Jatkuva kiihottuminen

Anonyymi-ap

Otsikko ehkä vähän huono mutta olen 42v nainen ja olen viime vuosina jotenkin "aktivoitunut" seksin suhteen. Seksiä on ollut miehen kanssa aina, välillä enemmän ja välillä vähemmän ja silloin kun on niin myös hyvää.

Viime aikoina olen kuitenkin alkanut kiihottua todella herkästi erilaisissa tilanteissa. Esimerkiksi jos ollaan baarissa tai jossain keikalla niin monesti tanssiessa kiihotun. Samoin jos joku vieras mies tanssittaa tai kiinnittää minuun vähän enemmän huomiota. Saatan tanssiessa olla ihan märkänä.

Lisäksi joskus salilla kun joku nuorempi mies vähän katsoi kun tein kyykkyä niin aloin kiihottua.

Viime viikonloppuna oltiin naisporukalla terassilla ja baarissa ja siellä tuli muutaman miehen kanssa tanssittua ja tuntui, että olen todella kiimassa. En tiedä näkyykö se ulospäin mutta välillä jopa hävettää tilanne itseäni. Kotiin tullessa tulikin heti masturboitua kun muita ei kotona ollut.

Nykyisin tulee selvästi enemmän masturboitua kuin ennen ja seksikin miehen kanssa on hyvää. Mutta onko muilla vastaavia kokemuksia jatkuvasta kiihotuksesta tai juurikin vieraiden miesten huomiosta kiihottumisesta?

Ansku42

14

1786

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taas idioooooootti vauhdisss

• Anonyymi

Ei hän välttämättä idiootti ole. Ehkä hän vain fantasioi ja kertoo sen totena.

• Anonyymi

Laita viestiä: jummijammi1966.com niin laitan sulle sellaisen nuolennan, että muistat hetken aikaa..

• Anonyymi

Laihialainen lipsuttelija lupaa liikoja.

• Olisi mukava olla yhteydessä kanssasi enemmänkin. Itse kiihotun vanhemmista naisista.

• Anonyymi

Miksi sitten haluat olla nuoren daamin kanssa yhteyksissä?

• Anonyymi

En usko

• Anonyymi

Olet itse tietoisempi itsestäsi voisiko se ny olla sen ihmeempää

• Anonyymi

Tuo "riehaantuminen", voimaantuminen, tapahtuu lähes kaikilla naisilla hieman ennen vaihdevuosien alkua. Minusta se ei ole vauvakuume, se ilmenee aiemmin, mutta jokin biologinen kello se varmasti on. Juice teki aiheesta biisinkin, https://www.youtube.com/watch?v=7tsbnjzHRLs ja Vexi/Irwin sivuaa aihetta https://www.youtube.com/watch?v=WR7xhNTVOnU

• Kyllä juuri samoin seksiin aktivoituminen tapahtui noin vuosi sitten reilu 40 vuotiaana avioeron jälkeen.
      Kiihotun syvästi nykyään mitä erilaisimmista asioista millaisista en aiemmin ole osannut haaveillakaan.
      Tunnemyrsky joka tästä on syntynyt on niin käsittämätöntä, etten tahdo tuntea itseäni enää samaksi naiseksi joka vielä vähän aikaa sitten olin.

• Anonyymi

Kannattaa nauttia nyt, kohta se on ohi ja alkaa mummoaika!

• Anonyymi

Ok tule käymään niin hoidetaan sinun kiihoittumiset käytetään koko vartalo hyväksi ja sinun ihanat rinnat ja märkää pilluasi. Ota yhteyttä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      69
      871
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      852
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      541
      770
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe