Ikävä muisto Alajärvestä

Anonyymi-ap

Moi. Oon 13-v tyttö vimpelistä. Olin viime talvena kaupungilla valkoisissa lenginseissä. Nooh... Sitten oli mennyt vatsa sekaisin jostain ruoasta ja ripuli levisi housuihin. Menin piiloon kirjaston vessaan ja lahkeeni ja nilkkani olivat ulosteessa. Menin odottamaan bussia ja sanottiin, että on liian täynnä etteivät ota kyytiin. Noh odotin siinä -5c pakkasessa paskat jähmettyneenä housuun. Sitten seuraava bussi tuli ja pääsin seisomaan bussin etuosioon, jossa kaikki näki paskaiset housuni. varmaan myös haistoivat... sitten bongasin meidän luokkalaisia sieltä naureskelamassa minulle... paskaa ei voinut piiloitella mitenkään, koska minulla oli peak peakformance pumpulitakki. Nykyään kuva leviää ja on päätynyt kouluni tietokoneiden taustakuviksi... Noh minua vuotta vanhemmat päätti sitten nöyryyttää minua heittämällä tukkaani purkkia. Minun piti leikata siili:( Kaikki alkoi haukkua minua ulkonäköni takia, koska olen hieman ylipainoinen (162/75). Minua harmittaa kun minua kiusataan. Kiitos jos jaksoit lukea tänne asti. Päätinpähän anonyyminä tänne nyt avautua...

17

787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaksuhalit! 🥰

• Anonyymi

Ihana muistelo 🎅🏾

• Anonyymi

Vimpeli kirjoitetaan isolla kirjaimella. Luulisi 60- vuotiaan jo osaavan 😂😂😂

• Anonyymi

Kannattaa ruokailla vain alajärveläisissä ruokaloissa niin vältyt ripulilta.

• Anonyymi

Ei sullakaan vissiin oppi hallussa. Kirjoitetaan ''Vimpeli'' ja ''vimpelistä''. Tajusit? :D

• Anonyymi

Ei sullakaan oppi hallussa? Kirjotetaan ''Vimpeli'' ja ''vimpelistä''. Ymmärretty? :D

• Anonyymi

Θρινακίην δ᾽ ἐς νῆσον ἀφίξεαι‧ ἔνθα δὲ πολλαὶ
      βόσκοντ᾽ Ἠελίοιο βόες καὶ ἴφια μῆλα,
      ἑπτὰ βοῶν ἀγέλαι, τόσα δ᾽ οἰῶν πώεα καλά,
      πεντήκοντα δ᾽ ἕκαστα.

• Anonyymi

Käyttääkö miehet Vimpelissä legginsejä?

• Anonyymi

Kyllä, ne parantaa suorituskykyä jopa 16% 🏃

• Anonyymi

Kyllä ite ainakin käytän, ja ylpeänä! :)

• Anonyymi

Miten sun luokkalaiset oli kans Aliksella?

• Anonyymi

Täh ja tupakkaa kuitenkin myös viinaa huumeita vankilaan varastettu paavin pallit kivekset pinppi.

• Anonyymi

Lämmin muisto

• Anonyymi

Ei vain ole varaa ostaa kaljaa päivässä lisää saikkua on todellista vapautta otetaan vastaan kaljaa vielä kerran kaikille hyvää joulua.

• Anonyymi

No hauskaa joulua vaan!

• Anonyymi

Paskaperse

• Anonyymi

Joskus voi käydä vahinko, ei se ole kummalista.

Nuorena mulla pääsi tulivuorirockissa vetelä housuun, olin 14 v ja vatsa ei ollut tottunut kaljaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      65
      2957
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2083
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1668
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1520
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1281
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1267
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1150
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1107
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe