Joillekin vain rakkaushöpinää

Anonyymi-ap

Minulle äärettömän suuri totuus.

Joh 3:16
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”

15

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesusta itseään meidän pitää uskoa, ei ketään muuta.

      Jeesuksen mukaan vain Jumalan lakien ja käskyjen noudattaja pääsee Jumalan rakkauden suojelukseen.

      Joh. 14:21

      Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

      • Anonyymi

        Eli sinun mukaasi Johanneksenkin sanat ovat vain turhaa höpinää?
        Jos kerran vain Jeesuksen sanat ovat totuus, silloin sinunkin sanasi ovat turhuutta ja höpinää. Ja eiväthän HERJAAJAN sanat voi muuta ollakaan!


    • Anonyymi

      Vain Jeesusta meidän tulee uskoa ja totella , ei ketään muuta.

      Matt. 7:24

      "Jokainen, joka kuulee nämä sanani ja tekee niiden mukaan, on kuin järkevä mies, joka rakensi talonsa kalliolle."

    • Anonyymi

      Pelkästä rakkaudesta puhumalla mennää siitä yli, mistä aita on matalin.

      Jumalalla on monta erilaista luonteenpiirrettä, ei vain rakkaus.

      4. Moos. 14:18

      'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.

      • Anonyymi

        Ps. 5:7

        Sinä hukutat valheen puhujat; murhamiehet ja viekkaat ovat Herralle kauhistus.

        Paavali teki pahan mokan.


    • Anonyymi

      Paavali meni niin pitkälle eksytyksessään, että lupasi pelkän ihmisen omien rakkauden tekojen peittävän syntien paljoudenkin.

      • Anonyymi

        Ihminen voisi sen mukaan omilla rakkauden teoillaan peittää omat paljotkin synnit !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen voisi sen mukaan omilla rakkauden teoillaan peittää omat paljotkin synnit !

        1. Piet. 4:8

        Ennen kaikkea olkoon teidän rakkautenne toisianne kohtaan harras, sillä "rakkaus peittää syntien paljouden".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Piet. 4:8

        Ennen kaikkea olkoon teidän rakkautenne toisianne kohtaan harras, sillä "rakkaus peittää syntien paljouden".

        Hes. 13:10

        Koska he, koska he vievät minun kansani harhaan, sanoen: 'rauha!', vaikka ei rauhaa ole, ja katso, koska he, kun kansa rakentaa seinän, valkaisevat sen kalkilla.


    • Anonyymi

      Parhami ja Osseni harjoitti sitä poikarakkauttakin, tosin huonolla menestyksellä, vietiin vankilaan rauhoittumaan.

    • Anonyymi

      Jumalan rakkaus ei ole höpinää, sanoi eksyttäjä Teuvo mitä tahansa. Jeesuksen rakkaus Golgatan ristillä oli jotain mykistävän, sanoinkuvaamattoman suurta❣️

    • Anonyymi

      Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

    • Anonyymi

      Pelkästä Jumalan rakkaudesta puhuminen on sitä psykologista mielialoihin vaikuttamista, mikä ei kenenkään syntejä pese pois eikä sovita ihmistä Jumalan kanssa.

      1.Piet.3
      20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun arkkia rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui arkissa veden kantamana.

      21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus,

    • Anonyymi

      Helluntailaiset, Mormonit, Jehovantodistajat ovat lahkolaisia. Kaikki Amerikanuskontoja. Sieltä tänne tuotuja.

      Oikeiden Kristittyjen usko perustuu kasteessa synneistä pestyyn sydämeen vuodatettuun uskon Hengen lahjaan. Ei mihinkään uskoon käännyttämiseen.

      Gal. 5:22

      Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.

      Room. 8:26

      Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin.
      Äänestä


      Käännyttämällä tehdään käännynnäisiä eli lahkolaisia, mikä teko sitten vahvistetaan lahkoon liittävällä rituaalikasteella, pelkkä näyttävä vesikaste, käännynnäiskaste eli proselyyttikaste. Matt.23:15

      Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.

      Joissakin lahkoissa ennen lahkon omaa rituaalikastetta uusi lahkon tuleva jäsen voidaan laittaa lukemaan ääneen kirous lapsena saamastaan kasteesta nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.

    • Anonyymi

      Kaikki Jenkkilahkot on jälkikäteen vanhan perinteisen kristinuskon sekaan kylvettyä lustetta, mikä kasvaa kovasti ja on päällepäin rehevää ja elinvoimaisen näköistä. Siksi monet erehtyy menemään niiden henki-ilmiöitten perässä lahkoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe