Burgeripihvit täynnä jänteitä ja muuta roskaa FOODORA/WOLT

Anonyymi-ap

Olen innoissani kokeillut Foodoraa ja woltia ja testaillut eri ruokapaikkoja
Kummasti joka turkkilaispaikalla josta tilannut burgereita pihvit olleet täynnä
kaikkea roskaa eli varsinkin jänteitä ja kunnon lihaa niissä ei juuri ole ollut.
Taitavat pihvit tulla samasta tukusta.

Kaupunki tuntuu olevan täynnä varsinkin turkkilaispaikkoja jotka
lupaa "ilmaisen kotiinkuljetuksen" Kannattaa katsoa paljonko ne
tuotteet maksaa "ilmaisella kotiinkuljetuksella."
Kebabrullat melkein 20e, samoin pikkupizzat ja tavallinen grilliannos voi olla
täyden 20e, perhepizzat 40e.

16

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No voi hitsin pimpula. Onneksi en syö moista roskaa.

• Anonyymi

Ne hinnat voi olla erit kun tilaa woltilla/foodoralla. Esim. Eräässä nimeltämainitsemattomassa paikassa foodoran kautta tilatessa perhepitsan hinta on 19,90€ + foodoran kuljetusmaksu 12,99€ + palvelumaksu 1,10€, yhteensä 33,99€.

Perhepitsan kun tilaa puhelimella ja noutaa itse, niin sen hinta on 13,90€, eli 20,09€ edullisempi. No kai jotkut on valmiita maksamaan tuon 20,09€ ettei tarvitse itse hakea, mutta sitten on turha valittaa hinnasta.

• Anonyymi

Ne lihat voi olla nykyään vaikka jäniksenlihaa taikka ihan mitä tahansa rotanlihaa. Ei niitä valvota kunnolla ja lainsäädännössä on porsaanreikiä, ja riittää kun on tietty prosentti vaikka sikaa, ja loput voi olla mitä tahansa lihan omaista tuotetta, ja kas vain lain kirjain jo täyttyy. Kaikenlaista skeidaa te syötte.

• Anonyymi

Näin on,kuka käskee tilata tuollaista paskaa?

• Anonyymi

Kun käy itse kaupassa saa, just'sitä mitä haluaa, eikä ns, paskaa ja tähteitä.
      Mutta, johonkin nekin on laitettava ja raha saatava : DDD laiskan kaupassa käyvän ostoksiin, siis.

• Anonyymi

Hevosenlihaa ainakin käytetään ihan laillisesta pizzoissa.
      Kaupan pakastepizzoissa varsinkin monissa on sitä.

• Anonyymi

Olisikohan tämä nyt provokaatio? Tai sitten teille tapahtunut yksittäistapaus?? käytän keikkatöissä ympäri suomen molempia kuljetuksia tuotteet ihan ok

• Anonyymi

Kas kun minä en ole kertaakan huomannut. Sinulla täytyy olla uskomattoman huono tuuri tai sitten vaan koitat mustamaalata ulkkomaisia ravintoloita,

• Anonyymi

Tilaapa itse vaikka Olive Loungesta tai Antalya 07:sta tavallinen hampurilainen niin pihvi on todella heikkolaatuista lihaa ja jänteitä täynnä.

• Anonyymi

Olen saman huomannut eli kebabpizza paikkojen purilaisten pihvit on jotain jänteitä ja muuta ylijäämäkamaa täynnä mutta ostavat vain ihan samoja kaikkein halvimpia pihvejä tukusta. Pihvit on täsmälleen samanlaisia ja samanmakuisi ja täynnä kaikenlaista narskuvaa joka pizzakeba paikassa eli tulevat samasta paikasta.

• Anonyymi
      UUSI

Ite tilannut Foodoralta muutamista turkkilaispaikoista pizzoja ja muuten menettelevät mutta joka paikassa samanlaista kinkkusiivua joka maistuu aivan karmeilta ja härskin rasvaisilta. En tiedä minkä eläimen lihaa se on mutta ihan erilaista kuin vaikka Kotipizzan kinkkusiivu.

• Anonyymi
        UUSI

Ehkä on. Kotipizza on vaan hinnoitellut itsensä ulos markkinoila.

Olen keskituloinen, ja viimeksi kun tuli niitä tarjouskuponkeja niin ei voinnut kuin ihmetellä kuinka on hinnat nousseet.

Ei kiitos, ostan mieluummin muutaman pakastepizzan kuin maksan tuollaista hintaa pienestä pizzasta josta ei edes tule täyteen.

• Anonyymi
      UUSI

Kerrankin puhutaan asioista niin kuin ne ovat. Pikaruoka on roskaa, siksi sitä kutsutaan roskaruoaksi. Hyvä, kun joku huomaa. Samaa roskaa myös muut annoksen sisältämät ainekset.

• Anonyymi
      UUSI

Salaattiannos paljastaa paikan laadukkuuden, koska ainesten pitää olla tuoretta ja raikasta.

• Anonyymi
      UUSI

Mistäs sä luulet lihan tulevan? Jänteitä syöt kaikessa, joissain ne vaan jauhetaan pienemmiksi.

• Anonyymi
      UUSI

Valmisruuissa on nykyisin kaikenmoista "moskaa" nykyisin , saa olla heikkohampainen varuillaan , luulisi laadun parantuneen mutta toisin on käynyt .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6504
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3362
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2696
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2328
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1881
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1610
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1458
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe