Ikäväkseni jouduin katsella toista puolta asiasta. Oli örveltämistä, juopuneita aamuyötä myöden, siivottomuutta, ojiin sammuneita ja naapurien pihoissa hoipertelua. Kylälle olen muuttanut rauhaan ja nyt näitä juhlijoita pyöri pihallani. Samoin oli tölkkiä, pulloa ja muuta roskaa heitelty pihaan.
rock tapahtuma ylöjärvellä
6
437
Vastaukset
- Anonyymi
Puhumattakaan siitä 2n päivän jumputuksesta. Jotkut tekee töitä myös viikonloppuna ja joutuu heräämään aikasin.,Llisäksi juurikin se juopuneiden örvellys ja mekkalointi toisten pihoissa. Laajenee laajenemistaan mitähän ensivuonna - panssariaitako omaan pihaan
- Anonyymi
Ihana nähdä kun kaksi miestä rakasteli meidän pihassa kovassa juupassa,
- Anonyymi
Mitä taphtumaa tarkoitat?
Pöheikköä? En nyt muuta rock tapahtumaa keksi joka ylöjärvellä on?
Kieltämättä jos poheikköä tarkoitat se menee lähellä omakotitaloastusten pihoja.
En ymmärrä miksi se siirrettiin räikältä sinne.? - Anonyymi
kyseessä vahanta rock
- Anonyymi
En oo ikinä kuullukkaan.
- Anonyymi
Tiedän, tää on tosi tyhmä kysymys. Mutta miten siellä suhtaudutaan penisrenkaalla varustettuun mieheen? Olen aika ujo ja voi olla ettei tuo muna muuten ota eteen porukan katsellessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248