† TYÖNANTAJA KONKURSSIIN †

Markku E.

Olin 18-vuotiaana töissä yhdessä firmassa. Mä tein semmosii helppoja toimitojuttuja kuten vastasin puhelimeen ja lajittelin postia. Sain positiivista palautetta ja pidin työstäni! Suureksi pettymtksekseni työnantaja kuitenkin ilmoitti, ettei määräaikaista työsopimustani enää uusittaisi.

Niinpä viimeisenä päivänä olin v..uuntunut ja vastasin tyhjässä toimistossa puhelimeen hieman ponnettomasti. Siellä oli firman tärkeimmän asiakkaan toimitusjohtaja. Hän oli hieman hermona, koska joku juttu oli myöhässä. Mä sit sanoin sille, että "Ei se mun syy oo!" Tästä ukko hermostui ja vaati "viisaampaa" puhelimeen.

Mä päätin ryhtyä leikkiin ja haukuin äijää molopääksi ja ties miksi idiootiksi! Tähän hän vastasi uhkaamalla siirtyvänsä toisen firman asiakkaaksi. Huusin raivona luuriin, ettei tuollaisella mulkvistilla oikeesti ole munaa tehdä sellaista! Äijä sanoi julman vihaisella äänellä, että "Sehän perkele nähdään jo tänään!" ja löi luurin korvaan.

Pian mä näin, että faksiin tuli ilmoitus asiakassuhteen lopettamisesta. Mä heitin sen paperisilppuriin selvitäkseni ehjin nahoin loppupäivästä.

Myöhemmin pomo tuli ruokatunnilta ja pyysi juttelemaan. Hän oli hyvällä tuulella, tarjosi kahvia ja ilmoitti että minulle olisi vakituinen paikka tarjolla, tärkeimmän asiakkaan ansiosta! Tärisevin käsin ryystin kahvia ja änkytin, että minulla oli jo uusi paikka tiedossa!

Lähdin firmasta ja puolen vuoden kuluttua se hakeutui selvitystilaan! :|

4

1739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eemeli

aika paha! aika onnistuja oot! :)

• eemeli

ootko ylpee teostasi?

• J. Kankkunen
        eemeli kirjoitti:

ootko ylpee teostasi?

KAi pierasit siihen luuriin? Ja pomolle?

• SE OLIT SENKIN

PASKIAINEN! SINÄKÖ KAADOIT FIRMANI! JÄRJESTÄN SINUT SIPERIAAN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      374
      2675
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      63
      2120
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      111
      1732
    4. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1452
    5. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1435
    6. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      186
      1435
    7. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1407
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1287
    9. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1283
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1166
    Aihe