Kokemuksia kyselen,myy ns.terveyskenkiä..lenkkareita.Kukaan tilannut?
Solvindi nettikauppa
12
2808
Vastaukset
- Anonyymi
ei kannata tilata vaatteita. Tuotteet ei vastaa lainkaan sitä mitä nettikaupassa myydään.
- Anonyymi
Tilasin takin ja oli 90% sama takki kun kuvassakin mutta en tilaa uudelleen kun kiina halppis tavaraa
- Anonyymi
Älä tilaa missään nimessä! Huijaavat tuotteilla ja palautukset tehtävä OMALLA KUSTANNUKSELLA KIINAAN!
- Anonyymi
Erehdyin tilaamaan Silvindilta terveyslenkkarit. Yksien sijasta ne lähetti kahdet ja toiset väärää kokoa. Kun meinasin palauttaa tuotteet, ne tarjosi vaihtoehdoksi, että pidän ne tuotteet itselläni, palautus muka tapahtuu Kiinaan ja on hankala homma. Pelkkää huijausta koko firma, älä tilaa missään nimessä.
- Anonyymi
Solvindi tekee hallaa muulle nettimyynnille. En enää tilaa mitään mistään nettikaupasta. Kiitos Solvindin!
- Anonyymi
Tilasin täältä ns älykellon ja nyt mietin pitääkö kortti sulkea kun kestää ihan pirusti
- Anonyymi
Pitääkö kortti kuolettaa
- Anonyymi
Ei kannata tilata täältä mitään. Ottavat rahat, lähettävät mitä sattuu ja palautus Kiinaan maksaisi useita kymppejä.
- Anonyymi
Tilasin pikeepaidan. Ainakin luulin niin. Kun tuli postissa niin ei ollut ollenkaan samannäkoinen. M koko iso kuin säkki kun piti olla slim. Lähetin takaisin, maksoi 10 euroa lähetys Hollantiin. Suurin piirtein saman verran kuin mitä tuote oikeasti olisi maksanut. Rahoja en ole koskaan saanut takaisin. Maksu meni Klarnan kautta mutta nekään eivät ole auttaneet asiassa...
Netissä ostaminen... ei oikein enää kiinnosta tällaisten kokemusten jälkeen... - Anonyymi
Pikkuveli oli mennyt tilaamaan täältä jonkin usb-muistitikun kun hinta oli ollut jotain 40e ja Suomessa maksaisi 200e vastaava. No ihmetteli sitten kun tikku ei toiminutkaan kunnolla. Syyksi paljastui se että kyseessä oli piraattituote joka oli vain ohjelmoitu näyttämään tiettyä tallennustilaa eikä tikku oikeasti ollutkaan kuin vain 5% siitä tallennustilasta mitä oli luvattu. Palautus olisi onnistunut kirjattuna kirjeenä Kiinaan n. 20e hinnalla eikä rahojen takaisinsaannista olisi ollut mitään takeita.
Älkää missään nimessä tilatko yhtään mitään täältä. Jos Kiina roina kiinnostaa niin sitä myy isommat oikeatkin firmat joiden kanssa palautusprosessit yms. ovat edes vähän luotettavampia. - Anonyymi
Kyllä on huonoin nettikauppa ikinä esim Temu varmasti parempi ihan heittämällä kun tullut erehdyttyä kumpaakin käyttämään mutta Temusta saa joskus jotain käytännöllistä ja kuvauksen mukaisia tuotteita ja vaihtaminen iisiä. Tämä on suurin pommi ikinä netti kaupoista tilasin älykellon ja tilaus kesti ihan pirusti sitten se hajosi n vrk käytön jälk,sun uuden ja sama juttu eikä enää lähettäneet kolmatta hyvä niin mutta rahat meni😎
- Anonyymi
Huijaus, eivät lähettäneet koko tuotetta. Hinta vain 25€, mutta kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644