jos omalla toiminnallasi aiheutat sen, että aika monta ihmistä lähtee täältä ikuisuuteen?
Kuinka katsot itseäsi peilistä
14
366
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen tekee itse valintansa.
- Anonyymi
ei muuten tee, jotkut joutuvat pelinappuloiksi tahtomattaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei muuten tee, jotkut joutuvat pelinappuloiksi tahtomattaan.
No älä leiki ihmisillä ja kiusaa heitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No älä leiki ihmisillä ja kiusaa heitä.
en harrasta sellaista, mutta olen huomannut, että aika moni muu harrastaa.
- Anonyymi
Helppoa kun ei hanki niitä peilejä .
- Anonyymi
käsittämätön kommentti, olettaen, että olet tunne-elämältäsi terve ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
käsittämätön kommentti, olettaen, että olet tunne-elämältäsi terve ihminen.
Lukemaankin opin Stephen Kingiä lukien.
Sehän kun on just lapsille sopivaa luettavaa.
Minun elämäni muokkaantui, siihen maailmaan sopivaksi.
Tähän kämppään ei peilejä tule.
- Anonyymi
Siis itse en ole vielä ketään tappanut jos ei riista lintuja lasketa! Mutta esimerkiksi kyllä vaarini aina katsoi peilistä itseään jos juhlapäivänä tukkaansa kampasi ja hänen ansiostaan muutama Vanja pääsi ajasta iäisyyteen.
- Anonyymi
Uhkailetko tekeväsi jotain pahaa koska puhut monikossa ihmisten lähtemisestä?
En ole ikinä aiheuttanut kenenkään kuolemaa, niin en tiedä. Jos aiheuttaisin, se olisi sydäntä särkevää, itseäni katsoisin peilistä omantunnon tuskissani.
- Anonyymi
Niin mistä sitä voi tietää mitä joku päänsä sisällä miettii? Kaksi miestä tunsin jotka riisti itseltään hengen.. Toinen kun naisystävänsä petti kaverinsa kanssa ja toinen kun nainen jätti, varmaan kummallakin näistä muitakin syitä tekoonsa mutta ilmeisesti liika on liikaa..?
- Anonyymi
et voi syyllistää muita jos et itse ota jonkun roolia ja tee samoin. Jos ei tapa niin ei ole kenenkään vika jonkun kuolema.
- Anonyymi
Viestinviejät on menneet edestakaisin aikojen saatossa samalla kapulalla https://www.hs.fi/historia/art-2000010554912.html
- Anonyymi
Maailma on erittäin epätäydellinen ja samoin Suomi,
ja, kaikkein pahiten, epätäydellinen on jeesuksen elämä,
ja, kaikki, maailmassa ja Suomessa, hyväksi käyttävät jeesusta,
erittäin törkeästi, kun, kiltti kuitenkin jeesus, pohjimmiltaan on,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990