Ihmiskunnan historian suurin kusetus

Anonyymi-ap

Mikään ei ole niin saatanallista kuin väittää, että Jumala antaa ihmiselle synnit anteeksi vasta sitten, kun ihmisessä syttyy usko Jeesukseen. Ei MIKÄÄN.
Jumala antoi koko maailman synnit anteeksi hetkenä, jolloin Jeesus antoi henkensä Golgatalla.

On saatanallinen valhe väittää, että niin EI tapahtunut ja että Jumala pidättää anteeksiantamustaan niiltä, jotka EIVÄT usko Jeesukseen.

Väite halveksii Jeesuksen Persoonaa; se halveksii Jeesuksen arvoa Isän silmissä. Se halveksii ennen kaikkea sitä, että Jeesus antoi henkensä KOKO ihmiskunnan lunnaiksi.

Saatana on viimeisen 2000 vuoden aikana onnistunut erinomaisesti tässä huijauksessaan, joka on tehnyt kristikunnan enemmistöstä itsetyytyväisiä ja teennäisiä fariseuksia, jotka ovat turvautuvinaan "yksin armoon" ja julistavinaan "yksin armoa" mutta eivät tunnista Jumalan armoa, vaikka sen vääntäisi rautalangasta heidän silmiensä eteen.

Paavali väänsi sen rautalangasta näin:

"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan."

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koraani taitaa olla vielä suurempu kusetus kuin ramattu.

    • Anonyymi

      Ei mitään kusetusta. Sä et vaan tajua. Mutta olet oikealla suunnalla.
      Miten voit uskoa saaneeksi synnit anteeksi jos et uskoisi koko Jeesukseen? Jeesuksen kauttahan tuo on mahdollista koska Jeesus sovitti maailman synnit. Ongelma onkin että kun ei usko Jeesukseen niin miten voi uskoa kun sitä uskoa ei ole.
      Mutta on hyvä ajatella että sovitti synnit koska niin se on.

      • Anonyymi

        Käytät sovittaa-verbia aivan väärin. Se tarkoittaa sovintoon ja yhteyteen saattamista. Jumala oli Kristuksessa ja sovitti eli saattoi KOKO MAAILMAN sovintoon ja yhteyteen itsensä kanssa, koskapa Jeesus Kristus EDUSTI RISTILLÄ KOKO IHSMIKUNTAA. Kaikki ihmiset kuolivat yhdessä Jeesuksen kanssa hänen antaessaan henkensä vapaaehtoisesti koko ihmiskunnan lunnaiksi.

        Olet kuitenkin oikealla sunnalla; olet oikeassa siinä, että syntejä on hieman hankala uskoa anteeksi, jollei usko Jeesukseen. Mutta tuosta väittämästä on mieletöntä vetää sellaista johtopäätöstä, jonka mukaan Jumala EI OLISI JO ANTANUT KAIKKIEN SYNTEJÄ ANTEEKSI. Jumalahan on se, joka päättää, antaako Hän ihmisten syntejä anteeksi ja millä perusteella!
        Ja Jumala päätti, että Kristuksessa olemalla Hän sovittaisi KOKO MAAILMAN itsensä kanssa ja antaisi kaikki rikkomukset anteeksi. Tämä tapahtui jo. Tämä on sovituksen sana.

        Se, että usko saaneensa syntinsä anteeksi, on eri asia kuin se, että Jumala antoi koko maailman syntivelan jo 2000 vuotta sitten. Jälkimmäinen on totta, ja ensimmäinen on uskomista tuohon totuuteen.

        2 + 2 = 4 ja maapallo on pyöreä riippumatta siitä, uskonko minä siihen vaiko en.

        Jumalan Karitsa POISTI JO koko maailman syntivelan riippumatta siitä, uskonko minä siihen vai en.

        Kaksi ynnä kaksi ei ole neljä eikä maapallo ole pyöreä VASTA SITTEN KUN MINÄ USKON SIIHEN.

        Minä en saa syntejäni anteeksi VASTA SITTEN KUN MINÄ USKON JEESUKSEEN JA SEN MYÖTÄ SIIHEN, ETTÄ OLEN SAANUT SYNTINI ANTEEKSI.

        Minun syntini ovat olleet anteeksiannetut jo 2000 vuotta ja usko Jeesukseen avaa tämän tosiasian minun ymmärrykselleni. TÄSTÄ puhuu Paavali Apostolien tekojen 26 luvussa, jota Saviseutulainen ja Usko Toivonen vääntävät kieroon riemumielin ja vain naureskelevat pesunkestävien typerysten tavoin ylimielisesti, kun heille yrittää alkukielen avulla selittää tuota kohtaa Raamatussa. Kukaan heitä ei tuollaiseen evankeliumin pilkkaamiseen pakota.
        - GF -


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe