Heillä ei ole mitään vammaa, vaan ovat vain teipanneet haavalapun korvalleen? Mistä ihmeestä on kyse?
Mikä juttu, kun monet perussuomalaiset pitävät haavalappua korvan päällä?
24
193
Vastaukset
- Anonyymi
Kyse on ihan normaalista persuilusta. He osoittavat tuke Trumpille haavalapulla ja vaipoilla..
- Anonyymi
Hehhehhehhehhehehheh, persuthan voi pyytää Ex-persu Vornasta reijittämään persujen korvia, niin sitten teipatulle korvalle on oikea tarkoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehhehhehhehhehehheh, persuthan voi pyytää Ex-persu Vornasta reijittämään persujen korvia, niin sitten teipatulle korvalle on oikea tarkoitus.
Tuo on hyvä idea. Pari kaljaa vornaselle ja persut riviin seinää vasten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehhehehehee, opettelepa poika kirjoittamaan ensin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on hyvä idea. Pari kaljaa vornaselle ja persut riviin seinää vasten.
Taitaa se vassarin puntti olla jo siinä vaiheessa niin kusessa ettei kysymisestä tule yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa se vassarin puntti olla jo siinä vaiheessa niin kusessa ettei kysymisestä tule yhtään mitään.
Vassarin syy, jos Vornasen sihti heittää?
- Anonyymi
Oi toveri Petturiwiz, Trump säästää meidän Ukrainarahat. Älkääme ulisko oi demoni-toverini, vaan iloitkaamme yhdessä!
- Anonyymi
"Persuilla ei ole vammaa" Olen täysin toistamieltä nämät lippalakit ja melonit. On menetettyjä einiillä ole mitään umpiluisessa päässä. Persu on öyhöttäjä ei mitään osaamista
- Anonyymi
Miksi persut aina apinoivat Hitlerin idiootti-lausuntoa?
"Jokainen saksalainen on kansallissosialisti - ne harvat, jotka ovat puolueen ulkopuolella, ovat joko mielisairaita tai idiootteja."
Voisiko joku persuista perustella.
- Anonyymi
Nyt Aloittaja höpisee, ei ole ainakaan minun silmiini osunut. Ehkä olisi hyvä pitää joku merkki, pinni tai hikinauha, jotta tietäisi mihin poliittiseen laumaan kuuluu.
- Anonyymi
Et taida liikkua isänmaallisissa piireissä ja tapahtumissa? Ottavat selfieitä lappu korvalla ja monella tekstinä make finland great again
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida liikkua isänmaallisissa piireissä ja tapahtumissa? Ottavat selfieitä lappu korvalla ja monella tekstinä make finland great again
Eräs persu ennakoi tulevaa, kun oli jo juhannuksen jälkeen lappu korvalla, putkasta herätessään?
- Anonyymi
Kyllä niillä vamma on. Purran päässäkin oikein iso vamma.
- Anonyymi
Räyh räyh.....
Ei kai persun kommentissa ole havaittavissa yhteneväisyyttä natsien harrastamaan vammaisten ihnmisten pilkaamiseen?
Ei se kuule tarvitse suurikaan vika olla, jos se sattuu sijaitsemaan pahalla paikalla. Ettet vaan itse olisi sellainen persujen Don Quijote?
- Anonyymi
Ne ovat kävelleet liian läheltä saksikättä.
- Anonyymi
Yksi tuttu persu joutui sairaalaan kun joi pullollisen valkaisuainetta.
- Anonyymi
Mulla on side ihan muualla kun korvan päällä
- Anonyymi
Pikkuhousuissa? Silmillä?
- Anonyymi
Haavalappu korvalla vaimentaa persun onton pään lävitse puhaltavan tuulen ujellusta.
- Anonyymi
Persut yrittävät estää tietovuotoa.
- Anonyymi
Persu-Sebastien pitää vaippoja... ; )
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321