Mikään ei ole niin saatanallista kuin väittää, että Jumala antaa ihmiselle synnit anteeksi vasta sitten, kun ihmisessä syttyy usko Jeesukseen. Ei MIKÄÄN.
Jumala antoi koko maailman synnit anteeksi hetkenä, jolloin Jeesus antoi henkensä Golgatalla.
On saatanallinen valhe väittää, että niin EI tapahtunut ja että Jumala pidättää anteeksiantamustaan niiltä, jotka EIVÄT usko Jeesukseen.
Väite halveksii Jeesuksen Persoonaa; se halveksii Jeesuksen arvoa Isän silmissä. Se halveksii ennen kaikkea sitä, että Jeesus antoi henkensä KOKO ihmiskunnan lunnaiksi.
Saatana on viimeisen 2000 vuoden aikana onnistunut erinomaisesti tässä huijauksessaan, joka on tehnyt kristikunnan enemmistöstä itsetyytyväisiä ja teennäisiä fariseuksia, jotka ovat turvautuvinaan "yksin armoon" ja julistavinaan "yksin armoa" mutta eivät tunnista Jumalan armoa, vaikka sen vääntäisi rautalangasta heidän silmiensä eteen.
Paavali väänsi sen rautalangasta näin:
"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan."
Ihmiskunnan historian suurin kusetus
3
53
Vastaukset
- Anonyymi
Koraani taitaa olla vielä suurempu kusetus kuin ramattu.
- Anonyymi
Ei mitään kusetusta. Sä et vaan tajua. Mutta olet oikealla suunnalla.
Miten voit uskoa saaneeksi synnit anteeksi jos et uskoisi koko Jeesukseen? Jeesuksen kauttahan tuo on mahdollista koska Jeesus sovitti maailman synnit. Ongelma onkin että kun ei usko Jeesukseen niin miten voi uskoa kun sitä uskoa ei ole.
Mutta on hyvä ajatella että sovitti synnit koska niin se on.- Anonyymi
Käytät sovittaa-verbia aivan väärin. Se tarkoittaa sovintoon ja yhteyteen saattamista. Jumala oli Kristuksessa ja sovitti eli saattoi KOKO MAAILMAN sovintoon ja yhteyteen itsensä kanssa, koskapa Jeesus Kristus EDUSTI RISTILLÄ KOKO IHSMIKUNTAA. Kaikki ihmiset kuolivat yhdessä Jeesuksen kanssa hänen antaessaan henkensä vapaaehtoisesti koko ihmiskunnan lunnaiksi.
Olet kuitenkin oikealla sunnalla; olet oikeassa siinä, että syntejä on hieman hankala uskoa anteeksi, jollei usko Jeesukseen. Mutta tuosta väittämästä on mieletöntä vetää sellaista johtopäätöstä, jonka mukaan Jumala EI OLISI JO ANTANUT KAIKKIEN SYNTEJÄ ANTEEKSI. Jumalahan on se, joka päättää, antaako Hän ihmisten syntejä anteeksi ja millä perusteella!
Ja Jumala päätti, että Kristuksessa olemalla Hän sovittaisi KOKO MAAILMAN itsensä kanssa ja antaisi kaikki rikkomukset anteeksi. Tämä tapahtui jo. Tämä on sovituksen sana.
Se, että usko saaneensa syntinsä anteeksi, on eri asia kuin se, että Jumala antoi koko maailman syntivelan jo 2000 vuotta sitten. Jälkimmäinen on totta, ja ensimmäinen on uskomista tuohon totuuteen.
2 + 2 = 4 ja maapallo on pyöreä riippumatta siitä, uskonko minä siihen vaiko en.
Jumalan Karitsa POISTI JO koko maailman syntivelan riippumatta siitä, uskonko minä siihen vai en.
Kaksi ynnä kaksi ei ole neljä eikä maapallo ole pyöreä VASTA SITTEN KUN MINÄ USKON SIIHEN.
Minä en saa syntejäni anteeksi VASTA SITTEN KUN MINÄ USKON JEESUKSEEN JA SEN MYÖTÄ SIIHEN, ETTÄ OLEN SAANUT SYNTINI ANTEEKSI.
Minun syntini ovat olleet anteeksiannetut jo 2000 vuotta ja usko Jeesukseen avaa tämän tosiasian minun ymmärrykselleni. TÄSTÄ puhuu Paavali Apostolien tekojen 26 luvussa, jota Saviseutulainen ja Usko Toivonen vääntävät kieroon riemumielin ja vain naureskelevat pesunkestävien typerysten tavoin ylimielisesti, kun heille yrittää alkukielen avulla selittää tuota kohtaa Raamatussa. Kukaan heitä ei tuollaiseen evankeliumin pilkkaamiseen pakota.
- GF -
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990