Ateismin opetusta ala-asteelle

Anonyymi-ap

Ja päiväkotiin. Voidaan opettaa heti homoseksin ja sukupuolen vaihtamisen opetuksen jälkeen.

22

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei koulussa opeteta homoutta eikä sukupuolenvaihtamisia. Miksi uskovaiset aina valehtelevat?

      • Anonyymi

        Kyllä opetetaan ja rohkaistaan siihen. Seta pitää oppitunteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä opetetaan ja rohkaistaan siihen. Seta pitää oppitunteja.

        Mistä tiedät? Siitäkö kun lahkosaarnaaja kertoi niin (eli valehteli)?

        Ja jos kehotetaan hyväksymään homoseksuaalisuus, se ei tarkoita sitä, että kaikkien pitäisi itse ruveta homoksi, vaikka eivät olisikaan. Noin uskovaiset yleensä valehtelevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä opetetaan ja rohkaistaan siihen. Seta pitää oppitunteja.

        Eikä kouluissa mikään Seta pidä oppitunteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät? Siitäkö kun lahkosaarnaaja kertoi niin (eli valehteli)?

        Ja jos kehotetaan hyväksymään homoseksuaalisuus, se ei tarkoita sitä, että kaikkien pitäisi itse ruveta homoksi, vaikka eivät olisikaan. Noin uskovaiset yleensä valehtelevat.

        Kyllä rohkaistaan kokeilemaan homoseksiä ja elämään väärää sukupuolta olevan elämää ja siten määrittelemään itse oma sukupuoli biologisen vastaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä kouluissa mikään Seta pidä oppitunteja.

        Kyllä pitää ja transtukikeskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä rohkaistaan kokeilemaan homoseksiä ja elämään väärää sukupuolta olevan elämää ja siten määrittelemään itse oma sukupuoli biologisen vastaiseksi.

        Ja höpöhöpö!

        Ei tietenkään käsketä heteroja homostelemaan, jos kerran on hetero.

        Jos jostakin asiasta kerrotaan, ei se tarkoita, että niin pitäisi välttämättä tehdä. Jos kerrotaan Hitleristä ja natsi-Saksasta, ei silloin kehoteta rupeamaan natsidiktaattoriksi.

        Eikä tietenkään kehoteta ketään määrittelemään itseään joksikin muuksi kuin mikä on.

        Onko nämä uskovaiset ihan sekaisin?
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitää ja transtukikeskus.

        Kyllä homoudesta voi kertoa kuka tahansa, ei tarvitse itse olla homo tai setalainen. Tietysti "ammattilainen" osaa kertoa paremmin ja selvemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpöhöpö!

        Ei tietenkään käsketä heteroja homostelemaan, jos kerran on hetero.

        Jos jostakin asiasta kerrotaan, ei se tarkoita, että niin pitäisi välttämättä tehdä. Jos kerrotaan Hitleristä ja natsi-Saksasta, ei silloin kehoteta rupeamaan natsidiktaattoriksi.

        Eikä tietenkään kehoteta ketään määrittelemään itseään joksikin muuksi kuin mikä on.

        Onko nämä uskovaiset ihan sekaisin?
        .

        "Onko nämä uskovaiset ihan sekaisin?"

        v: Kyllä olemme! Se on uskovaisuuden yksi tärkein kulmakivi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpöhöpö!

        Ei tietenkään käsketä heteroja homostelemaan, jos kerran on hetero.

        Jos jostakin asiasta kerrotaan, ei se tarkoita, että niin pitäisi välttämättä tehdä. Jos kerrotaan Hitleristä ja natsi-Saksasta, ei silloin kehoteta rupeamaan natsidiktaattoriksi.

        Eikä tietenkään kehoteta ketään määrittelemään itseään joksikin muuksi kuin mikä on.

        Onko nämä uskovaiset ihan sekaisin?
        .

        Kyllä se totta on.

        Jos lapsi kokee halua homoseksiin, niin sitä täytyy kokeilla, jotta saa selville onko homo tai bi sen sijaan että olisi hetero.

        Jos äiti ja isä toivovat tytön sijasta poikaa, niin pojan pitää käyttäytyä kuin tyttö ja päinvastoin.

        Näin saadaan selville oma sukupuoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se totta on.

        Jos lapsi kokee halua homoseksiin, niin sitä täytyy kokeilla, jotta saa selville onko homo tai bi sen sijaan että olisi hetero.

        Jos äiti ja isä toivovat tytön sijasta poikaa, niin pojan pitää käyttäytyä kuin tyttö ja päinvastoin.

        Näin saadaan selville oma sukupuoli.

        Jos tuntee halua homoseksiin, ilmeisesti on homo...

        Kyllä jokainen normaali ihminen tietää itse, onko hetero vai homo. Minä en ole koskaan ollut kiinnostunut samansukupuolisista seksuaalisesti. Olen aina tiennyt olevani hetero enkä ole tullut mieleenkään olla jotain muuta. Olenko "poikkeava"?

        Ei pojan pidä käyttäytyä kuin tyttö (tai päinvastoin) vanhempien toiveiden mukaan. Ja olisivatpa omituisia vanhempia, jos tuollaisia edes ajattelisivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä rohkaistaan kokeilemaan homoseksiä ja elämään väärää sukupuolta olevan elämää ja siten määrittelemään itse oma sukupuoli biologisen vastaiseksi.

        Näiden terrorististen ääriuskovien valheet ovat kyllä pöyristyttäviä. Voisi luulla trollaukseksi tälläiset väitteet, mutta valitettavasti joku vaarallinen kultti ilmeisesti levittää näitä. Nämä jutut ovat tarkoitettu yllyttämään pohjasakkaa terroristisiin tekoihin valheellisilla väitteillä. Keksitty joku olematon vihollinen, kuten natseilla oli juutalaiset.

        Onneksi nykyään nuoret saavat asianmukaista seksuaalista valistusta, että tulevat sukupolvet eivät joudu pelkäämään henkensä puolesta tälläisiä aivottomia ryhmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se totta on.

        Jos lapsi kokee halua homoseksiin, niin sitä täytyy kokeilla, jotta saa selville onko homo tai bi sen sijaan että olisi hetero.

        Jos äiti ja isä toivovat tytön sijasta poikaa, niin pojan pitää käyttäytyä kuin tyttö ja päinvastoin.

        Näin saadaan selville oma sukupuoli.

        "Jos lapsi kokee halua homoseksiin, niin sitä täytyy kokeilla, jotta saa selville onko homo tai bi sen sijaan että olisi hetero."

        Höpö höpö.

        Pitikö sinun harrastaa seksiä tietääksesi asia? Et taida tietää aseksuaalisuuden olemassaolosta. Ei tietysti sanota, että seksiä pitää kokeilla, vaan opetetaan olemaan sujut oman seksuaalisuuden kanssa. Ja opetetaan sitä kirjoa mitä siinä on.

        "Jos äiti ja isä toivovat tytön sijasta poikaa, niin pojan pitää käyttäytyä kuin tyttö ja päinvastoin."

        Ei. Tämä on juuri päinvastoin. Jos te sairaat ihmiset saatte pojan ja se käyttäytyy naismaisesti niin hakkaatte sitä. Ja päinvastoin. Te olette se, joka haluaa pakottaa kaikki muottiin, joihin he eivät kuulu.
        Vanhempien mielihalulla ei ole mitään tekemistä lapsen identiteetin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuntee halua homoseksiin, ilmeisesti on homo...

        Kyllä jokainen normaali ihminen tietää itse, onko hetero vai homo. Minä en ole koskaan ollut kiinnostunut samansukupuolisista seksuaalisesti. Olen aina tiennyt olevani hetero enkä ole tullut mieleenkään olla jotain muuta. Olenko "poikkeava"?

        Ei pojan pidä käyttäytyä kuin tyttö (tai päinvastoin) vanhempien toiveiden mukaan. Ja olisivatpa omituisia vanhempia, jos tuollaisia edes ajattelisivat.

        Nuorten poikien keskuudessa homoseksuaaliset ajatukset ja kokeilu on tunnettu ilmiö, vaikka kyse on heteroista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos lapsi kokee halua homoseksiin, niin sitä täytyy kokeilla, jotta saa selville onko homo tai bi sen sijaan että olisi hetero."

        Höpö höpö.

        Pitikö sinun harrastaa seksiä tietääksesi asia? Et taida tietää aseksuaalisuuden olemassaolosta. Ei tietysti sanota, että seksiä pitää kokeilla, vaan opetetaan olemaan sujut oman seksuaalisuuden kanssa. Ja opetetaan sitä kirjoa mitä siinä on.

        "Jos äiti ja isä toivovat tytön sijasta poikaa, niin pojan pitää käyttäytyä kuin tyttö ja päinvastoin."

        Ei. Tämä on juuri päinvastoin. Jos te sairaat ihmiset saatte pojan ja se käyttäytyy naismaisesti niin hakkaatte sitä. Ja päinvastoin. Te olette se, joka haluaa pakottaa kaikki muottiin, joihin he eivät kuulu.
        Vanhempien mielihalulla ei ole mitään tekemistä lapsen identiteetin kanssa.

        On tunnettu fakta, että lapsi alkaa käyttäytyä toista sukupuolta olevalla tavalla saadakseen vanhempiensa hyväksynnän ja rakkauden, kun tietää heidän toivoneen tytön sijasta poikaa ja päinvastoin. Tämä johtaa transsukupuolisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorten poikien keskuudessa homoseksuaaliset ajatukset ja kokeilu on tunnettu ilmiö, vaikka kyse on heteroista.

        Joillakin voi olla, mutta tuntuu aika harvinaiselta. Ehkä puuttuu sukupuolimallit...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tunnettu fakta, että lapsi alkaa käyttäytyä toista sukupuolta olevalla tavalla saadakseen vanhempiensa hyväksynnän ja rakkauden, kun tietää heidän toivoneen tytön sijasta poikaa ja päinvastoin. Tämä johtaa transsukupuolisuuteen.

        Onpas siinä tieteellinen "facta". En ole tuollaisesta koskaan kuullut...

        Onko noin kummallisia vanhempia oikeasti olemassa?


    • Anonyymi

      Mitä tekemistä sukupuolivalistuksella on ateismin kanssa? Ei niin mitään...

      Parhaiten ateismia opetetaan niin että ei kerrota uskonnoista. Alle 10-vuotiaille ei pitäisikään opettaa uskontoa.

      Kiihkouskovaiset tietysti vastustavat tätä, koska uskonto ei tartu tarpeeksi, jos uskontoa ei tuputeta pikkulapsesta lähtien.

    • Anonyymi

      Miten tuo liittyy ateismiin ? liittyykö se samoin kun uskovaisten kohtaloon käsissäni ?
      Anna sinä jeesustelija vain kaikki anteeksi 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Olen aito ateisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aito ateisti.

        No, olepas ihan rauhassa vaan...


    • Anonyymi

      Kirkkoherra vaihtoi sukupuolensa naiseksi, uskoisin ettei ollut ateisti. Lisäksi pappeina työsketelee homoja sekä transuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe