https://pt-media.org/2024/07/14/joutuiko-donald-trump-salamurhan-yrityksen-kohteeksi/
Hinttien uusi maailmanjärjestys nättäytyy kaikin tavoin.. Kauhajoellakin Hintti kerho ja murhia takana + yritykset.
Trumpin Salamurhayritys
4
337
Vastaukset
- Anonyymi
Monenlaista sitä Kauhajoella sattuukin!
- Anonyymi
Yhdysvaltain salaisen palvelun ja lainvalvontaviranomaisten käyttäytyminen Donald Trumpin toissailtaisen murhayrityksen aikana on johtanut useisiin teorioihin, joiden mukaan viranomaiset eivät tehneet kaikkensa suojellakseen presidenttiehdokasta.
Nyt on tullut esiin useita raportteja, joiden mukaan viranomaiset joko auttoivat ampujaa eri tavoin tai pysyivät passiivisina, vaikka tiesivät hyökkääjästä hyvissä ajoin etukäteen.
Seuraavassa on muutamia hyökkäykseen liittyviä kummallisuuksia.
Ampujasta varoitettiin
BBC:n suorassa lähetyksessä hyökkäyksen jälkeen haastattelema silminnäkijä antaa selkeän kuvauksen siitä, miten hän ja hänen seuralaisensa näkivät ampujan kiipeävän katolle aseen kanssa ja miten he hälyttivät lähellä olevat poliisit.
Silminnäkijän mukaan poliisit eivät kuitenkaan osoittaneet mitään kiinnostusta katolla kiväärin kanssa ryömivää miestä kohtaan. He jättivät silminnäkijän hälytykset ampujasta täysin huomiotta, vaikka salainen palvelu sekä tarkka-ampujat tähystivät kiikareillaan ampujaa sekä kädellään poliiseille viittoilevaa silminnäkijää useita kertoja ennen hyökkäyksen alkua. Kansalainen.fi
HOMMAS kyllä joku Tuoksahtelee..- Anonyymi
Kävikö Trump todellakin Kauhajoella puhumassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävikö Trump todellakin Kauhajoella puhumassa?
Kyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3173092Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka642374- 1282080
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3512057Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671419
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2141408- 661357
- 711329
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811288