Viisilehtinen apila!

tuhatnikki

Mitähän tämä tarkoittaa/merkitsee?
Viime kesänä löysin pihastani, ensin kolmelehtisen apilan, ja sitten neljälehtisen apilan.
Ja lopulta viisilehtisen apilan!
Ja tämä on TOTTA!
Tietääköhän se onnea, vai satumaista onnea?
:Ö)))!!!...

17

7322

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haltijatonttu

      jos olet sen jo viime kesänä löytänyt niin voisi näin äkkiseltään ajatella että se olisi jo voimansa näyttänyt... Olethan muistanut aktivoida apilasi? Muuten,komea nikki sinulla,mistä nappasit?

      • tuhatnikki

        Niitä myydään suomikakkosnelosen kaupasssa 2 euroa kappale.
        Tämä sattui olemaan vielä vapaana.
        Joten ostin sen!
        :Ö)))!!!:::...


      • haltijatonttu
        tuhatnikki kirjoitti:

        Niitä myydään suomikakkosnelosen kaupasssa 2 euroa kappale.
        Tämä sattui olemaan vielä vapaana.
        Joten ostin sen!
        :Ö)))!!!:::...

        rahoilleen vastinetta!
        Niin se aktivointi.... Pidä sitä apilaa 3 pv hattusi sisällä päässä niin sen taikavoima alkaa vaikuttaa.. Kerro joskus miten kävi!
        Tässä vielä vähän taikispölyä että pärjäät siihen asti ¨¨¨¨¨¨¨*


      • Anonyymi
        haltijatonttu kirjoitti:

        rahoilleen vastinetta!
        Niin se aktivointi.... Pidä sitä apilaa 3 pv hattusi sisällä päässä niin sen taikavoima alkaa vaikuttaa.. Kerro joskus miten kävi!
        Tässä vielä vähän taikispölyä että pärjäät siihen asti ¨¨¨¨¨¨¨*

        Kiitos! Kokeilen sitä heti.


    • koskaan

      löytänyt nelilehtistä apilaa vaikka ihan hakemallakin oon yrittäny.
      Kun taas kaverini puolihuolimattomasti vilkaisee jalkohinsa ja katsos siinä se on, nelilehtinen.

      Mutta on mulla kerran ollu hyvä tsäkä, oliko se viime vai toissa viikolla, just ko ehtiin lenkiltä kotia tuli karmee ukkonen.
      Mää nääs pelkään ukkosta ja kotona on turvallista, mun mielestä.

    • bag_gie

      sitä että siun pihalla kasvaa melkosesti apilaa ja onnekas olet ollut kun on aikaa ollut pällistellä niitä lehtiä tarkemmin =DDD

      Tai sitten asut ydinlaskeuma paikalla kun tuollaisia mutantteja pihassa kasvaa;DDD

      Ei vais onneahan se tietää jos vain itse siihen uskot...

      tänä kesänä ehkä löydät kuusilehtisen sellaisen :O

    • niinhän

      Mä joskus löysin 6 ja 7-lehtisiäkin apiloita.
      4-lehtiset on parhaita =).

      • niksi-pirkko

        apila nyt valitettavasti kylläkin tietää huonoa onnea. näin on minulle kerrottu. vähän niinkuin aivastuksetkin; hyvästä, pahasta, rahasta..jne.

        polta se pahan onnen sikiämä hetimiten ja riko muutama peili niin ei satu vahinkoja.


      • tuo
        niksi-pirkko kirjoitti:

        apila nyt valitettavasti kylläkin tietää huonoa onnea. näin on minulle kerrottu. vähän niinkuin aivastuksetkin; hyvästä, pahasta, rahasta..jne.

        polta se pahan onnen sikiämä hetimiten ja riko muutama peili niin ei satu vahinkoja.

        seitsemän vuoden onnettomuuden


    • Vee

      Onhan noita apilanlehtiä nähty. Tiedän Helsingissä paikan, jossa on kuusi- ja seitsenlehtisiä apiloita niityllinen. Ei se onneen vaikuta mitenkään, jos on apilalla vähän sattunut geenivirheitä. Vai miten luulette? Aika tyhmää uskoa tuommoiseen.

    • 35435

      Aloin etsiä eräänä päivänä 4-lehtisiä apiloita, tunnin kuluttua olin löytänyt 6 4-lehtistä apilaa.
      kun vielä etsin toisen tunnin löysin muutaman 4-leht.apilan ja 2 kappaletta viisi-leht. apiloita.

      seuravana päivänä löysin yhden 4-lehtisen apilan ja samalla silmääni osui 6-LEHTINEN APILA !

      uskokaa tai älkää!

    • mummi14

      Löysin viime viikolla tontiltamme kaksi viisilehtistä apilaa. Kuivasin ne lapsenlastani varten.(Hän etsii aina nelilehtisiä) Poika (5v) soitti äsken ja kertoi kuulleensa että viisilehtinen apila tuo huonoa onnea. - Pyysin ottamaan yhden lehden pois;-)

    • hallery

      löysin 5-lehtisen apilan ja söin sen. tämä on tosi juttu. en ole kylläkään huomannut, että olisin muuttunut jotenkin poikkeuksellisen epäonniseksi tämän johdosta. otin kyllä kännykällä siitä kuvankin. taitaa olla melko harvinainen tuo 5-lehtinen apila.

    • Apila bongari

      Minkäköhän takia nelilehtisiä apiloita näkee aina ryhmissä? Olen itse löytänyt seitsenlehtisen apilan. Omalla pihalla kasvaa paljon monilehtisiä apiloita, ei ole mikään harvinainen näky minulle se nelilehtinen apila.

    • Anonyymi

      Neli Lehtinen tuo onnea, viisi Lehtinen epäonnea. Vamhan uskomuksen mukaan.

    • Anonyymi

      Minäkin olen löytänyt viisi lehtisen apilan 😱

    • Anonyymi

      Löysin kans pari kesää sitte!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe