† TYÖNANTAJA KONKURSSIIN †

Markku E.

Olin 18-vuotiaana töissä yhdessä firmassa. Mä tein semmosii helppoja toimitojuttuja kuten vastasin puhelimeen ja lajittelin postia. Sain positiivista palautetta ja pidin työstäni! Suureksi pettymtksekseni työnantaja kuitenkin ilmoitti, ettei määräaikaista työsopimustani enää uusittaisi.

Niinpä viimeisenä päivänä olin v..uuntunut ja vastasin tyhjässä toimistossa puhelimeen hieman ponnettomasti. Siellä oli firman tärkeimmän asiakkaan toimitusjohtaja. Hän oli hieman hermona, koska joku juttu oli myöhässä. Mä sit sanoin sille, että "Ei se mun syy oo!" Tästä ukko hermostui ja vaati "viisaampaa" puhelimeen.

Mä päätin ryhtyä leikkiin ja haukuin äijää molopääksi ja ties miksi idiootiksi! Tähän hän vastasi uhkaamalla siirtyvänsä toisen firman asiakkaaksi. Huusin raivona luuriin, ettei tuollaisella mulkvistilla oikeesti ole munaa tehdä sellaista! Äijä sanoi julman vihaisella äänellä, että "Sehän perkele nähdään jo tänään!" ja löi luurin korvaan.

Pian mä näin, että faksiin tuli ilmoitus asiakassuhteen lopettamisesta. Mä heitin sen paperisilppuriin selvitäkseni ehjin nahoin loppupäivästä.

Myöhemmin pomo tuli ruokatunnilta ja pyysi juttelemaan. Hän oli hyvällä tuulella, tarjosi kahvia ja ilmoitti että minulle olisi vakituinen paikka tarjolla, tärkeimmän asiakkaan ansiosta! Tärisevin käsin ryystin kahvia ja änkytin, että minulla oli jo uusi paikka tiedossa!

Lähdin firmasta ja puolen vuoden kuluttua se hakeutui selvitystilaan! :|

4

1703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eemeli

      aika paha! aika onnistuja oot! :)

      • eemeli

        ootko ylpee teostasi?


      • J. Kankkunen
        eemeli kirjoitti:

        ootko ylpee teostasi?

        KAi pierasit siihen luuriin? Ja pomolle?


    • SE OLIT SENKIN

      PASKIAINEN! SINÄKÖ KAADOIT FIRMANI! JÄRJESTÄN SINUT SIPERIAAN!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1733
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1350
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1148
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      52
      969
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      77
      937
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe