jos omalla toiminnallasi aiheutat sen, että aika monta ihmistä lähtee täältä ikuisuuteen?
Kuinka katsot itseäsi peilistä
14
377
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen tekee itse valintansa.
- Anonyymi
ei muuten tee, jotkut joutuvat pelinappuloiksi tahtomattaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei muuten tee, jotkut joutuvat pelinappuloiksi tahtomattaan.
No älä leiki ihmisillä ja kiusaa heitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No älä leiki ihmisillä ja kiusaa heitä.
en harrasta sellaista, mutta olen huomannut, että aika moni muu harrastaa.
- Anonyymi
Helppoa kun ei hanki niitä peilejä .
- Anonyymi
käsittämätön kommentti, olettaen, että olet tunne-elämältäsi terve ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
käsittämätön kommentti, olettaen, että olet tunne-elämältäsi terve ihminen.
Lukemaankin opin Stephen Kingiä lukien.
Sehän kun on just lapsille sopivaa luettavaa.
Minun elämäni muokkaantui, siihen maailmaan sopivaksi.
Tähän kämppään ei peilejä tule.
- Anonyymi
Siis itse en ole vielä ketään tappanut jos ei riista lintuja lasketa! Mutta esimerkiksi kyllä vaarini aina katsoi peilistä itseään jos juhlapäivänä tukkaansa kampasi ja hänen ansiostaan muutama Vanja pääsi ajasta iäisyyteen.
- Anonyymi
Uhkailetko tekeväsi jotain pahaa koska puhut monikossa ihmisten lähtemisestä?
En ole ikinä aiheuttanut kenenkään kuolemaa, niin en tiedä. Jos aiheuttaisin, se olisi sydäntä särkevää, itseäni katsoisin peilistä omantunnon tuskissani.
- Anonyymi
Niin mistä sitä voi tietää mitä joku päänsä sisällä miettii? Kaksi miestä tunsin jotka riisti itseltään hengen.. Toinen kun naisystävänsä petti kaverinsa kanssa ja toinen kun nainen jätti, varmaan kummallakin näistä muitakin syitä tekoonsa mutta ilmeisesti liika on liikaa..?
- Anonyymi
et voi syyllistää muita jos et itse ota jonkun roolia ja tee samoin. Jos ei tapa niin ei ole kenenkään vika jonkun kuolema.
- Anonyymi
Viestinviejät on menneet edestakaisin aikojen saatossa samalla kapulalla https://www.hs.fi/historia/art-2000010554912.html
- Anonyymi
Maailma on erittäin epätäydellinen ja samoin Suomi,
ja, kaikkein pahiten, epätäydellinen on jeesuksen elämä,
ja, kaikki, maailmassa ja Suomessa, hyväksi käyttävät jeesusta,
erittäin törkeästi, kun, kiltti kuitenkin jeesus, pohjimmiltaan on,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 203774
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243169En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322375- 922149
- 221990
- 261642
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui411621- 321512
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava5021463Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91424