Mikä saa ihmisen toimimaan noin tyhmästi. Ovatko nämäkin kaksi myös saaneet kissanrääpäleen Pjutinilta.
Liitoharakka ja ryssmyar pettävät puolueen ja Isänmaan
13
213
Vastaukset
- Anonyymi
siinäpä hyvä pari, kaksi alimpaan pohjasakkaan kuuluvaa, jopa demareiden silmin.
- Anonyymi
Puolue alkaa jo olemaan islamistien otteessa. Kabulin troijaisen johdolla. Kuinka voi ollakaan tyhmää suomalaista, joka menee näitä äänestämään? Ja matuthan tietenkin äänestää.
- Anonyymi
Älkää ostako Made In Kiina tuotteita
- Anonyymi
Harakka vastustaa Suomen puolustamista, mutta kannatti Jumalan Teatterin paskan heittäjiä. Nyt paska lentää taas.
Tämä afgaani osoittaa halveksuuntansa suomalaisia kohtaan. Moraaliton käytös on sytykettä rasismille.- Anonyymi
Voi Harakka, miksi isäsi ei käyttänyt kortsua...
- Anonyymi
Liitoharakka sijoittaa. Sosialistikapitalisti tarvitsee hyvän tuoton rahalleen.
- Anonyymi
Älä osta Made In Kiina tuotteita
- Anonyymi
Nyt löytyy jo muitakin
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d775fadb-43e5-40d3-95ee-c53829ea27b2- Anonyymi
Pettureiden nimilista.
- Anonyymi
Veronimijä Harakka on yliopistossa 20 vuotta lorvinut dramaturgiksi lopulta valmistunut k- mikko, joka on ansainnut sijoitusrahansa pokerilla. Saanut pienestä pahanteosta oikeustuomion nuorempana
- Anonyymi
SLAVA UKRAINA
- Anonyymi
Pitkänokka on FSB n kuriiri, lyhytnokka on Tehtaankadun juoksupoika.
- Anonyymi
Pidetään rajakiinni ellei muuta vaihtoehtoa löydy. Suomessa on yllinkyllin "koteuttavia" ettei yhtään lisää tarvita, koska varoja on niukalti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642