puhettaan kuin lätkäjuontaja, aivan kuin jossakin ekstaasissa olisi! Näille pikapuhujille tulisi opettaa, että rauhallinen puhetyyli on olennainen osa radiojuontoa. Tuon tytön "ralliselostusta" ei kaikki vanhemmat ihmisetkään pysty seuraamaan.
Miksi tuo Radio Suomen aamusssa Kata Salaspuro paahtaa
13
1014
Vastaukset
- Anonyymi
Älkää ostako Made In Kiina tuotteita
- Anonyymi
Persujen puoluetoimistolta?
- Anonyymi
SLAVA UKRAINA
- Anonyymi
Älä osta Made In Kiina tuotteita
- Anonyymi
Venäläinen hehe venäläinen on vaan venäläinen ja haisee ku ei oo pesukoneita ja wc pyttyjä ja wc paperia ja lämmintä vettä pesuun ja venäläinen on vaan venäläinen ja ei oo Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan
- Anonyymi
Kinnulassa on kivaa
- Anonyymi
Kannattaa ehkä vähän rajoittaa viinapuolta, se hidastaa ymmärrystä
- Anonyymi
Olen samaa mieltä tästä" sylvesterikissa" salaspurosta. Heti kun alkaa lähetys niin rääkäisee isolla ja kovalla äänellä. Miesjuontaja jää siinä ihan taja-alalle . Ja nämä puhevikaiset juontajat, niitä on ikävä kuunnella koko päivän. Nyt on turhaa kenenkään sanoa että vaihda kanavaa. Mulle on ollut jo kymmeniä vuosia RadioSuomi tärkeä uutisoinninlähde mutta nyt näiden juontajien ( ikäväkyllä naisia) takia radio hiljenee aamukymmeneltä kun oman alueen uutiset loppuu
- Anonyymi
Vaihdamme kanavaa,kun Kati Salaspuro toimittajana.Se puhetyyli ja jäänen äänensä ei sovi toimittajalle!
- Anonyymi
Aviopareja täynnä, suojatyöpaikat !
- Anonyymi
Tämä ison miehen äänellä huutava, koilottava Salaspuro on munaton pervertikko.
Näitä vastenmielisiä Ylessä riittää.
Onneksemme tämä inhottava trendi on jo kääntynyt itseään vastaan. Idiotismia.
ISO KIITOS kaikille vastavoimille ja meitähän riittää... - Anonyymi
Juu kyllä tuo on totta.
Joka
paikka täyteen palkataan näitä munattomia ja munallisia luonnottomia ja epänormaaleja pervertikkoja, eli pakkosyötetään.
Inhotus ja kuvotus räjähtänyt, koska niitten irvokas elämäntapa ja toiminta oksettaa.
Onneksi on muita hyviä kanavia, joilla äänessä normaalit ja luonnolliset miellyttävät osaavat äänet, joita on ilo kuunnella.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838436Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732800- 131142
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792