Moottoritie M11

Anonyymi-ap

Putin avasi uuden moottoritien loppupätkän Pietarin ja Moskovan välillä. Alkujaan tarkoitus oli, että moottoritie alkaisi Suomesta. Nyt on raja kiinni. Pakotteet purevat ja Suomi köyhtyy kuten jo toistakymmentä vuotta. Itäraja on kiinni ja köyhtyminen tulee entisestään syvenemään, kun rahat menee lisääntyviin korkoihin ja asemenoihin.

27

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole montaakaan vuotta kun venäjä ehdotti samaisen tien ulottumista aina rajalta Kaakkois-Suomesta kainaloon saakka. Sininentie on sotilasstrategisesti kivempi Suomelle kun se on niin mutkainen, mäkinen, siltainen ja kapeahko.

    • Onneksi itäraja on kiinni.
      Teille jotka vielä itkette niitä venäläisten tänne tuomia rahoja olisi hyvä verrata venäjän kansan ostovoimaa.
      Onko yksityisillä ihmuisillä 25% jäljellä ostovoimasta euroina kun vettaraan tammikuu 2022 ja heinäkuu 2024.

      • Anonyymi

        Aktivisti riemuitsee , kun suomalaisia matkailuyrityksiä ja liikkeitä menee konkurssiin Itä- ja Pohjois-Suomessa.
        Aktivistin suomalaisuutta on turha epäillä , sillä vain kurja suomalainen osaa nauttia toisen suomalaisen kurjuudesta.


      • Se ei kuitenkaan johdu itärajan sulkemisesta, vaan oikeistolaisesta ideologiasta. Mikä tahansa muukin hallitus pitäisi itärajan toistaiseksi kiinni yhtä lailla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aktivisti riemuitsee , kun suomalaisia matkailuyrityksiä ja liikkeitä menee konkurssiin Itä- ja Pohjois-Suomessa.
        Aktivistin suomalaisuutta on turha epäillä , sillä vain kurja suomalainen osaa nauttia toisen suomalaisen kurjuudesta.

        Vaikka varmaan suutut, kerron että toistit taas maneeriasi. Herää kysymys, mikset jo luovu siitä.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Vaikka varmaan suutut, kerron että toistit taas maneeriasi. Herää kysymys, mikset jo luovu siitä.

        Siksi että se ärsyttää sinua. Itsensäpaljastaja ei muuta ansaitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aktivisti riemuitsee , kun suomalaisia matkailuyrityksiä ja liikkeitä menee konkurssiin Itä- ja Pohjois-Suomessa.
        Aktivistin suomalaisuutta on turha epäillä , sillä vain kurja suomalainen osaa nauttia toisen suomalaisen kurjuudesta.

        Voi voi trolli. Muutamia on kyllä kaatunut. Mutta nyt on tullut tänne tilalle porukkaa Euroopalaisia. Ja ne ei haise ku te venäläiset. Niiden kulttuuriin kuuluu käydä pesulla ja käyttää deorantia ja saippuaa ja shampoota. . Ja hyvä on että rajat on kiinni. Sillä teistä täällä pidetä. Itse tänne haluatte. Katos nyt Puten kurva. Tällä puolen rajaa on EU ja Euroopalaisia ja Eurooppa ja Nato ja pesukoneita ja WC PYTTYJÄ ja wc paperia ja kananmunia ja lämmintä vettä pesuun ja saippuaa ja shampoota pesuun ja venäläinen haisee ku ei oo pesukoneita ja wc pyttyjä ja lämmintä vettä pesuun ja venäläinen on vaan venäläinen ja haisee ja teitä tänne kaivata...venäläinen on vaan venäläinen ja tyhmä ku ei ymmärrä miksi ei teitä täällä haluta tänne


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Se ei kuitenkaan johdu itärajan sulkemisesta, vaan oikeistolaisesta ideologiasta. Mikä tahansa muukin hallitus pitäisi itärajan toistaiseksi kiinni yhtä lailla.

        Suomessa Suomalaiset ei teitä halua. Ja lueppas montako % kansasta ja eduskunnassa ei teitä halua tänne. Venäläinen on venäläinen ja sillä siisti. Tyhminä ette vaan ymmärrä sitä ja jo hajunki vuoxi ja EUn jäte ja hygienia lait ovat sen mukaisia...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksi että se ärsyttää sinua. Itsensäpaljastaja ei muuta ansaitse.

        Sinulla on lahkouskovaisen huumorintaju, ts. sitä ei ole. Se on hyvin viihdyttävää. 😁


    • Anonyymi

      Tää on NATO osio eikä sun peräpukamakammari.

      • Anonyymi

        Rajan tällä puolen on EU ja Euroopalaisia ja Eurooppa ja Nato ja pesukoneita ja WC PYTTYJÄ ja wc paperia ja kananmunia ja lämmintä vettä pesuun...venäläinen hehe hehe venäläinen on vaan venäläinen ja haisee


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe