Löysin vaatekaapin netissä olevasta ilmoituksesta

Anonyymi-ap

Ja vastasin että olen kiinnostunu ja lähdin hakemaan kun saisin sen kuulemma itsekkin kyytiin kun siellä olisi kantaja.
Ja menin hakemaan ja oli kyllä hyvän näkönen kaappi ja myyjä kysyi että olenko yksin vaintuleeko joku vielä auttamaan mutta sanoin että olen ihan yksin.
Hän kysyi että maistuisiko kahvi ja hän keitti kun sanoin että ok. Kiitos. Siimä kahviteltiin ja hän otti konjakkia kahvin kanssa ja tarjosi minullekkin mutta sanoin että pitää vielä ajaa ja olisin ollut jo valmis lähtemään kun pitää kantaa viä se kaappi ja apumiehet oottaa soittoo että koska saa tulla. Mutta hän vain jatkoi jutustelua ja otti valokuva albumin ja tuli viereeni sohvalle istumaan. Näytti kuvia ja kyseli sukuani että mistä päin olen.
Hän alkoi puhella tosi paljon,liekö konjakki tehnyt tehtävänsä ja hän sanoi että vaimo on nyt matkoilla ja kysyin että haluaako että tiskaan tai jotain muuta,mutta hän tuli ihan kylkeen kiinni,laittoi kätensä hartioilleni pään taakse ja sanoi että katso kun olet vähän vaimoni näköinen ja muotoinen. Tosi hyvät muodot ja alkoi hyväillä minua. Minä vaivaannuin ja aioin lähteä mutta hän vain veti takaisin että ei kiirettä, minulla oli kesäiset vaatteet ja niin hän hyväili rintojeni vakoa ja rintojani,sanoin että en minä tällaista tarkoittanu, mutta hän vain sanoi että rauhoitu,kouri rintojanija hänen henkensä haisi vanhalle alkoholille ja hän otti kesäpaitani alta rinnat esiin ja puristeli,pyöritteli ja nuoli niitä ja imeskeli,suuteli kaulasni ja niskaani ja minä olin aika shokissa.
Sulla on hyvät tissit tyttönen,ja kopeloi housuihini kätensä hän melkein makasi päälläni, kouri pilluani ja työnsi sormensa sisääni voimakkaasti ja nai minua sormillaan, veti housuni pois nopeasti ja työnsi minut makuulleen ja sormetti vieläkin,levitti jalkojani ja kuului litinä,hän repi itseltäänkin housut ja levitti yhtäkkiä sohvan selkänojan ala asentoon potkaisemalla siihen,otti molemmin käsin kiinni jaloistani ja piti jalkojani auki ja nuoli pilluani ja imi ja työnsi kielensä sisääni ja teki kyllä hyvää ei voi muuta sanoa.
Minä huohotin ja olin tosi kiihottunut.
Hän työnsi kullinsa sisääni voimalla ,nojautui eteenpäin että pääsi tosi syvälle ja pani minua melkoisella temmolla,hän nojasi sohvaan ja piti käsiänikin siellä ja rinnat hölskyi naimisen tahtiin ja hänkin huohotti ja melkein ulvoi,sitten hän himmasi ja otti lantiostani kiinni ja sanoi, käänny,
Minä käännyin ja polvilleen ja levitti pakarat,työntyi sisään ja hieroi klitoristani ja pani jäleen, litinä kuului kun olin niin märkä ja hän nosti hiuksistani yläpäätäni ylöspäin ja meidän edessä oli peili ja hän halusi nähdä kun rintani heiluvat panon tahtiin ,hän laittoi kätensä rintojeni alle ja että hän tunsi miten ne hölskyi ja sitten takaisin makuuasentoon,otti molemmin käsin lantoistani kiinni ja pani rajusti loppuun asti ja me molemmat laukesimme.
Hän oli todella väsynyt ja luulin jo hetken että hän sai jonkun kohtauksen ja odotin hetken että hän vähän virkoaisi.
Hän nousi istumaan sohvan reunalle ja kaappasi minut syleilyynsä.
Painoi päänsä rintojeni väliin ja sanoi että voi luoja kun teki hyvää.
Voisit tulla toistekkin.
Mutta sanoin että nyt minun pitää lähteä.
Niin joo. Mene vain . Mutta tule ihmeessä uudestaan. Ja kaappi on ny maksettu.
En halua sulle mitää pahaa tehdä. Enkä tarkota pahaa.
Huomasin vaan miten terhakkaat ja isot tissit sulla on ja hyvä panna sua.
Hyvää päivän jatkoa toivotin.
Mutta hän tuli vielä ulos perässäni auton luo ja työnsl setelin liiveihini. Ja suuteli minua.
Nyt voit lähteä.
Nähdään.
Liiveissäni oli satanen. Kun katsoin autoa ajaessani.

0

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Melkein lähetin viestin.

        Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
        Ikävä
        129
        1767
      2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

        Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
        Ikävä
        72
        1591
      3. Ikävöimäsi henkilön ikä

        Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
        Ikävä
        56
        1283
      4. Liikenne onnettomuus

        Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
        Orimattila
        69
        1121
      5. Kuka jäi auton alle

        Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
        Kuortane
        2
        755
      6. Oli kyl kunnon reissu

        Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
        Kuhmo
        10
        739
      7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

        kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        45
        737
      8. Tiedätkö autereen?

        Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
        Tunteet
        8
        718
      9. Vähän pelottaa

        Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
        Ikävä
        41
        715
      10. Plösö ja synttäriruusut

        Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        150
        692
      Aihe