Venäjällä on yksi valttikortti, odottaa

Anonyymi-ap

minkä myös Nostradamus ennusti, ja tulee varmasti tapahtumaan, olen ehkä ainoa länsimaissa kuka tiettää, mistä on kyse. Sen jälkeen Ukrainan alueella ei asu ketään pitkään aikaan. Kyse ei ole ydinpommista, jos luulet niin. Taitaa vaan olla niin, että Ukraina itse mokaa ja saastuttaa maansa. Niin upea maa missä on loistavia laulajia, joita kuunelin 10+ vuotta sitten.

26

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Biologinen aseko?

    • Anonyymi

      Kuin piiloviestillä A studiossa ennustettiin täyslaidallisen ydinsodan alkavan 10 vuoden kuluessa. Piiloviesti kuului näin, ohjelmavieras piti Ukrainan liittymistä natoon mahdollisena kymmenen vuoden kuluessa. Eihän siintä voi tulla muuta kuin täys rähinä mutta pahinta kaikesta on Zelenskyi itse haluaisi liittyä natoon vaikka jo tänään eli eikö kerro jotain äijän todellisista intresseistä ratkaista Ukraina Venäjä sota rauhansopimuksella on nolla.

    • Anonyymi

      Antimateriapommi?

    • Anonyymi

      Jytänki-paukkuko? voi ei...

    • Anonyymi

      Aseilla tehdään rauhaa. Sattuipa sopivasti 80 vuotta sitten yhtäaikaisesti vallassa olemaan peräänantamattomia Stalin sekä Hitler. Nyt on Putin ja Zelensky.

    • Anonyymi

      Nostradamus itse asiassa ei ole ennustanut mitään. Hän on vain kirjoittanut monitulkintaisia mystisiä säkeitään, joista on myöhemmin muut tehneet omaperäisiä tulkintojaan. Näitä tulkintoja pidetään virheellisesti "Nostradamuksen ennustuksina".

      Tällaisista nelisäkeistä on tehty vaikka minkälaisia tulkintoja:

      "Sisäisen vihan kautta maanpakolaiset
      hautovat suuren juonen kuningasta vastaan.
      Salaa he asettavat viholliset uhkaksi,
      ja hänen omat vanhat kannattajansa löytävät kapinaa heitä vastaan."

      Ei mitään täsmällistä, kuka, missä, milloin, vaan arvoituksellista ja mystistä ympäripyöreyttä. Tällaisista alkaa sitten taikauskoinen etsintä, että mihin ihmiseen tai tapahtumaan "ennustus"sopii.

      • Anonyymi

        ...ihmiset ja tulkitsijat itse alkavat toteuttamaan "ennustusta".


    • Anonyymi

      Ukrainalaista musiikkia 10v sitten? Täytyy olla rysnazi joka kirjoittaa.

    • Anonyymi

      10v sitten rt kanava suolti kopioita amerikkalaisesta musiikista :-) oli kyllä hauskan kuuloista. Sama kuin suomessa 60-70 luvulla.

    • Se on juuri näin,huomenna alkaa klo.12.00 Suomen kiirastuli hehkumaan äänestyksen jälkeen,RKP aloittaa ja vassarit torppaa tuomiojan mahtikäskyllä...huh..ja Putte testaa heti illalla rajojen kestävyyden,Orpo kesälomalla,Rydman hoitaa tilanteen😊siitä se sitten lähteekin..pitäsköhän pistää auton keula kohti Ruotsia ja sieltä Norjan ylävuonnoille🤔

      • Anonyymi

        Laita ihmeessä ämmä.


      • Anonyymi

        Pakene vuorille. 👍


    • Anonyymi

      Minä tiedän se on jaanus putkose paukku itäukrainan suurrhutinaskunssaan kyllä mv lehti tietää.

    • Anonyymi

      >> olen ehkä ainoa länsimaissa kuka tiettää, mistä on kyse <<

      Sulla on monta kohtalotoveria, ehkä jopa teidän omalla osastollanne.

      ps pitääkö paikkansa, että jokaisella suljetulla osastolla on oma Jeesus ja Napoleon?

      • Anonyymi

        On siellä paljon myös Naton suuruusharhoista kärsiviä potilaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siellä paljon myös Naton suuruusharhoista kärsiviä potilaita.

        Niitäkin näet jeesuksen ja napoleonin lisäksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitäkin näet jeesuksen ja napoleonin lisäksi?

        Ja hän itse kuvittelee olevansa siellä lääkärinä. 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hän itse kuvittelee olevansa siellä lääkärinä. 🤭

        Kaksitoista apinaa elokuvan nero poika joka pakun takaosaan huputti oman isänsä. Kyllä minä nyt tiedän mikä sinä olet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksitoista apinaa elokuvan nero poika joka pakun takaosaan huputti oman isänsä. Kyllä minä nyt tiedän mikä sinä olet!

        Sekä Kadadan tai Yhdysvaltojen leijonissa oli mies ideoineen. Leijonat oli rahoituksilla täysillä mukana mahtavaa upeetaa. Vaan mies rupesi puhumaan James Bondin käsikirjoituksesta kaikki leijonat vetäytyi. 🤭🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä Kadadan tai Yhdysvaltojen leijonissa oli mies ideoineen. Leijonat oli rahoituksilla täysillä mukana mahtavaa upeetaa. Vaan mies rupesi puhumaan James Bondin käsikirjoituksesta kaikki leijonat vetäytyi. 🤭🤭

        Oliko leijonien haastatelavana aloittaja? 🤭


    • Anonyymi

      Näitä vain minä tiedän tyyppejähän löytyy kyllä vaikka pilvin pimein.

      • Anonyymi

        Juuh nämä kutsuvat vielä itseään että ovat heränneitä oikean totuuden tietäjiä vaikka ovatkin tärähtäneitä oikein kunnon salateorioiden toistajia.


    • Anonyymi

      Kerro. Osastolla ollaan korvana. Mikää se on? Vesistö? Pohjavesistö? on Ukrainan lopullinen loppu. Suomen harteilla maailman tappiin. Käännytyslaki susi. Kela alkakoot laskea päiväärahaa 41 miljoonalle uudelle asukkaalle.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kyllä se rauha on pakko tulla ja Ukrainan antautua kun aseilla ei ehdi tehdä mitään kun Venäjä tuhoaa ne aina ja miehistä on jo sukupolven verran kuollut -ilmiömäisen typerää oli USA:n antaa johtaa itsenäistä Ukrainaa tuhoon. Antautuminen nyt ehdoitta ja sotakorvauksia maksamaan Venäjälle oitis. Suomelta apua myös maksuihin ja lähettämäään nyt valkoisia lippuja joka akkunaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se rauha on pakko tulla ja Ukrainan antautua kun aseilla ei ehdi tehdä mitään kun Venäjä tuhoaa ne aina ja miehistä on jo sukupolven verran kuollut -ilmiömäisen typerää oli USA:n antaa johtaa itsenäistä Ukrainaa tuhoon. Antautuminen nyt ehdoitta ja sotakorvauksia maksamaan Venäjälle oitis. Suomelta apua myös maksuihin ja lähettämäään nyt valkoisia lippuja joka akkunaan.

        Tosi helppo istua kotona tietokone takana juo kahvia ja hyvää ruokaa -sano toisia hyvää jatka sota
        sota on hauskaa -parempi jos haluat aja suora Ukraina ottaa ase ´-älä oot paperi tiikeri


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe