Profetia Trumpin Ampumisesta

Rauhan tervehdys.

Jos joku etsii Jumalan olemassaololle merkkiä, niin kannattaa vaikka kuunnella tämä 4kk sitten annettu profetia siitä, kuinka Donald Trumpia tullaan ampumaan korvaan.
https://www.youtube.com/watch?v=FOYD32njg40

"uhalletaanko pasunaan kaupungissa, niin ettei kansa peljästy? Tahi tapahtuuko kaupungissa onnettomuutta, jota ei Herra ole tuottanut? Sillä ei Herra, Herra, tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille." — Aamoksen kirja 3:6-7

Siunauksin, MM.

73

985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko lukenut Raamatusta "vääristä profetoista". Siellä on vakava varoitus että näitä esiintyy varsinkin lopun ajoilla.

      • Anonyymi

        Jokaisella on oma lopun aikansa. Myös uskonnollisella hörhöilyllä.


    • Anonyymi

      Jos jumala on, niin olisi se osunut kunnolla.

    • Anonyymi

      Uskovaiset ne on huonoja valehtelijoitakin.
      Raamatun keksijöillä ei ollut aavistustakaan maapallon muodosta, Amerikan olemassaolosta puhumattakaan.

      Heille maailmankaikkeuden koko oli kamelinkantaman mittainen vaikka paljon kopioivat itäistä aineistoa.

      • Anonyymi

        Kun jollakin on sata profetiaa, niin ainahan yksi osuu oikeaan!


      • Anonyymi

        Paavalin aikaan vielä uskottiin, että maapallo on pannukakun muotoinen. Hän kirjoittaakin, että pilven päällä "yläilmoissa" vietetään Jeeksen häitä, koska siellä on hienot maisemat alas maahan.

        Paavali ei käsittänyt, että siellä häissä olisi pitänyt olla pällä pilkkihaalarit ja happilaitteet.


    • Anonyymi

      Ei löytynyt profetiaa korvaan ampumisesta. Kuka tahansa arvasi oikein ennustaessaan Trumpin salamurhan tai sen yrityksen. Oddsit lähellä 100 %,

    • Anonyymi

      Profetia on julkaistu 14 h sitten eli monta päivää ampumisen jälkeen. 😂

    • Anonyymi

      Profetia-palstaa kun luet, niin on olemassa suuri joukko itsesään profeetoiksi kuvittelevia, jotk suoltavat niin ennustuksiaan iltapäivälehtien otsikoista kun liukuhihnalta. Jeesusta ja jakeita vaan perään, niin profetioita syntyy kuin liukuhihnalta.

      Jeesus varoittaa hänen kuolensa jälkeen ilmestyvistä Damaskontien valejeesuksista ja ennustavista profeetoista, jotka puhuvat täyttä valhetta.

      Matt. 24:5

      Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

      Matt. 24:11

      Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

      Matt. 24:24

      Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

      Mark. 13:6

      Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

      1. Joh. 2:26

      Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.

    • Anonyymi

      Oikeiden ja väärin profeettojen suhde Vanhan liiton aikana oli 1:450.
      Yhtä oikeata kohden oli 450 väärää profeettaa.

      Eikä se suhde siitä ole mihinkän muuttunut.

      Paavali keksi uuden termin "profeetan armolahja", mistä Jeesus ei puhu yhtään mitään.

      Koko armolahjaoppi on Paavalin Korintossa keksimä keino luoda hierarkiaa seurakuntaa johtamisen helpottamiseksi, uskottelemalla, että ihmisillä on eriarvoisia armolahjoja.

      Paavali kirjoitti Korintossa ollessaan tunnusta valehtelustaan kaukaiseen Roomaan. Kuriiri vei kirjeen sinne, mutta salasi asian Korinttolaisilta.

      Room. 3:7

      Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan

    • Anonyymi

      Kyyneleet valuvat silmistäni poskilleni. On niin "painava" olo. Maailmassa oleva pahuus tuntuu painavuutena sisälläni,monien ihmisten vastaanottama saatanallinen pahuus.

      Haluan pois täältä. Rukoilkaa kristityille Jumalan avulla saamaa voimaa, jotta minäkin pääsen siitä osalliseksi. Me kaikki kristityt tarvitsemme Jumalan apua.

      Olisipa jo ylöstempauspäivä.

      • Moni kristitty tuntee Hengessään tuon painavan olon.
        Pahuus lisääntyy ja siksi tarvitaan Jumalan voimaa ja rukouksia koko ajan..... niin pitkään kunnes Herra Jeesus saapuu.
        Pysykäämme vahvoina ja rukoilkaamme voimaa myös itseemme suojaksi .
        Sekin on tärkeää.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Moni kristitty tuntee Hengessään tuon painavan olon.
        Pahuus lisääntyy ja siksi tarvitaan Jumalan voimaa ja rukouksia koko ajan..... niin pitkään kunnes Herra Jeesus saapuu.
        Pysykäämme vahvoina ja rukoilkaamme voimaa myös itseemme suojaksi .
        Sekin on tärkeää.

        Eikö Jumala tee mitään ellei häntä rukoilla?


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Moni kristitty tuntee Hengessään tuon painavan olon.
        Pahuus lisääntyy ja siksi tarvitaan Jumalan voimaa ja rukouksia koko ajan..... niin pitkään kunnes Herra Jeesus saapuu.
        Pysykäämme vahvoina ja rukoilkaamme voimaa myös itseemme suojaksi .
        Sekin on tärkeää.

        Oikeilka Kristityillä eli lapsena kristityiksi kastetuilla on Jeesus mukana koko ajan elämässä joka päivä. Ei Jeesusta tarvi erikseen pyytää ja maanitella tulemaan pailalle.

        Matt.28
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."


    • Anonyymi

      Huomaako kukaan muu kuin minä samaa juopuneen kaltaista käytöstä tällä videolla kuin minäkin gayshameparaatissa kulkevien himojensa orjien keskuudessa kuin Torontolaisuudessa käyttäydyttiin?

      https://www.youtube.com/watch?v=gtxXmRxK32g

      Sama henkivalta kyseessä?

      • Anonyymi

        helluntailaisuus on henkivalta, paha eksytys ja heresia


    • Anonyymi

      Uskovat eivät ole kovin tervepäisiä, kun uskovat moiseen. Aina, kun tapahtuu isoja tapauksia, uskovat tarttuvat niihin ja tehtailevat niistä profetioita. Amerikassa toki ne voivat olla politiikassakin hyviä keinoja sukanvarteen, esim. nähdä Jumalan käden pelastaneen, profetoineen jne.

      Lightning

      • Anonyymi

        Ja amerikassa on niin väkivaltaista ollut politiikka, että tuollaisen ennustaminen etukäteen,.. todennäköisyys on paljon suurempi kuin ennustaa moista tapahtuvan drmokraattisessa pohjoismaassa. Ja kun niitä ennusteita suolletaan yltiöpäisesti, joku aina voi vähän mennä sinnepäinkin.

        Ihmisellä on taipumus etsiä uskolleen merkkejä, jotka vahvistaisivat sitä. Niitä löytyy sille, joka niitä etsii.

        Lightning


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja amerikassa on niin väkivaltaista ollut politiikka, että tuollaisen ennustaminen etukäteen,.. todennäköisyys on paljon suurempi kuin ennustaa moista tapahtuvan drmokraattisessa pohjoismaassa. Ja kun niitä ennusteita suolletaan yltiöpäisesti, joku aina voi vähän mennä sinnepäinkin.

        Ihmisellä on taipumus etsiä uskolleen merkkejä, jotka vahvistaisivat sitä. Niitä löytyy sille, joka niitä etsii.

        Lightning

        sanot hulluksi uskovia=ei kovin tervepäisiä = itsekin uskot valheisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanot hulluksi uskovia=ei kovin tervepäisiä = itsekin uskot valheisiin?

        No joka moista väittää, että Jumala on jokin ennustelija, joka ei vähät välittää esim. kuolevista ja nälkää näkevistä lapsista, heittää tavallisia peheenäitejä, isiä, lapsia helvettiin,...ennustuksia latelee trumpusta, jotta ihmiset häneen uskoisivat, niin ei se ole tervepäistä, ei edes Jumalalta itseltänsä.

        Lightning


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joka moista väittää, että Jumala on jokin ennustelija, joka ei vähät välittää esim. kuolevista ja nälkää näkevistä lapsista, heittää tavallisia peheenäitejä, isiä, lapsia helvettiin,...ennustuksia latelee trumpusta, jotta ihmiset häneen uskoisivat, niin ei se ole tervepäistä, ei edes Jumalalta itseltänsä.

        Lightning

        tavallinen perheenäiti lopunaikana on valehteleva huorintekijä ja muiden valehtelijoiden syntihyväksyjä?

        Kyllä näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joka moista väittää, että Jumala on jokin ennustelija, joka ei vähät välittää esim. kuolevista ja nälkää näkevistä lapsista, heittää tavallisia peheenäitejä, isiä, lapsia helvettiin,...ennustuksia latelee trumpusta, jotta ihmiset häneen uskoisivat, niin ei se ole tervepäistä, ei edes Jumalalta itseltänsä.

        Lightning

        Saatana on tämän maailman herra ja tuhansien juonien mestari.

        Korkein luotu olento, loistava, musikaalinen, virittelee nytkin lahkoihin niitä ylistyskuoroja, tosin itsensä ylistämiseksi.

        Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.

        Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.


    • Anonyymi

      Maunoa vedätetään, tottakai Biggs tiesi etukäteen, koska on samaa saatanallista eliittiä Trumpin kanssa.

    • Anonyymi

      Oli kyllä merkittävä profetia, tai näky, kerrankin.
      Profetia ja näky ovat kaksi eri asiaa.

      En kyllä oikein ymmärrä noiden etukäteis-ennustelujen tarkoitusta.

      Muinoin Hgin Saalemissa tuli profetiaa joka sunnuntaiaamun kokouksessa. Ne olivat lohdutuksen ja neuvon sanoja joillekin kärsiville sieluille.

      Jos joku olisi aloittanut huudon: "Ja minulle tuli tämä Herran sana;: ensi viikolla tähän samaan kellonaikaan joutuu joku ihmispolo, vanha mies, ratikalla yliajetuksi, ihan tässä Kiekukujan paikkeilla... Ja minä näen verta ja suolenpätkiä, raajoja irti..." ei proffa olisi pitemmälle päässyt kun joku saarnamies, yleensä K. Antturi, olisi syöksynyt keskeyttämään raflaavan näkykertomuksen.

      Nyky hell.kirkossa ne kai äänittävät tällaiset tarinat ja myyvät sitten cd-levyinä, 25€, "evankeliumityön hyväksi". Jos näky toteutuu, siitä tehdään jännittävä evankeliumi-elokuva, K7, koululaisille esitettäväksi.

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      A.L.:n näky 14.2.2008

      Järkyttyneenä luin englanninkielisen uusimman profetiasi. Järkyttyneenä
      siksi, että itse olen nähnyt 14.2.2008 samantyyppisen näyn rukouksessa
      vaimoni kanssa. Ei ole siis kyseessä uni vaan selkeä näky.
      Vaimoni kirjaa aina näkyni ylös ja ne ovat päivätty aina sille päivälle kun
      ne olen nähnyt.

      Tässä muistiinpanot ko. illalta:

      "Stadion, nyt näky on valmis. (Ennen olen useampaan kertaan nähnyt tyhjän
      stadionin - lokakuusta 2007 lähtien ) Nyt stadionilla on ihmisiä, se on
      täynnä ihmisiä. Ilmeisesti Baseball -ottelu on käynnissä, en ole aivan
      varma, mutta amerikkalainen laji kuitenkin kyseessä. Kiväärimies on jossakin
      stadionilla. Hän on tarkka-ampuja."

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/



      Bryan Huppertsin näky 3.11.1997 talouden kuolemasta

      Herra näytti minulle sairaalan vuoteella makaavan potilaan, jonka nimi oli Talous.
      Jalkopäässä oli hänen potilaskorttinsa, jossa erilaiset käyrät ja viivat menivät terävästi ylös- ja alaspäin.

      Potilas eli keinotekoisen hengityksen avulla, josta hän oli täysin riippuvainen. Monet asiantuntijat olivat ympärillä tekemässä monia asioita pitääkseen potilaan hengissä Juuri silloin ylilääkäri astui sisään, katsoi potilasta ja julisti:"Tämä potilas on kuollut.

      Antaa sen mikä on kuollut, kuolla." Ylilääkäri katkaisi oman sormensa liikkeellä kytkimestä elintoimintoja ylläpitävät toiminnot.

      Talous oli oksentamaisillaan, haukkoi henkeään ja kuoli hirveän kuoleman.

      Loppu.

      Uskon, että me olemme menossa kohti maailman talouden globaalia hajoamista.
      Tämä tuho tuo kaaosta ja raunioita.
      Samalla se irrottaa ihmiset väärän rahanjumalan palvelemisesta. Monet ihmiset tulevat Kristuksen luo.

      Jos me elämme Herralle tottelevaisina, meillä ei ole mitään pelättävää. Pyydä Herralta viisautta saadaksesi taloutesi kuntoon. Etsi ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä (aineelliset tarpeet) sinulle annetaan.

      ------------


      Thomas Gibsonin profetia 16.3.2002

      Nämä päivät ovat yltäkylläisyyden päiviä.

      Tulossa ovat päivät, jolloin runsasta yltäkylläisyyttä ei enää ole. Suuri taloudellinen romahdus, johon
      monetkaan eivät usko, on ovella.

      Kun romahdus on täysin tullut, monet kieltävät sen vieläkin sanoen, että talous palaa kyllä normaaliksi, me rakennamme kaiken uudestaan.

      Mutta joka kerta kun taloutta yritetään elvyttää, se tulee epäonnistumaan, sillä minun käteni on talouden päällä.

      Rakkaus rahaan on noussut minun eteeni, ja minä tulen tuhoamaan rahanhimon.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        https://yle.fi/a/74-20100045

        Yhdysvallat

        Musk aikoo siirtää yrityksiään Kaliforniasta sukupuolivähemmistöjä koskevan lainsäädännön vuoksi

        Musk aikoo siirtää avaruusyhtiö SpaceX:n ja viestipalvelu X:n pääkonttorit Kaliforniasta Texasiin. Musk on jo aiemmin siirtänyt autovalmistaja Teslan pääkonttorin Texasiin.

        Miljardööri Elon Musk aikoo siirtää omistamiensa avaruusyhtiö SpaceX:n ja viestipalvelu X:n pääkonttorit Kalifornian osavaltiosta Texasiin.

        Musk perustelee päätöstään Kalifornian osavaltion lailla, joka estää kouluja pakottamasta opettajiaan ilmoittamaan oppilaan vanhemmille mahdollisista muutoksista oppilaan sukupuoli-identiteetissä.

        – Tämä on viimeinen pisara, Musk sanoi X:ssä.

        Miljardööri väitti Kalifornian kuvernöörin Gavin Newsomin maanantaina allekirjoittaman lain sekä muiden sitä edeltäneiden lakien hyökkäävän perheitä ja yrityksiä vastaan.

        – Tein kuvernööri Newsomille selväksi noin vuosi sitten, että tällaiset lait pakottaisivat perheet ja yritykset lähtemään Kaliforniasta suojellakseen lapsiaan, Musk jatkoi.

        Musk kritisoinut persoonapronominien käyttöä

        Musk on aiemmin kritisoinut muun muassa sitä, miten ihmiset käyttävät ja toivovat muiden käyttävän oman sukupuoli-identiteettinsä mukaisia persoonapronomineja.

        Musk on kommenteissaan heijastellut useiden konservatiivien esittämiä näkemyksiä ja väittänyt, että sukupuoli-identiteettiin liittyvät pronominivalinnat ovat osa väitettyä woke-agendaa, jonka hän väittää olevan vaaraksi yhteiskunnalle.

        Musk on aiemmin ottanut yhteen Newsomin kanssa myös muun muassa osavaltion koronapolitiikkaan liittyen.

        Miljardööri on siirtänyt jo aiemmin sähköautovalmistaja Teslan pääkonttorin Kalifornian Palo Altosta Texasin Austiniin.

        SpaceX:n pääkonttori on tätä nykyä Hawthornessa, mutta Musk uhkaa siirtää toimitilat nyt Boca Chicaan, josta käsin yhtiö jo nykyiselläänkin tekee rakettiensa laukaisuja. X puolestaan majailee San Franciscossa näyttävässä art deco -rakennuksessa, mutta Musk haluaa siirtää viestipalvelun Teslan tavoin Austiniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://yle.fi/a/74-20100045

        Yhdysvallat

        Musk aikoo siirtää yrityksiään Kaliforniasta sukupuolivähemmistöjä koskevan lainsäädännön vuoksi

        Musk aikoo siirtää avaruusyhtiö SpaceX:n ja viestipalvelu X:n pääkonttorit Kaliforniasta Texasiin. Musk on jo aiemmin siirtänyt autovalmistaja Teslan pääkonttorin Texasiin.

        Miljardööri Elon Musk aikoo siirtää omistamiensa avaruusyhtiö SpaceX:n ja viestipalvelu X:n pääkonttorit Kalifornian osavaltiosta Texasiin.

        Musk perustelee päätöstään Kalifornian osavaltion lailla, joka estää kouluja pakottamasta opettajiaan ilmoittamaan oppilaan vanhemmille mahdollisista muutoksista oppilaan sukupuoli-identiteetissä.

        – Tämä on viimeinen pisara, Musk sanoi X:ssä.

        Miljardööri väitti Kalifornian kuvernöörin Gavin Newsomin maanantaina allekirjoittaman lain sekä muiden sitä edeltäneiden lakien hyökkäävän perheitä ja yrityksiä vastaan.

        – Tein kuvernööri Newsomille selväksi noin vuosi sitten, että tällaiset lait pakottaisivat perheet ja yritykset lähtemään Kaliforniasta suojellakseen lapsiaan, Musk jatkoi.

        Musk kritisoinut persoonapronominien käyttöä

        Musk on aiemmin kritisoinut muun muassa sitä, miten ihmiset käyttävät ja toivovat muiden käyttävän oman sukupuoli-identiteettinsä mukaisia persoonapronomineja.

        Musk on kommenteissaan heijastellut useiden konservatiivien esittämiä näkemyksiä ja väittänyt, että sukupuoli-identiteettiin liittyvät pronominivalinnat ovat osa väitettyä woke-agendaa, jonka hän väittää olevan vaaraksi yhteiskunnalle.

        Musk on aiemmin ottanut yhteen Newsomin kanssa myös muun muassa osavaltion koronapolitiikkaan liittyen.

        Miljardööri on siirtänyt jo aiemmin sähköautovalmistaja Teslan pääkonttorin Kalifornian Palo Altosta Texasin Austiniin.

        SpaceX:n pääkonttori on tätä nykyä Hawthornessa, mutta Musk uhkaa siirtää toimitilat nyt Boca Chicaan, josta käsin yhtiö jo nykyiselläänkin tekee rakettiensa laukaisuja. X puolestaan majailee San Franciscossa näyttävässä art deco -rakennuksessa, mutta Musk haluaa siirtää viestipalvelun Teslan tavoin Austiniin.

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4433f27a-4417-49a4-905c-92bc00075d84

        WSJ: Huoli heräsi Elon Muskin huumeiden käytöstä

        Elon Muskin huumeiden käyttö huolestuttaa hänen johtamiensa yhtiöiden ylintä johtoa, kertoo yhdysvaltalaislehti Wall Street Journal lähteidensä perusteella.

        Maanantai 8.1.2024 klo 18:56

        Tesla-miljardööri ja pikaviestipalvelu X:n omistaja Elon Musk, 52, on jälleen otsikoissa.

        Yhdysvaltalainen talousmedia Wall Street Journal (WSJ) uutisoi nimettömiin lähteisiinsä vedoten, että viime vuosina eräät Muskin omistamien yritysten johtajat ja hallituksen jäsenet sekä muut miljardööriä lähellä olevat ovat huolestuneet siitä, että hänen käyttäytymistään ohjaa huumeiden käyttö.

        WSJ:n mukaan Musk on aiemmin käyttänyt muun muassa ketamiinia, lsd:tä, kokaiinia, ekstaasia ja psykedeelisiä sieniä.

        Muskille läheiset ihmiset sanovat, että hänen huumeiden käyttönsä on jatkuvaa. Etenkin ketamiinin kerrotaan olevan Muskin suosiossa, ja hänellä on siihen myös resepti.

        Musk on myös avaruusyhtiö Space X:n toimitusjohtaja. Hän on Bloombergin ylläpitämän miljardöörilistauksen piikkipaikalla.

        Pilvi
        WSJ:n mukaan Muskin ympärillä olevat ihmiset ovat jo kauan sitten tottuneet hänen ”epävakaaseen” käytökseensä. Jotkut Space X:n johtajat huomasivat kuitenkin muutoksen yritystapahtumassa vuoden 2017 lopulla.

        Tuolloin Musk väitetysti saapui tapaamiseen myöhässä ja puhui käsittämättömiä. Hänen sanotaan myös kuvailleen rönsyilevästi avaruusyhtiönsä uutta rakettia.

        Musk on aiemmin julkisesti polttanut kannabista kalifornialaiskoomikko Joe Roganin podcast-lähetyksessä syyskuussa 2018.
        Kannabiksen viihdekäyttö on laillista Kaliforniassa.

        Miljardööri itse sanoi sunnuntaina X:ssä, että podcastin jälkeen hän kävi kolmen vuoden ajan säännöllisesti huumetestissä. Muskin mukaan testeissä ei löytynyt minkäänlaisia merkkejä edes pienistä määristä huumeita tai alkoholia.


        Julkinen pilvenpoltto johti kuitenkin siihen, että Yhdysvaltain puolustusministeriö otti hänen turvallisuusluokituksensa tarkasteluun. Luokitus liittyy Space X:ään, joka on valtuutettu laukaisemaan vakoilusatelliitteja.

        WSJ nostaa jutussaan esiin myös Muskin sijoittajia hämmentäneet kommentit vuodelta 2018, jolloin hän sanoi harkitsevansa Teslan vetämistä pois pörssistä. Myöhemmin Musk perui aikeensa.

        Ainakaan Teslan osakekurssi ei ole ollut moksiskaan Muskin väitetystä huumeiden käytöstä, sillä se on noussut viimeisen viiden vuoden aikana noin 1000 prosenttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4433f27a-4417-49a4-905c-92bc00075d84

        WSJ: Huoli heräsi Elon Muskin huumeiden käytöstä

        Elon Muskin huumeiden käyttö huolestuttaa hänen johtamiensa yhtiöiden ylintä johtoa, kertoo yhdysvaltalaislehti Wall Street Journal lähteidensä perusteella.

        Maanantai 8.1.2024 klo 18:56

        Tesla-miljardööri ja pikaviestipalvelu X:n omistaja Elon Musk, 52, on jälleen otsikoissa.

        Yhdysvaltalainen talousmedia Wall Street Journal (WSJ) uutisoi nimettömiin lähteisiinsä vedoten, että viime vuosina eräät Muskin omistamien yritysten johtajat ja hallituksen jäsenet sekä muut miljardööriä lähellä olevat ovat huolestuneet siitä, että hänen käyttäytymistään ohjaa huumeiden käyttö.

        WSJ:n mukaan Musk on aiemmin käyttänyt muun muassa ketamiinia, lsd:tä, kokaiinia, ekstaasia ja psykedeelisiä sieniä.

        Muskille läheiset ihmiset sanovat, että hänen huumeiden käyttönsä on jatkuvaa. Etenkin ketamiinin kerrotaan olevan Muskin suosiossa, ja hänellä on siihen myös resepti.

        Musk on myös avaruusyhtiö Space X:n toimitusjohtaja. Hän on Bloombergin ylläpitämän miljardöörilistauksen piikkipaikalla.

        Pilvi
        WSJ:n mukaan Muskin ympärillä olevat ihmiset ovat jo kauan sitten tottuneet hänen ”epävakaaseen” käytökseensä. Jotkut Space X:n johtajat huomasivat kuitenkin muutoksen yritystapahtumassa vuoden 2017 lopulla.

        Tuolloin Musk väitetysti saapui tapaamiseen myöhässä ja puhui käsittämättömiä. Hänen sanotaan myös kuvailleen rönsyilevästi avaruusyhtiönsä uutta rakettia.

        Musk on aiemmin julkisesti polttanut kannabista kalifornialaiskoomikko Joe Roganin podcast-lähetyksessä syyskuussa 2018.
        Kannabiksen viihdekäyttö on laillista Kaliforniassa.

        Miljardööri itse sanoi sunnuntaina X:ssä, että podcastin jälkeen hän kävi kolmen vuoden ajan säännöllisesti huumetestissä. Muskin mukaan testeissä ei löytynyt minkäänlaisia merkkejä edes pienistä määristä huumeita tai alkoholia.


        Julkinen pilvenpoltto johti kuitenkin siihen, että Yhdysvaltain puolustusministeriö otti hänen turvallisuusluokituksensa tarkasteluun. Luokitus liittyy Space X:ään, joka on valtuutettu laukaisemaan vakoilusatelliitteja.

        WSJ nostaa jutussaan esiin myös Muskin sijoittajia hämmentäneet kommentit vuodelta 2018, jolloin hän sanoi harkitsevansa Teslan vetämistä pois pörssistä. Myöhemmin Musk perui aikeensa.

        Ainakaan Teslan osakekurssi ei ole ollut moksiskaan Muskin väitetystä huumeiden käytöstä, sillä se on noussut viimeisen viiden vuoden aikana noin 1000 prosenttia.

        https://yle.fi/a/74-20100005

        Yhdysvallat

        WSJ: Elon Musk aikeissa tukea Trumpin kampanjaa 45 miljoonalla dollarilla kuussa

        Sähköautovalmistaja Teslan toimitusjohtaja Elon Musk ilmoitti antavansa Trumpille täyden tukensa sen jälkeen kun tämä oli joutunut salamurhayrityksen uhriksi.

        YLE–STT

        16.7. 16:43

        Miljardööri Elon Muskin kerrotaan aikovan antaa kuukausittain noin 45 miljoonaa dollaria (41 miljoonaa euroa) Donald Trumpin presidentinvaalikampanjan tueksi.

        Tuesta kertoo Wall Street Journal asiaa tuntevien lähteidensä perusteella.

        Lehti kertoo, että Muskin lahjoitukset ohjataan rahastoon, jonka kautta tuetaan poliittista tukiyhdistystä, joka keskittyy muun muassa vaa'ankieliosavaltioiden äänestäjiin sekä kampanjoimaan äänestäjien rekisteröitymisen puolesta.

        Elon Musk on muun muassa sähköautovalmistaja Teslan ja SpaceX-yhtiön toimitusjohtaja, sekä suositun X-viestipalvelun omistaja. Musk ilmoitti antavansa Trumpille täyden tukensa sen jälkeen kun tämä oli joutunut salamurhayrityksen uhriksi.


    • Anonyymi

      https://www.pelastussanoma.fi/paivittaista-seurantaa/2024/06/16/mietteita-nain-pakanahelluntain-iltana/



      16.6.2024

      Mietteitä näin ”pakanahelluntain” iltana

      Olen aina ollut sitä mieltä, että me saamme nähdä ennen ylösottoa päivän, jona kaikki muuttuu. Siksi Paavali juuri sanoi, ettei se päivä yllätä meitä.

      Päivä, jona profetiat alkavat muuttua todeksi ja pilkkaajien naama vääntyy vaikean näköiseksi ja pelokkaaksi.

      Penseät ystävät ja sukulaiset alkavat kysellä meiltä, että kuinka tärkeää on se valvominen, jota sinä olet koko ajan tehnyt jne.

      Päivä, joka muuttaa kaiken. Sellaista päivää olen odottanut, vaan ei sitä ole vielä tullut. Kaikki hiljeni, kuten on aina joka kevään kynnyksellä tehnyt tähän saakka ja sitten aika on laukannut jälleen ohi kesän, syksyyn ja talveen ja uuteen kevääseen.

      Minulle toki kelpaa mikä päivä tahansa! Tärkeintä on, että pääsemme pois, vaikka se tapahtuisi kuinka yllättäen. Kaipuu Jeesuksen luo on niin valtavan suuri, että se voittaa kaiken pelon, jonka ihminen voi kokea maallisessa elämässä.

      Tänään illalla auringon laskiessa päättyi pakanaomerin laskenta ja nyt jäämme ihmettelemään.

      Toki laulujen laulunkin voi vielä ”saivarrella” kesän pituiseksi jaksoksi. Vai miten sinä tämän miellät:

      Laulujen laulu 2:10-13 Rakkaani lausuu ja sanoo minulle: ”Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule. Sillä katso, talvi on väistynyt, sateet ovat ohitse, ovat menneet menojaan. Kukkaset ovat puhjenneet maahan, laulun aika on tullut, ja metsäkyyhkysen ääni kuuluu maassamme. Viikunapuu tekee keväthedelmää, viiniköynnökset ovat kukassa ja tuoksuavat. Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.

      Näetkö sinä tässä koko kesän pituisen jakson, vai vain kesän kynnyksen?

    • Anonyymi

      https://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.php

      Varma maailmanloppu nimimerkki TJT2:n mukaan

      (31.12.2028 23:59:59)



      ----------------

      Päivitys 10.8.2006: Nimimerkki TJT2 nyysseissä

      (http://groups.google.com/group/sfnet.keskustelu.evoluutio/msg/7617275f2f013157) ilmoittaa, että maailmanloppu tuleekin vasta vuoteen 2028 mennessä.

      Tämä on hyvin kummallista, koska Jeesus itse on Sana ja Ylistys -ryhmälle ilmoittanut myöhemmän ajankohdan.

      Nyt joku on siis selvästi perkeleen vallassa, koska VALEHTELEE härskisti ajankohdasta! Laitetaanpa nimimerkki TJT2:n mukaisen maailmanlopun laskuri kuitenkin pyörimään.

      "Mutta varsinainen pointti Lusalla ja kumppaneilla oli tietysti se maailmanloppu (tai oik. asianjärjestelmän päättyminen), joka on ennustettu Raamatussa.

      Ja se ennustushan liittyy Israeliin, ja nykyiset tapahtumat näyttävät toteuttavan ennustusta... joten ei pidä hämmästyä, jos se maailmanloppu tulee vuoteen 2028 mennessä, kuten Lusa on laskeskellut.

      Joten kannattaisi teidän ateistien ja muiden evolutionistien miettiä, että kannattaako olla siellä Saatanan leirissä lueskelemassa evopropagandaa ja katselemassa kreationisteja valheiden avulla pilkkaavia videoita (jimille tiedoksi, että katsoin sen roskavideon jota suosittelit JPK:lle) ja kiusata kreationisteja eri foorumeilla, jne, vai kannattaisiko sittenkin tulla tänne tieteen valoon lukemaan TJ-lehteä, kuuntelemaan RadioDeitä jne."

      Näinhän se on. Muistakaamme myös, että profeettojen arvostelu tai pilkkaaminen on Pyhän hengen pilkkaa, ja sitä ei saa ikinä anteeksi!

    • Anonyymi

      PUHDAS VALHEPROFEETTA!! Jumala ei kerro tälläisiä asioita etukäteen!! Trump huusi fuck fuck fuck, eikä kuten media valehtele fide!!

      Uskovaiset siellä ja täällä tulevat pettymään, tämä täydellinen narsisti ei tuo kuin epäjärjestystä, tuhoa ja yhteiskunnan sortumista!!

      Älkää sotkeko Israelin Jumalaa tämä miehen valheisiin!!!

      DoctorT

    • Rauhan tervehdys.

      Todella hämmästyttävä profetia monestakin syystä.

      Ensiksikin, kuka uskaltaisi lihassa profetoida tällaista ampumista ennen vaaleja, koska tällainen profetia joutuu hyvin pian koeteltavaksi. Kun viimeksi presidenttiä on ammuttu yli 40 vuotta sitten ja turvajärjestelyt ovat olleet erittäin kovia, että järjellä sitä ei voisi edes uskoa että se on mahdollista.

      Toiseksi, ampumisessa mainitaan nimenomaan korva ja Trumpin reaktio, joka oli että hän antoi kunnian Jumalalle varjeluksesta. Se, että menikö korvarumpu rikki vai osuiko korvaan, kertoo siitä että mies näki näyssä ampumisen ja korvarummut rikkouduttua tulisi tietenkin verta korva ja se näytti siltä. Koska profetoimisemme on vajavaista, tällainen tekninen detaili on toissijainen.

      Ja kolmanneksi, kun katsoo sitä porukkaa mitkä Trumppia vastustavat, kuinka selittämätön viha tulee liberaaleilla, legalisteilla ja valtamedialla häntä vastaan, se kertoo juuri niistä merkeistä, jotka ovat odotettavissa Jumalan kutsumaa presidenttiä vastaan - toisin kuin esimerkiksi ihailtu Aleksander Stubb tai Sanna Marin. He eivät osaa edes selittää, mikä heissä saa vihan syttymään Trumppia vastaan, mutta se on perkele joka on heidän sydämensä pimentänyt.

      Samanlaista vastustusta, viimeisen presidentin ampumisen ja toisaalta siunauksen toi Ronald Reagan aikanaan, joka paljolti samalla tavalla oli nuorena liberaali, nousi politiikan ulkopuolelta ja kukisti punaisen pedon nimeltä Neuvostoliitto politiikallaan.

      Ei tällaisia profetioita joka päivä tule, ei monia rohkenisi edes tällaista jakaa ellei olisi Pyhästä Hengestä varmuutta ja tapahtui hämmästyttävä sanoman toteutuminen tarkasti. Mutta joskus profetia tulee niin kirjaimellisen tarkasti, että se hylätään sen tähden. Nimittäin, siinä kun konservatiiveille on vahva merkki Danielin kirjasta toteutuvat profetiat, että se on Jumalan sanaa, niin päinvastoin se on liberaaliteologeille vahva merkki ettei se ole vaan se on jälkikäteen kirjattua. Epäusko ei suostu näkemään mitään, koska se ei haluakaan nähdä.

      "Te kuurot, kuulkaa, ja te sokeat, katsokaa ja nähkää. Kuka on sokea, ellei minun palvelijani, ja kuka niin kuuro kuin minun sanansaattajani, jonka minä lähetän? Kuka on niin sokea kuin minun palkkalaiseni, niin sokea kuin Herran palvelija? Paljon sinä olet nähnyt, mutta et ole ottanut varteen; korvat avattiin, mutta ei kuulla." — Jesajan kirja 42:18-20

      PS. Kuuntele tästä profeetallinen katsaus Donald Trumpista seitsemän vuoden takaa ja koettele se itse, mutta koettele se Sanalla ja ajalla.
      https://www.youtube.com/watch?v=hQCye-BRugw

      Siunauksin, MM.

      • Anonyymi

        Älkää kuunnelko Mauno Mattilaa.

        Löysin tällaisen aloituksen tästä foorumista, joka kertoo, miten Mauno jakoi väärää Jeremiah Johnsonin profetiaa, joka mattilan mukaan oli Jumalan profeetta. Mattila hehkutti myös sitä, että Trump olisi Jumalan pasuuna siis jonkinlainen profeetta tai sanansaattaja, mikä ei tietenkään voi pitää paikkansa.

        "Mauno Mattila jakaa profetiaa, että Donald Trump olisi Jumalan pasuuna"

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15508520/mauno-mattila-jakaa-profetiaa-etta-donald-trump-olisi-jumalan-pasuuna

        "Jeremiah Johnson on sittemin profetoinut myös, että Trump valitaan toiselle kaudelle presidentiksi. Profetia epäonnistui (koska Biden voitti vaalit), joten Johnson joutui tunnustamaan virheensä. Tämä tietenkin tarkoittaa, että "profeetat" Mauno Mattila ja Jeremiah Jonson on todistettu olevaan vääriä profeettoja."

        https://www.christianpost.com/news/jeremiah-johnson-apologizes-for-predicting-second-term-for-trump.html


      • Anonyymi

        Ennustuksen toteutuminen ei ole todiste siitä, että se olisi Jumalan antama. Ennustuksia tulee arvioida sen kautta, mitä profeetta opettaa ja tai profetoi tekemään. Väärien profeettojen ennustukset saattavat toteutua, mutta silloin Jumala vain koettelee yleisöä katsoakseen, kuka uskoo ennemmin ihmeitä kuin Jumalan sanaa.

        Matt 24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

        5 Moos 13:1 Kaikkea, mitä minä käsken, noudattakaa tarkoin. Älkää siihen mitään lisätkö älkääkä siitä mitään ottako pois."
        2 "Jos teidän keskuuteenne ilmestyy profeetta tai unennäkijä ja lupaa sinulle jonkun tunnusteon tai ihmeen,
        3 ja jos sitten todellakin tapahtuu se tunnusteko tai ihme, josta hän puhui sinulle sanoen: 'Lähtekäämme seuraamaan muita jumalia, joita te ette tunne, ja palvelkaamme niitä',
        4 niin älä kuuntele sen profeetan puhetta tai sitä unennäkijää, sillä Herra, teidän Jumalanne, ainoastaan koettelee teitä tietääksensä, rakastatteko Herraa, teidän Jumalaanne, kaikesta sydämestänne ja kaikesta sielustanne.
        5 Seuratkaa Herraa, teidän Jumalaanne, häntä peljätkää ja pitäkää hänen käskynsä, häntä kuulkaa, häntä palvelkaa ja hänessä kiinni riippukaa.


      • Anonyymi

        Tutki Mauno tarkemmin Raamattua kuinka monta ”vajavaista” profetiaa sieltä löytyy. Ei ensimmäistäkään. Jos yksityiskohdat eivät täsmää, profetia ei ole Jumalasta eikä tällaisia profetioita tule promotoida.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tutki Mauno tarkemmin Raamattua kuinka monta ”vajavaista” profetiaa sieltä löytyy. Ei ensimmäistäkään. Jos yksityiskohdat eivät täsmää, profetia ei ole Jumalasta eikä tällaisia profetioita tule promotoida.

        Rauhan tervehdys.

        Nyt ei kirjoitettukaan Raamattua, mutta siellä kyllä lukee juuri näin:

        "Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista. " — 1. Korinttolaiskirje 13:9

        Siellä sanotaan myös vakava varoitus: "Henkeä älkää sammuttako, profetoimista älkää halveksuko".

        Siunauksin, MM.


      • Anonyymi
        Ingenjör_81 kirjoitti:

        Rauhan tervehdys.

        Nyt ei kirjoitettukaan Raamattua, mutta siellä kyllä lukee juuri näin:

        "Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista. " — 1. Korinttolaiskirje 13:9

        Siellä sanotaan myös vakava varoitus: "Henkeä älkää sammuttako, profetoimista älkää halveksuko".

        Siunauksin, MM.

        On aidon profetoimisen halveksumista tulkita ”vajavaisen” epätäydellisenä aivan kuin Jumala ei kykenisi puhumaan selvästi. Jos näin olisi, ei me voitaisi Raamatun profetiaankaan luottaa, koska ne olisivat vajavaisia tällöin nekin. Alkutekstiä kun tutkii, ”osittainen” sopii paremmin.

        Jos emme löydä Raamatusta esimerkkiä ”vajavaisesta” profetiasta, miksi tyydymme sanomaan Herran antamaksi sanomaksi jotain sellaista mistä toteutuu 20 prosenttia ja nekin tulkinnanvaraisesti?


    • Anonyymi

      MM on taas niin syvällä eksytyksissä!! Prkl antaa näkyjä myös, mutta eivätpä uskalla nämä harhahenkiset niitä julkistaa ennen!!

      Profetia tai tietäjähengen tuote jälkikäteen on tyhjän arvoinen ja ihmistä korottava!

      Uskovaiset luulevat olevansa edistämässä Trumpia tukiessaan, Jumalan kunniaa! Eivät ole, koska tämä mies ei ole mikään hengellinen arvohenkilö, vaan vaarallinen pyrkyri maailmanrauhan ja koko Amerikan tulevaisuudelle!!

      Tavalliset ihmiset ymmärtävät, mistä hänessä on kysymys, mutta nämä hengelliset tolvana ovat kiimassaan!!!

      DoctorT

    • Anonyymi

      Trump ja erityisesti hänen valitsemansa varapres Vance voivat hyvinkin olla Jumalan valintoja siihen , miten Hän tuomionsa Amerikalle ja koko maailmalle toteuttaa!! Uskon hyvin siihen, että juuri näin on!

      Kaksi mielipuolista miestä yhdessä, siitä se "herräys alkaa"" :-)))

      Jumalan Kellot käyvät ja hyvä niin, siitä minä iloitsen, että Sana toteutuu, Mutta sitä, mitä Mattilan ja hänen kanssaan huru-uskovaiset odottavat, sitä ei tule eikä tapahdu, herätys ja hengellinen menestys! Hupahupa!

      Ahdistuksen ajat ovat jo alkaneet ja uuni kuumenee!!

      DoctorT

      • Anonyymi

        Vancen vaimo on intialainen hindu, joka ei syö lihaa. Hinduille liha on tabu.

        Vaimo sai Vancen myös vegaaniruokavalioon, joten koko perhe ovat nyt sitten vegaaneja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vancen vaimo on intialainen hindu, joka ei syö lihaa. Hinduille liha on tabu.

        Vaimo sai Vancen myös vegaaniruokavalioon, joten koko perhe ovat nyt sitten vegaaneja.

        Vancella on hyviä puoliakin. On katolinen Maunolle tiedoksi. Kasvissyöjä..Maunolle tiedoksi.. Vaimo on lakinainen hindu. Vancella on kunnioittava suhde vaimoon. Revi siitä. Huono puoli on kun ei Ukrainasta välitä tippaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vancella on hyviä puoliakin. On katolinen Maunolle tiedoksi. Kasvissyöjä..Maunolle tiedoksi.. Vaimo on lakinainen hindu. Vancella on kunnioittava suhde vaimoon. Revi siitä. Huono puoli on kun ei Ukrainasta välitä tippaakaan.

        Katolinen ja hinduruokavalio. Tämä ei todellakaan kuullosta hyvältä. Kun yhdysvaltalaisten poliitikkojen kaappeja tutkii, niin sieltä usein löytyy tällaista kummallista. En luottaisi tuohon parivaljakkoon.


      • Anonyymi

        Aamen! Juurikin näin.


    • Anonyymi

      Ilkka Vakkuri ennustaa että alfauros on virassa 4v. Sitten 8v on tämä Vanke. Eiköhän ne demokraatit löydä hyvän tyypin.

    • Anonyymi

      Trumpin tapa pitää puhe, oli mainpuloivan ja patologisen persoonan kansan hurmaamispuhe!! Kuulijakunta on vielä puhujaakin tyhmempää väkeä!!

      Uutispätkästä tuli hyvin etova ja sairaan inhottava tunne!! Ei normaali ihmisen puhe!!!

      DoctorT

      • Anonyymi

        Nyt Biden miehekkäästi luopui. Nyt demokraattien pitäisi löytää kennedymäinen hyvä mies vastapainoksi ikälopulle oudolle vaimomsapettäjä trumpille jolle käy yhtä huonosti kuin Bidenille. Ikä on armoton kaikille olit sitten trumppi jota Mainokin ihailee. Hän on jo kohta 80


    • Anonyymi

      Profetia ei toteutunut. Profetiassa sanotaan, että luoti menee niin läheltä korvaa, että korvan tärykalvo puhkeaa. Korvaan osumisesta ei mainita mitään.

    • Anonyymi

      Tämä profetia toteutuu. Kaksi miestä on vuoteella yhdessä. Toinen otetaan ja toinen jätetään.

    • Anonyymi

      Voiko uskova kuulua vapaamuurareihin tai muihin samankaltaisiin salaseuroihin?

    • Anonyymi

      Tämäkin loiseläjä joka tubettaa ovista ja ikkunoista on juurikin se,mitä ei Raamatun mukaan pidä kuunnella ja tutkimatta ottaa todesta.
      Tällainen työssä käyvä uskovainen ihminen saa vain ihmetellä näitä,jotka turisevat jatkuvasti netissä ja mistä elanto?
      Varmaan Mattilan vastaavat ovat juurikin tuollaiseen huuhaan kannattajia ja onhan hänellä kokemusta.
      Mutta kyseinen herra teki aikoinaan videon. Haluatko tähän jaoon virkaan saarnaajaksi.
      Varmaan haluaa,mutta ei kutsuttuna ja armoitettuna Jumalan valitsema.
      Hyväksikäyttäjä pelle,mikä hyvä uskoisia käyttää hyväkseen.

    • Anonyymi

      Travis Coffey profeetta kysyi Herralta että yritetäänkö Trump salamurhata uudestaan, hän vastasi "Kyllä."

    • Anonyymi

      Aika vakuuttava profetia, jossa kumminkin oli virheitäkin, koska ei Trumpilla mennyt kuin korvalehti. Ja polvilleen hän meni, ettei osuta uudelleen. Ja se nyrkin puiminen ei kyllä kovin herraskaiselta minusta ainakaan vaikuttanut, kun hän pääsi sieltä taas jalkeilleen., joten tuskin hän Herraa ainakaan on ajatellut siinä kohtaa. 😂

      Siinä taas ei profeetan lahjoja tarvita, jos tajuaa Trumpin vottavan vaalit. Sitä on julkijumalattomatkin ounastelleet jo kauan.

      Mutta se kyllä meni kohdilleen, että salamurhayritys tuli ja korvan kautta todellakin viuhui se luoti. Joten ei tuo profetoiva kaveri varamaankaan mikään täyshöyrypää ole. Se salamurhayritys nyt oli kyllä ihan odotettu tapahtuma tosin.

      Talousasia ei myöskään varsinaisesti mikään profetia ole, koska vuosikymmenethän sitä jo on odotettu romahdusta tulevaksi monen julistajan ja Raamatunkin kautta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hoikka on rouva Vanke. Kasvisruoka

      • Anonyymi

        Onkohan rouvalla omat hiukset vai peruukki päässä. Kasvissyöjä kun on.


    • Anonyymi

      Ei kai kasvikset tukkaa vie

    • Anonyymi

      Olen seurannut tämän henkilön profetioita jokin verran ja huomannut, että siellä on paljon tärkeää ja ajankohtaista sanomaa. Olen myös kokenut, että profetoija on vilpitön uskova, joka haluaa kokosydämisesti etsiä ja seurata Jeesusta.

      Tuo Trumpin profetia toteutui juurin niin kuin Jumala oli puhunut hänelle. Huomasin profetian joitakin aikoja sitten ja muistin asiaa rukouksin. Trumpia siis uhkasi salamurhaisku heinäkuussa - sanottiin profetiassa ja näin kävi. Monet ovat ennakkoon rukoilleet Trumpin puolesta ja uskon, että rukousten ansiosta ei käynyt pahemmin - ei esim luoti mennyt tärykalvon läpi, joka olisi todennäköisesti saattanut johtaa jopa kuolemaan. Itse näyssä ei siis Jumala puhunu tärykalvosta, vaan luoti osui korvaan. Tämä tärykalvo oli siis profetoijan oma tulkinta jota ei siis - huom - näyssä ollut! Tosin olisi voinut olla niinkin, että oli ehdollinen profetia, joka rukouksilla olisi ollut estettävissä.

      Tässä on hyvä esimerkki siitä kuinka näky itsessään voi tulla Herralta, mutta me omalla tulkinallaan saatamme muuttaa ja lisätä siihen jotakin omaa.
      Moni tämän palstan lukijakin on saattanut saada Herralta jonkun unen, näyn tai profeteetallinen sana. Sana itsessään on saattanut toteutunut juuri niin, kuin se on Herralta saatu, mutta hyvin helposti siihen saattaa lisätä jotakin omaa - pieni oma tulkinta, jonka luulee vielä kuuluvan siihen. Emme siis enää kykene aina 100% Raamatun profetioiden tasolle.
      David Wilkerson on hyvä esimerkki profetoijasta, joka toi hyvinkin tarkkaa sanomaa Herralta, mutta toteutumisaika meni välillä pieleen. Tästä huolimatta häntä pidettiin ja pidetään edelleen luotettavana Jumalan miehenä, jonka profeetallista sanomaa kannattaa tutkia.

      • Anonyymi

        Profetia Venäjän hyökkäyksestä Suomeen on estetty ja estettävissä rukouksin. Kolme tuntia rukousta päivässä pitää ryssän poissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Profetia Venäjän hyökkäyksestä Suomeen on estetty ja estettävissä rukouksin. Kolme tuntia rukousta päivässä pitää ryssän poissa.

        Venäjä ei voi "hyökätä Suomeen", koska Suomi on jo yli 2 vuotta sitten hyökännyt Venäjää vastaan.

        Venäjä voi vain puoustautua Suomen hyökkystä vastaan ja, niinkuin viime sodassakin (Suomi ja Saksa yhdessä) sitä se eri tavoin nyt tekeekin,

        Viime sodassa NL ei miehittänyt Suomea, mutta Suomi miehitti osaa NL:sta: Karjalan tasavaltaa, tehden siellä laajoja sotarikoksia, ihmisoikeusrikoksia, kansanmurhaa. Ja koska Suomi itse kev. 2022 rikkoi maidemme väliset rauhansopimukset, ei Venäjäll enää ole perusteita hyysätä Suomea ja edelleen vaieta. Ja jonka asian Venäjä onkin nyt ottanut esille.

        Suomi myös tuki julmaa Leningradin piiritystä.

        Näistä tapahtumista ei Ruotsi-Gauthiodin sotatoimia palvelut vääräprofeetta sanallakaan maininnut.

        Venäläisten anteeksianto Suomelle on nyt niinku peruutettu ja Suomi on nyt vedetty Petroskoissa oikeuteen, syytteeseen venäläisten ja karjalaisten vastaisista julmuukssta, tarkoituksellisista veriteoista, kansanmurhasta, mm. suomalaisten heille pitämillä keskitysleireillä (esim. Aunuksen läheisessä Koverissa). Siellä pidettiin myös suomalaisia, poliittisia väärinajattelijoita (lähinnä kommunisteja).

        Olen muuten ent. sotaveteraaniemme kertomana kuullut joitain yksityiskohtia mitä suomalaiset tekivät venäläisille sotavangeille, myös naisille. Koska tämä on perhepalsta, en kerro yksityiskohtia. Tämän päivän solttupoikamme eivät ole isovaarejaan parempia, mutta heidänkin eri rikoksistaan esim. Yk-joukoissa tai Ukrainassa on hyvin vaiettu.


      • Anonyymi

        Brandon Biggs sai Herralta tämä toteutuneen sanan. Hyvä on kuitenkin muistaa, että profetoiminen on vajavaista. Kaikki saa arvioida ja pitää sen, mikä hyvää on muistaen myös, ettei profetoimista halveksuta.

        Antikristus on tuskin kuitenkaan muslim - kuten hän uskooo, vaan mitä todennäköisimmin nousee euroopasta - mutta tämä olisi jo toisen ketjun aihe.


    • Rauhan tervehdys.

      Tässä vanha profetiani koeteltavaksi, jolle monet ehti jo naureskella ettei tuo profetia kahdesta Trumpin kaudesta voi toteutua, mutta aika näyttää onko se totta.
      https://www.youtube.com/watch?v=5lLck21ZqF4

      Siunauksin, MM.

      • Anonyymi

        Trumpin kahden kauden arvaaninen ei ole ihme.


      • Anonyymi

        Miksei uni kerro Harrisista


    • Anonyymi

      Rauhan tervehdys on kiihkouskovaisten lehti.

    • Anonyymi

      Mauno. Älä usko sinisilmäisesti Trumpion Tämä on vain ihminen joka vanhenee ja höpertyy vaikka nyt pilkkaa muita vanhuudella. Trump on jo hirveän vanha oranssi ja ammuttu kohti. Lika ihailu on kuin 3. Valtakunnan ihailua. Toivottavasti T pysyy järjissään. Mutta huono ennuste

    • Anonyymi

      Mikä Maunon ennuste on toteutunut

    • Anonyymi

      Mauno ja Ano ovat profetoineet Tukholman ennustuksen. Molemmat organisoi sitä?

    • Anonyymi

      Näin unia Trumpista
      Onko ne profetia

    • Anonyymi

      Maunon ennusteen mukaan Trump voittaa

    • Anonyymi

      Trumpilla on ihana ne vanhuuden vaivat joista pilkkasi toista.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe