Jos nykälä olis kauhavalaisilla

Anonyymi-ap

Niin se kukoostaisi.Kivotippu olis toiminnas.Karavaanialue viimeisen päälle notta.Mutta kun ei.Nössöt tuhosi komian alueen.

18

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä me osataan sössiä kaikki täällä, olaan niin kateellisia jos joku jotakin yrittää, haidaan vaikka kalliimmalla naapuripitäjästä kuin ostetaan paikalliselta yrittäjältä.

      • Anonyymi

        Tuo on pyhäinhäväistys tuo nykälän tila.


    • Anonyymi

      Mikään ei estä ostamasta, vai onko kauhavalla aina kaupungin taattava yritykset?

      • Anonyymi

        aloittaja on oikeassa.


    • Anonyymi

      Perkö on hyvä ja jättää tarjouksen Kivitipusta.

    • Anonyymi

      Lappajärvellä on niin ilkeämielisiä ja toinen toisilleen kateellista väkeä että saa kaukaa hakea vastaavanlaista vinksahtuneisuutta. Meteori olisi pitkästä aikaa enempi kuin tervetullut.

      • Anonyymi

        Katkeraa ja vinoutunutta "muka jotain"väkeä,sylettää kun ajatteleekin.


    • Anonyymi

      Viime kesänä ei viikonloppuna ollut taksia saatavilla. Jotkut käveli 10 kilometriä kotiin.

    • Anonyymi

      Ei mikään rakentaminen tai yritysidea niin vain menesty lappajärvellä kuin aloittaja kuvittelee . Jos vain itse olet sattunut pääsemään järven rantaan tai muuten arvokkaalle paikalle rakentamaan niin kaikki toiminta mikä saattaa tuottaa häiriötä pitää ehdottomasti valittamalla torpata . Sen vuoksi esim. nykälän alueen uudet aktiviteetit ei tule onnistumaan kun alue on elitismi pohjalta suunniteltu . Golf ,Chalets Akvarius ..

      • Anonyymi

        kolf oli kivitipun syöpä.


      • Anonyymi

        Eli ei asuntovaunu- eikä telttailualuetta, ulkokonserteista puhumattakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei asuntovaunu- eikä telttailualuetta, ulkokonserteista puhumattakaan.

        Kylläpäs on


    • Anonyymi

      Onko vierasvenesatamassa käynyt vielä yhtään venettä?

    • Anonyymi

      Kävin toissapäivänä, mutta olin niin jurrissa etten pystynyt rantautumaan.

    • Anonyymi

      Jos nykälä olis kauhavalaisilla,niin se olis täynnä kallelaan olevia renttusia rakennuksia

      • Anonyymi

        nimenomaan , nyt on sentään rakenukset suorassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nimenomaan , nyt on sentään rakenukset suorassa.

        Konkurssissa nykälä.niinkuin Lappajärvi.Kyllä kauhavalaaset se tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konkurssissa nykälä.niinkuin Lappajärvi.Kyllä kauhavalaaset se tietää.

        niin olis kauhavakin ilman härmia ja kortesjärveä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe