Kertokaa jotain mikä teitä piristää?
Tän päivän vois vaan viettää sängyssä itkien
88
751
Vastaukset
- Anonyymi
Usko siihen että Jeesuksen kautta minulla on parempi tulevaisuus ja iankaikkinen elämä edessä. Sellainen missä ei tarvitse nähdä eikä kuulla pahaa. Saa joka aika tehdä ihmeellisiä asioita joita ei täällä pysty edes kuvittelemaan. Tuo piristää. Toki en aina muista sitä ja luulen että jotkin turhat asiat on tärkeitä.
- Anonyymi
Hyvä jos toimii sinulla. Minä en usko tuollaiseen enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä jos toimii sinulla. Minä en usko tuollaiseen enää.
Lainaan kommenttiani toiseen keskusteluun:
"Epäusko on esimerkiksi Ukrainan ja kaikkien muiden sotien taustalla. Jos Putinilla olisi usko Jeesukseen, hän ei kostaisi vihollisilleen, koska hän voisi luottaa siihen että Jumala kostaa. Muidenkin sotien taustalla on Jumalaan uskomattomien ihmisten kiistat oikeudesta, vallasta ja rahasta. Sille on syy miksi Raamattu opettaa ettei rahan ja vallan tavoittelusta seuraa mitään hyvää.
Kun Suomen presidentti nyt vaatii Putinia vastuuseen, hän tekee sen vaatimuksen muiden ihmisten verellä. Eli länsimaisten ihmisten pitäisi lahjoittaa verensä Putinin vastuuttamiseen. Epäuskoisten ihmisten epäusko johtaa sotiin ja niiden eskaloitumiseen, koska heillä ei ole luottoa Jumalan oikeudenmukaisuuteen, siksi he vihaavat ja kostavat. Tämä soveltuu myös meihin taviksiin.
Näistä seikoista nähdään miten hullua epäusko on, ja kuinka se saa aikaan järkyttävän määrän pahaa." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Epäusko on esimerkiksi Ukrainan ja kaikkien muiden sotien taustalla. Jos Putinilla olisi usko Jeesukseen, hän ei kostaisi vihollisilleen, koska hän voisi luottaa siihen että Jumala kostaa. Muidenkin sotien taustalla on Jumalaan uskomattomien ihmisten kiistat oikeudesta, vallasta ja rahasta. Sille on syy miksi Raamattu opettaa ettei rahan ja vallan tavoittelusta seuraa mitään hyvää.
Kun Suomen presidentti nyt vaatii Putinia vastuuseen, hän tekee sen vaatimuksen muiden ihmisten verellä. Eli länsimaisten ihmisten pitäisi lahjoittaa verensä Putinin vastuuttamiseen. Epäuskoisten ihmisten epäusko johtaa sotiin ja niiden eskaloitumiseen, koska heillä ei ole luottoa Jumalan oikeudenmukaisuuteen, siksi he vihaavat ja kostavat. Tämä soveltuu myös meihin taviksiin.
Näistä seikoista nähdään miten hullua epäusko on, ja kuinka se saa aikaan järkyttävän määrän pahaa."...
Ja mikä tahansa usko ei auta. Usko Jeesukseen ja hänen sanoihinsa ainoastaan voi estää pahan. On paljon uskoa jumalaan jolla ei ole samaa vaikutusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näistä seikoista nähdään miten hullua epäusko on, ja kuinka se saa aikaan järkyttävän määrän pahaa."Uskonnot monien sotien alku ja juuri. En jaksa nyt keskustella sodista tsi politiikasta saatikka uskonnosta. Isääni lainaten " Uskonto ja politiikka on p* rseestä."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskonnot monien sotien alku ja juuri. En jaksa nyt keskustella sodista tsi politiikasta saatikka uskonnosta. Isääni lainaten " Uskonto ja politiikka on p* rseestä."
Uskonnot kyllä, mutta usko Jeesuksen sanoihin ei ole ainuttakaan sotaa aloittanut. Jos isäsi tai sinä tarkoitatte uskoa Jeesuksen sanoihin sotien aiheuttajana, niin valehtelette. Jeesus kun on sanonut että tulee tehdä hyvää vihollisille ja olla kostamatta. Sotien perusta on että tehdään pahaa ja kostetaan. On uskoa ja sitten on uskonnollisuutta joka saa aikaan ristiretkiä (kostoretkiä) ja muita pyhiä sotia. Sitten on ateistisiä aatteita kuten kommunismi, jotka samalla tavalla opettavat ettei vihollisia pidä rakastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskonnot kyllä, mutta usko Jeesuksen sanoihin ei ole ainuttakaan sotaa aloittanut. Jos isäsi tai sinä tarkoitatte uskoa Jeesuksen sanoihin sotien aiheuttajana, niin valehtelette. Jeesus kun on sanonut että tulee tehdä hyvää vihollisille ja olla kostamatta. Sotien perusta on että tehdään pahaa ja kostetaan. On uskoa ja sitten on uskonnollisuutta joka saa aikaan ristiretkiä (kostoretkiä) ja muita pyhiä sotia. Sitten on ateistisiä aatteita kuten kommunismi, jotka samalla tavalla opettavat ettei vihollisia pidä rakastaa.
Miksi pitää jatkaa jos ihminen ei halua keskustella aiheesta. Uskonto jokaisen oma asia. Eli kuulu tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitää jatkaa jos ihminen ei halua keskustella aiheesta. Uskonto jokaisen oma asia. Eli kuulu tänne.
Keskusteluun voi aina jättää vastaamatta. Ja kun esitit syytöksen että sodat johtuu uskonnoista, koin tarpeelliseksi oikaista, ettei kukaan luule sotien johtuvan siitä että joku uskoo Jeesuksen sanoihin, koska sinä luokittelit aidon uskon uskontoihin, jotka saa aikaan sotia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskusteluun voi aina jättää vastaamatta. Ja kun esitit syytöksen että sodat johtuu uskonnoista, koin tarpeelliseksi oikaista, ettei kukaan luule sotien johtuvan siitä että joku uskoo Jeesuksen sanoihin, koska sinä luokittelit aidon uskon uskontoihin, jotka saa aikaan sotia.
Jos niin tyhmä on että minun sanoja pitää jossain S24 totuutena. Niin menköön. Minä en luokitellut yhtään mitään. Aloit itse kirjoittamaan Jeesuksesta. Juuri tuolla tavalla ihmiset kaikkoaa kun tullaan raamattu ojossa tyrkyttämään sitä uskoaan. Nähnyt monta joka mennyt sen kanssa sekaisin. Jokainen uskokoon tavallaan tai olkoon uskomatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...
Ja mikä tahansa usko ei auta. Usko Jeesukseen ja hänen sanoihinsa ainoastaan voi estää pahan. On paljon uskoa jumalaan jolla ei ole samaa vaikutusta.Siinä on eroa, uskooko Jumalaan vai uskooko Jumalaa, uskooko Jeesukseen vai uskooko Jeesusta.
- Anonyymi
Ei kannata. Hieno ilma vaikka rannalle jos lomalla on tai muuten vapaata. Lenkkeily piristää. Nyt vaan hyviä asioita, jotain, mistä tulee hyvä mieli. Syömistä? Jotain kivaa. Itse lähden uimaan ja rannalle ☀️
- Anonyymi
En mä jaksa. Siellä on ihmisiä. En halua nähdä ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä jaksa. Siellä on ihmisiä. En halua nähdä ketään.
Sitten voi tietysti rypeä itsesäälissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin aatelin tehdä. Kiitoksia vaan. Vietä mukava päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä tuon miehen rypemiset sulle kuuluu basisti banjisti mikä lie
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki apua trubaduuri
- Anonyymi
Ei aina jaksa. Hyvää musaa ja jotakin syötävää.
En itsekään jaksa nähdä ketään- Anonyymi
Juu. Eikä huvita syödäkään mitään kun oon niin läski. Ei huvita mikään nyt.
Kävin eilen salilla ja kaupassa illalla, kun meinasi masentaa. Ostin mansikoita ja vähän kahvipullaa. Pirteät nuoret naismyyjät sai olon paremmaksi ja kotona herkuttelu. Joskus ei tarvitse sen kummempaa.
- Anonyymi
Ei jaksa lähteä mihinkään. Eikä jaksa nähdä ketään. Ei huvita syödä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ihan sama homma
Mikähän siihen auttas - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ihan sama homma
Mikähän siihen auttasEi se oo norm
Välillä aallonpohja
Ja sit kukkuloilla Anonyymi kirjoitti:
Anna itkun tulla. Se helpottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juo jotain smoothieta tai vaikka vihreää teetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juo jotain smoothieta tai vaikka vihreää teetä.
Vihreä tee on pahaa. Smoothieta en jaksa tehdä.
- Anonyymi
Olen elossa. On kesä. Loma. Ihania ihmisiä on sittenkin olemassa.
- Anonyymi
Niin onhan se noinkin. Mutta kun haluaisin olla onnellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin onhan se noinkin. Mutta kun haluaisin olla onnellinen.
Joululaulun sanoin: Onnea kun mikään mylly valmiiksi ei jauha, itsestään on etsittävä ihmisen vain rauha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joululaulun sanoin: Onnea kun mikään mylly valmiiksi ei jauha, itsestään on etsittävä ihmisen vain rauha.
"Tunge positiivinen ajattelu hanuriisi
kierrän kriisiryhmänne kaukaa
älä tyrkytä minulle terapiaa
kaada lisää p*skaa mun niskaan
mua vt*ttaa niin ankarasti
vit*ttaa aamusta iltaan
vit*ttaa, on kaikki turhaa
vit*u kun vit*ttaa
vi*tu kun vi*uttaa" Uskon enemmän tähän. Ismo Alanko.
- Anonyymi
Itke vaan, se puhdistaa sielua.
- Anonyymi
Ooks sää joku redaattori? Ku ei näihin miehen yhyy itkettää joten en tule kolmeen kk töihin- provoihin kukaan normaali vastaa
- Anonyymi
Päivä vaan menee pilalle. Mutta eipä se toisaalta ketään liikuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooks sää joku redaattori? Ku ei näihin miehen yhyy itkettää joten en tule kolmeen kk töihin- provoihin kukaan normaali vastaa
Mä en tiedä. Mistä oot saanut pakkomielteen että olisin mies. Haluaisin joskus edes keskustella ilman sinun skitsofrenian varjostamaan harhahöpinää täällä. Ymmärrän että et ole ihan tässä maailmassa kiinni. Mutta se on aika raskasta meille muillekin lukea jotain harhakuvitelma päivästä päivään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tiedä. Mistä oot saanut pakkomielteen että olisin mies. Haluaisin joskus edes keskustella ilman sinun skitsofrenian varjostamaan harhahöpinää täällä. Ymmärrän että et ole ihan tässä maailmassa kiinni. Mutta se on aika raskasta meille muillekin lukea jotain harhakuvitelma päivästä päivään.
Arvasin e sulla on menossa taas mies itsesi kanssa tällainen terapeuttinen dialogi, voimia ny sulle ja muille misogyyneille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin e sulla on menossa taas mies itsesi kanssa tällainen terapeuttinen dialogi, voimia ny sulle ja muille misogyyneille
Missä näet naisvihaa? Sun jutut on jossain omassa maailmassa. Missään ei ole puhuttu mitään sukupuolesta. Mitä se tähän kuuluu. Ei mitään. Mene nyt sotkemaan jonkun muu jutut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivä vaan menee pilalle. Mutta eipä se toisaalta ketään liikuta.
Jos sinua itkettää, sinun pitää itkeä. Itkeminen auttaa aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä näet naisvihaa? Sun jutut on jossain omassa maailmassa. Missään ei ole puhuttu mitään sukupuolesta. Mitä se tähän kuuluu. Ei mitään. Mene nyt sotkemaan jonkun muu jutut.
Näiden sinun hönöjen juttujen uskominen naisen kirjoittamaksi hampaat etukenossa on naisvihaa ja piste, capishe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näiden sinun hönöjen juttujen uskominen naisen kirjoittamaksi hampaat etukenossa on naisvihaa ja piste, capishe?
Hyi miten visvaista ja etovaa muuten, osoitus yksinkertaisuudesta myös ochså also
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluutko tulla katsomaan että onko mulla p* llu? Vai mikä sua rassaa. Lähetänkö kuvan? Pistä yhteystiedot niin pistän tulemaan.
- Anonyymi
Pyöräily. Kypärä päähän, aurinkolasit silmille, pyörän selkään ja rauhallisesti sinne minne nenä vie.
- Anonyymi
En jaksa. Ohikulkijat vaan nauraa kuitenkin näytän niin tyhmälle mummopyöräni kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa. Ohikulkijat vaan nauraa kuitenkin näytän niin tyhmälle mummopyöräni kanssa.
Se on harmi. Kerroin vain, mikä minua piristää. Ajattelin käydä tänään pyörälenkillä ennen saunaa, jos ilma pysyy hyvänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivetkö mies hakkaa tankoon kiinni? Säädä penkkiä, kyl sää satuloista sen verran ymmärrät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on harmi. Kerroin vain, mikä minua piristää. Ajattelin käydä tänään pyörälenkillä ennen saunaa, jos ilma pysyy hyvänä.
Hieno juttu. Toivottavasti pääset pyöräilemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivetkö mies hakkaa tankoon kiinni? Säädä penkkiä, kyl sää satuloista sen verran ymmärrät
En ymmärrä. Kun olen nainen. Ollut aina ja tulen olemaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ei mummonpyörä oo nolo. Oisit nähny, kun mua vietiin pienenä tarhaan tarakalla. Oli sellanen häkkyrä istuin, en ees ymmärrä miten se pysy paikallaan. Sellanen punottu verkko siinä ettei jalka jää pinnojen väliin. Jokaisen mummonpyörän vakiovaruste. Siitä laskettiin pitkä mäki ja mua nauratti kun takarengas sano prrrrr. Laskettiin mäki ohi vuokrapuutalojen, ohi ammattikoulun, sillan ali ja peltoaukeeta pitkin tarhaan. Kaunis vanha puutalo, hiukan erikoinen, kuin kaks taloo päällekkäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä. Kun olen nainen. Ollut aina ja tulen olemaan.
Pidätkö naisena esiintyvä itseäsi ihan kurkona kusettajana parin uffaffaarahvaan takia?
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Ei mummonpyörä oo nolo. Oisit nähny, kun mua vietiin pienenä tarhaan tarakalla. Oli sellanen häkkyrä istuin, en ees ymmärrä miten se pysy paikallaan. Sellanen punottu verkko siinä ettei jalka jää pinnojen väliin. Jokaisen mummonpyörän vakiovaruste. Siitä laskettiin pitkä mäki ja mua nauratti kun takarengas sano prrrrr. Laskettiin mäki ohi vuokrapuutalojen, ohi ammattikoulun, sillan ali ja peltoaukeeta pitkin tarhaan. Kaunis vanha puutalo, hiukan erikoinen, kuin kaks taloo päällekkäin.
Ei se pyörä olekaan se on hieno. Vaan minä sen selässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidätkö naisena esiintyvä itseäsi ihan kurkona kusettajana parin uffaffaarahvaan takia?
Mä en oikeasti ymmärrä sun tekstejä. Luultavasti kukaan mukaan ei ymmärrä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se pyörä olekaan se on hieno. Vaan minä sen selässä.
Mulle on aina naurettu. Mä vaan nauran siinä mukana. Ite tiiän kuitenkin miten asiat on. Uskon näihin mun omiin juttuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etelänreissu piristää kummasti. Hyppää koneeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etelänreissu piristää kummasti. Hyppää koneeseen.
Ei mulla ole varaa tai mahdollisuutta minnekään Etelään lähteä. Eikä kyllä oikeastaan edes kiinnosta. Miksi mennä ulkomaille kesällä kun täälläkin lämmintä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oikeasti ymmärrä sun tekstejä. Luultavasti kukaan mukaan ei ymmärrä.
Ei kukaan ymmärrä sen tekstejä. Kirjoittelee huvikseen tyyliin "sinä naisena esiintyvä" tai "sinä miehenä esiintyvä". Hänelle on hirttänyt kiinni sukupuoli, että jauhaa samaa asiaa kaiken aikaa. (*Sivusta)
- Anonyymi
Song. Sing a song of freedom.
- Anonyymi
Mitähän tämäkin tarkoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän tämäkin tarkoittaa.
Onko sinulla pakkomielle ratkoa jokainen trollaavan miehen aforismi? Hae tukia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla pakkomielle ratkoa jokainen trollaavan miehen aforismi? Hae tukia
Tiedän että sun elämä vieläkin surkeampaa kuin mun. Mutta sekään ei nyt piristä.
- Anonyymi
Viimeisen vajaan vuoden: hänen näkeminen.
- Anonyymi
No kiva. Kyllä se siitä vielä suruksi muuttuu. Särkee sun sydämen tai jotain vastaavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kiva. Kyllä se siitä vielä suruksi muuttuu. Särkee sun sydämen tai jotain vastaavaa.
Toivottavasti ei, mutta ei se hänen vika ole jos minuun ei tunteita ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti ei, mutta ei se hänen vika ole jos minuun ei tunteita ole.
Siis te näätte jatkuvasti. Mene juttelemaan. Ota selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis te näätte jatkuvasti. Mene juttelemaan. Ota selvää.
Toivottavasti tässä selviää, en ole tarpeeksi rohkea tällaisissa asioissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti tässä selviää, en ole tarpeeksi rohkea tällaisissa asioissa.
Ei se kyllä tässä selviä.
- Anonyymi
Uu beibe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kyllä tässä selviä.
Heh, you think?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uu beibe
Joo!
- Anonyymi
Pösilön itsensä jumalaksi kuvittelevan misogyynipersun härnäys? Tallenna tämä
- Anonyymi
On helppo olla onnellinen. .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On helppo olla onnellinen. .
Ja lisää syitä tulossa?
- Anonyymi
Jos sulla on joku lääkepurkki siellä. Niin ota vaikka 2 tablettia kerralla. Tainnut unohtuu useampi.
- Anonyymi
Sauna,jalkakylpy,laulaminen,lue ääneen jotain ulkomaalaista tekstiä ja nauhota, saatat saada hyvät naurut.
- Anonyymi
Saunassa tulee varmaan myöhemmin käytyä. En mä halua kuulla miltä kuulostan kun puhun Englantia. Joudun sitä kuitenkin puhumaan joskus. Varmaan yhtä tyhmälle kuin muulloinkin.
Vaikeita päiviä on minullakin. Silloin tuntuu, ettei mikään piristä ja itkettää vain.
- Anonyymi
Sellaista se joskus on. Varmaan vähän liikaa kaikkea ollut ja on tulossa. Ylikuormitus purkautuu sitten näin.
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista se joskus on. Varmaan vähän liikaa kaikkea ollut ja on tulossa. Ylikuormitus purkautuu sitten näin.
Niin… toki ympäristöllä ja olosuhteilla on paljon tekemistä sen kuormittumisen kanssa, mutta siihen voi kyllä itsekin vaikuttaa. Ei vaan ota asioita niin paljon vastaan, eikä suorita liikaa.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Niin… toki ympäristöllä ja olosuhteilla on paljon tekemistä sen kuormittumisen kanssa, mutta siihen voi kyllä itsekin vaikuttaa. Ei vaan ota asioita niin paljon vastaan, eikä suorita liikaa.
On vaan asioita joita on pakko tehdä jaksoi tai ei. Sellaista se elämä joskus on.
- Anonyymi
Metsässä kävely ja uinti.
- Anonyymi
Metsässä tiettyä rauhaa kyllä. Jos ei vaan oo hyttysiä. Uiminen vois olla kivaa mut rannalla aina niin paljon porukkaa.
- Anonyymi
Minulla piristää harrastukset. Ilman niitä en jaksaisi. Samalla itseluottamus paranee ulkomuodon kohennuksen myötä.
- Anonyymi
Hyvä että olet löytänyt itsellesi sopivan harrastuksen.
- Anonyymi
En ihmettele jos itket
- Anonyymi
Ei kait se sun ihmettelyn aihe olekaan. Itkenyt paljon elämäni aikana. Nyt viime kuukausina oikeastaan en.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574