Kuka tietäis..laihianpojatko asialla
Kumaran tilan mansikat Laihialta vai Suonenjoelta?
8
198
Vastaukset
- Anonyymi
Maalahden mansikkaa ne on. Mautonta tusinamansua
- Anonyymi
Osta Polka niin saat parhaat mansikat.
- Anonyymi
Huonoa oli ja kallistakin Idean pihasta
- Anonyymi
PUOLASTA TUOTUA
- Anonyymi
Kotimaisia marjoja ovat. Sillä ei ole mitään merkitystä onko Suonenjoelta vai Laihialta.
Jos haluaa laadukasta mansikkaa, kannattaa hakea Takalan mansikkatilalta Lapualta tai käydä itse poimimassa sieltä.- Anonyymi
Sillä luulis olevan väliä kuinka paljo myrkkyjä käytetty kasvatuksessa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä luulis olevan väliä kuinka paljo myrkkyjä käytetty kasvatuksessa..
Ulkomaillako ihmiset kuolee tai sairastuu , kun syövät paikallista ruokaa, kun tuntuu, että kaikki ulkomailla kasvatettu on vaarallista ja myrkyllistä
- Anonyymi
Rannan mansikka Kauhajoelta herkkua. Polkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346