Jos vastaan tulisi sinun mielestäsi kivan näköinen mies, joka siis näyttäisi ja kuulostaisi aivan tavalliselta mieheltä, mutta sitten selviäisikin sitten että sillä olisi sen "aidon oikean" sijasta proteesi ja toiset sukuelimet, ottaisitko hänet siitä huolimatta?
Ottaisitko miehen jolla on proteesi?
110
801
Vastaukset
- Anonyymi
naueat HUviksi ihmisiä pyöpreätr hedelmät pakenevat pyörimällä kaekuun kuin omeman ja appelsiinitrkin.
- Anonyymi
joku hedelmä kuin om3na taqi qpp3elsiinikin läht33 seikkailemaqmaqan pyöe4ii p+omia reitte3jään
- Anonyymi
Oli muuten lähkaupassa nakit tarjouksessa. Taidan lähtee hakemaan.
- Anonyymi
Sama kun kysyisi, seurustelisitko ihmisen kanssa, jolla on pullonpohjalasit.
Juttu on niin, että jos rakastuu, ei niitä pullonpohjia edes näe. Näkee ihmisen.
Tulkaapa esittelemään minulle täydellinen ihminen. Tahon tavata, jos vaikka saisin vaikutteita.
Vilma- Anonyymi
Välis on täydellinen mies ja ihminen no yksi vika hänessä hän on köyhä mut muuten täydellinen valio uros
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välis on täydellinen mies ja ihminen no yksi vika hänessä hän on köyhä mut muuten täydellinen valio uros
Välis on niin pöljä ettei todeksi uskoisi.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Ai haluat miehen, joka kuvittelee olevansa joku parisuhteen päällikkö, jonka mielestä naisen homma on olla piika ja pil*u 😄
Anonyymi kirjoitti:
Ai haluat miehen, joka kuvittelee olevansa joku parisuhteen päällikkö, jonka mielestä naisen homma on olla piika ja pil*u 😄
Saattaapi Välis olla toisenlainenkin kun....
- Anonyymi
välis taitaa olla niin torvi, että herättää sympatioita naisissa ;)
kukahan palstan viisastelijoista pystyy samaan... Anonyymi kirjoitti:
välis taitaa olla niin torvi, että herättää sympatioita naisissa ;)
kukahan palstan viisastelijoista pystyy samaan...Välis vetää roolia, sano mun sanoneen. Ei se oikeasti ole sitä, mitä se täällä tavaramerkkinään vetää. 🙂
EivorCreed kirjoitti:
Välis vetää roolia, sano mun sanoneen. Ei se oikeasti ole sitä, mitä se täällä tavaramerkkinään vetää. 🙂
Luulen tunnistavani hänessä eläytujän, mitä mussakin on. Voi heittäytyä johonkin rooliin niin uskottavasti, että muut alkaa pitää totena. Eräänlainen performanssi taiteilijan luonne.
Voin olla väärässäkin, mutta luulen haistavani hänessä näytelmän. 😄EivorCreed kirjoitti:
Luulen tunnistavani hänessä eläytujän, mitä mussakin on. Voi heittäytyä johonkin rooliin niin uskottavasti, että muut alkaa pitää totena. Eräänlainen performanssi taiteilijan luonne.
Voin olla väärässäkin, mutta luulen haistavani hänessä näytelmän. 😄Hän improvisoi vuorovaikutustilanteessa, mutta tiettyyn persoonarunkoon kytkeytyen. Se on aikalailla noin, eikö?
- Anonyymi
Vilma. Täydellinen naisystäväni ei ollutkaan niin täydellinen ja kuoli vuosia sitten. Sisäelimet pettivät kun oli nuorena baarimikkona juonut joka työpäivä alkoholia.
Itse en näytä kuolevan millään vaikka ajoin kerran mönkkärillä 70Km/,h kiveen ilman kypärää.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilma. Täydellinen naisystäväni ei ollutkaan niin täydellinen ja kuoli vuosia sitten. Sisäelimet pettivät kun oli nuorena baarimikkona juonut joka työpäivä alkoholia.
Itse en näytä kuolevan millään vaikka ajoin kerran mönkkärillä 70Km/,h kiveen ilman kypärää.
>simiti<Ihmisille tapahtuu ikäviä ja kummallisia asioita.
Jos joku viereltä kuolee, siinä menee omaa historiaa mukana. Et voi hänen kanssaan märehtiä et nauraa räkättää enää.
Simiti: Olen pahoillani. Sinulla on kuitenkin häntä ikävä.
Kait me tuotamme toisillemme pettymyksiäkin.
Vilma
- Anonyymi
Jos olisi ihan musta ja iso "proteesi" niin kyllä kelpaisi varmasti.
T. Tyyne. Luvialta. - Anonyymi
Kai super big boy tekodildo kelpaa naisille kuin lilliputti siskonmakkara eli miehellä rahaa ja big boy niin kelpaa
No stereotyyppisestihän kysymys suoranaisesti koskee heteronaisia, mutta miksikäs ei se voisin koskea heteromiehiäkin?
Joskus täällä on vastaavaa kysytty ja ihan aina en ole samalla tavalla vastannut, koska oma seksuaalisuus on ollut hataralla pohjalla.
Mutta jos kokisin seksuaalisesti ihmisen naiseksi, sekä pitäisin ihmistä muutenkin mielyttävänä ja ihastuisin/rakastuisin, niin enpä näe mitään syytä jatkaa suhdetta syvemmälle ja pidempään.
Itsellä ei ole lisääntymistarpeita ja eiköhän seksikin onnistuisi, vaikka "vehkeet" olisi proteeseja...
Proteesejahan voi olla muitakin. Esimerkiksi Youtubessa on SisuLasse, jolla oikea jalka on polvesta alaspäin proteesi. Ja ei kyllä jää miehenä mistään vajaaksi. Lidäksi rautainen asenne ja huikea ihminen, mitä videoilta näkyy...mä vähän odotan, että Korpimuijan kanssa vielä kolisee yhteen. 😄 Äkkisiltään aivsn loistava parivalkakko olisivat. 🙃- Anonyymi
Kirjoitit kauniisti.
Kolmannessa kappaleessa on ristiriitaa mielestäni tai en ihan ymmärtänyt.
Vilma
Onhan ihmisillä kaikkea 'teko' -juttuja sisällään, vaikkei ulkoapäin huomaa.
Eiköhän urheilijoitakin ole paikattu.
Ainoa, mikä minulle on ollut arvoitus, että jos parilla molemmilla on tekarit, kolisevatko ne.
Tai jos imuttaa, niin irtoaako hammaskuori tai nastahammas? Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitit kauniisti.
Kolmannessa kappaleessa on ristiriitaa mielestäni tai en ihan ymmärtänyt.
Vilma
Onhan ihmisillä kaikkea 'teko' -juttuja sisällään, vaikkei ulkoapäin huomaa.
Eiköhän urheilijoitakin ole paikattu.
Ainoa, mikä minulle on ollut arvoitus, että jos parilla molemmilla on tekarit, kolisevatko ne.
Tai jos imuttaa, niin irtoaako hammaskuori tai nastahammas?Kolmannessa kappaleessa selkeä kirjoitusvirhe, tai väärin ilmaistu kohta...
Mutta jos kokisin seksuaalisesti ihmisen naiseksi, sekä pitäisin ihmistä muutenkin mielyttävänä ja ihastuisin/rakastuisin, niin enpä näe mitään syytä jatkaa suhdetta syvemmälle ja pidempään."
Tarkoitus oli kirjoittaa, että en näkisi syytä, "MIKSI EN".... jatkaisi suhteen syventymistä jne...😊
Mä luulen, että tekohampaat tai irtoilevat proteesit ei ole vain hoidettu "ajantasalle" syystä tai toisesta... tietty ne on kalliitakin, mutta ihmiskroppaa muuttuu, proteesit ei ehkä sen mukaan... mutta ihan siinä missä joku lontustaa samoissa kengissä 10 vuotta, niin voi käyttää samoja laseja, tekareita ja ties mitä....- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Kolmannessa kappaleessa selkeä kirjoitusvirhe, tai väärin ilmaistu kohta...
Mutta jos kokisin seksuaalisesti ihmisen naiseksi, sekä pitäisin ihmistä muutenkin mielyttävänä ja ihastuisin/rakastuisin, niin enpä näe mitään syytä jatkaa suhdetta syvemmälle ja pidempään."
Tarkoitus oli kirjoittaa, että en näkisi syytä, "MIKSI EN".... jatkaisi suhteen syventymistä jne...😊
Mä luulen, että tekohampaat tai irtoilevat proteesit ei ole vain hoidettu "ajantasalle" syystä tai toisesta... tietty ne on kalliitakin, mutta ihmiskroppaa muuttuu, proteesit ei ehkä sen mukaan... mutta ihan siinä missä joku lontustaa samoissa kengissä 10 vuotta, niin voi käyttää samoja laseja, tekareita ja ties mitä....17:20
Kiitos.
Tuota vähän epäilinkin.
Vilma Anonyymi kirjoitti:
17:20
Kiitos.
Tuota vähän epäilinkin.
VilmaRistiriitaistahan se olikin alkujaan...kuten sanoit. 😃
Mähän oon tietääkseni heteroseksuaali. Mua kiehtoo seksuaalisesti naisen ruumis. Mutta en osaa sanoa tarkkaan, että miten ja millätavslla... saattais mennä täysiään joku "ei biologisesti" nainen...(en ala etsimään päivitettyä termiä, vaikka Jasu sen tietäiskin (elworgreed))
Toisaalta voisin itse olla yhtähyvin nainen...jos niin kävisi (tupsis vaan). Mutta sitten olisin kaiketi lesbo (homoseksuaali). En pidä omaa mieheyttä minään seksuaalisena asiana, vaan se on piirre ulkoisesti...Luulisin olevani ihan samanlainen ihminen, olisinko mies, tai nainen...
Jos minulla miehenä on jotain spuja suhteessa naiseen, käytän niitä...(idioottihan jos en)
Mutta en mä luultavasti tähän elämään naiseksi tupsahtaessa ykskaks unohtais vaikka taskuunperuutuksen taitoa tai kuinka hitsataan. 🤣
Minusta kulttuuri on vaan aikoinaan tehnyt joutsvia eroja...- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Ristiriitaistahan se olikin alkujaan...kuten sanoit. 😃
Mähän oon tietääkseni heteroseksuaali. Mua kiehtoo seksuaalisesti naisen ruumis. Mutta en osaa sanoa tarkkaan, että miten ja millätavslla... saattais mennä täysiään joku "ei biologisesti" nainen...(en ala etsimään päivitettyä termiä, vaikka Jasu sen tietäiskin (elworgreed))
Toisaalta voisin itse olla yhtähyvin nainen...jos niin kävisi (tupsis vaan). Mutta sitten olisin kaiketi lesbo (homoseksuaali). En pidä omaa mieheyttä minään seksuaalisena asiana, vaan se on piirre ulkoisesti...Luulisin olevani ihan samanlainen ihminen, olisinko mies, tai nainen...
Jos minulla miehenä on jotain spuja suhteessa naiseen, käytän niitä...(idioottihan jos en)
Mutta en mä luultavasti tähän elämään naiseksi tupsahtaessa ykskaks unohtais vaikka taskuunperuutuksen taitoa tai kuinka hitsataan. 🤣
Minusta kulttuuri on vaan aikoinaan tehnyt joutsvia eroja...Kiitos samoin.
Naene, hethero.
Kiitos samoin.
Naene, hethero.
VilmaMä luulen, että meille miehille opetetaan (vieläkin) sellaisia suppeita seksualisuuteen ja sukupuolisuuteen liittyviä asioita.
Tyyliin: Jos on kalu, olet miesainesta, mutta että olet oikeasti mies, niin sinun pitää panna. Ajatella vain p.llua. Hommata p.lllua. Olla vahva, järkähtämätön (paitsi kännissä), jutella p.illujuttuja tai jotain miehistä kuitenkin. Alistaa muita (vähemmistöjä ja naisia). Tai....
Et ole mies, olet homo, akka, haluat olla akka (joku anttituisku), hihhuli...wte, mutta et voi olla mies. 😄
Ja mikä tälläkin palstalla on käynyt ilmi, niin naiseksi on tyypillistä minut laittaa... joku Välis tykkää kirjoittaa, että minun pitäisi saada mies itselleni ja muuta diibadaabaa...mä kytken sen uroskoirien tapaan pökittää sellaista kinttuun, tvs jonka kokee itselleen uhkaksi. 😄
Ja niin... miehen täytyy myös tuoda esiin primitiivistä "mieheyttään". Moni miesoletettu on täällä todella voimakkaita ja se on se juttu...😃 On pituutta ja läntistä leveyttä....hartioissa... vatsassa ei passaa ollla. 😄- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Mä luulen, että meille miehille opetetaan (vieläkin) sellaisia suppeita seksualisuuteen ja sukupuolisuuteen liittyviä asioita.
Tyyliin: Jos on kalu, olet miesainesta, mutta että olet oikeasti mies, niin sinun pitää panna. Ajatella vain p.llua. Hommata p.lllua. Olla vahva, järkähtämätön (paitsi kännissä), jutella p.illujuttuja tai jotain miehistä kuitenkin. Alistaa muita (vähemmistöjä ja naisia). Tai....
Et ole mies, olet homo, akka, haluat olla akka (joku anttituisku), hihhuli...wte, mutta et voi olla mies. 😄
Ja mikä tälläkin palstalla on käynyt ilmi, niin naiseksi on tyypillistä minut laittaa... joku Välis tykkää kirjoittaa, että minun pitäisi saada mies itselleni ja muuta diibadaabaa...mä kytken sen uroskoirien tapaan pökittää sellaista kinttuun, tvs jonka kokee itselleen uhkaksi. 😄
Ja niin... miehen täytyy myös tuoda esiin primitiivistä "mieheyttään". Moni miesoletettu on täällä todella voimakkaita ja se on se juttu...😃 On pituutta ja läntistä leveyttä....hartioissa... vatsassa ei passaa ollla. 😄Muutokset tapahtuvat, mutta hitaasti.
Nuoriso on joustavampaa ja se kasvattaakin aikuisia ymmärtämään.
Ihan hyvä niin.
Ehkä se mahdollisuus paranee, että kukin on mitä on, alleviivaamatta.
Väärien olettamien takia voi kertoa, ei ole pakko.
Ei kenenkään pidä tuntea olevansa parempi tai huonompi.
Ehkä olen vähän idealisti.
Arkitodellisuus voi olla toisenlainen minun tietämättäni.
Muutokset tapahtuvat, mutta hitaasti.
Nuoriso on joustavampaa ja se kasvattaakin aikuisia ymmärtämään.
Ihan hyvä niin.
Ehkä se mahdollisuus paranee, että kukin on mitä on, alleviivaamatta.
Väärien olettamien takia voi kertoa, ei ole pakko.
Ei kenenkään pidä tuntea olevansa parempi tai huonompi.
Ehkä olen vähän idealisti.
Arkitodellisuus voi olla toisenlainen minun tietämättäni.
VilmaNo täällä on onneks äitejä, jotka tajuavat hyvin, mitkä on miesten maailman haasteet.
Me miehet tullaan jälkijunassa niin kehitittymisessä yksittäin, mutta myös yhteiskunnallisesti/kulttuurisesti...
Ja muutokset on hitaita... mutta mietis sellaista vaikka... oisko Käärijän tapaista voinut olla 1990-luvulla? 😄
Oisko voinut olla jotain Jarkko Valteeta ja sen tyyppisiä jossain esillä? Ei ollut kuin Reijo Salminen, Frederik ja Karpo. 🤣
Jos Bjuström olisi juontanut kymppitonnia, eikä lauluohjelmaa, niin ei tiedettäisi ukosta mitään...
Kyllähän tää maailma muuttuu paremmaksi. Tiedän. 🙂
Ehkä eläkkeellä hymyilen enempi. 😃- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No täällä on onneks äitejä, jotka tajuavat hyvin, mitkä on miesten maailman haasteet.
Me miehet tullaan jälkijunassa niin kehitittymisessä yksittäin, mutta myös yhteiskunnallisesti/kulttuurisesti...
Ja muutokset on hitaita... mutta mietis sellaista vaikka... oisko Käärijän tapaista voinut olla 1990-luvulla? 😄
Oisko voinut olla jotain Jarkko Valteeta ja sen tyyppisiä jossain esillä? Ei ollut kuin Reijo Salminen, Frederik ja Karpo. 🤣
Jos Bjuström olisi juontanut kymppitonnia, eikä lauluohjelmaa, niin ei tiedettäisi ukosta mitään...
Kyllähän tää maailma muuttuu paremmaksi. Tiedän. 🙂
Ehkä eläkkeellä hymyilen enempi. 😃Ei varmaan 90-luvulla olis sujunut.
Mutta ehkä kulissien repiminen on lahjakkuuksien tai muuten sympaattisten ihmisten toimesta tapahtunut, ansiota. (Eikä kaikkien t a r v i t s e olla erityisen sympaattisia).
Se on ollut eräänlainen Berliinin muuri, mikä on purettu alas.
Ei varmaan 90-luvulla olis sujunut.
Mutta ehkä kulissien repiminen on lahjakkuuksien tai muuten sympaattisten ihmisten toimesta tapahtunut, ansiota. (Eikä kaikkien t a r v i t s e olla erityisen sympaattisia).
Se on ollut eräänlainen Berliinin muuri, mikä on purettu alas.
VilmaBerliinin muuri on muuten hyvä esimerkki oikeasti. 😃
Sen halusivat murtaa ihmiset itse. 🙂
Itäsaksan luomat naamiot ja kulissit ei kestäneet, vaan murtuivat, kuten muurit. 🙂
Niin uskon käyvän ennenpitkään "miesten" öyhökulisseillekin. 🙂Disseisback kirjoitti:
Ristiriitaistahan se olikin alkujaan...kuten sanoit. 😃
Minusta kulttuuri on vaan aikoinaan tehnyt joutsvia eroja...Noniin, nyt on selkeesti siellä mietitty asioita oikeen kunnolla. 🤗👍❤️
Disseisback kirjoitti:
Mä luulen, että meille miehille opetetaan (vieläkin) sellaisia suppeita seksualisuuteen ja sukupuolisuuteen liittyviä asioita.
Ja niin... miehen täytyy myös tuoda esiin primitiivistä "mieheyttään". Moni miesoletettu on täällä todella voimakkaita ja se on se juttu...😃 On pituutta ja läntistä leveyttä....hartioissa... vatsassa ei passaa ollla. 😄Näinpä, hyviä havaintoja oot tehnyt. Miehuus kuten naiseuskin on kulttuurissamme jos on muissakin vielä vahvemmin ulkoa opetettua soopaa. Jota sitten yritetään väkisin niellä ja asettua annettuihin raameihin ja kun eihän me kaikki asetuta niin vaan niihin, niin sitten koitetaan oikeen sulloa niihin. Pakko mahtua! 😅
Joo, ei ole pakko mahtua. Kukin saa olla niin äijä, ämmä ja hottentotti kun kokee olevansa, se on jokaisen oikeus.EivorCreed kirjoitti:
Näinpä, hyviä havaintoja oot tehnyt. Miehuus kuten naiseuskin on kulttuurissamme jos on muissakin vielä vahvemmin ulkoa opetettua soopaa. Jota sitten yritetään väkisin niellä ja asettua annettuihin raameihin ja kun eihän me kaikki asetuta niin vaan niihin, niin sitten koitetaan oikeen sulloa niihin. Pakko mahtua! 😅
Joo, ei ole pakko mahtua. Kukin saa olla niin äijä, ämmä ja hottentotti kun kokee olevansa, se on jokaisen oikeus.No ehkä jos minä tässä yksikantaan ilmoittaisin, että hei, kyllä mä oon nainen, niin varmaan monella nousis niskavillat...
Ja sen minä ymmärrän...en minä tuosta vaan olis nainen...
Se ei riittäis pelkästään, että kokisin olevani nainen...mulle vois, mutta ei muille...
Ei naiseuteen liity vain ulkonäkö...siihen liittyy muitakin asioita, samoin kun miehuuteenkin...sen mitä nykyään yhdistetään niihin... ei mitään voida vaan päättää, että se on noin ja näin.... kaikkeen pitää oppien tottua. 🙂Disseisback kirjoitti:
No ehkä jos minä tässä yksikantaan ilmoittaisin, että hei, kyllä mä oon nainen, niin varmaan monella nousis niskavillat...
Ja sen minä ymmärrän...en minä tuosta vaan olis nainen...
Se ei riittäis pelkästään, että kokisin olevani nainen...mulle vois, mutta ei muille...
Ei naiseuteen liity vain ulkonäkö...siihen liittyy muitakin asioita, samoin kun miehuuteenkin...sen mitä nykyään yhdistetään niihin... ei mitään voida vaan päättää, että se on noin ja näin.... kaikkeen pitää oppien tottua. 🙂Joo, tottumisesta on nimenomaan kyse kaikessa sukupuolisuuteen liittyvässä. Voin nyt sanoa omien identiteettikriisieni myötä, että tottuminen ja irroittautuminen ulkopuolisusta ehdoista olla jotain, sen se vaatii, että löytää hyvän olon itsestään itsenään kehoineen kaikkineen.
Hyväksyminen on oleellinen asia myös. Tuntuu miltä tuntuu, mutta pitää hyväksyä faktat.EivorCreed kirjoitti:
Joo, tottumisesta on nimenomaan kyse kaikessa sukupuolisuuteen liittyvässä. Voin nyt sanoa omien identiteettikriisieni myötä, että tottuminen ja irroittautuminen ulkopuolisusta ehdoista olla jotain, sen se vaatii, että löytää hyvän olon itsestään itsenään kehoineen kaikkineen.
Hyväksyminen on oleellinen asia myös. Tuntuu miltä tuntuu, mutta pitää hyväksyä faktat.Niin... mutta se itsensä uudelleen näkeminen/kokeminrn ja toisien ihmisten tottuminen/ymmärtäminen ja ksikki ei ole viikossa tai kahdessa läpikäyty juttu.
Siinä jos tulis ns. Kaapista ulos, niin muille se ei ole edes niin läpikäyty juttu...
Ja ehkä hyvä niinkin...ei se ole kauheaa, vaan luonnolista. 🙃Disseisback kirjoitti:
Niin... mutta se itsensä uudelleen näkeminen/kokeminrn ja toisien ihmisten tottuminen/ymmärtäminen ja ksikki ei ole viikossa tai kahdessa läpikäyty juttu.
Siinä jos tulis ns. Kaapista ulos, niin muille se ei ole edes niin läpikäyty juttu...
Ja ehkä hyvä niinkin...ei se ole kauheaa, vaan luonnolista. 🙃Sepä se, voi kestää vuosikausia hyväksyä itsekin itsensä, saati sitten muut.
Kaapista ulos tulo kyllä taas pudottaa ihan valtavan painolastin harteilta, se ero on merkittävä. Joo menetät aina osan ihmisistä, nutta eipä haittaa, ne oikeista syistä elämässäsi olevat välittää systa sellaisena kun oot etkä esitä olevasi. Oikeestaan muilla ulkopuolisilla ei oo väliäkään.EivorCreed kirjoitti:
Sepä se, voi kestää vuosikausia hyväksyä itsekin itsensä, saati sitten muut.
Kaapista ulos tulo kyllä taas pudottaa ihan valtavan painolastin harteilta, se ero on merkittävä. Joo menetät aina osan ihmisistä, nutta eipä haittaa, ne oikeista syistä elämässäsi olevat välittää systa sellaisena kun oot etkä esitä olevasi. Oikeestaan muilla ulkopuolisilla ei oo väliäkään.Ymmärrän kehodysforiasta sen verran, kun lievänä sen itsekin oon kokenut tai niin lievänä, etten ole ryhtynyt itseäni muuttelemaan hoidoin. Kokisin sen just vaikeeksi terveyden takia ja miten muut sitten kohtaisi. No onneksi mulla on asiat sen suhteen paremmin kun niillä joille kehonmuokkaus on ainoa ratkaisu saada rauha itsessään.
Siinä jotenkin korostuu se oman sukupuolen binääri tärkeys, mikä taas itteleni on just yks hailee pillu tai munat.
Mut jos mies kerran oon pitäs ehdottomasti saada munatkin, muu olis kidutusta. 😊EivorCreed kirjoitti:
Ymmärrän kehodysforiasta sen verran, kun lievänä sen itsekin oon kokenut tai niin lievänä, etten ole ryhtynyt itseäni muuttelemaan hoidoin. Kokisin sen just vaikeeksi terveyden takia ja miten muut sitten kohtaisi. No onneksi mulla on asiat sen suhteen paremmin kun niillä joille kehonmuokkaus on ainoa ratkaisu saada rauha itsessään.
Siinä jotenkin korostuu se oman sukupuolen binääri tärkeys, mikä taas itteleni on just yks hailee pillu tai munat.
Mut jos mies kerran oon pitäs ehdottomasti saada munatkin, muu olis kidutusta. 😊Ja itse en halua olla fyysisesti puoliksi jotain ja puoliksi jotain muuta. Haluan olla se miksi luontoäiti mut loi. Sillä oli joku visio mun suhteen. 😂
EivorCreed kirjoitti:
Sepä se, voi kestää vuosikausia hyväksyä itsekin itsensä, saati sitten muut.
Kaapista ulos tulo kyllä taas pudottaa ihan valtavan painolastin harteilta, se ero on merkittävä. Joo menetät aina osan ihmisistä, nutta eipä haittaa, ne oikeista syistä elämässäsi olevat välittää systa sellaisena kun oot etkä esitä olevasi. Oikeestaan muilla ulkopuolisilla ei oo väliäkään.Niin.. se "kaapista ulostulo" taatusti helpottaa...
Mä en ole toistaiseksi kokenut kenkään lähimmäisen "kaapista ulostuloa" niin en pysty samaistumaan...äkkisiltään hyväksyisin "ulostulot" tietty, mutta sitä huolta, minkä se aiheuttaisi sen "ulostulijan" kohdalla en osaa määritellä...jos ois mun muksu, oisin ihan rikki heidän puolestaan...miten elämä menis heillä sitten...🙄EivorCreed kirjoitti:
Ja itse en halua olla fyysisesti puoliksi jotain ja puoliksi jotain muuta. Haluan olla se miksi luontoäiti mut loi. Sillä oli joku visio mun suhteen. 😂
Hitsi taidan olla joku luonto uskis ja hihhuli. 🤣
Tuli vaan mieleen yks kaks.Disseisback kirjoitti:
Niin.. se "kaapista ulostulo" taatusti helpottaa...
Mä en ole toistaiseksi kokenut kenkään lähimmäisen "kaapista ulostuloa" niin en pysty samaistumaan...äkkisiltään hyväksyisin "ulostulot" tietty, mutta sitä huolta, minkä se aiheuttaisi sen "ulostulijan" kohdalla en osaa määritellä...jos ois mun muksu, oisin ihan rikki heidän puolestaan...miten elämä menis heillä sitten...🙄Siis se "helpotusfiilis heille olisi laiha lohtu mulle....
Disseisback kirjoitti:
Niin.. se "kaapista ulostulo" taatusti helpottaa...
Mä en ole toistaiseksi kokenut kenkään lähimmäisen "kaapista ulostuloa" niin en pysty samaistumaan...äkkisiltään hyväksyisin "ulostulot" tietty, mutta sitä huolta, minkä se aiheuttaisi sen "ulostulijan" kohdalla en osaa määritellä...jos ois mun muksu, oisin ihan rikki heidän puolestaan...miten elämä menis heillä sitten...🙄No mun toinen muksu on tullu ulos kaapistaan, en kerro missä asiassa täällä varsinkaan. Häntä siitä jotkut kiusaakin, varokoon vaan osumasta mun eteeni kiusatessaan.
Jotenkin olo on okei, kiva että muhun luottaa ja kiva että tiiän. Mulle ei oo järkytys, kun itekkin poikkeen massasta ja käyny läpi niin sukupuolikriisin kun seksuaalisuus kriisin. Nyt on kaikki hyvin ja mä selvisin ilman kenenkään tukea yksin niistä läpi.
Nyt oon sentäs itse tukena.EivorCreed kirjoitti:
No mun toinen muksu on tullu ulos kaapistaan, en kerro missä asiassa täällä varsinkaan. Häntä siitä jotkut kiusaakin, varokoon vaan osumasta mun eteeni kiusatessaan.
Jotenkin olo on okei, kiva että muhun luottaa ja kiva että tiiän. Mulle ei oo järkytys, kun itekkin poikkeen massasta ja käyny läpi niin sukupuolikriisin kun seksuaalisuus kriisin. Nyt on kaikki hyvin ja mä selvisin ilman kenenkään tukea yksin niistä läpi.
Nyt oon sentäs itse tukena.No mun tyttö kajautti mulle autossa kesken koulumatkan, olisiko ollut 6 luokalla, että haluaa olla bitch...😁
Olin ajaa ojaan... mutta kaikesta huolimatta hänestä ei sellaista tullut...nyt on aikas konservatiivinen nuori nainen. 😃
Palas kiihkeästi poitsukaverinsa kanssa mölkkyä jussina....ei vaikuttanut kovin bistchille..vsikka halus voittaa. 😄Disseisback kirjoitti:
No mun tyttö kajautti mulle autossa kesken koulumatkan, olisiko ollut 6 luokalla, että haluaa olla bitch...😁
Olin ajaa ojaan... mutta kaikesta huolimatta hänestä ei sellaista tullut...nyt on aikas konservatiivinen nuori nainen. 😃
Palas kiihkeästi poitsukaverinsa kanssa mölkkyä jussina....ei vaikuttanut kovin bistchille..vsikka halus voittaa. 😄Heh, mun tytöt taas ilmoittanu kumpikin ettei aio ikinä edes seurustella. Nunnia tulossa. 😜
EivorCreed kirjoitti:
No mun toinen muksu on tullu ulos kaapistaan, en kerro missä asiassa täällä varsinkaan. Häntä siitä jotkut kiusaakin, varokoon vaan osumasta mun eteeni kiusatessaan.
Nyt oon sentäs itse tukena.Sun tyttöjenkin maailmankuva avartuu vielä...odotas vaan...
Saat kyllä olls tukfna piiiiitkään. 🙂EivorCreed kirjoitti:
Heh, mun tytöt taas ilmoittanu kumpikin ettei aio ikinä edes seurustella. Nunnia tulossa. 😜
Ne taitaa kumpikin olla muhun tulleita siinä mäörin, en minäkään kovin nuirena ihastunut saati edes miettinyt mitään seurustelua. Vasta kun kaverit alkoi pilkata missäs sun poikakaveri on, aloin hätääntyen tekemään asialle jotain. Eikä olis kyllä kannattanut kuunnella muuta.
Jotkut herää myöhään, jotkut ei kaipaa ikinä mitään heiloja.EivorCreed kirjoitti:
Heh, mun tytöt taas ilmoittanu kumpikin ettei aio ikinä edes seurustella. Nunnia tulossa. 😜
Joo, kuule niillä on vaikka sun mitä mielipitriyä, mutta kohta ne on enempi tekemisissä muiden kun sun kaa vääjäämättä. 😄
Muistelen, että sun vanhin ei oo kuin korkeintaan 12...siitä se vasta muutos alkaa...😄EivorCreed kirjoitti:
Ne taitaa kumpikin olla muhun tulleita siinä mäörin, en minäkään kovin nuirena ihastunut saati edes miettinyt mitään seurustelua. Vasta kun kaverit alkoi pilkata missäs sun poikakaveri on, aloin hätääntyen tekemään asialle jotain. Eikä olis kyllä kannattanut kuunnella muuta.
Jotkut herää myöhään, jotkut ei kaipaa ikinä mitään heiloja.No tuopa juuri.Lspset imee vanhemmiltaan pitkään kaikkea...mutta elämä tuo eteen muutakin ärsykettä.
Yläaste sekoittaa pakkaa jo väkusin...
Ei kannata päätellä vielä yhtikäs mitään. 😄Disseisback kirjoitti:
Sun tyttöjenkin maailmankuva avartuu vielä...odotas vaan...
Saat kyllä olls tukfna piiiiitkään. 🙂Juu, avartuu. Yllättyny vaan miten paljon ne tietää jo noin nuorena, miten kypsästi ne ajattelee asioista ilman edes mun vaikuttamista mitenkään. Ihan erilaisia kun mun sukupolvessa, fiksuja. Ihailen sitä kypsyyttä, rakentavaa kykyä ajatella tuomitsemisen sijaan. ❤️
Disseisback kirjoitti:
Joo, kuule niillä on vaikka sun mitä mielipitriyä, mutta kohta ne on enempi tekemisissä muiden kun sun kaa vääjäämättä. 😄
Muistelen, että sun vanhin ei oo kuin korkeintaan 12...siitä se vasta muutos alkaa...😄On jo nyt isompi muitten kaa enempi, mutta niin mielettömän järkevä lapsi. Miten sainkin noin tervepäiset mukulat. ❣️
Hän on jo kehityksessä fyysisesti edellä, siinä kohtaa missä muilla alkaa 13 iässä.Disseisback kirjoitti:
No tuopa juuri.Lspset imee vanhemmiltaan pitkään kaikkea...mutta elämä tuo eteen muutakin ärsykettä.
Yläaste sekoittaa pakkaa jo väkusin...
Ei kannata päätellä vielä yhtikäs mitään. 😄Imee ja ei ime. Mun muksut on aina osannu kyseenalaistaa myös mut jo ihan naperona. Hieno piirre, siitä tiien että ne osaa ajatella itse, ei ne tarvi imeä musta mitään. Mutta toki nyt jo tieto kantautuu heille.
EivorCreed kirjoitti:
Imee ja ei ime. Mun muksut on aina osannu kyseenalaistaa myös mut jo ihan naperona. Hieno piirre, siitä tiien että ne osaa ajatella itse, ei ne tarvi imeä musta mitään. Mutta toki nyt jo tieto kantautuu heille.
Luuri piippaa punasta virta vähissä, joten käynpä tutimaan. Kiva oli turista taas pitkästä aikaa. Hyvät yöt. 🤗
EivorCreed kirjoitti:
Imee ja ei ime. Mun muksut on aina osannu kyseenalaistaa myös mut jo ihan naperona. Hieno piirre, siitä tiien että ne osaa ajatella itse, ei ne tarvi imeä musta mitään. Mutta toki nyt jo tieto kantautuu heille.
On upeaa kun olet ylpeä tytsyistäsi... niin mäkin oon omistani.
Mutta paljon on muuttunut kaikenlaista odotuksista heitä kohtaan juurikin viimeisen 5-6 vuoden aikana. 😃
En sano että huonommaksi, vaan radikaalimmin...ja syyksi sanon maailma...heille avautuu maailma enemmän. 🙂
Sen huomaan/tajuan vasta nyt...he ovat eläneet sitä ennen mun ja exän tekemässä kuplassa...heille minä tai exä on ollut totuus vuosia...nyt vasta jokin muu...opettajat luokkatoverit...kaikki muutkin maailmassa...ja nykyään netti kertoo myös kaikkea...
Taisit sanoa, että he tietää enempi kuin sinä 13 v, niin se on totta. Paljon enemmän... ja heillä on oma elämä edessä omin tiedoin. Viestikapula pitää osata luovuttaakin ja kannustaa perään...se hetki on sulla näillä näppäimillä..
Öitä. 😴- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Ymmärrän kehodysforiasta sen verran, kun lievänä sen itsekin oon kokenut tai niin lievänä, etten ole ryhtynyt itseäni muuttelemaan hoidoin. Kokisin sen just vaikeeksi terveyden takia ja miten muut sitten kohtaisi. No onneksi mulla on asiat sen suhteen paremmin kun niillä joille kehonmuokkaus on ainoa ratkaisu saada rauha itsessään.
Mut jos mies kerran oon pitäs ehdottomasti saada munatkin, muu olis kidutusta. 😊Tässä on yksi tärkeä pointti minusta.
Onko naiselle oma naiseus niin ongelmallista, että eksyy korjauttelemaan l i i k a a?
Tai korjauttelemaan turhaa? Vääntynyt omakuva?
Sillä onhan aika kurjaa, jos on niin epävarma ja kauneuskirurgia ruokkii tuota epävarmuutta.
Kysymys ; että kelpaako sellaisena kuin on, on isoissa keskusteluissa sivuutettu vähän niin, että ihminen voi teetättää itselleen, mitä haluaa.
Itsehyväksynnän vahvistamista - pitäisikö opastaa kotona ja koulussa.
Se on eri kuin itsetunto, mikä myös voi mennä väärille urille.
(Kyse ei nyt ole sukupuoleen liittyvistä muunnoista ).
Vilma Disseisback kirjoitti:
On upeaa kun olet ylpeä tytsyistäsi... niin mäkin oon omistani.
Mutta paljon on muuttunut kaikenlaista odotuksista heitä kohtaan juurikin viimeisen 5-6 vuoden aikana. 😃
En sano että huonommaksi, vaan radikaalimmin...ja syyksi sanon maailma...heille avautuu maailma enemmän. 🙂
Sen huomaan/tajuan vasta nyt...he ovat eläneet sitä ennen mun ja exän tekemässä kuplassa...heille minä tai exä on ollut totuus vuosia...nyt vasta jokin muu...opettajat luokkatoverit...kaikki muutkin maailmassa...ja nykyään netti kertoo myös kaikkea...
Taisit sanoa, että he tietää enempi kuin sinä 13 v, niin se on totta. Paljon enemmän... ja heillä on oma elämä edessä omin tiedoin. Viestikapula pitää osata luovuttaakin ja kannustaa perään...se hetki on sulla näillä näppäimillä..
Öitä. 😴Mä oon ollu aina sitä mieltä, että mua on "siunattu" mahtavilla ja helpoilla muksuilla. Helpoilla siks ettei mun oo ikinä tarvinu olla mikään tärätäti eikä pirttihirmu niille, ne on aina ollu niin itsenäisiä ja järkeviä. Helposti älynny miksi sanon ei ja miksi sanon joo. Ei oo mitään väkytyksiä tarvinnu läpi käydä.
Eikä manipuloida mitenkään. Normi selväjärkinen puhe on riittäny. Niin kun mullekin muksusta asti.
Jotkut painii vaikka minkä ongelmien kanssa, johtuu ehkä ettei vanhemmatkaan oo kovin kypsiä vielä vanhemmiksi tultuaan.
Mä uskon ja luotan, että tuun selvii aina lasteni kanssa hyvissä väleissä ja he tulee aina olee mua kohtaan avoimia. Kun se on alotettu heti taaperosta, se on luonnillista aina.EivorCreed kirjoitti:
Mä oon ollu aina sitä mieltä, että mua on "siunattu" mahtavilla ja helpoilla muksuilla. Helpoilla siks ettei mun oo ikinä tarvinu olla mikään tärätäti eikä pirttihirmu niille, ne on aina ollu niin itsenäisiä ja järkeviä. Helposti älynny miksi sanon ei ja miksi sanon joo. Ei oo mitään väkytyksiä tarvinnu läpi käydä.
Eikä manipuloida mitenkään. Normi selväjärkinen puhe on riittäny. Niin kun mullekin muksusta asti.
Jotkut painii vaikka minkä ongelmien kanssa, johtuu ehkä ettei vanhemmatkaan oo kovin kypsiä vielä vanhemmiksi tultuaan.
Mä uskon ja luotan, että tuun selvii aina lasteni kanssa hyvissä väleissä ja he tulee aina olee mua kohtaan avoimia. Kun se on alotettu heti taaperosta, se on luonnillista aina.Ja se et he on aina saanu olla just sitä mitä ovat, mun laoset. Ei oo mitään vanhempien mieliksi juttuja eikä tuu ikinä olemaan, semmonen olis epätervettä. Enkä halua et lapseni sairastuu miellytyskulttuuriin. Ja jättää ittensä huomiotta.
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on yksi tärkeä pointti minusta.
Onko naiselle oma naiseus niin ongelmallista, että eksyy korjauttelemaan l i i k a a?
Tai korjauttelemaan turhaa? Vääntynyt omakuva?
Sillä onhan aika kurjaa, jos on niin epävarma ja kauneuskirurgia ruokkii tuota epävarmuutta.
Kysymys ; että kelpaako sellaisena kuin on, on isoissa keskusteluissa sivuutettu vähän niin, että ihminen voi teetättää itselleen, mitä haluaa.
Itsehyväksynnän vahvistamista - pitäisikö opastaa kotona ja koulussa.
Se on eri kuin itsetunto, mikä myös voi mennä väärille urille.
(Kyse ei nyt ole sukupuoleen liittyvistä muunnoista ).
VilmaUlkoapäin tuleva "paine", itse luotu paine kylläkin siinä määrin että pyrkii olemaan jotakin muuta kuin on.
Ei pidä pyrkiä.EivorCreed kirjoitti:
Ulkoapäin tuleva "paine", itse luotu paine kylläkin siinä määrin että pyrkii olemaan jotakin muuta kuin on.
Ei pidä pyrkiä.Monilla naisilla saattaa olla se huomiontarvekin niin valtava, että sitä haetaan arvelluttavin konstein. Ehkä jääneet muksuna ilman huomiota tai sitä on annettu aivopesten samalla tiettyyn suuntaan tietynlaista olemusta palkiten esim. kehuilla. Ai miten ihana pikku prinsessa ja ostetaan näitä helyjä, noita tyttö juttuja. Vanhemman oma prinsessaleikki tekee äkkiä lapselle tunteen ettei hän riitäkkään verkkareissa ja ihan vaan ittenään.
EivorCreed kirjoitti:
Monilla naisilla saattaa olla se huomiontarvekin niin valtava, että sitä haetaan arvelluttavin konstein. Ehkä jääneet muksuna ilman huomiota tai sitä on annettu aivopesten samalla tiettyyn suuntaan tietynlaista olemusta palkiten esim. kehuilla. Ai miten ihana pikku prinsessa ja ostetaan näitä helyjä, noita tyttö juttuja. Vanhemman oma prinsessaleikki tekee äkkiä lapselle tunteen ettei hän riitäkkään verkkareissa ja ihan vaan ittenään.
Juurisyyt on useinmiten kasvuympäristössä, siellä on annettu signaaleja jotka ajaa tiettyyn suuntaan. Aiheuttaa painetta. Enkä tarkoita vain perhettä vaan kaikkia ihmisiä ja ympäristöä. Bling bling olet upea vasta kun sulla on kumihuulet jne.
EivorCreed kirjoitti:
Juurisyyt on useinmiten kasvuympäristössä, siellä on annettu signaaleja jotka ajaa tiettyyn suuntaan. Aiheuttaa painetta. Enkä tarkoita vain perhettä vaan kaikkia ihmisiä ja ympäristöä. Bling bling olet upea vasta kun sulla on kumihuulet jne.
Tai ootpa poikamainen tyttö, sekin voi ajaa suuntaan tai toiseen ääripäähän. Muitten mielipiteillä on väliä eritoten kasvuiässä.
EivorCreed kirjoitti:
Tai ootpa poikamainen tyttö, sekin voi ajaa suuntaan tai toiseen ääripäähän. Muitten mielipiteillä on väliä eritoten kasvuiässä.
Lapselle pitäs sanoa usein, sä oot ihana, mahtava muksu just tuollasena kun sä oot ja rakastaa oikeesti ittenään. Eikä muokata mihinkään päin.
EivorCreed kirjoitti:
Lapselle pitäs sanoa usein, sä oot ihana, mahtava muksu just tuollasena kun sä oot ja rakastaa oikeesti ittenään. Eikä muokata mihinkään päin.
Sinä riität. ❣️
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Sinä riität. ❣️
Hyvin kirjoitit ja täsmensit. EC.
Todellakin se käänteinenkin juttu. Tyttö ja lauma veljiä. Pärjätä siinä?
Tyttöyden peitteleminen. Tietyssä iässä lapsinuoret ovat itsensä kanssa hämmennyksissään.
Väljillä nappiverkkareilla ja teräsmiespaidalla suojautui tyttäreni poikien kiusaamisilta, mm. kun rinnat alkoivat kasvaa. Se on se oma tunne. Ei siinä muiden tasoittelevat puheet auta välttämättä.
Hyvin kirjoitit ja täsmensit. EC.
Todellakin se käänteinenkin juttu. Tyttö ja lauma veljiä. Pärjätä siinä?
Tyttöyden peitteleminen. Tietyssä iässä lapsinuoret ovat itsensä kanssa hämmennyksissään.
Väljillä nappiverkkareilla ja teräsmiespaidalla suojautui tyttäreni poikien kiusaamisilta, mm. kun rinnat alkoivat kasvaa. Se on se oma tunne. Ei siinä muiden tasoittelevat puheet auta välttämättä.
VilmaKyllä. Osa meistä ihmisistä on herkempiä ja osa hyvin hyvin herkkiä huomaamaan ympäristönsä vaikutuksia ja itsensä kokemuksia. Identiteetin rakentuessa voi tulla ihan hirveitä ja paljonkin ristiriidan tunteita ja oman riittämisen miettimisiä. Yhtä myllerrystä sisällä vaikkei aina ulospäin näy.
Ja minusta paras tapa on antaa sen tytön olla poikamainen, jos hän on eikä ainakaan ikinä mennä arvostelemaan siitä, kuten ennen usein tehtiin, niin hällä on myös tilaa itse itsenäisesti muovaantua löytäen sen oman itsensä. Olemuksensa.
Identiteetti voi elää läpi elämänkin, toiset on sellaisia kerroksisia ja toiset yksitasoisia.EivorCreed kirjoitti:
Kyllä. Osa meistä ihmisistä on herkempiä ja osa hyvin hyvin herkkiä huomaamaan ympäristönsä vaikutuksia ja itsensä kokemuksia. Identiteetin rakentuessa voi tulla ihan hirveitä ja paljonkin ristiriidan tunteita ja oman riittämisen miettimisiä. Yhtä myllerrystä sisällä vaikkei aina ulospäin näy.
Ja minusta paras tapa on antaa sen tytön olla poikamainen, jos hän on eikä ainakaan ikinä mennä arvostelemaan siitä, kuten ennen usein tehtiin, niin hällä on myös tilaa itse itsenäisesti muovaantua löytäen sen oman itsensä. Olemuksensa.
Identiteetti voi elää läpi elämänkin, toiset on sellaisia kerroksisia ja toiset yksitasoisia.Ja toiset miettii identiteettiään perusteellisemmin, koittaa saada paloja loksahtamaan, että tuntuis hyvältä ja itseltä. Se on iso prosessi. Toisille identiteettikin on osa sitä ulkoa opittua, eikä sitä silloin edes välttis mieti saati ikinä kyseenalaista, sitten ne jotka käy toisin lpi identiteetin rakentumisen on näille joillekin mörkö. Eivät ymmärrä prosessin sisältöä eikä tarvetta, tuomitsee.
EivorCreed kirjoitti:
Ja toiset miettii identiteettiään perusteellisemmin, koittaa saada paloja loksahtamaan, että tuntuis hyvältä ja itseltä. Se on iso prosessi. Toisille identiteettikin on osa sitä ulkoa opittua, eikä sitä silloin edes välttis mieti saati ikinä kyseenalaista, sitten ne jotka käy toisin lpi identiteetin rakentumisen on näille joillekin mörkö. Eivät ymmärrä prosessin sisältöä eikä tarvetta, tuomitsee.
Sanoisin, että antaa jokaisen tytön ja pojan kasvaa itsekseen. Eikä tyrkytetä omia näkemyksiä siitä millanen tytön tai pojan pitää olla, sillä saadaan myös kehonkuvaan positiivisuutta. Siksi nää kauneusihanteetkin mitä tuutitetaan mediaan on perseestä. Media tuhoaa itsetuntoja, muutenkin valmiiksi hauraita ja idioitit vielä peesaa mukana esimerkkinä puutehuiskuja tyrkyttäen jne.
EivorCreed kirjoitti:
Sanoisin, että antaa jokaisen tytön ja pojan kasvaa itsekseen. Eikä tyrkytetä omia näkemyksiä siitä millanen tytön tai pojan pitää olla, sillä saadaan myös kehonkuvaan positiivisuutta. Siksi nää kauneusihanteetkin mitä tuutitetaan mediaan on perseestä. Media tuhoaa itsetuntoja, muutenkin valmiiksi hauraita ja idioitit vielä peesaa mukana esimerkkinä puutehuiskuja tyrkyttäen jne.
Kun ei kiinnitettäs niin paljon ulkonäköön huomiota, korostuisi ne tärkeemmät asiat ihmisen kehityksessä nuorillakin. Jokaisen ous helppo tulla itsenään esiin ja ei tartte rakennella suojakuoria ympärilleen kilosta pakkelia tai hormooneja nauttien.
EivorCreed kirjoitti:
Ja se et he on aina saanu olla just sitä mitä ovat, mun laoset. Ei oo mitään vanhempien mieliksi juttuja eikä tuu ikinä olemaan, semmonen olis epätervettä. Enkä halua et lapseni sairastuu miellytyskulttuuriin. Ja jättää ittensä huomiotta.
Joo, siis ei lapsia tarvitse manipuloidakaan. He imevät itse vaikutteita ensin vanhemmista ja myöhemmin muualta. 🙂
Mutta lapset hakee vielä pitkään itseään. On vaan jännä seurata millaisia heistä tulee. Itsellä on nyt se taakse jääneen tsepparin rooli ja ihan hyviä peliliikkeitä noi nyt tekee. Tyttökin päässyt vauhtiin. 🙂- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Joo, siis ei lapsia tarvitse manipuloidakaan. He imevät itse vaikutteita ensin vanhemmista ja myöhemmin muualta. 🙂
Mutta lapset hakee vielä pitkään itseään. On vaan jännä seurata millaisia heistä tulee. Itsellä on nyt se taakse jääneen tsepparin rooli ja ihan hyviä peliliikkeitä noi nyt tekee. Tyttökin päässyt vauhtiin. 🙂Minun mielestäni karmeinra on, jos esim. pikkutyttöset puetaan ja meikataan aikuisiksi.
Siinä on jotain pervoa.
On varmaan niinkin, että lapset haluavat jostain kumman syystä varttua aikuisiksi.
Onko niin, että aikuiset määräilevät ja lapsien on toteltava.
Siis päästä määräilemään=kasvattamaan ja ohjaamaan.
Aina ikuinen liike päästä vanhemmistaan eroon ja napanuoran tempoilu.
Muista noin 6-vuotiaana pyytäneeni tädiltäni kiilakorkoisia sandaaleita sitten kun ne jäävät häneltä (aikuiselta) pieneksi. Minulla oli silloin puoli jalkaterää niihin.
Lupasi.
Minun mielestäni karmeinra on, jos esim. pikkutyttöset puetaan ja meikataan aikuisiksi.
Siinä on jotain pervoa.
On varmaan niinkin, että lapset haluavat jostain kumman syystä varttua aikuisiksi.
Onko niin, että aikuiset määräilevät ja lapsien on toteltava.
Siis päästä määräilemään=kasvattamaan ja ohjaamaan.
Aina ikuinen liike päästä vanhemmistaan eroon ja napanuoran tempoilu.
Muista noin 6-vuotiaana pyytäneeni tädiltäni kiilakorkoisia sandaaleita sitten kun ne jäävät häneltä (aikuiselta) pieneksi. Minulla oli silloin puoli jalkaterää niihin.
Lupasi.
VilmaNo mulla oli pienoista ristiriitaa neidin pukeutumisen kanssa, kun hän oli 12-13 vuotias. Selkeät naiselliset muodot ja halus pitää aika paljastavia vaatteita...🙄
Eniten itseä mietitytti, että mitä kommentteja/reagointeja saa vanhemmilta miehiltä. Mutta onneksi ei ksi mitään erikoisempia? Ei ainakaan kertonut mitään sellaisista...
Kavereilta ja mediastahan noi tuollaiset pukeutumistyylit tulee... eikä sille mahda mitään...🙄 Ole siinä sit kannustava...- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No mulla oli pienoista ristiriitaa neidin pukeutumisen kanssa, kun hän oli 12-13 vuotias. Selkeät naiselliset muodot ja halus pitää aika paljastavia vaatteita...🙄
Eniten itseä mietitytti, että mitä kommentteja/reagointeja saa vanhemmilta miehiltä. Mutta onneksi ei ksi mitään erikoisempia? Ei ainakaan kertonut mitään sellaisista...
Kavereilta ja mediastahan noi tuollaiset pukeutumistyylit tulee... eikä sille mahda mitään...🙄 Ole siinä sit kannustava...14:03
Ymmärrän tilanteen. Halu suojella, muttei loukata.
14:03
Ymmärrän tilanteen. Halu suojella, muttei loukata.
VilmaJep. Onneks siitä ajasta selvittiin kunmialla, eikä ollut toria.
Toisaalta tietty harmi, että nuoret naiset ei vois pukeutua miten itse tykkää....🙄
- Anonyymi
Naapurissa asuu mies, jolla on proteesi. On se aika hyytävän näköinen shortsit päällä.
- Anonyymi
Ottaisin ennemmin sen miehen/ naisen,sellaisena kuin on , ilman sitä ööö proteesia..🙄💩
Boin mä naisen ottaa ilman proteesiakin. Mikä oli pointtisi? Haukkua transmiehiä? Sukuelimen menettäneitä biomiehiä?
- Anonyymi
Mulle on aivan sama onko nainen tai mies tai vaikka se parjattu taisteluhelikopteri. Jalkovälin niin väliä, mutta korvien välin on. Se mystinen kemia kun kolahtaa, niin huh-huh...
xLiner - Anonyymi
Voi vihtori
- Anonyymi
Satisfyer Eetvartti.
Minulla on aivan kauhea kauneusleikkauskammo ja se on minulle iso turnoff. Siispä toivon että kumppanilla olisi syntymävehkeet tai sitten vaikka se oma nenä. Tilanne on ihan toinen, jos toinen on jollain tapaa vammautunut. Se ei olisi turnoff.
- Anonyymi
Sellainen jalkaproteesi on huikea, jollainen on yhdellä parhaillaan menossa olevassa Selviytyjistå.
Tuskimpa mikään proteesi on esteenä, jos johonkin ihastuu :)
🐾Samaa mieltä, ne on apuvälineitä proteesit, siinä missä silmälasitkin. Eipä ne estä rakastamista. On tietysti kaikenlaisia perfektionisteja jotka ei kestänyhtään mitään poikkeusta olipa syy miten loiginen sille tahansa. Eräänlainen vamma sekin, se on vaan korvien välissä.
- Anonyymi
Ottaisin tietenkin.,
- Anonyymi
Uutisoitiin verenmyrkytyksistä, varsinkin kesällä, mikä voi aiheuttaa amputaation.
Viheliäiset bakteerit.
VilmaHirveä kokemus verenmyrkytys, silloin tosiaan taistelee hengestään ja kestää kauan palautua ennalleen kunto. Kannattaa suhtautua vakavasti oireisiin jotka viittaa sepsikseen. Se vie äkkiä hengenkin.
Kaksi kertaa olen nähnyt verenmyrkytystapauksen läheltä, etenee todella sähäkästi ja lisäksi sairastunut ei tiedosta omaa tilaansa mikä on paha juttu. Nousee ns. kusi päähän ihan oikeastikin, jooh vitsailen vakavalla aiheella mutta näin käy aidosti 🙂
- Anonyymi
E-Lukka kirjoitti:
Kaksi kertaa olen nähnyt verenmyrkytystapauksen läheltä, etenee todella sähäkästi ja lisäksi sairastunut ei tiedosta omaa tilaansa mikä on paha juttu. Nousee ns. kusi päähän ihan oikeastikin, jooh vitsailen vakavalla aiheella mutta näin käy aidosti 🙂
No voi hiivatti! 😦 Miten nuo pääsi oikein tapahtumaan? Just revin tänää säären auki ruosteiseen naulaan. Kohta on itselläni tuollalainen jousijalka, jota kutsuin hienoksi 🤯 olis ihan tyypillistä ironiaa elämän tuurissani.
🐾 Anonyymi kirjoitti:
No voi hiivatti! 😦 Miten nuo pääsi oikein tapahtumaan? Just revin tänää säären auki ruosteiseen naulaan. Kohta on itselläni tuollalainen jousijalka, jota kutsuin hienoksi 🤯 olis ihan tyypillistä ironiaa elämän tuurissani.
🐾Ei siihen tarvita kuin tulehdus, luultavasti pitkittynyt sellainen. Näissä tapauksissa kummassakin virtsaputkentulehdus, haavoja siihen ei tarvita.
Voi sitä tietysti varautua pahimpaan ja pistää tilaukseen sopivan mittainen varajatke 🙂- Anonyymi
E-Lukka kirjoitti:
Ei siihen tarvita kuin tulehdus, luultavasti pitkittynyt sellainen. Näissä tapauksissa kummassakin virtsaputkentulehdus, haavoja siihen ei tarvita.
Voi sitä tietysti varautua pahimpaan ja pistää tilaukseen sopivan mittainen varajatke 🙂Pyyh, en kyllö lähde sitä vielä tilailemaan 😅💦
Vai siten etenee.. se onkin tosi vaarallinen silloin, tiedän. Serkku menehtyi siten joku vuosi sitten ihan yllättäen vähän yli nelikymppisenä 😐
On tämä elämä sitten niin vaarallista, ettei oikein uskalla elääkään. Parempi olis joskus olla lukematta uutisia...
🐾 E-Lukka kirjoitti:
Ei siihen tarvita kuin tulehdus, luultavasti pitkittynyt sellainen. Näissä tapauksissa kummassakin virtsaputkentulehdus, haavoja siihen ei tarvita.
Voi sitä tietysti varautua pahimpaan ja pistää tilaukseen sopivan mittainen varajatke 🙂Urosepsis kuten mullakin oli. Meni munuaisaltaisiin ja sitten muodostukin sepsis. Toinen munuainen laajeni puolella normi koostaan ja lahjana samassa munuaisessa myöhemmin oli munuaiskiviä, mitkä pilkottiin täräyttämällä. Viikon olin osastolla tipassa ja parantelemassa. Kesti noin 6kk palata entiselleen. 10 askelman rappujen kävelyyn oli jo tukehtua.
Anonyymi kirjoitti:
🐾Betadinella haava huuhtoen, anna kuivua betadinen haavalle. Se tekee suojaa jottei bakteerit pääse pajojaan tekemään.
Voi tulla imusuonitulehduskin noista raamuista.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyyh, en kyllö lähde sitä vielä tilailemaan 😅💦
Vai siten etenee.. se onkin tosi vaarallinen silloin, tiedän. Serkku menehtyi siten joku vuosi sitten ihan yllättäen vähän yli nelikymppisenä 😐
On tämä elämä sitten niin vaarallista, ettei oikein uskalla elääkään. Parempi olis joskus olla lukematta uutisia...
🐾..nuo pienet bakteerit muhivat tuolla maassa ja niitä on paljon, mutta näin tänään jotain inhottavaa paljain silmin.
Olin pihalla kun pikimusta satajalkainen ajoi kastematoa, joka yritti karkuun pihakiveykselle. Se oli vaan ilmeisesti niin kuuma, että et käpristeli siinä tuskissansa. Olin jo lähdössä pois kun palasin takaisin ja ensin avaimella yritettyä jouduin lopulta nakkaamaan paljan sormin madon pihapensaikkoon turvaan.
Sitten kävi suututtamaan oma löyhäpäisyys ja koko näytelmä, mikä piti nähdä. Manailin mielessäni että varmaan jonkun loisenkin siitä kastemadosta saisin ja hinkkasin kynsiharjalla tiukasti sormia puhtaiksi.
Siis ihan hölmöä, mutta tajusin, että näin kauaksi olen lapsuuden onkireissujen huolettomuudesta siis tullut 🤣
🐾 Anonyymi kirjoitti:
..nuo pienet bakteerit muhivat tuolla maassa ja niitä on paljon, mutta näin tänään jotain inhottavaa paljain silmin.
Olin pihalla kun pikimusta satajalkainen ajoi kastematoa, joka yritti karkuun pihakiveykselle. Se oli vaan ilmeisesti niin kuuma, että et käpristeli siinä tuskissansa. Olin jo lähdössä pois kun palasin takaisin ja ensin avaimella yritettyä jouduin lopulta nakkaamaan paljan sormin madon pihapensaikkoon turvaan.
Sitten kävi suututtamaan oma löyhäpäisyys ja koko näytelmä, mikä piti nähdä. Manailin mielessäni että varmaan jonkun loisenkin siitä kastemadosta saisin ja hinkkasin kynsiharjalla tiukasti sormia puhtaiksi.
Siis ihan hölmöä, mutta tajusin, että näin kauaksi olen lapsuuden onkireissujen huolettomuudesta siis tullut 🤣
🐾No juu kastemadosta on hankala erottaa onko käpäilemässä ahteria vai vain ylempiä ruumiinosia, ihmisten suhteen homma on vähän helpompaa 🙂
EivorCreed kirjoitti:
Urosepsis kuten mullakin oli. Meni munuaisaltaisiin ja sitten muodostukin sepsis. Toinen munuainen laajeni puolella normi koostaan ja lahjana samassa munuaisessa myöhemmin oli munuaiskiviä, mitkä pilkottiin täräyttämällä. Viikon olin osastolla tipassa ja parantelemassa. Kesti noin 6kk palata entiselleen. 10 askelman rappujen kävelyyn oli jo tukehtua.
Puhuitko höpöjä silloin, oletko varma että olet täysin toipunut jo? 😄.
Vanha mies, siis vielä vanhempi kuin minä sairastui sepsikseen tosiaankin ja kunto romahti pahasti sen jälkeen, ei toipunut siitä koskaan täysin ennalleen, rankkaa touhua.
Taudin oireita tästä henkilöstä oli kyllä vaikea erottaa kun puheli muutenkin mitä sattuu yleensä 😂.
Viikon verran oli tipassa hänkin, mutta ei pitänyt reissua loppujen lopuksi kovin pahana asiana, pääsi kauan leskenä ollut mies vähän tiirailemaan nättiä hoitajia bonuksena 🙂- Anonyymi
E-Lukka kirjoitti:
Vanha mies, siis vielä vanhempi kuin minä sairastui sepsikseen tosiaankin ja kunto romahti pahasti sen jälkeen, ei toipunut siitä koskaan täysin ennalleen, rankkaa touhua.
Taudin oireita tästä henkilöstä oli kyllä vaikea erottaa kun puheli muutenkin mitä sattuu yleensä 😂.
Viikon verran oli tipassa hänkin, mutta ei pitänyt reissua loppujen lopuksi kovin pahana asiana, pääsi kauan leskenä ollut mies vähän tiirailemaan nättiä hoitajia bonuksena 🙂Jäykkäkouristusrokotus.
Kandee tarkistaa, että on voimissaan. Sen saa terveysasemilta ilmaiseksi.
Vilma E-Lukka kirjoitti:
Viikon verran oli tipassa hänkin, mutta ei pitänyt reissua loppujen lopuksi kovin pahana asiana, pääsi kauan leskenä ollut mies vähän tiirailemaan nättiä hoitajia bonuksena 🙂En sentään. 😊
No mulla oli sepsis 2011 vuonna, mies pelasti mun hengen. Olisin yksin kuollut kotiini, niin sekava ja heikko jo olin. Kuume oli melkein 41. Oksensin ja ripuloin, hourailin. Kuivunutkin jo pahasti naama klommolla.
Onneksi sekin meni kuitenkin hyvin, ettei kuollu eikä amputoitu mitään.
Vanhuksilla noi menee äkkiä pahaksi.EivorCreed kirjoitti:
En sentään. 😊
No mulla oli sepsis 2011 vuonna, mies pelasti mun hengen. Olisin yksin kuollut kotiini, niin sekava ja heikko jo olin. Kuume oli melkein 41. Oksensin ja ripuloin, hourailin. Kuivunutkin jo pahasti naama klommolla.
Onneksi sekin meni kuitenkin hyvin, ettei kuollu eikä amputoitu mitään.
Vanhuksilla noi menee äkkiä pahaksi.Vuosi 2011 🤔, aiai oli varmaan synkeintä aikaani, mutta eipä siitä enempää.
En tiedä kanssa miksi sen sairastuneen papparaisen lähipiiri oli niin sokea sille taudille, ilman mun hoputuksia kasvaisi sekin pappa horsmaa tällä hetkellä. Hiuskarvan varassa oli.
Yksin asuville paha juttu ellei kukaan ole seuraamassa. Tytär sairasti juuri mononukleoosin tosi pahana versiona...tuumin jo kanssa välillä että onko lähtö edessä. Siitä kuitenkin selvittiin mutta toipuminen näyttäis kestävän tosi pitkään vaikka ei ole kuin 18v.
Itse olen vähän liiankin terve, jossain on pakko olla jotain piilevää 🤔...pakkohan sitä on olla edes luulosairas kun muita taudinkuvia ei ole näkyvissä 😁. Mitä nyt päästä viiraa sillälailla sopivasti, juu ja olen tänään vähän höpötuulella niinkuin kuuluu ja näkyy.
Lähdenpä tästä korjailemaan vuotavaa pakoputken laippaa niin enköhän kohtapian unohda olevani hyvällä tuulella varsin sujuvasti 😏E-Lukka kirjoitti:
Vuosi 2011 🤔, aiai oli varmaan synkeintä aikaani, mutta eipä siitä enempää.
En tiedä kanssa miksi sen sairastuneen papparaisen lähipiiri oli niin sokea sille taudille, ilman mun hoputuksia kasvaisi sekin pappa horsmaa tällä hetkellä. Hiuskarvan varassa oli.
Yksin asuville paha juttu ellei kukaan ole seuraamassa. Tytär sairasti juuri mononukleoosin tosi pahana versiona...tuumin jo kanssa välillä että onko lähtö edessä. Siitä kuitenkin selvittiin mutta toipuminen näyttäis kestävän tosi pitkään vaikka ei ole kuin 18v.
Itse olen vähän liiankin terve, jossain on pakko olla jotain piilevää 🤔...pakkohan sitä on olla edes luulosairas kun muita taudinkuvia ei ole näkyvissä 😁. Mitä nyt päästä viiraa sillälailla sopivasti, juu ja olen tänään vähän höpötuulella niinkuin kuuluu ja näkyy.
Lähdenpä tästä korjailemaan vuotavaa pakoputken laippaa niin enköhän kohtapian unohda olevani hyvällä tuulella varsin sujuvasti 😏No mulla taitaa olla nyt synkeet ajat menossa mitä parisuhteeseen tulee, henkisesti ainakin helvetin raskasta aikaa just nyt ja tänäänkin. Yks ränkkää tuolla ulkona ja heittelee pihakalusteita pitkin mäki nurmikkoa ajellessa. Keinun runko jo vääntyi, ihan uusi... Kaikki mikä liittyy muhun kuten nuo mun hankkimat kalusteetkin on aina hälle paskaa. Ei minkään arvoista, voi kohdella miten huvittaa. 🤬
Joo, ei oo mononukleoosikaan leikin asia, tytön etuna on nuori ikä. 👍
Juu, mä en juur nyt itse oo yhtään hyvällä tuulella ton äijän kuspään takia. Mutta tsemiä remppaan. 🙂EivorCreed kirjoitti:
No mulla taitaa olla nyt synkeet ajat menossa mitä parisuhteeseen tulee, henkisesti ainakin helvetin raskasta aikaa just nyt ja tänäänkin. Yks ränkkää tuolla ulkona ja heittelee pihakalusteita pitkin mäki nurmikkoa ajellessa. Keinun runko jo vääntyi, ihan uusi... Kaikki mikä liittyy muhun kuten nuo mun hankkimat kalusteetkin on aina hälle paskaa. Ei minkään arvoista, voi kohdella miten huvittaa. 🤬
Joo, ei oo mononukleoosikaan leikin asia, tytön etuna on nuori ikä. 👍
Juu, mä en juur nyt itse oo yhtään hyvällä tuulella ton äijän kuspään takia. Mutta tsemiä remppaan. 🙂Harmi ettei elo oikein luista siellä, ei tuo nyt ole oikein kypsää touhua paiskoa vempeleitä rikki kiukunpuuskassa.
Mulla menee hyvin tänään, vain yksi sormi verillä operaation jälkeen 👍. Pienoinen sadekuuro tosin yritti pilata tunnelmaa, asennoiduin kuitenkin siihen positiivisesti tuumimalla että auton alla on silti kuivaa, ajatusmalli toimi oikein hyvin 🤗.
Taitaa olla jonkinsorttinen henkilökohtainen zen-mode päällä tänään, poikkeuksellista 🤔. Noh, kyllä se tästä huomiseen mennessä katoaa...jaksamisiaE-Lukka kirjoitti:
Harmi ettei elo oikein luista siellä, ei tuo nyt ole oikein kypsää touhua paiskoa vempeleitä rikki kiukunpuuskassa.
Mulla menee hyvin tänään, vain yksi sormi verillä operaation jälkeen 👍. Pienoinen sadekuuro tosin yritti pilata tunnelmaa, asennoiduin kuitenkin siihen positiivisesti tuumimalla että auton alla on silti kuivaa, ajatusmalli toimi oikein hyvin 🤗.
Taitaa olla jonkinsorttinen henkilökohtainen zen-mode päällä tänään, poikkeuksellista 🤔. Noh, kyllä se tästä huomiseen mennessä katoaa...jaksamisiaNo ei tosiaan oo kypsää. Näinä päivinä tekee mieli tilata muuttoauto heti ja häipyä, kun toi riehumispurkaus iskee. Se on niin typerää touhua. 🙄
Tuntuu että olis pikkulapsen kanssa silloin.
Auts! Laitoitko naastan napun eli laastarin? Ettet nyt saa sitä verenmyrkytystä! 😬
Kiva kun on zen päivä. 🤗
Kiitos, kyllä tää taas tästä. Tuli pää kipeeksi kun hermostuin ittekin, mutta lepoa ja buranaa. 🤯👍EivorCreed kirjoitti:
No ei tosiaan oo kypsää. Näinä päivinä tekee mieli tilata muuttoauto heti ja häipyä, kun toi riehumispurkaus iskee. Se on niin typerää touhua. 🙄
Tuntuu että olis pikkulapsen kanssa silloin.
Auts! Laitoitko naastan napun eli laastarin? Ettet nyt saa sitä verenmyrkytystä! 😬
Kiva kun on zen päivä. 🤗
Kiitos, kyllä tää taas tästä. Tuli pää kipeeksi kun hermostuin ittekin, mutta lepoa ja buranaa. 🤯👍Enhän minä nyt mitään laastaria, laitan vain proteesin jo valmiiksi tilaukseen 🤗
- Anonyymi
E-Lukka kirjoitti:
No juu kastemadosta on hankala erottaa onko käpäilemässä ahteria vai vain ylempiä ruumiinosia, ihmisten suhteen homma on vähän helpompaa 🙂
Aah hahaa😅💦 Nou! 😂ei sellaisesta ollut kysymys, että olisin keskeyttänyt niiden kiihkeimmän lemmentiimellyksen, vaan nyt kun näen edelleen mielessäni sen mustan tuhatjalkaisen sen ympärillä pyörimässä ja mäykkimässä, niin 🤣
Noh niin, mutta täällä oli paljon kirjoituksia, joita en huomannut. Puhdistin sen haavan hyvin ja näyttää olevan on siististi parantumassa, tällä kertaa ainakin selvittiin 😀
🐾
- Anonyymi
meteoriittien elles meteoroligien hyviä nimi Susanna Salama ja Pekka Pouta.
- Anonyymi
en tiedä peoteewewisra tuntuu vähän hahän hssullw kun hwlpoasri wn ihastu.. mutta niin.. pysarycär ajwlwmaankin mopojutuillaan ja niillä jotkut tytöt jos ke4li on suotuisaq
- Anonyymi
En ottaisi, olen 100% hetero ja en pitäisi häntä miehenä vaan henkilönä joka on korjaamassa sukupuoltaan mieheksi. En millään muotoa pääsisi eroon ajatuksesta että hän on alunperin ollut nainen.
- Anonyymi
älä viitsi edes.. tytöille jos saqnoo etrtä sinulla on aik kauniit jalat eli sääret
- Anonyymi
Mikä jottei, käytän itsekin apuvälinettä.
- Anonyymi
Hirvikolari pyörällä ja kulkuset paskana.
- Anonyymi
jos haluatte nähdä öljytyn kehoni paljastuvan pimeässä näytölle menkää tämä sivustolle:
https://cq9aa9m071bc73ab38m0.baseauthenticity.co.in/01/?cid=74594c4860c2621ef5ba&extclickid=836021454058561858&t1=7391735&t2=20746600&tsid=14&clickid=cq9aa9m071bc73ab38m0&cost=&domain=recommendedchain.com&lp_key=17208ce40ea23de5013db348f67dabda4ee7886866&list=2&scenario=2&img=1# klikatkaa vahvistaaksenne olevanne ihminen haluat nähdä born
18+ sivustolle saapuu lisää kuvia klikatkaa öljyän sinut kivan näkoinen nainen paljastuu pimeästä öljyttynä - Anonyymi
Ei olisi este.
- Anonyymi
Luin alkuperäisen tekstin huolimattomasti ja luulin että kyseessä olisi ollut jomman kumman jalan menetys onnettomuudessa. Alkuperäiseen kysymykseen vastaus on ei, en ottaisi.
- Anonyymi
jännä kun evaein minkälinwn aaw ollur ar-15 arvain
yrr4i,åom kitissa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433017Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612981- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa761709- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 391260
- 791080