Tää on niin tätä

Anonyymi-ap

Persuna elämä on vaikeaa. Nytkin niin korpeaa aivan tavattomasti tämä viherpiiperöiden viimeisin temppu, jolla tällaisen peruspersun eloa hankaloitetaan. Pullon korkit on tehty nyt tällaisiksi, ettei mitään järkeä, menee yli ymmärryksen. Mua ei taas kohta huvita enää mikään.

Ps. Mauri sanoi televisiossa hyvin. En nyt muista, mitä se sanoi, mutta hyvin se sanoi. Mauri ja minä ollaan persuja, sellaisia yksinkertaisia peruspersuja. Me ei tykätä vaikeista asioista, niin ku noi vihreet ja noi pullon korkit ja sen sellaiset. Perkele.

20

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Perussuomalainen on normaalisuomalainen.
      Demari ja vasu on sitten jotain muuta.

• Anonyymi

Perussuomalaisuus ei ole synonyymi suomalaisuudelle vaan impivaaralaisuudelle. Tuoreimman Verianin gallupin mukaan impivaaralaisia on noin 15 % väestöstä.

• Anonyymi

😂🤣 normaali Persu ei tarkoita, normaali ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂🤣 normaali Persu ei tarkoita, normaali ihminen.

Onko normaali Persuja enemmän kuin kaksi?

• Anonyymi

• Anonyymi

Eli normaalisuomalainen on helvetin tyhmä jästipää jolle ei mene faktat jakeluun ?

• Anonyymi

Ottaako persuja pattiin Kokoomuksen Kataisen keksimä pullonkorkki, joka on kiinni pullossa? Alkaako hallitusyhteistyö horjumaan vihreän idean vuoksi?

• Anonyymi

Persut pois Suomesta. Raus raus.

• Anonyymi

Elämä persuna on joskus yhtä häSSäkkää?

t: OB-mainoksen tyttö

• Anonyymi

Mä oon yksinkertane persu.Kiertokouluki jäi keske ja pulloja en ymmärrä.Ei saa korkkia kii.Vidut.Eikö niitä korkkeja vois poistaa pulloista kokonaan kun ne vaan haittaa.

• Anonyymi

Tuohan oli kokoomuksen aivopieru, upea oivallus kuin kantaverkko?🥵

• Anonyymi

No ei kenttäpersu sitä tajua, kun se näkee viherpiiperöitä joka asiassa.
        Sitten se käy äänestämässä persua, joka valehtelee, ettei se lähde kokoomuksen kanssa hallitukseen, kun kokoomus haluaa leikata köyhiltä ja se ei muka valehtelevalle persulle käy. Sitten persut menee hallitukseen ja Purra menee valokuvaan saksien kanssa irvistelemään.

• Anonyymi

Ostin litran kossu pullon ja siinäkin o tuollainen uusi korkki. Pitää varovasti kaataa .Itse leikkasin korkin irti.

• Anonyymi

Et sitten ainkaan Suomen Alkosta tuota litran kossua ostanut, sillä Alko ei lainkaan nyt edes myy litran kossupulloja yhtään missään.

• Anonyymi

Miten se korkki toimii kossupullossa?

• Anonyymi

AP mokrarguptalla on vaikeaa nyt.

• Anonyymi

Parta-Mauri vaikuttaa aggressiiviselta. Kulkeekohan aseen kanssa eduskunnassa?

• Anonyymi

Mutta jos on tyhmä, ei se elämä helpommaksi muutu, vaikka siirtyisi kannattamaan muita kuin persuja. Mutta eihän tyhmät kyllä siirry kannattamaan muita. Persuissa tyhmyys tiivistyy.

• Anonyymi

DEMARI HAASTAA HUTTUA ?

KUKA USKOO ?

HAHHAHHAAA.

JA POOOIS.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kaivatustasi

kun näit hänet?
      Ikävä
      148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe