Vaalea, nätti (Ulla L??) Varkaudesta, asuit kerrostalossa Varkauden Portin ja keskustan välissä, katua en muista. Joku oppilaitos oli ehkä siinä vieressä...
Jonkin sivuston kautta tapasimme Siilinjärvellä Koti-Siilin edessä (kaverisi toivat). Kehuit minua komeaksi mieheksi (mistä olin yllättynyt), joten kaverisi uskalsivat sinut siihen jättää (jatkoivat itse Siilinjärven Kolmisopen suuntaan)
Kävit luonani Siilinjärvellä ja minä sinun luona Varkaudessa - Kolmisopellakin kävin.
Soittelit mm. pianoa kotonasi, no, alasti.
Aikaa tästä on vähintään 10 vuotta, varmaan 15.
Kiva olisi saada sinuun yhteys.
Varkaus & Siilinjärvi
Anonyymi-ap
0
165
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637