Minusta tuli pirun renki

Anonyymi-ap

He viestivät VIHREÄT, VASURIT ja SDP n-: luopioryhmä.
Timo Harakka, Nasima Razmyar, Matias Mäkynen, Elisa Gebhard, Krista Kiuru ja Johan Kvarnström
Lindtmannin kannattaisi hankkiutua eroon näistä.

54

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Kengänpohjankuva pers- poskeen vaan !

      • Onko vastaan äänestäneet mahdollista asettaa syytteeseen?


      • Anonyymi
        Yövartijavaltio.OK kirjoitti:

        Onko vastaan äänestäneet mahdollista asettaa syytteeseen?

        Suomessa ei vielä ainakaan toistaiseksi ole ihailemaasi natsien kansantuomioistuinta olemassa. Joko olet asiasta lähettänyt vetoomuksen persujen oikeusministeri Merelle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa ei vielä ainakaan toistaiseksi ole ihailemaasi natsien kansantuomioistuinta olemassa. Joko olet asiasta lähettänyt vetoomuksen persujen oikeusministeri Merelle?

        Pankkolängvitsi näkee taas natseja.


      • Anonyymi
        Yövartijavaltio.OK kirjoitti:

        Pankkolängvitsi näkee taas natseja.

        Totuus sattui? Ja typeryyttäsi vielä kruunasit se pankkomajurimaisella aivopierulla :))))))


    • Anonyymi

      No olihan taas aloitus yhtä tyhjän kanssa.

    • Anonyymi

      Persläpi keksi taas aivotöhnää?

      Eikö mene perille, että jos vastustaa huonoa rajalakia, jonka tarkoitus on rajan avaaminen sotaa käyvän maan kanssa, ei ole lisäämässä turvdllisuutta.

      Vain ne suoraselkäiset jotka halusivat estää tämän tapahtuvan, olivat isänmaallisia sankareita.

      Putinistit ja Venäjä myötäilijät saivat nyt tahtonsa läpi.

      Ja jos rajaa ei avata on koko laki turha ja torso!

      Minusta kaikki ne jotka vastustivat lakia ovat jo nyt sankareita!

      • Anonyymi

        Kommunisti mongertaa.


      • Tämä Pietarin trolli hokee samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunisti mongertaa.

        Niin, jos et ole persu, olet kommunisti?!?!


      • Anonyymi
        Yövartijavaltio.OK kirjoitti:

        Tämä Pietarin trolli hokee samaa.

        Paitulimajurin ei kannattaisi hirveästi höpötellä mistään trolleista, kun itse on juuri sellainen. Oletko katkeroitunut jostakin yhteiskunnalle ja äärittynyt sen seurauksena? Kaasutus- ja pamputus-kommenttisi sekä Pinochetin ihailusi eivät ole jääneet huomaamatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paitulimajurin ei kannattaisi hirveästi höpötellä mistään trolleista, kun itse on juuri sellainen. Oletko katkeroitunut jostakin yhteiskunnalle ja äärittynyt sen seurauksena? Kaasutus- ja pamputus-kommenttisi sekä Pinochetin ihailusi eivät ole jääneet huomaamatta.

        Pojat, pojat te olette vallan erehtyneet. Tämä on Suomen Maalaisliiton palsta eikä Kansan Uutisten toimitus.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Yövartijavaltio.OK kirjoitti:

        Pojat, pojat te olette vallan erehtyneet. Tämä on Suomen Maalaisliiton palsta eikä Kansan Uutisten toimitus.

        Mutta persutrolli, jos tämä on Suomen Keskustan palsta, mitä helvettiä täällä trollaat? Eikös petsjunteilla ole ihan oma natsipalsta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta persutrolli, jos tämä on Suomen Keskustan palsta, mitä helvettiä täällä trollaat? Eikös petsjunteilla ole ihan oma natsipalsta?

        Niin mutta mikset itse trollaa SKP:n palstalla.


    • Anonyymi

      Eikä sanaakaan palstan aiheesta taaskaan, vaan pelkästään persutrollin paskanheittoa.

      • Ime "Addicte"...


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Yövartijavaltio.OK kirjoitti:

        Ime "Addicte"...

        Sori persutrolli, huti tuli taas.

        Kerros persutrolli, miksi tämä Suomen Keskustan palsta on täynnä ainoastaan persutrolleja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori persutrolli, huti tuli taas.

        Kerros persutrolli, miksi tämä Suomen Keskustan palsta on täynnä ainoastaan persutrolleja?

        Täyskahjohan se on. Trollaa muidenkin puolueiden palstoilla ja liki yötä päivää. Mitä se kertoo kärryiltä pudonneen ihmisreppanan elämästä? Lataamoa kaipaisi ja kovasti päästäkseen irti toistakymmentä vuotta kestäneestä paskankylvämisestään. Se ei onnistu kuin vieroittamalla netistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täyskahjohan se on. Trollaa muidenkin puolueiden palstoilla ja liki yötä päivää. Mitä se kertoo kärryiltä pudonneen ihmisreppanan elämästä? Lataamoa kaipaisi ja kovasti päästäkseen irti toistakymmentä vuotta kestäneestä paskankylvämisestään. Se ei onnistu kuin vieroittamalla netistä.

        Mulla menee ihan hyvin. Mutta viesti tulvasta päätellen pakkomielteisillä ihailjoillani puuttui elämästä jotain.
        Nähdään taas joskus oli kiva ärsyttää tosikkoja.
        Minkä takia vasurit on niin ykstotista sakkia?
        Tulee aina mieleen lihava SAK:n satraappienne soppatykillä.
        Ens viikonloppuna uusi nikki ja uudet kujeet.
        Terveisiä Pankkolängvitsille. Et muuten eilen osannut latinaa vaikka olet antanut ymmärtää olevasi Dr. Phil.


      • Anonyymi
        Yövartijavaltio.OK kirjoitti:

        Mulla menee ihan hyvin. Mutta viesti tulvasta päätellen pakkomielteisillä ihailjoillani puuttui elämästä jotain.
        Nähdään taas joskus oli kiva ärsyttää tosikkoja.
        Minkä takia vasurit on niin ykstotista sakkia?
        Tulee aina mieleen lihava SAK:n satraappienne soppatykillä.
        Ens viikonloppuna uusi nikki ja uudet kujeet.
        Terveisiä Pankkolängvitsille. Et muuten eilen osannut latinaa vaikka olet antanut ymmärtää olevasi Dr. Phil.

        No siinähän se tunnustus persutrollilta tulikin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siinähän se tunnustus persutrollilta tulikin!

        Mun ei tartte kaltaiselles tunnustaa mitään. Kansan Uutiset edelleen kestotilauksessa?


      • Anonyymi
        Yövartijavaltio.OK kirjoitti:

        Mun ei tartte kaltaiselles tunnustaa mitään. Kansan Uutiset edelleen kestotilauksessa?

        Etkö kykene muuhun kuin siirtämään maalitolppaa? Olet selvästikin vainoharhainen salaliittoteoreetikko ja niitähän trumpilaisissa pölhöpersuissa riittää!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täyskahjohan se on. Trollaa muidenkin puolueiden palstoilla ja liki yötä päivää. Mitä se kertoo kärryiltä pudonneen ihmisreppanan elämästä? Lataamoa kaipaisi ja kovasti päästäkseen irti toistakymmentä vuotta kestäneestä paskankylvämisestään. Se ei onnistu kuin vieroittamalla netistä.

        Voi sinua Dr. Phil reppanaa. Antaako psykiatrimuijas?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sori persutrolli, huti tuli taas.

        Kerros persutrolli, miksi tämä Suomen Keskustan palsta on täynnä ainoastaan persutrolleja?

        Kerro sinä "Addicte" mikä päässäsi mättää? Tommi sentään osasi kirjoittaa ja kunnioitimme toisiamme.
        Koiran jätös ei kunnioitusta ansaitse.


      • Anonyymi
        Yövartijavaltio.OK kirjoitti:

        Voi sinua Dr. Phil reppanaa. Antaako psykiatrimuijas?

        Uli uli uli.....

        TOUCHE !!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uli uli uli.....

        TOUCHE !!!

        Äiäpäs pikkupoju huuda ja muista aina että takasin tulee avokämmenellä ja lujaa.
        Matojen paikka on ongenkoukussa.


      • Anonyymi
        Yövartijavaltio.OK kirjoitti:

        Äiäpäs pikkupoju huuda ja muista aina että takasin tulee avokämmenellä ja lujaa.
        Matojen paikka on ongenkoukussa.

        Ai nyt sitä ollaan ihan matojen luokkaa, übermensch? Kunnon rasistinen töräytys ali-ihmiselle? Sieg heil?

        "Ihmiskunta on karaistunut voimakkaaksi ikuisissa taisteluissa, ja ikuinen rauha merkitsisi sille vain rappiota."

        "Pasifismi on vain naamioitua pelkuruutta."

        "Tavallinen kadunmies ei kunnioita muuta kuin raakaa voimaa ja häikäilemättömyyttä."

        >Adolf Hitler<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai nyt sitä ollaan ihan matojen luokkaa, übermensch? Kunnon rasistinen töräytys ali-ihmiselle? Sieg heil?

        "Ihmiskunta on karaistunut voimakkaaksi ikuisissa taisteluissa, ja ikuinen rauha merkitsisi sille vain rappiota."

        "Pasifismi on vain naamioitua pelkuruutta."

        "Tavallinen kadunmies ei kunnioita muuta kuin raakaa voimaa ja häikäilemättömyyttä."

        >Adolf Hitler<

        Puskaruikun normi-itku kun tulee vastapalloon. Sitä saa mitä tilaa.


      • Yövartijavaltio.OK kirjoitti:

        Puskaruikun normi-itku kun tulee vastapalloon. Sitä saa mitä tilaa.

        "Myötätunto on mukavuudenhalua". - Nietzsche.
        Minkä sille voi että on olemassa evoluutiossa kyvykkäämpiä ihmisiä.
        He menestyvät ja ovat rikkaita. Kuten esim. Trump. Ei ole sattumaa että Trump ei käytä alkoholia. Alkoholin käyttö tekee aina ihmisestä löysän.


      • Yövartijavaltio.OK kirjoitti:

        "Myötätunto on mukavuudenhalua". - Nietzsche.
        Minkä sille voi että on olemassa evoluutiossa kyvykkäämpiä ihmisiä.
        He menestyvät ja ovat rikkaita. Kuten esim. Trump. Ei ole sattumaa että Trump ei käytä alkoholia. Alkoholin käyttö tekee aina ihmisestä löysän.

        Tulen siteeraamaan Zarathustran säkeitä.


      • Anonyymi
        Yövartijavaltio.OK kirjoitti:

        Tulen siteeraamaan Zarathustran säkeitä.

        Alkoiko lapa hakkaamaan tyhjää selvästi seottuasi noiden Hitler-sitaattien jälkeen kommentoimalla itsellesi. übermensch? Vastapallopotkusi oli täysi hutilaukaus. Nietzscheä kanssasi ihailleen kommentti:

        "Kuten sanoin, olen kiitollinen, että teet muistiinpanoja, mutta toivon, että teet ne tarkasti etkä vääristä melko monimutkaisia ​​teorioitani ja päättelyjäni. Loppujen lopuksi olen filosofi ja opiskelija, ja ajatukseni voivat olla monimutkaisia. Jos et milloinkaan seuraa minua, keskeytä, niin selitän tarkemmin. Minun täytyy hymyillä, kun jotkut syytetyistä sanovat oikeudessa, etteivät he koskaan lue kirjojani tai teoksiani, koska se on heijastus heidän kyvyttömyydestään seurata filosofista ajattelusuuntaa, joka tavalliselle ihmiselle on aivan liian syvä ja syvällinen. Tärkeitä mielipiteitä ja teorioita on vaikea ilmaista tieteellisesti ja samalla käyttää yksinkertaista rakentamista. Olen kuitenkin aina pyrkinyt olemaan mahdollisimman selkeä, enkä koskaan pyrkinyt tekemään teoksistani tai kirjoituksistani normaalisti älykkään miehen ymmärryksen yläpuolelle." -Alfred Rosenberg-

        Mitenkäs Nietzschen lopulta kävikään? Pönttö sekosi ja lopulta halvaantui päästään? Rosenbergihän oli valmiiksi päävikainen jo NSDAP:n perustamisen aikaan, joka korjaantui päädyttyään kaulakiikkuun Nürnbergin sotarikosoikeudenkäynnin päätteeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alkoiko lapa hakkaamaan tyhjää selvästi seottuasi noiden Hitler-sitaattien jälkeen kommentoimalla itsellesi. übermensch? Vastapallopotkusi oli täysi hutilaukaus. Nietzscheä kanssasi ihailleen kommentti:

        "Kuten sanoin, olen kiitollinen, että teet muistiinpanoja, mutta toivon, että teet ne tarkasti etkä vääristä melko monimutkaisia ​​teorioitani ja päättelyjäni. Loppujen lopuksi olen filosofi ja opiskelija, ja ajatukseni voivat olla monimutkaisia. Jos et milloinkaan seuraa minua, keskeytä, niin selitän tarkemmin. Minun täytyy hymyillä, kun jotkut syytetyistä sanovat oikeudessa, etteivät he koskaan lue kirjojani tai teoksiani, koska se on heijastus heidän kyvyttömyydestään seurata filosofista ajattelusuuntaa, joka tavalliselle ihmiselle on aivan liian syvä ja syvällinen. Tärkeitä mielipiteitä ja teorioita on vaikea ilmaista tieteellisesti ja samalla käyttää yksinkertaista rakentamista. Olen kuitenkin aina pyrkinyt olemaan mahdollisimman selkeä, enkä koskaan pyrkinyt tekemään teoksistani tai kirjoituksistani normaalisti älykkään miehen ymmärryksen yläpuolelle." -Alfred Rosenberg-

        Mitenkäs Nietzschen lopulta kävikään? Pönttö sekosi ja lopulta halvaantui päästään? Rosenbergihän oli valmiiksi päävikainen jo NSDAP:n perustamisen aikaan, joka korjaantui päädyttyään kaulakiikkuun Nürnbergin sotarikosoikeudenkäynnin päätteeksi.

        Sinä selvästi ihailet vasemmistolaista fasistia Sartrea.


    • Anonyymi

      Eikä sanaakaan palstan aiheesta.

      • Ei tietenkään koska täällä keskustellaan minusta. 😁😁😁😁😁😁😁😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃


      • Anonyymi
        Yövartijavaltio.OK kirjoitti:

        Ei tietenkään koska täällä keskustellaan minusta. 😁😁😁😁😁😁😁😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃

        "Minä, minä, minä............."

        Miten ylisuuri egosi mahtuu valtion subventoimaan yksiöösi yhdessä ruhosi kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Minä, minä, minä............."

        Miten ylisuuri egosi mahtuu valtion subventoimaan yksiöösi yhdessä ruhosi kanssa?

        Niin keskustelet juuri minusta rumassa laatikossasi jonka lainojen korkoja olen maksanut.
        😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁


      • Anonyymi
        Yövartijavaltio.OK kirjoitti:

        Niin keskustelet juuri minusta rumassa laatikossasi jonka lainojen korkoja olen maksanut.
        😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

        Takuueläkkeestäsikö? Khihihihiii......


      • Anonyymi kirjoitti:

        Takuueläkkeestäsikö? Khihihihiii......

        Toivottavasti sähkö on ens talvena helvetin kallista. 😁😁😁😁😁😁😁😁😁


      • Anonyymi
        Yövartijavaltio.OK kirjoitti:

        Toivottavasti sähkö on ens talvena helvetin kallista. 😁😁😁😁😁😁😁😁😁

        Niin, eihän se itselläsi tunnu, kun yhteiskunta maksaa laskusi. Voi huudella vapaasti ihan mitä paskaa tahansa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eihän se itselläsi tunnu, kun yhteiskunta maksaa laskusi. Voi huudella vapaasti ihan mitä paskaa tahansa?

        Etunnu ei. Mutta sinulla tuntuu pankin veljaorjana sähkölämmitteisessä laatikossasi.
        Väänteletkö "työksesi" klemmareita junttilan kunnantalolla?
        Senkin minä maksan.


      • Anonyymi
        Yövartijavaltio.OK kirjoitti:

        Etunnu ei. Mutta sinulla tuntuu pankin veljaorjana sähkölämmitteisessä laatikossasi.
        Väänteletkö "työksesi" klemmareita junttilan kunnantalolla?
        Senkin minä maksan.

        Ei ole sähkölämmitteinen talo vaan maalämpö, jota sinä takuueläkeläinen et todellakaan maksa. Oma tupa, oma lupa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sähkölämmitteinen talo vaan maalämpö, jota sinä takuueläkeläinen et todellakaan maksa. Oma tupa, oma lupa!

        Ha ha ha. Onko pihassa laatikko Volvo millä käyt viitetoiminnassa kunnantalolla.
        Vuokra-asuminen on sivistyneiden urbaanien ihmisten elämäntapa.
        Sulla on tietysti kauluspaita housujen sisällä. Karseeta.
        Tyyppi leveilee maalämmöllä. Minä italialsilla maantiepyörillä. Pieni ero. Eikö.


      • Anonyymi
        Yövartijavaltio.OK kirjoitti:

        Ha ha ha. Onko pihassa laatikko Volvo millä käyt viitetoiminnassa kunnantalolla.
        Vuokra-asuminen on sivistyneiden urbaanien ihmisten elämäntapa.
        Sulla on tietysti kauluspaita housujen sisällä. Karseeta.
        Tyyppi leveilee maalämmöllä. Minä italialsilla maantiepyörillä. Pieni ero. Eikö.

        Pitäisikö sinusta tehdä huoli-ilmoitus koska kärsit ilmiselvästi yksinäisyydestä ja olet agressiivisen loukkaava muita kohtaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö sinusta tehdä huoli-ilmoitus koska kärsit ilmiselvästi yksinäisyydestä ja olet agressiivisen loukkaava muita kohtaan?

        Taas alkoi itku. Muista etten käännä toista poskea.
        Jätä minut rauhaan niin jätän sinut rauhaan.
        Tajusitko


      • Anonyymi
        Yövartijavaltio.OK kirjoitti:

        Ha ha ha. Onko pihassa laatikko Volvo millä käyt viitetoiminnassa kunnantalolla.
        Vuokra-asuminen on sivistyneiden urbaanien ihmisten elämäntapa.
        Sulla on tietysti kauluspaita housujen sisällä. Karseeta.
        Tyyppi leveilee maalämmöllä. Minä italialsilla maantiepyörillä. Pieni ero. Eikö.

        Pitäähän talossa auto olla, itseasiassa löytyy kaksi, fillarikommunisti!


      • Anonyymi
        Yövartijavaltio.OK kirjoitti:

        Taas alkoi itku. Muista etten käännä toista poskea.
        Jätä minut rauhaan niin jätän sinut rauhaan.
        Tajusitko

        Übermensch esittää raudanlujaa. Napahtivatko rautasaappaiden kannatat yhteen ja oikea käsi kainalontuuletusasentoon uskollisuutesi osoitukseksi suurta "johtajaasi" kohtaan?

        Nietzsche oli päästään epävakaa ihminen. Aivohalvaus korjasi lopulta pois natsien kanssa yhteisesti jakamasi filosofi-idolin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Übermensch esittää raudanlujaa. Napahtivatko rautasaappaiden kannatat yhteen ja oikea käsi kainalontuuletusasentoon uskollisuutesi osoitukseksi suurta "johtajaasi" kohtaan?

        Nietzsche oli päästään epävakaa ihminen. Aivohalvaus korjasi lopulta pois natsien kanssa yhteisesti jakamasi filosofi-idolin.

        Nietzsche näki hevosta pahoinpideltävän Italiassa ja tuupertui kadulle. Herättyään hän oli menettänyt järkensä. Eli kyse ei ollut aivohalvauksesta.
        En ota kantaa päänuppisi ilmiselvään vainoharhaisuuteen mitä tulee natseihin sekä perverssiin stalkkaamiseesi.
        Ja muista että pokkaria tulee aina ja lujaa. Arvostaisin jos herjaisit niillä muttet uskalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäähän talossa auto olla, itseasiassa löytyy kaksi, fillarikommunisti!

        No no äläpäs hikoo. Vastapalloon tulee aina ja lujaa. Mun fillarit maksaa vähän enemmän ku laatikko Volvosi.


    • Anonyymi

      Eikä sanaakaan palstan aiheesta.

      • Anonyymi

        Tämä se mongerttaa !
        Oletko koskaan ollut työssä? Aina kehitysvammainen.


    • Anonyymi

      Viime sotien aikana sosialistien kapinalliset, eli "Kuutoset" pistettiin vankilaan liian lämpimistä asenteistaan NL:a kohtaan.

      Sosialistinen eduskuntaryhmä oli Suomen sosialidemokraattisesta puolueesta (SDP) elokuussa 1940 erotettujen kansanedustajien alkuvuodesta 1941 muodostama eduskuntaryhmä, joka arvosteli voimakkaasti Suomen valtiollisen johdon omaksumaa poliittista suuntaa ja vaati ystävällismielisempää asennoitumista Neuvostoliittoon. Sosialistisen eduskuntaryhmän kansanedustajat vangittiin jatkosodan alettua. Vapauduttuaan he olivat perustamassa Suomen kansan demokraattista liittoa (SKDL).

      https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Sosialistinen_eduskuntaryhmä

      1943 tienoolla Kekkonen käänsi takkinsa Saksan ihailijasta NL:n nuolijaksi ja alkoi vehtaamaan rauhanopposition kanssa. Tässä ryhmä 33 nimellä tunnetussa luopiosakissa hääri "osin henkisesti samoja" sosialistien "kuutosia" ja Kekkonen taustalla. Toki "kuutoset" oli vankilassa edelleenkin.

      Kesällä 1944 häneltä otettiin passi pois, ettei hän enää päässyt Tukholmaan tekemään tietovuoja lehtiin ja siis NL:lle. Samoin häneltä estettiin pääsy Maalaisliiton ryhmäkokouksiinkin.

      Ryhmä 33

      https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kolmenkymmenenkolmen_kirjelmä

    • Anonyymi

      VIHREÄT, VASURIT ja SDP n-: luopioryhmä.
      Timo Harakka, Nasima Razmyar, Matias Mäkynen, Elisa Gebhard, Krista Kiuru ja Johan Kvarnström

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe