Kun Putinin pää alkaa näkymään

Anonyymi-ap

Ihmettelen miksi äärivasemmisto kritisoi kun raja saadaan nopeasti kiinni, ihan lakiin vedoten. Humanitaarinen väki pääsee kulkemaan rajalla nyt.
Nopeasti kiinni raja kun Putin roudaamia alkaa ilmestymään.
Mikä tuossa väärin vastustajille. Kun nyt näin toimitaan, kun laki meni läpi.

20

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pääsevät pakoon Putin vankilaa, joka ei koske Putinin tuomia rajalle.

    • Anonyymi

      Luin että kääntymään. Tosin korvasta näkisi toisesta ulos.

    • Anonyymi

      Äärivasemmisto rakastaa Putinia. Onhan kommunistien kanssa kimpassa.

      • Anonyymi

        Miten voi rakastaa äärioikeistomaata ja diktaattori Putinia? Oletko tyhmä vai etkö enää muista, että Neukkulaa ei ole olemassa. Duumassa on jokainen rikkaampi kuin yksikään suomalainen.

        Koko Venäjä on kuin Persujen onnela sillä:

        Ei EU:ta
        Ei euroa
        Ei Vihervasemmistoa
        Ei pakkoruotsia
        Ei Ay-liikettä
        Ei Pridekulkueita
        Ei elokapinaa
        Ei maahanmuuton ongelmaa (kaikki ulos)
        Vahva johtaja
        Yksi puolue
        Jne

        Jokainen Persu jo onanoi kun lukee listaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi rakastaa äärioikeistomaata ja diktaattori Putinia? Oletko tyhmä vai etkö enää muista, että Neukkulaa ei ole olemassa. Duumassa on jokainen rikkaampi kuin yksikään suomalainen.

        Koko Venäjä on kuin Persujen onnela sillä:

        Ei EU:ta
        Ei euroa
        Ei Vihervasemmistoa
        Ei pakkoruotsia
        Ei Ay-liikettä
        Ei Pridekulkueita
        Ei elokapinaa
        Ei maahanmuuton ongelmaa (kaikki ulos)
        Vahva johtaja
        Yksi puolue
        Jne

        Jokainen Persu jo onanoi kun lukee listaa!

        Fasisti eli kommunistit ja Putin rakastaa toisiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi rakastaa äärioikeistomaata ja diktaattori Putinia? Oletko tyhmä vai etkö enää muista, että Neukkulaa ei ole olemassa. Duumassa on jokainen rikkaampi kuin yksikään suomalainen.

        Koko Venäjä on kuin Persujen onnela sillä:

        Ei EU:ta
        Ei euroa
        Ei Vihervasemmistoa
        Ei pakkoruotsia
        Ei Ay-liikettä
        Ei Pridekulkueita
        Ei elokapinaa
        Ei maahanmuuton ongelmaa (kaikki ulos)
        Vahva johtaja
        Yksi puolue
        Jne

        Jokainen Persu jo onanoi kun lukee listaa!

        Myös piimä-ossi tumputtaa tuolle listalle.


      • Anonyymi

        Äärivasemmisto rakastaa Putinia. Onhan kommunistien kanssa kimpassa. Pohjois-korea, Kiina, iran...


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äärivasemmisto rakastaa Putinia. Onhan kommunistien kanssa kimpassa. Pohjois-korea, Kiina, iran...

        Diktaattorit viihtyvät toistensa seurassa. Myös Trump on hyvää pataa myös Pohjois-Korean rakettimiehen ja Kiinan Xin kanssa.



    • Anonyymi

      Sitä minä kritisoin, että koko rajalaki on täysin turha. Miten se muka tuo "turvallisuutta" versus jos raja on kiinni?

      Minä olen niin isänmaallinen mies, että en avaa rajaa sotaa käyvän maan kanssa.

      Nyt Venäjänmielisiä Putinisteja olivat kaikki ne jotka ryhtyvät rajaa avaamaan tällä surkealla lailla.

      Ei mulla muuta.

      • Olen laajalti seurannut mediaa ja missään muualla kuin Suomen Maalaisliiton palstalla en tähän tulkintaan ole törmännyt joten älä Pietarin trolli valehtele.


      • Anonyymi
        Yövartijavaltio.OK kirjoitti:

        Olen laajalti seurannut mediaa ja missään muualla kuin Suomen Maalaisliiton palstalla en tähän tulkintaan ole törmännyt joten älä Pietarin trolli valehtele.

        Mutta ex-oikeistosossos, kerro miksi se raja pitäisi saada auki?


      • Anonyymi
        Yövartijavaltio.OK kirjoitti:

        Olen laajalti seurannut mediaa ja missään muualla kuin Suomen Maalaisliiton palstalla en tähän tulkintaan ole törmännyt joten älä Pietarin trolli valehtele.

        Muilla palstoilla keskustellaan palstan aiheesta, mutta persutrolli, tämä palsta on miehitetty persutrollien paskanheittoon, palsta, jolla ex-oikeistososos jakaa "viisauksiaan " milloin Yövartijavaltio.OK, milloin joku muu!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muilla palstoilla keskustellaan palstan aiheesta, mutta persutrolli, tämä palsta on miehitetty persutrollien paskanheittoon, palsta, jolla ex-oikeistososos jakaa "viisauksiaan " milloin Yövartijavaltio.OK, milloin joku muu!

        What A fuck, are you fuckin' idiot talking to me. Get the fuck out of here.
        You fuckin' communist.


    • Anonyymi

      Mutta nythän se raja aukaistaan. Eihän tämä koske heitä mitenkään jotka eivät hae turvapaikkaa ja heillä on paperit kunnossa. Parempi olisi ollut pitää koko raja kiinni. Mutta jostain syystä persut halusivat aukaista sen....

      • Anonyymi

        Juurikin näin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin!

        Pietarin trollit valehtelevat.


      • Kas kummaa. Eduskunnassa on 5/6 persuja. Mee hoitoon tuon persuvainoharhas kanssa!


    • Anonyymi

      Mutta persutrolli, miksi se raja pitäisi avata?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe