! Hän aloitti, mä pakenin, mä aloitin , hän pakeni.. ja näin me pyörittiin. Nyt on aika kohdata oikea hetki!

        Laita tunnisteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian paljon kuulevia korvia:)

        ps?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ollut päivänselvää AINA!! Hän aloitti, mä pakenin, mä aloitin , hän pakeni.. ja näin me pyörittiin. Nyt on aika kohdata oikea hetki!

        Kohdataan vaikka heti. Miten me se oikeen tehdään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohdataan vaikka heti. Miten me se oikeen tehdään?

        Ehkä lääkkeet auttaa. Oho se menee nopsaan. Mut on niin pskaa niin pskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohdataan vaikka heti. Miten me se oikeen tehdään?

        Lopettakaa ensin rehellisesti abioliitot ennnrn muuta sekoilua on rehellistä


      • Anonyymi

        Heitä uskon olevan paljon, hetki sitten itsekin voin vain todeta, et (vau- on se nätti ja monella tapaa kiinnostava muutenkin? Mut olenko minä samaa hänelle? Siinä suurin epäily ainakin itsellä? Se pahin kompastus kivi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heitä uskon olevan paljon, hetki sitten itsekin voin vain todeta, et (vau- on se nätti ja monella tapaa kiinnostava muutenkin? Mut olenko minä samaa hänelle? Siinä suurin epäily ainakin itsellä? Se pahin kompastus kivi?

        Tämä sivusta, eka kommenttini tähän ketjuun. Miten rohkaistuisin... kiusaus on suuri, mut niin on epäonnistumisen pelkokin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ollut päivänselvää AINA!! Hän aloitti, mä pakenin, mä aloitin , hän pakeni.. ja näin me pyörittiin. Nyt on aika kohdata oikea hetki!

        Huh, tää on just niin kuin mun kaivatun kanssa tapahtui. Jos oot mun kaivattuni niin tule mun luo vaik ilmoittamatta kuhan tulet ja ollaan taas sylikkäin ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ps?

        Teltallako? Mikä kaupunki? :o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vaan taitaa olla oikea aika! Eli kyllä MÄ HALUUN HÄNET nähdä!

        no niin minäkin hänet haluaisin nähdä,mutta voi olla ettei tälläkään kesälomalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita tunnisteet.

        Kierot silmät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vaan taitaa olla oikea aika! Eli kyllä MÄ HALUUN HÄNET nähdä!

        liikun vaan öisin olen lebakko,vitsi vitsi koska nähdään sa sie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat minut. Ota minut. Tule mun luokse kahville. Jutellaan. Tehdään jotain kivaa. Näytä mulle, että sä oikeasti HALUAT mut.

        Haluan tietysti, muta millaista olis tarjolla


    • Anonyymi

      Ihme aloitus ilman tunnisteita ?!?

    • Anonyymi

      Vaikea olla näkymätön 😉

      • Anonyymi

        Joo sinut tunnistaa täällä hyvin.


      • Anonyymi

        Ei muuta ko mekko ylle mies ja menoksi¿?


      • Anonyymi

        Miten niin näkymätön ?


    • Anonyymi

      Et oo mun kaivattu.Hän ei ole nyt tavoitettavissa.

      • Anonyymi

        Sun ksivattu odottaa kotona ruoka valmiina❤️


    • Anonyymi

      Olet varmaan se lesbo?Juu,ei kiitos.

      • Anonyymi

        Älä oleta! Ja mitä sitten vaikka olisikin, joku voi kaivata häntä vaikka sinä et


      • Anonyymi

        Siis mitä missä lesbo tänne mulle heti kiitos, HUHUU i love you.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä missä lesbo tänne mulle heti kiitos, HUHUU i love you.

        Ilkee lepso on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä missä lesbo tänne mulle heti kiitos, HUHUU i love you.

        Lesboile itsekses! Hullu, jolla viiraa päässä, hoitoon toi pitäis viedä, jos ei itse tajua mennä! Kerrot väärää totuutta ihmisistä, stanan ätmi mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä oleta! Ja mitä sitten vaikka olisikin, joku voi kaivata häntä vaikka sinä et

        Kato ku et oo tunnisteta laittanut niin saat tämmöisiä vastauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kato ku et oo tunnisteta laittanut niin saat tämmöisiä vastauksia.

        Yks läheinen teki huoli-ilmoituksen psykoosipäissään eräästä sukulaismiehestä. Siinä sitten huostaanotettiin useita lapsia ja oli hemmetinmoinen sotku, jonka selvittämiseen sitten meni kuukausia ja tuli kauheita riitoja. Sen jälkeen muutamat muut on pelänneet olla ko. henkilöön yhteydessä, ettei se keksi tarinoita heistäkin ja etteivät joudu johonkin poliisiselvityksiin.

        Sen vuoksi en voi kertoa täällä yksityiselämästäni, vaikka mut täällä varmaan tunnetaan. Kun voi päästä suusta mitä tahansa, kun nousee tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lesboile itsekses! Hullu, jolla viiraa päässä, hoitoon toi pitäis viedä, jos ei itse tajua mennä! Kerrot väärää totuutta ihmisistä, stanan ätmi mies!

        Olin ätmi tai en,mutta lesboista tykkään,aidoimpia ihmisiä joita olen joskus tavannut,eivät esitä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lesboile itsekses! Hullu, jolla viiraa päässä, hoitoon toi pitäis viedä, jos ei itse tajua mennä! Kerrot väärää totuutta ihmisistä, stanan ätmi mies!

        Minäkin vaan rakastan lesboja ja mies olen,harmi 😣💜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin vaan rakastan lesboja ja mies olen,harmi 😣💜

        Tai siis yhtä,tiedän tietysti ettei hän minusta voi kiinnostua,mut minkäs teet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä missä lesbo tänne mulle heti kiitos, HUHUU i love you.

        Käykö kuka tahansa lesbo, entäs jos on bi? Tosin sen jälkeen kun tapasin sut olen tuntenut itseni vain ja ainoastaan täysin lesboksi 😁❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö kuka tahansa lesbo, entäs jos on bi? Tosin sen jälkeen kun tapasin sut olen tuntenut itseni vain ja ainoastaan täysin lesboksi 😁❤️

        Laudalla on pelkkää mustaa. Mä sanon kiitos.


    • Anonyymi

      No mulle ei sovi aina silloin kun sulle sopii.
      Miksi et tee mitään silloin kun olen siinä näkyvillä?
      Jotenkin väsyttää tämä kun ei loppua näy tälle toistemme kiertämiselle 🥺
      Jos mun tarvii tehdä aloitteita aina jatkossakin, se ei käy. Mä haluan että mies omalta osaltaan vie suhdetta eteenpäin myös!
      Olen tietenkin vanhanaikainen varmaan juu.
      En vaan halua että tuntuisi kuin vetäisin kivirekeä perässäni jos miehelle täytyy tehdä kaikki aina eteen
      En sano että sä oot sellainen, en edes usko niin mutta jonkinlaista näyttöä tarvis tähän aluksi kuitenkin sunkin puolelta.
      Starttaa tää käyntiin niin mä pidän kaasusta huolen 😉 jos siis yhtään kiinnostan sua. 🥹
      Tää on sulle sinne ylöspäin mentäessä. Kuulin kyllä että olit käymÄSSÄ siinä.. olin siellä ite jo aikaisemmin. Aikataulut ei mätsää meillä.
      Tänään et mua näe ja huomenna käyn hoitamassa yhden manikyyrin hankalalle otukselle.
      Ke. Käyn siinä kirppiksellä kun aukee. Siellä en ookkaan sua nähny..
      Aurinkoista päivää.

      • Anonyymi

        Hauska:))


      • Anonyymi

        Starttaamiseen sinun apua eniten tarvitsenkin, mutta mietit vain itseäsi. Jos et pysty edes aikaa järjestämään kaivatullesi niin kertoo jo aika paljon. Laita ne kivet siitä reestä saunan kiukaalle. Ehkä niin on parempi.


      • Anonyymi

        Höpönlöpönröpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Starttaamiseen sinun apua eniten tarvitsenkin, mutta mietit vain itseäsi. Jos et pysty edes aikaa järjestämään kaivatullesi niin kertoo jo aika paljon. Laita ne kivet siitä reestä saunan kiukaalle. Ehkä niin on parempi.

        Se on miehen vuoro nyt. Turha inistä siinä!!!


      • Anonyymi

        Ei ole mikään ässä tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on miehen vuoro nyt. Turha inistä siinä!!!

        Pitääkö mun nyt tulla ne kivetkin nostamaan siitä reestä kiukaalle? Oletko avuton tai jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö mun nyt tulla ne kivetkin nostamaan siitä reestä kiukaalle? Oletko avuton tai jotain?

        Olipa tyhmä kommentti. Haluako tietää mihin voit sen typerän kiukaasi työntää?
        Oletko teini vai muuten vaan vajaa jotenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mikään ässä tapaus.

        No voi käymÄSSÄ...erehdyinkö muka.


      • Anonyymi

        Näyttää mätsäävän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi käymÄSSÄ...erehdyinkö muka.

        Kyllä! täysillä. Ei ollut sun kultustasi kysymys 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska:))

        Totta em. silti on, täytyy vaan ensin hiukan rauhottua ja nukkua lisää. Stanan stana.


      • Anonyymi

        Esko ja Olga. :D


      • Anonyymi

        Jättäkää se nainen rauhaan, ei ikävä kyllä ole lesbo, eikä esko ja olga kaa missään tekemisissä!! Kiusaavat tääl netissä jatkuvasti! Muuallaki häiritsevät tän ihmisen arkea, asuvat naapurissa ja stalkkaavat jatkuvasti! Mikä noita oikein riivaa?


    • Anonyymi

      Kyllä mut ainakin löytää, jos haluaa tänään. Huomisesta en tiedä.

      • Anonyymi

        Oikea varmasti tietää kun osaa lukea..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea varmasti tietää kun osaa lukea..

        Jaa-a. Voi olla, että tietoa on vaikea löytää, mutta aina voi päätellä.


    • Anonyymi

      Mun rakas näyttäytyy vain mulle. Hän kyllä sydämmessään tietää, että meidät on luotu toisiamme varten, vaikka elämä hieman kriisissä mutta yhdessä tästä noustaan ja vshvempina kuin koskaan. Rlämänlanka ei katkea uloopuolisten sotkemana.

    • Anonyymi

      En oo tänään tulossa. Eikä näistä yksistään ole SÄ.
      YLIMÄÄRÄISET KOMMENTOIJAT EI KIINNOSTA!!

    • Anonyymi

      Näin mun rakas sanonut koko ajan ja tähän uskon. Pysykää ulkopuoöiset meidän elämästä pois.

    • Anonyymi

      Selvää on se että rakastan vain i hanaa miestä. Mutta olen ajatellut että hän ei minua. Koska emme koskaan nähneet jne. Ja pian muutan taas. En tiedä löytääkö hän minua koskaan. Sen tiedän että jos näkisin hänet niin suutelisin. Ja vain hän pystyisi minut rauhoittamaan. Olenhan ollut täysin suunniltani ikävästä. Kiitos ja moi.

    • Anonyymi

      *viuh*

      Toivottavasti ehdit nähdä ;)

      • Anonyymi

        Kyllä se sakkorysä sullekki vielä napsahtaa senkin kaahailija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se sakkorysä sullekki vielä napsahtaa senkin kaahailija

        Voit koittaa pidättää.


      • Anonyymi

        Näin toki, mutten mä tullut yhtään sen viksummaksi. Kaikenmaailman kirjekursseja on ollut kansanopistossa paljon..Ne on aika suosittuja.


    • Anonyymi

      Täällä näitä hiippailijoita riittää 🙄
      En kuitenkaan enää kommentoi näihin aivopieruihin. ( Tätä 💩 jaksaa vaan tietyn määrän päivässä )
      Keskiviikkona siis vasta nähdään jos mahdollista siellä missä en ole sua vielä nähnyt. . 😉. vähän aivojumppaa sulle Mun ❤️
      - sun ❤️

      • Anonyymi

        Joo ei senniiväliä heh mitä emojien mies onko hyvä pössis?


      • Anonyymi

        Joo nähdään illalla kotona .


      • Anonyymi

        Onko paikka Hämeenlinna keskiviikkona ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko paikka Hämeenlinna keskiviikkona ?

        Mistä arvasit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä arvasit

        Ei vaan Lahti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä arvasit

        Otatko uikkarit?


    • Anonyymi

      Näit jo. Uusintaa ei tule ellet avaa sisintäsi paremmin. Minulla liikaa "pelissä".

      • Anonyymi

        Hmm, en ole nähnyt vähään aikaan, mutta tiedän et hänellä on liikaa "pelissä".


      • Anonyymi

        Teikkö oikee luanneanalyysia- millä lihaksilla?


      • Anonyymi

        Pitäisiköhän sinun avata sisintäsi hieman?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, en ole nähnyt vähään aikaan, mutta tiedän et hänellä on liikaa "pelissä".

        Miksi sitten roikut kelkassa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, en ole nähnyt vähään aikaan, mutta tiedän et hänellä on liikaa "pelissä".

        Tottakai on Rakas vaimo ja ihana perhe. Hän luvannut ettei mikään ole muuttunut, eikä muutu meidän yhteinen elämänlanka ei katkea ulkopuolisten kanssa, eikä ulkopuoliset voi vaikuttaa. Tähän uskon, koska hän on rehellinen kuitenkin sydämmessään. Ollut aina ja on edelleen. Ja minä kuulun hänelle.❤️Hän sanoi ettei voisi koskaan minua satuttaa ja tähän uskon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai on Rakas vaimo ja ihana perhe. Hän luvannut ettei mikään ole muuttunut, eikä muutu meidän yhteinen elämänlanka ei katkea ulkopuolisten kanssa, eikä ulkopuoliset voi vaikuttaa. Tähän uskon, koska hän on rehellinen kuitenkin sydämmessään. Ollut aina ja on edelleen. Ja minä kuulun hänelle.❤️Hän sanoi ettei voisi koskaan minua satuttaa ja tähän uskon.

        Rakas vaimo ja lapset saa mut luovuttamaan. En halua rikkoa 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, en ole nähnyt vähään aikaan, mutta tiedän et hänellä on liikaa "pelissä".

        Joo todellakin et näytä ymmärtävän et sinä olet ulkopuolinen ja tulet olemaan. Paljon tapahtunut mokia ja myös väärinymmärrystä ym ikä kriisiä. Tajua meidät on luotu jo kauan sitten yhteen mieheni kanssa.Tapaatte kyllä väkisin mutta ihan eri merkityksessä. Omalta osaltani olen syvästi pahoillani että tämä kaikki on tapahtunut, mutta tästä noustaan ja tää skitsoilu loppuu. Toivotan aurinkoista kesää sinullekin ja jatkoon parempaa onnea vapaan miehen kanssa.☀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo todellakin et näytä ymmärtävän et sinä olet ulkopuolinen ja tulet olemaan. Paljon tapahtunut mokia ja myös väärinymmärrystä ym ikä kriisiä. Tajua meidät on luotu jo kauan sitten yhteen mieheni kanssa.Tapaatte kyllä väkisin mutta ihan eri merkityksessä. Omalta osaltani olen syvästi pahoillani että tämä kaikki on tapahtunut, mutta tästä noustaan ja tää skitsoilu loppuu. Toivotan aurinkoista kesää sinullekin ja jatkoon parempaa onnea vapaan miehen kanssa.☀️

        Mitäs se vaimoihminen tekee ikävä-palstalla? Ikävöitkö aviomiestäsi täällä vai jotain toista?

        Ei ketään luoda yhteen. Oletko uskovainen?

        Jos joku nainen tapaa ”miestäsi”, niin tajuat varmaan, että tapaamiseen tarvitaan aina kaksi. Voit etsiä siis syitä ”miehesi” käytökseen hänen nykyisestä suhteestaan.

        Ikäkriisiä nyt on kaikilla. Ei se purkaudu pettämällä, jos avioliitto on kunnossa.

        Sanoisin, että toivotan myös hyvää kesää. Toivottavasti teillä suhde ”miehesi” kanssa paranee ja löydätte toisenne palstalla. Koska täähän on ihan paras paikka hoitaa parisuhdetta. Kysy ihan keneltä hyvänsä.

        Sivusta.

        Ja ei, en ole ”miehesi” tapailema nainen. Harmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs se vaimoihminen tekee ikävä-palstalla? Ikävöitkö aviomiestäsi täällä vai jotain toista?

        Ei ketään luoda yhteen. Oletko uskovainen?

        Jos joku nainen tapaa ”miestäsi”, niin tajuat varmaan, että tapaamiseen tarvitaan aina kaksi. Voit etsiä siis syitä ”miehesi” käytökseen hänen nykyisestä suhteestaan.

        Ikäkriisiä nyt on kaikilla. Ei se purkaudu pettämällä, jos avioliitto on kunnossa.

        Sanoisin, että toivotan myös hyvää kesää. Toivottavasti teillä suhde ”miehesi” kanssa paranee ja löydätte toisenne palstalla. Koska täähän on ihan paras paikka hoitaa parisuhdetta. Kysy ihan keneltä hyvänsä.

        Sivusta.

        Ja ei, en ole ”miehesi” tapailema nainen. Harmi.

        Hoh hoh kyllä olet kun noin tiukasti arvostelet. Sinä et tunne minua etkä todellakaan miestäni. Hän tietää että kirjoitan tänne. Ja ei todellakaan tykkää että täällä kirjotan .Puhumme myös yhdessä ja sydämmessä tiedän että asiamme korjaantuu, vaikks nyt vaikeaa, lapsemmeki n tietävät ja tuntevat isänsä ja puolisoni. Sinä et tiedä tuosta luoda sanasta mitään, etkä koskaan saa tietää mistä se juontaa. Mieheni ei ole pettänyt minua, eikä petä uskon, koska hän sanoo, eikä aio pettää. Tämä kaikki on myös hänelle raskasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoh hoh kyllä olet kun noin tiukasti arvostelet. Sinä et tunne minua etkä todellakaan miestäni. Hän tietää että kirjoitan tänne. Ja ei todellakaan tykkää että täällä kirjotan .Puhumme myös yhdessä ja sydämmessä tiedän että asiamme korjaantuu, vaikks nyt vaikeaa, lapsemmeki n tietävät ja tuntevat isänsä ja puolisoni. Sinä et tiedä tuosta luoda sanasta mitään, etkä koskaan saa tietää mistä se juontaa. Mieheni ei ole pettänyt minua, eikä petä uskon, koska hän sanoo, eikä aio pettää. Tämä kaikki on myös hänelle raskasta.

        Eli sinäkö siis olet se pettäjä, koska käyt palstalla ja miehesi ei siitä pidä?

        Mikä täällä palstalla sinua oikein vetää puoleensa, jos haluat tuosta yhdestä miehestä pitää kiinni? Vieras mieskö? Eli miehesi on luvannut olla pettämättä sinua, mutta sinä saat pettää häntä?


    • Anonyymi

      Ei kyllä yhtään tunnu siltä

      • Anonyymi

        Täytyy varmaa odotella näitä universumin merkkejä mitä leikepytävekara muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy varmaa odotella näitä universumin merkkejä mitä leikepytävekara muuta

        Kerkes pätevä peijooni mennä dokumentoimaan tunneemussonihässäkää tai jotain tod tärkeetä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerkes pätevä peijooni mennä dokumentoimaan tunneemussonihässäkää tai jotain tod tärkeetä

        Kuinka joku voi olla loin tampio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka joku voi olla loin tampio

        Oisko liika tullu katottua tekkkaria tai muuta pienenä ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko liika tullu katottua tekkkaria tai muuta pienenä ym

        Onko äiti kasvattanut ilman rajoja ja kehunut joka turahduksesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko liika tullu katottua tekkkaria tai muuta pienenä ym

        Töllötintä?


      • Anonyymi

        Menee munkin sietokyvyn yli. EVVK!


    • Anonyymi

      Turhaa sinä niitä meemejä raskas lapsi analysoit mene töihin mieluummin

    • Anonyymi

      Haluatako näyttäytymisen alasti lenkkipolkusi varrella?

      • Anonyymi

        Joo, huomenna aamulla klo 5.


    • Anonyymi

      Se oli viuhahdus
      Karmea öinen tosi viuhahdus
      Nauranut en, se oli viuhahdus
      Yössä vain paljas pylly
      juostessa hylly
      kun mä viuhahdin

    • Anonyymi

      En näyttäydy, olen jo etsinyt entistäkin paremman piilon johon kohta suuntaan...

    • Anonyymi

      Juu, nyt se tietysti menee heti niin kun itse vain päätit. Heihei.

    • Anonyymi

      Vois:)

    • Anonyymi

      Millä tavalla? Zoomissa?
      Unessa?Kotikadullasi??

    • Anonyymi

      ota valokuva

      • Anonyymi

        ja 15vuoden kuluttua 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Kunnon kaikki pelissä ja kyrsäkin jo käynyt sakkopaikalla 🤭

    • Anonyymi

      Hei Hei.

    • Anonyymi

      Nähdäänkö tulevana viikonloppuna? Jos niin missä?

      • Anonyymi

        Siel Linnanmäellä vihdoin ja viimein. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siel Linnanmäellä vihdoin ja viimein. Kiitos.

        🤝 ja pyydetään anteeksi. Sit voi hyvillä mielin mennä elämässä eteenpäin.


    • Anonyymi

      En tule koskaan näyttätymään yhdellekään palstalaiselle. Ette ole ihan täysillä mukana elämässä.

      • Anonyymi

        Ok! Ap


      • Anonyymi

        En minäkään halua näyttäytyä yhdellekään palstalaiselle koskaan!


    • Anonyymi

      Meidän ketju kyllä elää A mies:))

      • Anonyymi

        Toi on kyllä ihan sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on kyllä ihan sairasta.

        Kaikki on aina sairasta. Mikä sit on normaalia, en tiiä...


    • Anonyymi

      Niin kovasti haluut puhua kädelle?

    • Anonyymi

      Olen jo näyttäytynyt ja kaikesta päätellen et pitänyt näkemästäsi.

      • Anonyymi

        Miksi noin ajattelet?😥 Pidän kyllä, näytät vain niin eriltä että olin vain ihmeissäni ja vähän aikaa menee sisäistää asiaa mutta kaunis oot vieläkin 🤗😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi noin ajattelet?😥 Pidän kyllä, näytät vain niin eriltä että olin vain ihmeissäni ja vähän aikaa menee sisäistää asiaa mutta kaunis oot vieläkin 🤗😘

        Olen siis mielestäsi rupsahtanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi noin ajattelet?😥 Pidän kyllä, näytät vain niin eriltä että olin vain ihmeissäni ja vähän aikaa menee sisäistää asiaa mutta kaunis oot vieläkin 🤗😘

        Tää on jotenkin tuttua🤔😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen siis mielestäsi rupsahtanut?

        En sitä tarkoittanut, vähän oudosti tulkittu. Ei ole rupsahtanut vaikka ei sekään haittaisi, se kuuluu asiaan ennen pitkään meillä kaikilla😁❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi noin ajattelet?😥 Pidän kyllä, näytät vain niin eriltä että olin vain ihmeissäni ja vähän aikaa menee sisäistää asiaa mutta kaunis oot vieläkin 🤗😘

        Mitä kautta katselit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kautta katselit?

        Ihan livenä. Kaupassa viimeksi


      • Anonyymi

        Minä ainakin yritän esittää, etten tunnista häntä enää, vaikka sydän meinaa hypätä kurkkuun. Kun naista ei kiinnosta, niin parempi jättää hänet kokonaan rauhaan, etten aiheuta ahdistusta. - sivumies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan livenä. Kaupassa viimeksi

        Kaupassa juu. Mutta tuo VIELÄKIN..? Ihan kuin olisit nähnyt hänet pitkän ajan jälkeen?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin yritän esittää, etten tunnista häntä enää, vaikka sydän meinaa hypätä kurkkuun. Kun naista ei kiinnosta, niin parempi jättää hänet kokonaan rauhaan, etten aiheuta ahdistusta. - sivumies

        No siltähän se on näyttänyt koko ajan!
        Vähemmästäkin turhautuu 🥺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi noin ajattelet?😥 Pidän kyllä, näytät vain niin eriltä että olin vain ihmeissäni ja vähän aikaa menee sisäistää asiaa mutta kaunis oot vieläkin 🤗😘

        Höpö höpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö.

        Mitä höpö höpö? Ite oot ihan höpönlöpösöpö 🥹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä höpö höpö? Ite oot ihan höpönlöpösöpö 🥹

        Voit ne kehusi jakaa yksityisviestein, niin voisi edes yrittää uskoa.


    • Anonyymi

      Tuonne sateeseen pitäisi lähtee..:(

      • Anonyymi

        Lounaalle ?


    • Anonyymi

      Mut Mä Haluun SUT ! puhtaille lakanoille

      • Anonyymi

        Kiva. Pannaaks me siin sit? Ei kai me kauheesti pitkiteltäis ainakaa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva. Pannaaks me siin sit? Ei kai me kauheesti pitkiteltäis ainakaa…

        No mennään sit.


      • Anonyymi

        Mä HALUUN kans!


    • Anonyymi

      Näyttäydyin tänään

      • Anonyymi

        No niinpä , taisin ehkä nähdä!


    • Anonyymi

      En ole kiinnostunut sellaisesta jota en ole koskaan nähnyt. Lopeta turha omiminen.

    • Anonyymi

      Olen täällä valmiina voidaan heti kulli seisoo jo ja sekstata. Ota yhteyttä.

      • Anonyymi

        Tunneköyhä mies ja kova lääkitys alkaa pettämään.


      • Anonyymi

        🫣🫣🤭🤭🤣🤣


    • Anonyymi

      Olet näkymätön, mutta olet täällä
      tunnen sinut, vaikka en näe.
      Yhteys meidän välillämme on vahva
      Rakkaus, joka ei koskaan häviä.

      • Anonyymi

        Tuo on totta, tää Roihu ei hevillä sammu.


      • Anonyymi

        Täällä ollaan, mutta miksi täällä, miksi siellä, miksi ei siellä tärkeimmässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta, tää Roihu ei hevillä sammu.

        Miten ihminen voi olla olematon tällaisessa tilanteessa. Kyseessähän on suuri epäoikeudenmukaisuus. Ihmistä saa pitää osaamattomana esim


      • Anonyymi

        Tai mieleltään heikkona


    • Anonyymi

      ei haluta myöskään henkistä suhdetta panttereihin 🙂😘 eikä kaivata mitään seksuaalisuuden nostoa tai lohtua tai itsetunnon kohotusta, pimeää tai kuolemaa. Arki ja työ, normi elämän jutut oikein hyviä. Minua lähinnä ällöttää nyt kaikki tämmöiset jutut, eräs voi ottaa yhteyttä muuten.

    • Anonyymi

      aina kun elät omaa elämää ja kaikki palaa huvöjsi, aloittavat sitä raivoa ja hakkaamista ja joukkovainoa ja painostamista. onneksi on ohi. ja elämä korjaantuu rahalla, sitähän onneksi pääsee tekemään muun elämän yhteydessä. mutta kyllä kerta kaikkiaan pääsivät ryöstämään ja tuhoamaan ihan helkutisti.

    • Anonyymi

      Ah annoit niin ihanasti työntyä sisääsi ...Ja paljaalla ahhhh

      • Anonyymi

        Kulta, meillä kävi vahinko ohhhh


    • Anonyymi

      Se on loppu nyt

      • Anonyymi

        Jouduitko Linnanmäellä Lentävään mattoon?


    • Anonyymi

      jos haluatte nähdä öljytyn kehoni paljastuvan pimeässä näytölle menkää tämä sivustolle:
      https://cq9aa9m071bc73ab38m0.baseauthenticity.co.in/01/?cid=74594c4860c2621ef5ba&extclickid=836021454058561858&t1=7391735&t2=20746600&tsid=14&clickid=cq9aa9m071bc73ab38m0&cost=&domain=recommendedchain.com&lp_key=17208ce40ea23de5013db348f67dabda4ee7886866&list=2&scenario=2&img=1# klikatkaa vahvistaaksenne olevanne ihminen haluat nähdä born
      18+ sivustolle saapuu lisää kuvia klikatkaa öljyän sinut kivan näkoinen nainen paljastuu pimeästä öljyttynä

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe