Miksi Oulu, Vantaa ja Turku ovat turvattomia?

Anonyymi-ap

Onko näillä kaupungeilla joku yhteinen selittävä tekijä? On sitä tutkittu?

18

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko kaupunki turvaton jos pari kertaa mora heilunut?eipä ennen puukotuksista paljon numeroa tehty.turhaa pelottelua koko asiasta.

• Anonyymi

Poliisin mukaan pisteytetään vakavuuden mukaan eli nuo ääripersujen tekemät rasistiset puukotukset nostivat oulun kärkeen.Alhaiset lapsen puukottajan puolustelijat katse peiliin.Siellä on syy turvattomuuteen.

• Anonyymi

Turussa kun ähly heilui puukon kanssa joku vuosi sitten niin ei puhuttu turvattomuudesta yhtään mitään!

• Anonyymi

Taitaa olla niin, että noissa kaikissa paikoissa on poikkeuksellisen paljon maahanmuuttajia ja elintasopaikolaisia.

• Anonyymi

Kaikissa näissä paikoissa on paljon persuja.

• Anonyymi

Se on varmaankin niin, että jos paikkaunnalla on paljon siivellä eläviä elintasopakolaisia, huumeporukkaa jne. , niin järkeväksi vastavoimaksi sinne luonnonlakien mukaisesti ilmestyy myös persuja ja muita perusjärkeviä ihmisiä.

• Anonyymi

Ainakaan Oulussa poliisia ei kiinnosta pätkääkään rikosten selvitys. Minäkin olen odottanut yhden rikoksen selvitystä jo noin 8 vuotta ja mointa muuta lyhyemmän aikaa. Poliisihan kehuu olevansa virkamies ja virkamieshän ei saa mitään syytettä kun ei se tee mitään!
      Muuten, virkamiehen hiki on kuulopuheitten mukaan tehokas lääke KAIKKEEN! Sitä vain on mahdoton saada mistään...

• Anonyymi

Vantaalla samanlaisia ongelmia. Poliisin tutkinnat kestää kohtuuttoman kauan. Ehtii enemmän kuolla, kuin tutkinta ehtii valmistua

• Anonyymi

Purra eli 2004 - 2016 sossuntuilla.

• Anonyymi

On. Vuonna 2015 tulleita Sipilän vieraita paljon.

• Anonyymi

Ja niiden jälkeläisiä... vielä kotoutuminen kesken.

• Anonyymi

Perskokkarehallituksen aikana tullut Suomeen ennätysmäärä maahanmuuttajia, viime vuonna yhteensä 72 000 ja lisää tulee koko ajan.

• Anonyymi

Aivan selvästi turvattomuusongelma johtuu näistä maahanmuuttaneista elintasopakolaisista. Oulun läänissä on useita paikkakuntia, joissa heitä ei ole ja ei siellä ole turvattomuuttakaan. Heistä kait se johtuu?

• Anonyymi

Sipilän aikaan näitä yritettiin sijoittaa ympäri Suomea joista Oulu pohjoisin. Siksi niitä siellä paljon. Turussa myös ja Vantaa ollut tuollainen jo iät ajat.

• Anonyymi

Sivusta seuranneena ei tietyistä maista tulleilla ole tarkoituskaan sopeutua näin Länsimaiseen ja liberaaliin maahan,kuin Suomi. Ovat omissa piireissään ja noudattavat omaa kulttuuriaan. Jonkinlainen elintaso kuitenkin turvattu.

• Anonyymi

Samoja ongelmia on muissakin Euroopan maissa, mm. Saksassa ja Englannissa.
        Eivät halua kotoutua, sopeutua maan tavoille, vaan pitävät kiinni omasta kulttuuristaan ja kielestä, kunniakysymyksineen kaikkineen.
        He, jotka vaativat sopeutumista ovat rasisteja.

• Anonyymi

Elintaso ei ole vain jonkinlainen. Se on selvästi näille paljon parempi kuin suomalaisille köyhille. Jos ei Kela ja sossu kaikkea anna niin SPR antaa kaiken mitä osaavat olla vailla. On hienot ja kalliiti kännykät, hienot ja uudet muodikkaat vaatteet, hajuvedet tuoksuu ja ei ole huolta huomisesta.

• Anonyymi

Muutin Oulusta Rovaniemelle ja ah..mikä rauha! Toivottavasti jatkossakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe