Olipa koiran kakka pökelö Pielisentielä Tokmannin vastapäätä koiravero voisi olla 100 euroa/koira oppisivat pitämään kadut puhtaina koiran ylläpitokustannukset on kalliita muutamilla useita koiria. koiraveroa saataisiin valtion talouden velkaantumisen vähentämiseen
Koiravero pitäisi ottaa takaisin käyttöön
30
351
Vastaukset
- Anonyymi
Koiraveron voisi kunta ottaa, peittämään puhdistuskuluja.
- Anonyymi
Olen ajatellut samaa. Koirat likaa ympäristöään ja levittävät tauteja.
- Anonyymi
Ihan paska vero!
- Anonyymi
Olikohan hevosilla ennen vero?nehän pasko aikamoisen läjän.muistan kun keskellä tietä oli aina paljon pyöreitä pullia,ja pihoissa.
- Anonyymi
Ei se paskojen keräämiseen kannusta ja koko vero poistetiin kun siihen ei ole mitään järkevää perustetta ja siitä taisi monet kunnat jäädä miinuksen puolelle.
No mitä typerä Persu ei täällä öyhöttäisi ja tuollaiset nerokkaat ehdotuksetko parantaisi valtion taloutta? Taitaa olla koulut ja sivistys jäänyt hankkimatta.- Anonyymi
En ole koirien ja kissojen vihaaja hyvä koiran ja kissan pitää huolen eikä anna sotkea paikkoja sitä varten on koirien kakkapussit johon jätökset laitetaan
- Anonyymi
-Koiravero 1000€/vuosi.
-Koiranomistajille pakollinen koirakoulutus ja tutkinto, jonka läpäistyään voisi hakea koiranpitolupaa poliisilta.
-Lupa olisi määräaikainen ja voitaisiin peruttaa jos omistaja syyllistyy rikkomuksiin, esim. jätöksien korjaamatta jättämiseen, hoidon laiminlyömiseen taikka koiran turhaan haukuttamiseen.
-Päihdeongelmaisille ja mielenterveysongelmaisille ei lupaa myönnettäisi.
Eiköhän se näillä opeilla jo iloksi muuttuisi.- Anonyymi
Kissa ero 1500e vuosi, kun ne paskoo ihmisten pihoihin. Pulivero myös katujen roskaamisesta 2000e vuosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissa ero 1500e vuosi, kun ne paskoo ihmisten pihoihin. Pulivero myös katujen roskaamisesta 2000e vuosi.
Koiranomistajatko saavat elää kuin sika vatukossa koska on kissoja, puleja ja tupakoitsijoita?
Jospa jokainen hoitaisi vain oman kohtansa, silleen saattaisi asiat tullakin kuntoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiranomistajatko saavat elää kuin sika vatukossa koska on kissoja, puleja ja tupakoitsijoita?
Jospa jokainen hoitaisi vain oman kohtansa, silleen saattaisi asiat tullakin kuntoon.Kaikille elukoille sama vero, koirille, kissoille, narkkareille ja puliukoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissat ovat sisäeläjiä. Ei hulluinkaan laskisi 2000 € ja ylikin maksanutta kattia ulos yksinään.
Maatiaiskissoja on jonkin verran ja nekin ovat sisäeläjiä.
Menee vuosia näkemättä yhtään irtokissaa, vaikka asun ok alueella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikille elukoille sama vero, koirille, kissoille, narkkareille ja puliukoille.
Ja vihreille ja punikeille...
- Anonyymi
Tupakinpoltajille ylimääräinen 10000e/v terveys ja roskaamisvero.Samoin nuuskaajille ja vapettajille.Viinankittaajille myös.
- Anonyymi
Ja täällä valittajille 1miljoonan vero!
- Anonyymi
Halapa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halapa!
Puliukoille Pulizer palkinto pitkästä ryyppyputkesta.
- Anonyymi
Olen pannut paljaalla koiraa veroa en maksa
- Anonyymi
Todellinen kyntömies ei vakoa valitse!💪
- Anonyymi
Olen samaa mieltä koiran paska pötkylät näkyy katukuvassa en ole koira ja kissa vihaaja vaan omista ei huolehdi koirajätöksistä ollenkaan eräillä voi olla neljä koiraa jokaiselle 100 euron vero valtiolle tai kunnille veroja kerryttämään
- Anonyymi
Ne harvat koirankakat pesee sade. Kyllä yleensä kaikki ottavat koiransa jätteet talteen. Yleensäkin koiran voi helposti opettaa tekemään kakkansa tien poskeen, asfaltille ei koirat kaki mielellään. Jos taluttaja ei anna löysää, toki koira kakkii siihen mihin yltää.
Minulla on ollut useampikin koira, kaikki ovat käyneet tarpeillaan niin kaukana kuin rullasta narua riittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne harvat koirankakat pesee sade. Kyllä yleensä kaikki ottavat koiransa jätteet talteen. Yleensäkin koiran voi helposti opettaa tekemään kakkansa tien poskeen, asfaltille ei koirat kaki mielellään. Jos taluttaja ei anna löysää, toki koira kakkii siihen mihin yltää.
Minulla on ollut useampikin koira, kaikki ovat käyneet tarpeillaan niin kaukana kuin rullasta narua riittää.Tasapuolisuuden vuoksi, ettei kissat ja koirat joudu puliporukan sikailun maksajiksi.
Pahvisiin ja muovisiin olutpakkauksiin voisi lisätä 1 euron lisämaksun roskaamisen vuoksi ja jokaiseen olut tölkkiin10 senttiä lisämaksua, samasta syystä. Tupakka askiin jokaiseen 50 senttiä lisää, koska natsoja heitellään minne sattuu. Kaikkiin viina ja viinipulloihin myös 1 euron lisämaksu myös. Koirat ja kissat ei ole välttämättömiä, eikä olut, eikä tupakka ja viinit, eikä viinakaan.
- Anonyymi
Kun tuolle linjalle lähdetään niin myös nämä verolle: tupakanpoltto, puskapissat, energiajuoman juonti, purukumin syönti, oksentelu, jne. Kaikki vaan verolle ja seuraamusmaksuille, ihan ovat koiraveroon rinnastettavia ja noillakin saa samalla tavalla kaupunkiympäristöä siistimmäksi.
- Anonyymi
Panovero, 9e per pano. Käteisellä.
- Anonyymi
Voi ei, nyt tuli mulle kalliiksi, panen paljaalla noin 12-19 pimua joka päivä 🤠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet hyvä, energinen ja dynaaminen veronmaksaja ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulla hurja kunto, itse en jaksaisi kuullostaa jo työltä. Olen työtön ja voittaja 🏆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulla hurja kunto, itse en jaksaisi kuullostaa jo työltä. Olen työtön ja voittaja 🏆
On pakko panna kun työkkäri käskee, muuten ropisee karenssia 🥺
- Anonyymi
Koiran omistajille pitäisi maksaa 1000€ vuodessa että antavat koiriensa kusta köyhien ja työttömien kuperkeikkahullujen kintuille.
T: Jatkis- Anonyymi
Ei hullumpi ajatus
- Anonyymi
Jos koiravero pitäisi maksaa niin silloinhan niitä pökäläitä ei tarvitsisi kerätäkään.
Kerätköön koiravero rahoilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663225
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272283Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281745Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161411- 281371
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61266Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291251Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631167