puhettaan kuin lätkäjuontaja, aivan kuin jossakin ekstaasissa olisi! Näille pikapuhujille tulisi opettaa, että rauhallinen puhetyyli on olennainen osa radiojuontoa. Tuon tytön "ralliselostusta" ei kaikki vanhemmat ihmisetkään pysty seuraamaan.
Miksi tuo Radio Suomen aamusssa Kata Salaspuro paahtaa
13
785
Vastaukset
- Anonyymi
Älkää ostako Made In Kiina tuotteita
- Anonyymi
Persujen puoluetoimistolta?
- Anonyymi
SLAVA UKRAINA
- Anonyymi
Älä osta Made In Kiina tuotteita
- Anonyymi
Venäläinen hehe venäläinen on vaan venäläinen ja haisee ku ei oo pesukoneita ja wc pyttyjä ja wc paperia ja lämmintä vettä pesuun ja venäläinen on vaan venäläinen ja ei oo Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan
- Anonyymi
Kinnulassa on kivaa
- Anonyymi
Kannattaa ehkä vähän rajoittaa viinapuolta, se hidastaa ymmärrystä
- Anonyymi
Olen samaa mieltä tästä" sylvesterikissa" salaspurosta. Heti kun alkaa lähetys niin rääkäisee isolla ja kovalla äänellä. Miesjuontaja jää siinä ihan taja-alalle . Ja nämä puhevikaiset juontajat, niitä on ikävä kuunnella koko päivän. Nyt on turhaa kenenkään sanoa että vaihda kanavaa. Mulle on ollut jo kymmeniä vuosia RadioSuomi tärkeä uutisoinninlähde mutta nyt näiden juontajien ( ikäväkyllä naisia) takia radio hiljenee aamukymmeneltä kun oman alueen uutiset loppuu
- Anonyymi
Vaihdamme kanavaa,kun Kati Salaspuro toimittajana.Se puhetyyli ja jäänen äänensä ei sovi toimittajalle!
- Anonyymi
Aviopareja täynnä, suojatyöpaikat !
- Anonyymi
Se on ylen kiintiöper*o, eli LE*BO ja niitähän siellä riittää. PER**LE.
Ns. munaton mies. ÄÄNI ON SEN MUKAINEN. Oppikirjan esimerkki.
Sietämätön kuunnella, radio kiinni heti.
Radio Nostalgia paras tulee uutisia ja ihanaa musiikkia. - Anonyymi
LES;O !!!!!!!!!!!!!!!. tottakai. Sairasta.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305672Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144284Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403227IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522911Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3271498Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601249
- 791159
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2221158Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011151