Panettaa pilluni ei oleenut kyrpää vuosiin..

Kuka tulisi ja antaisi minulle kyrpää vaikka hotellissa?
Päivät pitää tietää millon olet tulossa?

35

553

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä voin tulla vaikka tänään. Minne hotelliin mennään?

      • Anonyymi

        Niuvanniemen suljetulle tietenkin


    • Anonyymi

      Mistäs päin olitkaan?
      Kyllähän täältä paksua 17-senttistä löytyisi 5-kymppiseltä jos sulle sellainen kelpaa?
      En ole mikään läski, mitat 186cm/82kg

      • Anonyymi

        Niuvanniemen suljetulla edelleen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulla edelleen

        Valitettavasti en ole edes nähnyt mokomaa paikkaa,,,,ei ole siellä päinkään koko osoite....et tunne paikkakuntia...joten kunnian loukkaus syyte...ja lähetänkö vallesmannit kotiisi? ja ampparin heidän perässä sinun kotiisi...kun et taida ymmärätää...että tuollainen on on rikos !


      • Kyllä kelpaa ja tuo suljettulla osastolla oleva jepe...ei taida olla iha järissään...Nuivanniemestä höpisee...en taida oikein hän olla ajan tasalla....mistä hän on tuollaisen saanut päähänsä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulla edelleen

        Anonyymi 19.7.2024 pe...saaneen sanoa sinulle että taidat olla Sairaala Novan suljetulla osastolla edelleen lopun ikäsi...Mä en ole nähnyt kuin Ketvelniemen hourulan ja Tyrnavän hourulan jonka näin pihasta...lähin livohkaan varsin äkkiä...niin että saanen sanoa typeriä puheitasi...mee lääkärille tuollaisia jupisemaan....olet vauhdilla käsiraudoissa miekkataksilla Tyrnävän hourulan suoljetulla....


      • Jyväskylästä....17 cm muhkea kyrpä...50 vuotias...kyllä kelpaa...oletko normaali vartaloinen.... 186 sm pitkä olet...ja painoa 82 kiloa...ihan sopivan mittainen....treffisivuilla voitaisiin jutella maksuttomalla treffikanavalla....


    • Anonyymi

      Kato nykyisin tytöt haluaa analiin. Pitää olla ohut ja 15 senttinen sillä pärjää ja tekee gutaa.

      • Anonyymi

        Rasvaa mukaan niin kyllä sinne paksumpikin mahtuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasvaa mukaan niin kyllä sinne paksumpikin mahtuu!

        Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkari akkaansa perseeseen moukaroi trallallaa


      • Anonyymi

        13 on keski mitta


      • Anonyymi kirjoitti:

        13 on keski mitta

        Mulle mahtuu kyllä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rasvaa mukaan niin kyllä sinne paksumpikin mahtuu!

        Kyll sinne paksukin mahtuu ottaa liukuvoiteen mukaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        13 on keski mitta

        Riitävän pitkä se ei ole liian iso...


      • No voi yhtyä minuun analiinkin kautta...15 senttisellä kyrvällä voi se tekisi mukavaa...


    • Anonyymi

      Miksi hotellissa?

      • Anonyymi

        Parempihan se hotellissa on kuin luonnossa puun alla ei mene käpyjä periiisiiin ja punkkeja kainaloon


      • Siellä ollaan ainakin rauhassa...eikä siellä kukaan kysy miitä me tehdään?


    • Anonyymi

      Mikähän tuo aloittaja on? Varmaan 99% normaali terve nainen saa sen mitä haluaa! Kannattaisikohan aloittajan hankkia peili ja katsoa siihen jos ei saa kontaktia.

      Toinen asia on tämä nettisatuilu. Netissähän kaikki on paremmin kuin livessä. Itse olen ollu aikuinen aikana jolloin ei ollut nettiä ja pakko oli kohdata ja alistua kohtamaan ja hyväksymöön totuus. Siihen 30% ikuisesti yksinolevien joukkoon mahtuu monenlaisia ihmisiä moenlaisin tarinoin...... eikä ne pari vuoden liitosta tulleet avioerotkaan ole yhtään sen kummempien juttujen takaa....

      • Anonyymi

        Se on Myllyjärven pirihoro


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on Myllyjärven pirihoro

        Valitettavasti en enää asu Myylyjärvellä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on Myllyjärven pirihoro

        Sinä 19.7.2024 pe olet loukannut minua erittäin pahasti...se on lakipykälissä tuomittavaa...
        rangaistusen uhalla törkeästä loukkaamisesta...et saa enää kirjoitella tänne...!


      • Ei ole tullut avioeroa....tarkoitat jota kuta muuta avioparia jolta on lähtenyt akka kävelemään....ja vahtanut maatakin ja sukunimeäkin vielä kaiken lisäksi...


    • Anonyymi

      Minä käsi pystyssä. Kulli pystyssä ja sun tavara mielessä mutta et vastaa...

      • Voi että kyrpä minua varten pystyssä....


      • Voi miten ihanaa...


    • Anonyymi

      Mää häivyn nyt tunniksi tai pariksi. Laita viestii niin nussitaanko oikeesti tosi hyvin vai puhutaanko lämpimikseen...

      • No koomista on se että joku ehdottelee lämpimikseen kirjoittelua...


      • Anonyymi
        sari6975 kirjoitti:

        No koomista on se että joku ehdottelee lämpimikseen kirjoittelua...

        Mä niin haluisin nähdä kiimaisen pillusi.
        M53


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä niin haluisin nähdä kiimaisen pillusi.
        M53

        Treffipalsta tai whatsapp tai facebook...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä niin haluisin nähdä kiimaisen pillusi.
        M53

        Minä haluisin nähdä taas sinun kyrpäsi...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä niin haluisin nähdä kiimaisen pillusi.
        M53

        Minä taas haluasin nähdä sinun kyrpäsi ja terskan...


    • Anonyymi

      Ei tartte hotelliin mennä,tuu mun luo. ulla paikka joen rannalla. Mennään saunaan,ym,ym...Mistä päin olet?

      • Asun nykyisin tehtaan nurkalla...Myllyjärvi ei enää ole asuinseutuani....ei näy enää Nova meidän asunnolle...tule sun luo kun sopiva hetki tulee...sulla on paikka joensuito alueella ...Käytät minut saunassa ja paljon muuta yhdyntää unohtamatta...


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe