Mitä mieltä olette salvaamisesta, miltä se tuntuisi? (tarkoitan molempia) :)
Kaikista tärkein
15
218
Vastaukset
- Anonyymi
Miltä tuntuu mieheltä?
- Anonyymi
Kyllä tuntuisi jos kirurguna in nuori tyttö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuntuisi jos kirurguna in nuori tyttö
Kuohi ittes urpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuohi ittes urpo
Mitäs olet kuohittu kyyläri apina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs olet kuohittu kyyläri apina
Kuohi ittes urpo
- Anonyymi
Sehän tarkoittaa että viedään pois munat? (kivekset) entä sitten?
- Anonyymi
Kuohi ittes urpo
- Anonyymi
Mitäs olet peräkamarin luuseri mamman kuohittu poika.Buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs olet peräkamarin luuseri mamman kuohittu poika.Buaahaa
Kuohi ittes urpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuohi ittes urpo
Mitäs olet kuohittu urpo paska.
- Anonyymi
Olen tyttö ja haluisin vain tuetöö mitä mieltä noin niinkuin yleensä ollaan!? Selväksi tuli ja nyt piste mun puolesta tästä
- Anonyymi
En oikeasti tiedä! Haluaisin itse että nuori tyttö leikkaisi mun munat pois, toiseksi en halua olla kykenemätön!! En siis tiedä kuinka ratkaisen tämän ongelman! Muuten olisin valmis maksamaan naiselle tästä työstä vaikka kuinka paljon tahansa/ siis kuinka paljon sipisimme teon hinnaksi
- Anonyymi
Tulin vielä takas sen verran että kysyn kuinka paljon olet valmis maksamaab? Sabin vielä kerran että en ole itse missään mukana, alun alkaenkin kysyin ainoastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin vielä takas sen verran että kysyn kuinka paljon olet valmis maksamaab? Sabin vielä kerran että en ole itse missään mukana, alun alkaenkin kysyin ainoastaan
Älä loukkaannu noista monista pahoista viesteistä, eb minäkään niistä välitä!
- Anonyymi
Olen mies (26) enkä ole koskaan tullut ajatelleeksi tällaisia! En ymmärrä täysin mitä tarkoitat mutta tuntuu jotenkin kiihottavalta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984