Tahtoisin niin paijata sinua

Anonyymi-ap

Silittää hiuksia, poskea ja rintakehää. Antaa pusuja. 🥰

Valvotuttaa koska menin juomaan liian myöhään kahvia. 😓

26

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ole ainoa iltakahvin nauttija :/ mutta aattelin keitellä vielä toisenkin kupposen :)

      • Anonyymi

        Mitä järkeä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä järkeä?

        Koska kahvituttaa. Ei siis ketuta vaan tekee mieli kahvia. Siksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska kahvituttaa. Ei siis ketuta vaan tekee mieli kahvia. Siksi.

        Etkö nuku yöllä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö nuku yöllä?

        Kyllä mä nukunkin, mutta ei nyt ihan vielä pysty. Ei tuo kupponen enää haittaa edellisten lisäksi. Eikä haittaa, vaikken nukkuisikaan. Jaksan mennä ihan hyvin alkaneeseen päivään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä nukunkin, mutta ei nyt ihan vielä pysty. Ei tuo kupponen enää haittaa edellisten lisäksi. Eikä haittaa, vaikken nukkuisikaan. Jaksan mennä ihan hyvin alkaneeseen päivään.

        Se ei pidä paikkaansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä nukunkin, mutta ei nyt ihan vielä pysty. Ei tuo kupponen enää haittaa edellisten lisäksi. Eikä haittaa, vaikken nukkuisikaan. Jaksan mennä ihan hyvin alkaneeseen päivään.

        Hyvä,minäkin jaksan kun ei tarvii päivä töitä tehdä.öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä,minäkin jaksan kun ei tarvii päivä töitä tehdä.öitä.

        Joo. Tein jo vähän muita juttuja ja palasin hetkeksi lukemaan näitä. Öitä sinne. Täällä on vielä tekemistä ennen aamua, joten ei ihan vielä unille.


    • Anonyymi

      Aamulla töihin sitten🤗

      • Anonyymi

        Mihin töihin?! Mitä se tarkoittaa


    • Anonyymi

      Oih..miten se tuntuisi hyvältä 🥰haluisin pusutella kanssasi koko yön 😘😘😘olisi ihana katsoa sua silmiin..ja hymyillä😊🥰😊🥰

      • Anonyymi

        Täytyy nukkua nyt, aamulla töihin. 😘


      • Anonyymi

        No ei se onnistu kun ihminen haisee niin pahalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy nukkua nyt, aamulla töihin. 😘

        Niin kesäsi meni vatuiks kiitos minulle.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kesäsi meni vatuiks kiitos minulle.😁

        Ootko ihan kunnossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kesäsi meni vatuiks kiitos minulle.😁

        Lisään,rakkautta saa kun on valmis maksaan siitä koituvat menot jos on niin älykääpiö ettei uskalla kaapista ulos.Olen täällä ensikesänäkin yö kukkumassa.I loved.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään,rakkautta saa kun on valmis maksaan siitä koituvat menot jos on niin älykääpiö ettei uskalla kaapista ulos.Olen täällä ensikesänäkin yö kukkumassa.I loved.

        Lisään.Sekä kysyy kuntoa juoksennella ympäri maakuntaa mökkeille ja motelleihin.Sehän on kokopäivä hommaa mitä ei yli 38v.enään niin jaksa tehdä.Luotan et luonto hoitaa osan duunistani,aika tikittää ja joka sekunti oot vanhempi ja vanhempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään.Sekä kysyy kuntoa juoksennella ympäri maakuntaa mökkeille ja motelleihin.Sehän on kokopäivä hommaa mitä ei yli 38v.enään niin jaksa tehdä.Luotan et luonto hoitaa osan duunistani,aika tikittää ja joka sekunti oot vanhempi ja vanhempi.

        Näinpä.Odotan et saan rysänpäältä kiinni kiusaajan ja ilmotan koko Suomelle Kuka kaapissa lymyää.Mun kanssa ei kannata pelleillä.En ikinä anna periksi jos minua kiusataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä.Odotan et saan rysänpäältä kiinni kiusaajan ja ilmotan koko Suomelle Kuka kaapissa lymyää.Mun kanssa ei kannata pelleillä.En ikinä anna periksi jos minua kiusataan.

        Just hyvä!Tunnetko kuinka kihisee raivosta hän ja se???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just hyvä!Tunnetko kuinka kihisee raivosta hän ja se???

        Kyllä.Lopussa kiitos seisoo.Täällä ei pelkurit hillu.Ulos nyt ,hopi,hopi kuuluttamaan kuka oot oikeasti,feikkipellet ei oo mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko ihan kunnossa?

        Ai,eikö minulla ole oikeus olla täällä kuten niin monilla joka yö.Ai,niin olen vaarallinen paljastaja.Olen voimieni tunnossa.Joten joka yö olen ennen lumia oon täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se onnistu kun ihminen haisee niin pahalle

        Luuserilla palo käämi.🥰💘💝💖💗💓💞💕💟❣️💔❤️‍🔥❤️‍🩹❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuserilla palo käämi.🥰💘💝💖💗💓💞💕💟❣️💔❤️‍🔥❤️‍🩹❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍

        Sun tulkinta on koko ajan väärä


    • Anonyymi

      Minuakin valvotuttaa, join myös kahvia liian myöhään ja lomalla on tullut katsottua elokuvia melko myöhään.

      Minä silittelisin myös sinun kasvojasi. Olisi ihana silitellä myös hartioita ja katsoa, miten nukahtaisit.

      • Anonyymi

        Lisään vielä, että tarkoitin häntä rakasta siis. Enhän tiedä, kuka olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, että tarkoitin häntä rakasta siis. Enhän tiedä, kuka olet.

        Anteeksi mutta mikä estää tämän?Mikään tekosyy ei ole hyväksyttävää aidoissa tunteissa.Ainut hyväksyttävä este on että kohde on kieltänyt selvästi ettei häntäntä saa lähestyä ,ottaa kontaktia.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe