Moottoritie M11

Anonyymi-ap

Putin avasi uuden moottoritien loppupätkän Pietarin ja Moskovan välillä. Alkujaan tarkoitus oli, että moottoritie alkaisi Suomesta. Nyt on raja kiinni. Pakotteet purevat ja Suomi köyhtyy kuten jo toistakymmentä vuotta. Itäraja on kiinni ja köyhtyminen tulee entisestään syvenemään, kun rahat menee lisääntyviin korkoihin ja asemenoihin.

27

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole montaakaan vuotta kun venäjä ehdotti samaisen tien ulottumista aina rajalta Kaakkois-Suomesta kainaloon saakka. Sininentie on sotilasstrategisesti kivempi Suomelle kun se on niin mutkainen, mäkinen, siltainen ja kapeahko.

    • Onneksi itäraja on kiinni.
      Teille jotka vielä itkette niitä venäläisten tänne tuomia rahoja olisi hyvä verrata venäjän kansan ostovoimaa.
      Onko yksityisillä ihmuisillä 25% jäljellä ostovoimasta euroina kun vettaraan tammikuu 2022 ja heinäkuu 2024.

      • Anonyymi

        Aktivisti riemuitsee , kun suomalaisia matkailuyrityksiä ja liikkeitä menee konkurssiin Itä- ja Pohjois-Suomessa.
        Aktivistin suomalaisuutta on turha epäillä , sillä vain kurja suomalainen osaa nauttia toisen suomalaisen kurjuudesta.


      • Se ei kuitenkaan johdu itärajan sulkemisesta, vaan oikeistolaisesta ideologiasta. Mikä tahansa muukin hallitus pitäisi itärajan toistaiseksi kiinni yhtä lailla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aktivisti riemuitsee , kun suomalaisia matkailuyrityksiä ja liikkeitä menee konkurssiin Itä- ja Pohjois-Suomessa.
        Aktivistin suomalaisuutta on turha epäillä , sillä vain kurja suomalainen osaa nauttia toisen suomalaisen kurjuudesta.

        Vaikka varmaan suutut, kerron että toistit taas maneeriasi. Herää kysymys, mikset jo luovu siitä.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Vaikka varmaan suutut, kerron että toistit taas maneeriasi. Herää kysymys, mikset jo luovu siitä.

        Siksi että se ärsyttää sinua. Itsensäpaljastaja ei muuta ansaitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aktivisti riemuitsee , kun suomalaisia matkailuyrityksiä ja liikkeitä menee konkurssiin Itä- ja Pohjois-Suomessa.
        Aktivistin suomalaisuutta on turha epäillä , sillä vain kurja suomalainen osaa nauttia toisen suomalaisen kurjuudesta.

        Voi voi trolli. Muutamia on kyllä kaatunut. Mutta nyt on tullut tänne tilalle porukkaa Euroopalaisia. Ja ne ei haise ku te venäläiset. Niiden kulttuuriin kuuluu käydä pesulla ja käyttää deorantia ja saippuaa ja shampoota. . Ja hyvä on että rajat on kiinni. Sillä teistä täällä pidetä. Itse tänne haluatte. Katos nyt Puten kurva. Tällä puolen rajaa on EU ja Euroopalaisia ja Eurooppa ja Nato ja pesukoneita ja WC PYTTYJÄ ja wc paperia ja kananmunia ja lämmintä vettä pesuun ja saippuaa ja shampoota pesuun ja venäläinen haisee ku ei oo pesukoneita ja wc pyttyjä ja lämmintä vettä pesuun ja venäläinen on vaan venäläinen ja haisee ja teitä tänne kaivata...venäläinen on vaan venäläinen ja tyhmä ku ei ymmärrä miksi ei teitä täällä haluta tänne


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Se ei kuitenkaan johdu itärajan sulkemisesta, vaan oikeistolaisesta ideologiasta. Mikä tahansa muukin hallitus pitäisi itärajan toistaiseksi kiinni yhtä lailla.

        Suomessa Suomalaiset ei teitä halua. Ja lueppas montako % kansasta ja eduskunnassa ei teitä halua tänne. Venäläinen on venäläinen ja sillä siisti. Tyhminä ette vaan ymmärrä sitä ja jo hajunki vuoxi ja EUn jäte ja hygienia lait ovat sen mukaisia...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksi että se ärsyttää sinua. Itsensäpaljastaja ei muuta ansaitse.

        Sinulla on lahkouskovaisen huumorintaju, ts. sitä ei ole. Se on hyvin viihdyttävää. 😁


    • Anonyymi

      Tää on NATO osio eikä sun peräpukamakammari.

      • Anonyymi

        Rajan tällä puolen on EU ja Euroopalaisia ja Eurooppa ja Nato ja pesukoneita ja WC PYTTYJÄ ja wc paperia ja kananmunia ja lämmintä vettä pesuun...venäläinen hehe hehe venäläinen on vaan venäläinen ja haisee


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe