Burgeripihvit täynnä jänteitä ja muuta roskaa FOODORA/WOLT

Anonyymi-ap

Olen innoissani kokeillut Foodoraa ja woltia ja testaillut eri ruokapaikkoja
Kummasti joka turkkilaispaikalla josta tilannut burgereita pihvit olleet täynnä
kaikkea roskaa eli varsinkin jänteitä ja kunnon lihaa niissä ei juuri ole ollut.
Taitavat pihvit tulla samasta tukusta.

Kaupunki tuntuu olevan täynnä varsinkin turkkilaispaikkoja jotka
lupaa "ilmaisen kotiinkuljetuksen" Kannattaa katsoa paljonko ne
tuotteet maksaa "ilmaisella kotiinkuljetuksella."
Kebabrullat melkein 20e, samoin pikkupizzat ja tavallinen grilliannos voi olla
täyden 20e, perhepizzat 40e.

10

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No voi hitsin pimpula. Onneksi en syö moista roskaa.

• Anonyymi

Ne hinnat voi olla erit kun tilaa woltilla/foodoralla. Esim. Eräässä nimeltämainitsemattomassa paikassa foodoran kautta tilatessa perhepitsan hinta on 19,90€ + foodoran kuljetusmaksu 12,99€ + palvelumaksu 1,10€, yhteensä 33,99€.

Perhepitsan kun tilaa puhelimella ja noutaa itse, niin sen hinta on 13,90€, eli 20,09€ edullisempi. No kai jotkut on valmiita maksamaan tuon 20,09€ ettei tarvitse itse hakea, mutta sitten on turha valittaa hinnasta.

• Anonyymi

Ne lihat voi olla nykyään vaikka jäniksenlihaa taikka ihan mitä tahansa rotanlihaa. Ei niitä valvota kunnolla ja lainsäädännössä on porsaanreikiä, ja riittää kun on tietty prosentti vaikka sikaa, ja loput voi olla mitä tahansa lihan omaista tuotetta, ja kas vain lain kirjain jo täyttyy. Kaikenlaista skeidaa te syötte.

• Anonyymi

Näin on,kuka käskee tilata tuollaista paskaa?

• Anonyymi

Kun käy itse kaupassa saa, just'sitä mitä haluaa, eikä ns, paskaa ja tähteitä.
      Mutta, johonkin nekin on laitettava ja raha saatava : DDD laiskan kaupassa käyvän ostoksiin, siis.

• Anonyymi

Hevosenlihaa ainakin käytetään ihan laillisesta pizzoissa.
      Kaupan pakastepizzoissa varsinkin monissa on sitä.

• Anonyymi

Olisikohan tämä nyt provokaatio? Tai sitten teille tapahtunut yksittäistapaus?? käytän keikkatöissä ympäri suomen molempia kuljetuksia tuotteet ihan ok

• Anonyymi

Kas kun minä en ole kertaakan huomannut. Sinulla täytyy olla uskomattoman huono tuuri tai sitten vaan koitat mustamaalata ulkkomaisia ravintoloita,

• Anonyymi

Tilaapa itse vaikka Olive Loungesta tai Antalya 07:sta tavallinen hampurilainen niin pihvi on todella heikkolaatuista lihaa ja jänteitä täynnä.

• Anonyymi

Olen saman huomannut eli kebabpizza paikkojen purilaisten pihvit on jotain jänteitä ja muuta ylijäämäkamaa täynnä mutta ostavat vain ihan samoja kaikkein halvimpia pihvejä tukusta. Pihvit on täsmälleen samanlaisia ja samanmakuisi ja täynnä kaikenlaista narskuvaa joka pizzakeba paikassa eli tulevat samasta paikasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2420
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2112
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2099
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1655
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      384
      1560
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      272
      1371
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      12
      1356
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe