Solvindi nettikauppa

Anonyymi-ap

Kokemuksia kyselen,myy ns.terveyskenkiä..lenkkareita.Kukaan tilannut?

12

2808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ei kannata tilata vaatteita. Tuotteet ei vastaa lainkaan sitä mitä nettikaupassa myydään.

    • Anonyymi

      Tilasin takin ja oli 90% sama takki kun kuvassakin mutta en tilaa uudelleen kun kiina halppis tavaraa

    • Anonyymi

      Älä tilaa missään nimessä! Huijaavat tuotteilla ja palautukset tehtävä OMALLA KUSTANNUKSELLA KIINAAN!

    • Anonyymi

      Erehdyin tilaamaan Silvindilta terveyslenkkarit. Yksien sijasta ne lähetti kahdet ja toiset väärää kokoa. Kun meinasin palauttaa tuotteet, ne tarjosi vaihtoehdoksi, että pidän ne tuotteet itselläni, palautus muka tapahtuu Kiinaan ja on hankala homma. Pelkkää huijausta koko firma, älä tilaa missään nimessä.

    • Anonyymi

      Solvindi tekee hallaa muulle nettimyynnille. En enää tilaa mitään mistään nettikaupasta. Kiitos Solvindin!

    • Anonyymi

      Tilasin täältä ns älykellon ja nyt mietin pitääkö kortti sulkea kun kestää ihan pirusti

    • Anonyymi

      Pitääkö kortti kuolettaa

    • Anonyymi

      Ei kannata tilata täältä mitään. Ottavat rahat, lähettävät mitä sattuu ja palautus Kiinaan maksaisi useita kymppejä.

    • Anonyymi

      Tilasin pikeepaidan. Ainakin luulin niin. Kun tuli postissa niin ei ollut ollenkaan samannäkoinen. M koko iso kuin säkki kun piti olla slim. Lähetin takaisin, maksoi 10 euroa lähetys Hollantiin. Suurin piirtein saman verran kuin mitä tuote oikeasti olisi maksanut. Rahoja en ole koskaan saanut takaisin. Maksu meni Klarnan kautta mutta nekään eivät ole auttaneet asiassa...

      Netissä ostaminen... ei oikein enää kiinnosta tällaisten kokemusten jälkeen...

    • Anonyymi

      Pikkuveli oli mennyt tilaamaan täältä jonkin usb-muistitikun kun hinta oli ollut jotain 40e ja Suomessa maksaisi 200e vastaava. No ihmetteli sitten kun tikku ei toiminutkaan kunnolla. Syyksi paljastui se että kyseessä oli piraattituote joka oli vain ohjelmoitu näyttämään tiettyä tallennustilaa eikä tikku oikeasti ollutkaan kuin vain 5% siitä tallennustilasta mitä oli luvattu. Palautus olisi onnistunut kirjattuna kirjeenä Kiinaan n. 20e hinnalla eikä rahojen takaisinsaannista olisi ollut mitään takeita.

      Älkää missään nimessä tilatko yhtään mitään täältä. Jos Kiina roina kiinnostaa niin sitä myy isommat oikeatkin firmat joiden kanssa palautusprosessit yms. ovat edes vähän luotettavampia.

    • Anonyymi

      Kyllä on huonoin nettikauppa ikinä esim Temu varmasti parempi ihan heittämällä kun tullut erehdyttyä kumpaakin käyttämään mutta Temusta saa joskus jotain käytännöllistä ja kuvauksen mukaisia tuotteita ja vaihtaminen iisiä. Tämä on suurin pommi ikinä netti kaupoista tilasin älykellon ja tilaus kesti ihan pirusti sitten se hajosi n vrk käytön jälk,sun uuden ja sama juttu eikä enää lähettäneet kolmatta hyvä niin mutta rahat meni😎

    • Anonyymi

      Huijaus, eivät lähettäneet koko tuotetta. Hinta vain 25€, mutta kuitenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe