Olin 18-vuotiaana töissä yhdessä firmassa. Mä tein semmosii helppoja toimitojuttuja kuten vastasin puhelimeen ja lajittelin postia. Sain positiivista palautetta ja pidin työstäni! Suureksi pettymtksekseni työnantaja kuitenkin ilmoitti, ettei määräaikaista työsopimustani enää uusittaisi.
Niinpä viimeisenä päivänä olin v..uuntunut ja vastasin tyhjässä toimistossa puhelimeen hieman ponnettomasti. Siellä oli firman tärkeimmän asiakkaan toimitusjohtaja. Hän oli hieman hermona, koska joku juttu oli myöhässä. Mä sit sanoin sille, että "Ei se mun syy oo!" Tästä ukko hermostui ja vaati "viisaampaa" puhelimeen.
Mä päätin ryhtyä leikkiin ja haukuin äijää molopääksi ja ties miksi idiootiksi! Tähän hän vastasi uhkaamalla siirtyvänsä toisen firman asiakkaaksi. Huusin raivona luuriin, ettei tuollaisella mulkvistilla oikeesti ole munaa tehdä sellaista! Äijä sanoi julman vihaisella äänellä, että "Sehän perkele nähdään jo tänään!" ja löi luurin korvaan.
Pian mä näin, että faksiin tuli ilmoitus asiakassuhteen lopettamisesta. Mä heitin sen paperisilppuriin selvitäkseni ehjin nahoin loppupäivästä.
Myöhemmin pomo tuli ruokatunnilta ja pyysi juttelemaan. Hän oli hyvällä tuulella, tarjosi kahvia ja ilmoitti että minulle olisi vakituinen paikka tarjolla, tärkeimmän asiakkaan ansiosta! Tärisevin käsin ryystin kahvia ja änkytin, että minulla oli jo uusi paikka tiedossa!
Lähdin firmasta ja puolen vuoden kuluttua se hakeutui selvitystilaan! :|
† TYÖNANTAJA KONKURSSIIN †
Markku E.
4
1721
Vastaukset
- eemeli
aika paha! aika onnistuja oot! :)
- eemeli
ootko ylpee teostasi?
- J. Kankkunen
eemeli kirjoitti:
ootko ylpee teostasi?
KAi pierasit siihen luuriin? Ja pomolle?
- SE OLIT SENKIN
PASKIAINEN! SINÄKÖ KAADOIT FIRMANI! JÄRJESTÄN SINUT SIPERIAAN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019