Yli reagoinko vai onko mulla huono äiti?

Anonyymi-ap

Siis kysynpähän nyt, onko mun äiti huono äiti vai yli reagoinko? Siis pari alku esimerkkiä mun äidistä on se et se oikeesti ei suostu olla väärässä, se ei sitä KOSKAAN suostu, esimerkiksi mulla on koira, se on saksanpaimenkoira, äiti aina kohee sitä ku se tietää koirista ja odaa kouluttaa niitä, mut silti jotenki mulla on nyt jo kolme vuotias todella reagoiva koira, joka on purenta riski.. oon nytkin semmosen kuukauden siitä riidellyt, ja hän on vain "nii joo" ja antaa vittumaisen katseen. Nytkin ku olemme hänen kaverin mökillä, hän ei vieläkään tajua vaikka eilen vittu itkin, en saanu happea melkein. et jos se vihdoin tajuaisi että se oli väärässä ja et se tajuaisi et tarvitsen apua meijjän koiran kansa, enkä vaan sitä että hän hokee et joo se pitää viedä koulutukseen, ja toiset päivät että ei ei se on koulutettu. Mutta ei, nytkin äiti aikaisemmin tossa sanoi että "jos vielä kerran sanot koiran koulutuksesta, nii hankin sille kyydin täältä vittu ilman (meidän koiran nimi)" kuka vittu sanoo noin????..toinen esimerkki voisi olla se kun aina valittaa iskästä, et ku se tekee noin ja näin eikö näin ja noin. Ja aika lailla aina laittaa mut valehtelemaan iskälle, ja kaikille muille. Esim jos hän lähtee kavereiden kanssa jonohnkin, yöksi, ei saa missään nimessä sanoa iskälle, koska "vittu sä vielä pilata kaiken meille" mikä vitun me? EI OLE MITÄÄN VITUN ME. Kaikista kaan oli pari viikkoa sitten ku hän oli melkein viikon pois kotoa, siis joo osaan kokata ja hoitaa meijjön kissat ja koiran yms, mutta ei oikeen oo kivaa olla yksin kotona viikkoa, joo mulla on mun PS4 jolla pelasin, ja leikin koiran kansa mut olin vaa sen viikon yksin kotona, ei mulla oikeen ole kavereitakaan. Eli siis aina jos tulee jotain tämmöstä pitää valehdella et joo on äitti kotona yms. Emt ei se oikeen vaikuta oikealta jättää 14v lasta kotiin yksin viikoksi? Toinen on sen kaverit? Esim sanotaan häntä vaikka R. R on siis rasistinen, hpmofoobinen natsi. Siis kirjaimellisesti. Hän on yks niistä ihmisistä jolle ei vaan sovi väkevä alkoholi, kerran hakkasi meidän pihalla kaverinsa aivan PASKAKSI. Toinen oli kun rauta ketjulla hakkasi kihlattunsa, (tämä tapahtui vain bout kuukausi sitten) ja hänen lapsensa tuolilla ja vielä juoksi perässä noin 1-2kilsaa Sanoen että tappa hänet (siis tyttöystävän aikuisen pojan.) nyt joka kerta kun R tule meille on kiva ku heti ensimmäisenä kaikki arvokas ja kaikki juomat piiloon ASAP. Toinen on et joo, mulle ei mene kovin hyvin viime vuosi koulussa, tuli noin 280 poissa oloa.. ei äiti tajunnut et mulla on oikeesti oli huono olla, joten koko ajan oli lasu perseessä koska koulu teki lasun poissa oloista. Eikä ollut ensimmäisen kerta, ollut noin kolme? Neljä vuotta jo sama paska. No joka koti tapaaminen aina ennenku ne tuli, mitä äiti tekee? Varmistaa että mitä mä saan sano ja mitä en. Tämähän sit meni siihen et tuli kutaatorille tapaamiset, ja mulla oli yks päivä semmonen musta t-paita, ja meidän kissa T, Oli raapassu ku se on vähän säikky kissa. Nii kuraattori heti luuli että viiltelin (en voi oikein sanoa että tuo ei olis totta.. mutta tuo oli kyllä 100% kissan raapassu nii en oikeen tajua miten edes se ei tiennyt eroa) noh, tämähän tottakai meni lasun tietoon. Ja mitä äiti tekee? On ihan VITUN vihainen. mulle? Ei. Vaan koululle ku en mä kuulemma tekis mitään semmosta, ja kun koulu mietti jos mulla ois masennus, (en kyllä yhtään ihmettele jos oisikin) nii kuulemma ei, olen vain kuulemma laiska äittin sanojen mukaan. No, äiti sit varas ajan mehiläisille. Ja lyhyesti sanottuna mut piti riisuutua et mut "tarkistettaisiin", ei se mitään oikeita löytänyt (luojan kiitos meikki voiteen-) mutta kuka pakottaa niiden lapsen tekemään noin??...

No, äiti ei tähänkään päivään tiedä miten paska mulla oikeesti oli olla, enkä varmaan aijjo kertoakkaan. Siinä oli vaan pari esimerkkiä millainen mun äiti on, joten. Siis yli reagoinko vai onko mulla vaa huono äiti?

0

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
        Maailman menoa
        386
        2083
      2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        388
        2019
      3. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
        Ikävä
        96
        1712
      4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
        Luterilaisuus
        440
        1706
      5. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
        Ikävä
        7
        1404
      6. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
        Maailman menoa
        104
        1099
      7. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
        Ikävä
        198
        910
      8. Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!

Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        9
        836
      9. Tiedäthän?

Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k
        Ikävä
        41
        802
      10. Jos totta puhutaan niin haluan mies että

N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭
        Ikävä
        69
        778
      Aihe