Ikävä muisto Alajärvestä

Anonyymi-ap

Moi. Oon 13-v tyttö vimpelistä. Olin viime talvena kaupungilla valkoisissa lenginseissä. Nooh... Sitten oli mennyt vatsa sekaisin jostain ruoasta ja ripuli levisi housuihin. Menin piiloon kirjaston vessaan ja lahkeeni ja nilkkani olivat ulosteessa. Menin odottamaan bussia ja sanottiin, että on liian täynnä etteivät ota kyytiin. Noh odotin siinä -5c pakkasessa paskat jähmettyneenä housuun. Sitten seuraava bussi tuli ja pääsin seisomaan bussin etuosioon, jossa kaikki näki paskaiset housuni. varmaan myös haistoivat... sitten bongasin meidän luokkalaisia sieltä naureskelamassa minulle... paskaa ei voinut piiloitella mitenkään, koska minulla oli peak peakformance pumpulitakki. Nykyään kuva leviää ja on päätynyt kouluni tietokoneiden taustakuviksi... Noh minua vuotta vanhemmat päätti sitten nöyryyttää minua heittämällä tukkaani purkkia. Minun piti leikata siili:( Kaikki alkoi haukkua minua ulkonäköni takia, koska olen hieman ylipainoinen (162/75). Minua harmittaa kun minua kiusataan. Kiitos jos jaksoit lukea tänne asti. Päätinpähän anonyyminä tänne nyt avautua...

16

836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaksuhalit! 🥰

• Anonyymi

Ihana muistelo 🎅🏾

• Anonyymi

Vimpeli kirjoitetaan isolla kirjaimella. Luulisi 60- vuotiaan jo osaavan 😂😂😂

• Anonyymi

Kannattaa ruokailla vain alajärveläisissä ruokaloissa niin vältyt ripulilta.

• Anonyymi

Ei sullakaan vissiin oppi hallussa. Kirjoitetaan ''Vimpeli'' ja ''vimpelistä''. Tajusit? :D

• Anonyymi

Ei sullakaan oppi hallussa? Kirjotetaan ''Vimpeli'' ja ''vimpelistä''. Ymmärretty? :D

• Anonyymi

Käyttääkö miehet Vimpelissä legginsejä?

• Anonyymi

Kyllä, ne parantaa suorituskykyä jopa 16% 🏃

• Anonyymi

Kyllä ite ainakin käytän, ja ylpeänä! :)

• Anonyymi

Miten sun luokkalaiset oli kans Aliksella?

• Anonyymi

Täh ja tupakkaa kuitenkin myös viinaa huumeita vankilaan varastettu paavin pallit kivekset pinppi.

• Anonyymi

Lämmin muisto

• Anonyymi

Ei vain ole varaa ostaa kaljaa päivässä lisää saikkua on todellista vapautta otetaan vastaan kaljaa vielä kerran kaikille hyvää joulua.

• Anonyymi

No hauskaa joulua vaan!

• Anonyymi

Paskaperse

• Anonyymi

Joskus voi käydä vahinko, ei se ole kummalista.

Nuorena mulla pääsi tulivuorirockissa vetelä housuun, olin 14 v ja vatsa ei ollut tottunut kaljaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      154
      13535
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      74
      9804
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      99
      9172
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      21
      8159
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      40
      6783
    6. 150
      6195
    7. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      72
      4308
    8. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3415
    9. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      39
      3407
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      401
      1300
    Aihe