Monet eri videot tapahtumapaikalta ennen ja jälkeen tulituksen osoittavat, että kyseessä oli ilmeisesti ns Inside job.
Salainen palvelu antoi ampujan oleskella kiväärin kanssa paikallaan pitkään vaikka varoituksia sateli.
Ampuja tietysti ammuttiin tyyliin Lee Harvey Oswald.
Tucker Carlsonin ja Alex Jonesin taannoinen toteamus näyttää toteutuneen. Eli Trump on kummankin puolueen kannalta liian uhkaava henkilö, jotta hän voitaisiin päästää presidentiksi. Kaikenlaiset FBI:t ja CIA:t ja oikeusjärjestelmän osat ovat yrittäneet saada Trumpia tuhotuksi erilaisilla "tutkimuksilla", mutta koska ei ole onnistunut, niin nyt äijä murhataan.
Trumpin ampumisen takana salaliitto
11
207
Vastaukset
- Anonyymi
Ampuja oli tähtäimessä varmasti koko ajan, mutta vasta kun ehti yrittää, niin oli pakko laittaa kylmäksi.
- Anonyymi
Kaverin annettiin kuitenkin yrittää, 8 kertaa.
Jospa trumpista halutaan laajemminkin eroon, koska epävakaus on bisnesmaailmassa se ei-halutuin ympäristö ja trumppia epävakaampaa ympäristönluojaa on vaikea kuvitella.
Että hyvinkin murhayrityksen takana saattoi olla muutakin kuin yhden hullun päähänpisto.
Jos oli niin arvelisin, että jatkoa seuraa.
Olisiko seuraava vuorossa jakaus keskelle päälakea.
- Anonyymi
Läpinäkyvän päivänselvää - CIA murha-tehtailun takana.
- Anonyymi
Tai FBI
- Anonyymi
No niin on !
Putin sai viimeksi Trumpin presidentiksi kun miljoonia valetilejä perustettiin sosiaalisiin medioihin hybridivaikuttamaan vaaleihin. Nyt sitten Putin yritti perinteisempää keinoa sillä niistähän on kokemusta. Täällä Euroopassakin on lukemattomia murhia toteutettu Moskovan käskystä. Vaan kuinka monta noita ampujia oli ? Ei tuo Oswalkaan suinkaan ainoa ampuja ollut eikä ollut tuo Crookkikaan.
Maidanin aukiollakin oli Putinin -miehet katoilla ampumassa väkijoukkoa jotta Venäjä sai syyn hyökätä Ukrainaan puolustamaan venäläisiä. Se on kieroa peliä tuo tuommoinen aivan mafia tyyliä josta varoiteltiin Neuvostoliiton romahtamisen jälkeen. - Anonyymi
Se poju ei niitä laukauusia ampunut. Asialla oli ammattimies.
- Anonyymi
jos on ollut erittäin hyvä ampuja niin tahallisesti hipaissut korvaa jolloin trump saa pisteitä vaaleihin empatialla, uhrina
- Anonyymi
Poika oli ihan amatatööri tuolla tussarilla tuohon että osuu tarkoitusella korvanlehteen olisi vaadittu jo simo häyhän tasoa mutta kivempi se toki kehitellä oma salainen teoria itse uskon että takanan oli alienssit jotka asuvat planetta 9.
- Anonyymi
Kun ihmettelemme fbi:n toilailua trumpin suojelussa, niin unohtuu, ettei sitä ehkä hoitaneetkaan fbi:n kovimmat nimet, vaan ne jotka ei muualle päässeet.
(tai suorastaan halusivat trumpin ihailijoina)
Motivaatio, taitotaso jne kunvaihtelee porukoittain ja fbi:n pressojen suojeluporukkaankin on ehkä jalostunut se kaikkein löysimmin rantein ottava ja muutenkin "no ei kai tuolla nyt oo väliä"-tyylinen porukka.
Joku tuollainen voisi selittää, miten huippuammattilaiset teki kasan virheitä, joihin edes tavallinen poliisikokelas ei olisi sortunut. Kuten murhayritykseen käytetyn katon varmistus. - Anonyymi
Näin on liskoihmiset jotka elää maan alla teki tämän iskun.
- Anonyymi
Niiden tietotaitotahtotarkoitustaso riittäisi. Mielenkiintoinen ajatus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749