Ja siitä suurkiitos Perussuomalaisille ! Jotka myös huojennuksensa uskaltaa osoittaa avoimesti. Suomen turvallisuuden nimeen.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sisaministeri-rantanen-kertoo-mtv-lle-miksi-kaannytyslaki-meni-tunteisiin-kun-puhutaan-isanmaasta/8972808
Hyvä isänmaallinen kannatti käännytyslakia
4
140
Vastaukset
- Anonyymi
Totta. Suomessa ainoa isänmaallinen puolue on Perussuomalaiset. Siis ennenkuin saamme oikein äärioikeistolaiset puolueet siivoamaan haittamaahanmuuttoa.
- Anonyymi
Työttömiä 40000 lisää mutta sama määrä ulkomailta
Anonyymi-ap
2024-07-24 12:15:24
Uutisissa kerrottiin että työttömiä on 40 000 lisää vuodessa
Mutta hyysärit haluaa siitä huolimatta 40 000 työntekijää ulkomailta - vuodessa
Mitähän ne oikein ajattelee
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Moktar.Gubta
2024-07-24 13:17:43
"Mitähän ne oikein ajattelee"
Tämä on hyvä kysymys.
Minä ajattelen, että vaikka Erkki on hyvä kirvesmies, hän tuskin osaa hoitaa mummoa palveluatalossa. Ajattelen niinkin, että vaikka Niko-Antero osaa varmasti laattatyöt, niin Excel-taulukon täyttö ei taida Niko-Anterolta sujua, ei vaikka miten annettaisiin perehdytystä. Välillä ajattelen sitäkin, että Pirkko-Liisi on kyllä nopea kassatyttö ja meikkaaminenkin taitaa häneltä sujua, jos naamaa arvostelisin. En kylläkään laittaisi Pirkko-Liisiä röntgenhoitaksi Hämeenlinnaan.
Tämmöisiä minä ajattelin. Mitä sinä ajattelit?
Kysyy. Moktar. ;)
Moktar.Gubta
2021-02-13 11:21:17
Anonyymi kirjoitti:
Huom. rahasumma on euroissa, eikä sinulle tutummissa ruplissa.
Siitä johtui väärinkäsityksesi.
Huutonaurua keskipäivään asti;)
Piti oikein katsoa verottajan viimeisin verotuspäätös. Kyllä siinä on vuosituloni merkattu euroina. Satuin vielä lukemaan tämä kohdan veropäätöksestäni: "Saat veronpalautusta 6.468,75 euroa". Mukava mies tuo verottaja, vaikka pyrkiikin sinuttelemaan.
Jospa sinä nyt oletkin katsellut omaa lompakkoasi ja siitä sinulle on jäänyt noin vahva visuaalinen mielikuva ruplasta?
всего хорошего, Moktar. ;)
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16803606/yli-6000-euroa-kuussa-ansaitsevat-persuja-kannattavat-vastustavat-maahanmuuttoa!#comment-106604105
Äänestä
Moktar.Gubta
2019-08-22 16:31:42
"On mielenkiintoista seurata Ruotsia..."
Niin on.
Seuraan yhteismitallia tunnuslukuja, kuten BKT per capita, työllisyysaste, veroaste, keskipalkka. jne.
Järkevä ihminen ei voi kuin päätyä yhteen johtopäätökseen: Voi, kumpa Suomikin islamisoituisi ja pian. ;)
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15959594/olen-ollut-havaitsevinani-lievaa-maahanmuuttomyonteisyytta#comment-98730253- Anonyymi
EI KOSKAAN ISLAMILLE !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984