Noin 175000 eduskuntavaaleissa perussuomalaista äänestänyttä päätti eurovaaleissa antaa äänensä vasemmistoliittoa. Euron bensa ei enää näemmä kiinnostanutkaan.
Noin 160 000 perussuomalaista äänesti vasemmistoliiton Li Anderssonia kesäkuun eurovaaleissa.
6
103
Vastaukset
- Anonyymi
Oulussa kuulemma kaikki äänesti Tynkkystä, että saadaan mies ja Ali pois ksupungista.
Mutta tuo kuulostaa kivalta, jos noin moni Persu on tullut järkiinsä?
Mutta ei kai tuota tarvitse edes miettiä Tynnkynen vai Andersson?
Kai nyt Pihtiputaan mummokin äänensä Li:lle antaa ennenkuin hmmm hmmm hmmm jääköön sanomatta!- Anonyymi
Li noista ainoa järkevä.
- Anonyymi
Li ei ehtinyt laukkua purkaa kun jo pyysivät johto tehtävään johon ei Suomesta yksikään Meppi ole vielä yltänyt.
Kyllä on kova mimmi tämä Li Andersson!
Hattua nostan. Tänään juhlitaan!! - Anonyymi
> Noin 160 000 perussuomalaista äänesti vasemmistoliiton Li
> Anderssonia kesäkuun eurovaaleissa.
Tämä lukema saattaa hyvinkin olla totta. Liha ja isosilmöinen ja nauravainen Li Andersson on monen perussuomalaisen miehen mielestä varsin pantavan näköinen vassarinainen, - Anonyymi
>>>Li ei ehtinyt laukkua purkaa kun jo pyysivät johto tehtävään johon
ei Suomesta yksikään Meppi ole vielä yltänyt.>>
"Li Andersson on valittu EU-parlamentissa työllisyys-
ja sosiaaliasioiden valiokunnan puheenjohtajaksi."
Mukavaa nähdä, että kuinka Suomessa istuvat Anderssonia äänestäneet tulevat hyötymään tuosta Rva Anderssonin uudesta EU-virasta.
Pankolla makaavilla työttömille ja työhaluttomille vasemmistoliittolaisille ei tule Lin hommasta latiakaan lisää rahaa kouraan. - Anonyymi
Jos Li Andersson alkaa lihoa Brysselin lihapatojen äärellä niin kuin kävi Sirpa Pietikäiselle, niin kyllä silloin alkaa vasemmiston kannatuskin laskea.
Pietikäinen putosi jo varasijalle, kun vaaka näytti kevään punnituksessa 135 kg lukemaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049104
- 474439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021956Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421721- 241550
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131271Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341229Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53897Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31882Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30863